Hop til indhold
Guest matrix

SWEET SOPHIE Bording

Recommended Posts

Guest matrix

Jeg ved godt der er lavet flere anmeldelser af <3SWEET SOPHIE :wub:

SWEET SOPHIE Bording

Men den her er dugfrisk :D er lige kommet hjem efter 45 min GFE .......

Og nu er det mit andet besøg hos hende, men jeg var ikke helt sikker at et andet besøg ville leve op til det først besøg, men hold da kæft SWEET SOPHIE <3, det må jeg sige, nu er det squ anden gang du / hun slår benene væk under mig, Servicen er bare 110 % i top hver gang <3 hun er sød rar, pisse lækker og et meget smuk ansigt <3

Blev squ lidt paf, var lidt kommet ind af døren, får jeg fik det første kys, vi små snakkede lidt, så ville hun gerne kys igen.. Jeg kunne mærke på hende, at hun var klar til at hygge .. hun bad mig om at gå i bad, self, intet owo uden bad, jeg glemte helt penge til hende,  mens jeg var ved tage mit tøj af, Men fik da betalt hende + et lille tip, det skal siges, hun fik også en flot buket blomster, men vi har også sms en del sammen, så det fortjente hun.. :D

Jeg vil ikke fortælle så om sexen, ikke andet at det hun :P grinte af, vi var gået så godt til den, at sengen, var skubbet helt ud fra væggen :ph34r: mens hun kaldte mig en slem bunny rabbit  :P

Karakter 10 / 10 

Stedet 10 / 10 "det røde hus i bording" :ph34r:

Kemi / GFE 11 /10  :wub:

Sex 10 / 10 :wub:

oWo (BJ) 12 / 10 (hun ved squ hvad jeg kan lide) :wub: 

DATY  9 / 10 (Vil godt have haft love slikket hende lidt :P det må vi tage næste gang ) boys, elsker squ at slikke en pige, så hun bliver helt tændt :wub:

Og tak igen til dig Sophie for en super aften... <3 <3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix
matrix skrev, for 10 timer siden:

Ja hun er squ super fræk, bedste GFE

 

 

 

Redigeret af matrix

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix

Fik desværre aflyst en aftale med "Kun en Pige" fra Fyn ,  og opgav en date på SD... nåå søgte lidt rundt AL efter noget GFE <3, men der var ikke nogen som jeg gad i det midtjyske... og dog..

SMS til @Sweet Sophie og fik en aftale i hus til  kl 20.00 <3.. og må sige, hun levere bare hver gang, først et bad, så lidt strip, så ned på knæ og et owo... dejligt... og  mere bj på sengen, og en 69, så en ride tur, og lidt fra siden, og lidt doggy, desværre faldt stangen, men Sophie var hurtigt over den ... en ny tur i doggy...

Betalt efter vi var færdig... ikke noget med kigge på klokken... masser af hygge....

45 GFE.. + owo, giver ikke karakter denne gang, hun taler for sig selv... <3

Redigeret af matrix

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se Sophie har fået nye billeder.

Det ser ud som om hun har fået en lidt slankere linje. Er det noget der kan bekræftes? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix
Prinz skrev, for 46 minutter siden:

Kan se Sophie har fået nye billeder.

Det ser ud som om hun har fået en lidt slankere linje. Er det noget der kan bekræftes? :) 

ja, hun er tynd og meget pæn :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trængte til kærtegn og har haft et par gode besøg hos Sophie for nogle år siden. Nu var hun retur i Bording og jeg fik nemt lavet en aftale. Og hold nu op, hvor jeg ikke har fortrudt.  

Hendes udseende har ændret sig en del (jeg var også vild med hende tidligere), hun ser stadig brandgodt ud, er sød, veltalende, intelligent – ja de positive gloser står i kø. 

Vi havde en dejlig time sammen med masser af oral til mig, 69´er inden jeg kom første gang. Så lidt hyggesnak, massage til mig (det er hun dælme også god til) inden hun fik liv i kalorius igen. Den var dog lang tid om at vågne så da den først var stiv, var vi næsten allerede færdige… Men det ændrer ikke ved min oplevelse af en skøn intelligent ung kvinde der hviler i sig selv og det hun laver – hun er bare fantastisk. 

Mine bedste anbefalinger – jeg håber ikke, der skal gå så lang tid igen før mit næste besøg. 

 

Redigeret af Skumslukkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre. 
 

Sophie plejer altid at have en annonce på AL, men nu er hun helt væk. Nogle der ved noget? Hun kommer forhåbentligt retur - hun er for dejlig at skulle undvære. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, for 4 timer siden:

Hej brødre. 
 

Sophie plejer altid at have en annonce på AL, men nu er hun helt væk. Nogle der ved noget? Hun kommer forhåbentligt retur - hun er for dejlig at skulle undvære. 

Ifølge hendes annonce er hun tilbage 6. til 15. juni.

https://annoncelight.dk/showad/258080

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
matrix skrev, den 15.10.2021 at 22:57:

Jeg ved godt der er lavet flere anmeldelser af <3SWEET SOPHIE :wub:

SWEET SOPHIE Bording

Men den her er dugfrisk :D er lige kommet hjem efter 45 min GFE .......

