Den_glade_amatør 5250 Skrevet 28. September, 2021 Her over de seneste uger har der været ret mange forespørgsler, hvor en bruger (stort set altid rimeligt nyoprettet) spørger om noget i stil med: “Jeg kommer til byen i morgen, hvem skal jeg besøge?” Helt ærligt, dels har man jo ikke en jordisk chance for at give brugbart input, da der ikke er skyggen af en præference fra spørgeren, og dels har man indtryk af, at vedkommende tilsyneladende ikke har orket at gøre sig den ulejlighed selv at søge lidt rundt forinden. Lidt i samme boldgade finder man forespørgsler som “Hvem giver det bedste blowjob i øjeblikket”. Igen et eksempel, som smager af, at spørgeren (som ofte har nul anmeldelser bag sig) passivt regner med, at andre EG-brugere rask væk kommer på banen med allerhelst et par håndfulde forslag, som spørgeren så i nogle tilfælde kasserer med forskellig begrundelse. Og nej, jeg er ikke imod, at der bliver spurgt til råds herinde, men hvor ville det dog være befriende, hvis spørgeren gad kvalificere sit indlæg. Det sender altså væsentlig bedre signaler og øger sandsynligheden for et brugbart svar, hvis spørgsmålet i stedet nogenlunde konkret beskriver, hvad spørgeren leder efter. Og så kan spørgeren jo i øvrigt passende følge op med en anmeldelse. Indrømmet, det er ikke månedens største problem, men dog alligevel i stigende grad en irritationskilde. 11 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 28. September, 2021 Måske det er typen der ikke selv gider lede efter en og håber en herinde har svaret Hvor intet vover intet vinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. T 77 Skrevet 28. September, 2021 Frederik82 skrev, for 7 minutter siden: Måske det er typen der ikke selv gider lede efter en og håber en herinde har svaret Hvor intet vover intet vinder Det samme sker i i høj grad på facebook, hvor folk spørger om dit og dat. Ting som man nemt kunne finde ud af ved f.eks en simple google søgning. F.eks "hvornår spiller Astralis" eller "hvornår er der Le mans". Og det er præcis som du skriver. En der ikke selv gider lave arbejdet. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 765 Skrevet 28. September, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 16 minutter siden: ... “Hvem giver det bedste blowjob i øjeblikket”... Indrømmet, det er ikke månedens største problem, men dog alligevel i stigende grad en irritationskilde. Hvem giver egentlig det bedste blowjob? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 28. September, 2021 Pervy skrev, for 5 minutter siden: Hvem giver egentlig det bedste blowjob? Emma 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. T 77 Skrevet 28. September, 2021 Pervy skrev, for 8 minutter siden: Hvem giver egentlig det bedste blowjob? Det kan vist i bedste fald kun bero på en subjektiv mening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 352 Skrevet 28. September, 2021 Mr. T skrev, for 13 minutter siden: Det samme sker i i høj grad på facebook, hvor folk spørger om dit og dat. Ting som man nemt kunne finde ud af ved f.eks en simple google søgning. F.eks "hvornår spiller Astralis" eller "hvornår er der Le mans". Og det er præcis som du skriver. En der ikke selv gider lave arbejdet. Eller hvornår er det juleaften 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 28. September, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 57 minutter siden: Her over de seneste uger har der været ret mange forespørgsler, hvor en bruger (stort set altid rimeligt nyoprettet) spørger om noget i stil med: “Jeg kommer til byen i morgen, hvem skal jeg besøge?” Helt ærligt, dels har man jo ikke en jordisk chance for at give brugbart input, da der ikke er skyggen af en præference fra spørgeren, og dels har man indtryk af, at vedkommende tilsyneladende ikke har orket at gøre sig den ulejlighed selv at søge lidt rundt forinden. Lidt i samme boldgade finder man forespørgsler som “Hvem giver det bedste blowjob i øjeblikket”. Igen et eksempel, som smager af, at spørgeren (som ofte har nul anmeldelser bag sig) passivt regner med, at andre EG-brugere rask væk kommer på banen med allerhelst et par håndfulde forslag, som spørgeren så i nogle tilfælde kasserer med forskellig begrundelse. Og nej, jeg er ikke imod, at der bliver spurgt til råds herinde, men hvor ville det dog være befriende, hvis spørgeren gad kvalificere sit indlæg. Det sender altså væsentlig bedre signaler og øger sandsynligheden for et brugbart svar, hvis spørgsmålet i stedet nogenlunde konkret beskriver, hvad spørgeren leder efter. Og så kan spørgeren jo i øvrigt passende følge op med en anmeldelse. Indrømmet, det er ikke månedens største problem, men dog alligevel i stigende grad en irritationskilde. Netop af samme grund jeg lavede Tråden, mest anvendte ord og mest anvendte ordstilling på en skala 10 hvor Diskret vandt, dog findes der flest bla de nye? De spørger meget men svarer sjældent, ( det er netop ikke vores bord,) vi nye stiller blot spørgsmål og forventer svar indenfor 5 sek alt andet kan vi ikke bruge til noget Sådan ca ligesom på Fb Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 28. September, 2021 Pervy skrev, for 52 minutter siden: Hvem giver egentlig det bedste blowjob? Siden det nu er dig Hvem har egentlig den strammeste anus ? Så er det at man lige skulle give adressen til! Lavendelstræde 17 1462 København Uden nærmere detaljer Venlig hilsen Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 28. September, 2021 (edited) SnowmanDK skrev, for 3 timer siden: Eller hvornår er det juleaften - jeg har et familiemedlem der er ansat ved Postnord, for år tilbage spurgte jeg ham : hvornår skal vi sende juleposten - underforstået hvornår skal vi i år senest sende julekortene så de er fremme inden Juleaften - - - - hans svar " dem kan i da sende hele året" - og det er jo rigtigt Redigeret 28. September, 2021 af Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. September, 2021 Frederik82 skrev, for 10 timer siden: Emma Link tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 29. September, 2021 Hvad med at forbeholde retten til at skrive under Efterlysninger, for brugere der har skrevet deres første anmeldelse på EG? Sådan at vi får indført at du må yde før du kan nyde? Man kunne også indføre en regel om at du først kan skrive dit første indlæg på EG, fra 14 dage efter at din bruger profil er oprettet. Det er så muligt at det teknisk ikke kan lade sig gøre, men hvis det er muligt, og hvis EG vil det. Så tror jeg at vi kan komme mange useriøse nye pop up profiler med tvivlsomme motiver til livs. Det vil styrke troværdigheden af de nye brugere, der opfylder kriterierne for at deltage aktivt i forum på EG. