Hop til indhold

Tak for et hurtigt besøg :)

Featured Replies

Skrevet
ekholmen skrev, for 22 minutter siden:

Search "Mook" and you shall find!:D

Mook

mange tak :-)

80 min GFE, det er jo heaven <3 jeg betaler gerne 2000 kr for en fed GFE :mrgreen: oplevelse :wub:

Redigeret af matrix

• Svar 81
  • Visninger 12.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• lidenskabogvarme
    lidenskabogvarme

Mook, du må have nogen helt specielle menneskelige egenskaber. Stort set alle, der har anmeldt dig har prist dig for din indlevelse og varme. Når du så helt klart skriver, at du på intet tidspunkt far

• lidenskabogvarme
    lidenskabogvarme

Ja, det er jeg da ikke i tvivl om. Men hun skriver meget klart at “hun har aldrig fået sex som gp”,  så i følge hendes eget udsagn er fornøjelsen IKKE gensidig. Hvilket i mine øjne er helt Ok - hun er

• øøhh ren nysgerrighed, er der en historie bag den her post? Ellers giver den, for mig, ikke meget mening.

Skrevet
matrix skrev, for 8 timer siden:

mange tak :-)

80 min GFE, det er jo heaven <3 jeg betaler gerne 2000 kr for en fed GFE :mrgreen: oplevelse :wub:

I will give you a kind advice

Read her ad and follow her three rules:

• NO poor hygiene
• NO disrespectful
• NO unprotected sex

She is a lady with a very hot temperament so, please threat her with respect. If you do, and if she accept you as a customer, then you are going to have one of the best experiences you can think of! She is a unique women! Just search for feedback here on Eroguide and you will understand what I mean!

Feedback

It is probably a good idea to read this thread from start as well (but I guess you have done that already :D). And, of course, always remember she is a human being so it depends in the end on your interpersonal feelings/relations ("kemi")! No guarantee that you will have the same fantastic experience that I, and many others, have had!

Skrevet
ekholmen skrev, 1 time siden:

I will give you a kind advice

Read her ad and follow her three rules:

• NO poor hygiene
• NO disrespectful
• NO unprotected sex

She is a lady with a very hot temperament so, please threat her with respect. If you do, and if she accept you as a customer, then you are going to have one of the best experiences you can think of! She is a unique women! Just search for feedback here on Eroguide and you will understand what I mean!

Feedback

It is probably a good idea to read this thread from start as well (but I guess you have done that already :D). And, of course, always remember she is a human being so it depends in the end on your interpersonal feelings/relations ("kemi")! No guarantee that you will have the same fantastic experience that I, and many others, have had!

Bemærk! Denne tråd handler intet om markedsføring !

Skrevet
Mook skrev, 1 time siden:

Kære Mook, drop det, de danske mænd kan du på ingen måder diskuterer med, de svarer udelukkende kun for at holde sig selv vågen, så hvis du vil, så hold fast i dig selv og jo længerer holder du ud i dk :)

Mook skrev, 1 time siden:

Skrevet
Tv 2 skrev, den 30.9.2021 at 22:32:

Kære Mook, drop det, de danske mænd kan du på ingen måder diskuterer med, de svarer udelukkende kun for at holde sig selv vågen, så hvis du vil, så hold fast i dig selv og jo længerer holder du ud i dk :)

Jeg er helt enig med dig<3

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, du skal glæde dig. Mook, er så smuk, sød, fræk og dejlig, at du kommer tilbage, og tilbage og tilbage. Du er dejlig Mook 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.