Og nu er det mit andet besøg hos hende, men jeg var ikke helt sikker at et andet besøg ville leve op til det først besøg, men hold da kæft SWEET SOPHIE <3, det må jeg sige, nu er det squ anden gang du / hun slår benene væk under mig, Servicen er bare 110 % i top hver gang <3 hun er sød rar, pisse lækker og et meget smuk ansigt <3

Blev squ lidt paf, var lidt kommet ind af døren, får jeg fik det første kys, vi små snakkede lidt, så ville hun gerne kys igen.. Jeg kunne mærke på hende, at hun var klar til at hygge .. hun bad mig om at gå i bad, self, intet owo uden bad, jeg glemte helt penge til hende,  mens jeg var ved tage mit tøj af, Men fik da betalt hende + et lille tip, det skal siges, hun fik også en flot buket blomster, men vi har også sms en del sammen, så det fortjente hun.. :D

Jeg vil ikke fortælle så om sexen, ikke andet at det hun :P grinte af, vi var gået så godt til den, at sengen, var skubbet helt ud fra væggen :ph34r: mens hun kaldte mig en slem bunny rabbit  :P

Karakter 10 / 10 

Stedet 10 / 10 "det røde hus i bording" :ph34r:

Kemi / GFE 11 /10  :wub:

Sex 10 / 10 :wub:

oWo (BJ) 12 / 10 (hun ved squ hvad jeg kan lide) :wub: 

DATY  9 / 10 (Vil godt have haft love slikket hende lidt :P det må vi tage næste gang ) boys, elsker squ at slikke en pige, så hun bliver helt tændt :wub:

Og tak igen til dig Sophie for en super aften... <3 <3

 

 

Må man ikke slikke hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
matrix skrev, den 15.10.2021 at 22:57:

Jeg ved godt der er lavet flere anmeldelser af <3SWEET SOPHIE :wub:

SWEET SOPHIE Bording

Men den her er dugfrisk :D er lige kommet hjem efter 45 min GFE .......

Og nu er det mit andet besøg hos hende, men jeg var ikke helt sikker at et andet besøg ville leve op til det først besøg, men hold da kæft SWEET SOPHIE <3, det må jeg sige, nu er det squ anden gang du / hun slår benene væk under mig, Servicen er bare 110 % i top hver gang <3 hun er sød rar, pisse lækker og et meget smuk ansigt <3

Blev squ lidt paf, var lidt kommet ind af døren, får jeg fik det første kys, vi små snakkede lidt, så ville hun gerne kys igen.. Jeg kunne mærke på hende, at hun var klar til at hygge .. hun bad mig om at gå i bad, self, intet owo uden bad, jeg glemte helt penge til hende,  mens jeg var ved tage mit tøj af, Men fik da betalt hende + et lille tip, det skal siges, hun fik også en flot buket blomster, men vi har også sms en del sammen, så det fortjente hun.. :D

Jeg vil ikke fortælle så om sexen, ikke andet at det hun :P grinte af, vi var gået så godt til den, at sengen, var skubbet helt ud fra væggen :ph34r: mens hun kaldte mig en slem bunny rabbit  :P

Karakter 10 / 10 

Stedet 10 / 10 "det røde hus i bording" :ph34r:

Kemi / GFE 11 /10  :wub:

Sex 10 / 10 :wub:

oWo (BJ) 12 / 10 (hun ved squ hvad jeg kan lide) :wub: 

DATY  9 / 10 (Vil godt have haft love slikket hende lidt :P det må vi tage næste gang ) boys, elsker squ at slikke en pige, så hun bliver helt tændt :wub:

Og tak igen til dig Sophie for en super aften... <3 <3

 

 

Hun har i de  gamle annoncer skrevet hun vejer 63 kg .  nu skriver hun 61 kg. efter gamle og nye billeder er der da mere end 2 kg. forskel.

PS. HUN ER SUPER GO

Redigeret af stigstig

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, for 28 minutter siden:

Hun har i de  gamle annoncer skrevet hun vejer 63 kg .  nu skriver hun 61 kg. efter gamle og nye billeder er der da mere end 2 kg. forskel.

PS. HUN ER SUPER GO

Thank you to mention my good changes :D I am actively exercise now more that 6 months and finally get some good body mass, as aftwer loosing about 30 kg, my body wasn’t in best condition. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, for 32 minutter siden:

Hun har i de  gamle annoncer skrevet hun vejer 63 kg .  nu skriver hun 61 kg. efter gamle og nye billeder er der da mere end 2 kg. forskel.

PS. HUN ER SUPER GO

Nu ved jeg ikke hvor meget du kan bruge ældre erfaringer til, men jeg vover pelsen alligevel.

Jeg besøgte hende (det her er før corona pandemien) dengang hun huserede i både Aalborg og Bording og syntes dengang at hun var en lækker pige/dame for hun så brandgodt ud i min optik som blondine med store bryster osv, dengang kunne jeg også lokke hende med i bad før selve akten uden at betale ekstra for dét, men den “service” findes ikke mere.

Men på den anden side af den førnævnte pandemi når jeg ser hvor meget hun har ændret sig, både med vægttab (mindre/fladere bryster) og reduktion i ting hun tilbyder/er med på (bad sammen) og nu er hun blevet brunette så er der ikke den samme tiltrækningskraft mere for mig, så nyere erfaringer kan jeg desværre ikke bidrage med.

Men bedømt på mine gamle erfaringer, så skal du ikke gå så højt op i hvilke kilo hun angiver som hendes vægt, det i denne verden er vel ligeså realistisk som alderen ;) så hvis hun giver den samme service som gør så go for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fat - is bad, skinny - is bad, but I am not a 100 k dollars to be liked by everyone :D I love myself and appreciate those, who enjoy and appreciate my company, no matter if I am blond/dark/skinny/fat (thank you guys <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, for 11 timer siden:

Fat - is bad, skinny - is bad, but I am not a 100 k dollars to be liked by everyone :D I love myself and appreciate those, who enjoy and appreciate my company, no matter if I am blond/dark/skinny/fat (thank you guys <3

<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...