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 29. September, 2021 Mr. T skrev, for 12 timer siden: Det samme sker i i høj grad på facebook, hvor folk spørger om dit og dat. Ting som man nemt kunne finde ud af ved f.eks en simple google søgning. F.eks "hvornår spiller Astralis" eller "hvornår er der Le mans". Og det er præcis som du skriver. En der ikke selv gider lave arbejdet. Vi skal ikke glemme at en hel del mennesker tror at facebook er samme som internet. Det er det berømte "walled garden", kendt siden 90'erne, der er på spil her. Set i det lys så er det en helt "naturlig" forespørgsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 29. September, 2021 Rejsenetværk skrev, for 4 timer siden: Hvad med at forbeholde retten til at skrive under Efterlysninger, for brugere der har skrevet deres første anmeldelse på EG? Sådan at vi får indført at du må yde før du kan nyde? Man kunne også indføre en regel om at du først kan skrive dit første indlæg på EG, fra 14 dage efter at din bruger profil er oprettet. Det er så muligt at det teknisk ikke kan lade sig gøre, men hvis det er muligt, og hvis EG vil det. Så tror jeg at vi kan komme mange useriøse nye pop up profiler med tvivlsomme motiver til livs. Det vil styrke troværdigheden af de nye brugere, der opfylder kriterierne for at deltage aktivt i forum på EG. Venlig hilsen Rejsenetværk Problemet er jo bare at første-anmeldere heller ikke har nogen troværdighed og ofte bliver mistænkeliggjort. Så jeg mener at man ikke burde have lov at skrive sin første anmeldelse inden man har skrevet den anden og tredje anmeldelsen. Derefter kan man skrive sin første. Og siden må man gerne efterlyse. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. September, 2021 Ja, bare skriv at dette er din anden anmeldelse, når så der bliver spurgt efter din første, siger du bare at den kommer senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 29. September, 2021 Vi kan jo osse bare vælge at ignore det som ikke passer os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 29. September, 2021 mature man skrev, for 5 timer siden: Vi kan jo osse bare vælge at ignore det som ikke passer os Åh jo men vi skal jo ligesom først bruge tid på at læse det og herefter irriterer os over mangel på selv arbejde og så herefter ignorer og som en tidliger skrev, så ligner det snart Fb (jeg skal bruge en Tømrer, hvor finder jeg en sådan) hjælp mig, kan ikke selv, det værste er faktisk er de i dagens Dk som får flest like ro på lille Søren, vi er her kun for at hjælpe dig, hvad F skulle vi ellers få tiden til at gå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 30. September, 2021 Pervy skrev, den 28.9.2021 at 20:44: Hvem giver egentlig det bedste blowjob? Thja, ingen garanti for at den/dem du syntes giver det bedste Blow, også bliver min BJ favorit fremover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 30. September, 2021 Nogen der ved hvad klokken er? Svar gerne hurtigt da jeg har en aftale kl 17:00 i dag. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 30. September, 2021 SnowmanDK skrev, den 28.9.2021 at 20:54: Eller hvornår er det juleaften - - eller hvornår er det min fødselsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 30. September, 2021 Nogen der har prøvet hende med briller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. September, 2021 Krølle Bølle Jr. skrev, for 18 minutter siden: Nogen der har prøvet hende med briller? Nogen der har prøvet hendes briller? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 1. Oktober, 2021 Tja kan kun sige det forekommer sådan ca hver anden gang når folk henvender sig til os. Ting som er besvaret i vores annoncer bliver der spurgt ind til eller nej jeg vil gerne bestille tid men ved ikke om jeg kan idag. Ja så må sige lige så useriøst det nogen gange kan være på EG tja så ser vi det hverdag i vores job. Vi har oplevet om vi har camping vogn til salg eller om man vil give ydelse for en stegepande mm. Vi høre en del. Rigtig skøn dag til jer alle og nyd weekenden vh caya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 1. Oktober, 2021 Caya6 skrev, for 3 minutter siden: Tja kan kun sige det forekommer sådan ca hver anden gang når folk henvender sig til os. Ting som er besvaret i vores annoncer bliver der spurgt ind til eller nej jeg vil gerne bestille tid men ved ikke om jeg kan idag. Ja så må sige lige så useriøst det nogen gange kan være på EG tja så ser vi det hverdag i vores job. Vi har oplevet om vi har camping vogn til salg eller om man vil give ydelse for en stegepande mm. Vi høre en del. Rigtig skøn dag til jer alle og nyd weekenden vh caya Kan man ikke pålægge opkald en afgift på 10 kr i minuttet, som man får refunderet hvis man virkelig møder op. Ligesom de der sms konkurrencer med takster på opkald? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 1. Oktober, 2021 Den flittige skrev, den 29.9.2021 at 07:19: Link tak. https://annoncelight.dk/showad/320369 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg