Hop til indhold
Guest matrix

SWEET SOPHIE Bording

Recommended Posts

Sweet Sophie skrev, for 13 timer siden:

Fat - is bad, skinny - is bad, but I am not a 100 k dollars to be liked by everyone :D I love myself and appreciate those, who enjoy and appreciate my company, no matter if I am blond/dark/skinny/fat (thank you guys <3

You were never fat by no means, that’s not the point I and others are making.

You were the type which appealed to us that’s it. 
 

Your weight loss has brought you happiness and a new customer segment all praise to that, we are different as humans and what makes us click.

Thats just life.

Del dette indlæg


Link til indlæg
matrix skrev, for 3 timer siden:

Ja, hun er en perle :),  et besøg hos hende, så går man ikke galt i byen <3

  Ja hun er top doller   Man har nok aldrig besøgt hende hvis der stod i annoncen at hun vejer 90 kg.

for det er jo det hun vejede på et tidspunkt.   det er godt gået af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, for 21 minutter siden:

  Ja hun er top doller   Man har nok aldrig besøgt hende hvis der stod i annoncen at hun vejer 90 kg.

for det er jo det hun vejede på et tidspunkt.   det er godt gået af hende.

Believe me, I was diamond even that time :D it’s not about weight at all. It’s about personality and chemistry B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke tit jeg får besøgt @Sweet Sophie, men var i området i starten af ugen og fik lavet en aftale. Som tidligere blev jeg modtaget af en smilende Sophie med let til grin, smil og snak. Startede med lidt snak om hvad der er sket siden sidst og så i bad.

Uden at gå i detaljer, så er det jeg godt virkelig af hendes glade og umiddelbare væsen. Der gør for mig at sexdelen bliver endnu bedre. Efter første omgang med en masse kyssen og legen var der tid til lidt snak, nussen og massage inden vi gik i gang med anden omgang. Desværre bragte anden omgang ikke på udløsning men stadig fantastisk.

Så gensynets glæde var dejlig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...