Hop til indhold
AGB

Tak Mook for en hel speciel fælles oplevelse <3

Recommended Posts

Der er mange fans af Mook her på sitet og mange der diskuterer om hun stadig er aktiv eller ej. Jeg kan kun istemme jeres begejstring, jeg er også kæmpe fan nu, og så var det ok med Mook at jeg skriver at ja, hun er aktiv men det er meget begrænset hvem og hvor mange kunder hun siger ja til. Så mit bedste råd til dig der gerne vil forbi hende er at sende hende en sød og ærlig sms og så krydse fingre for at hun har tid. Jeg var heldig, Mook sagde i hvert fald ja til at mødes til 70min GFE, som hun tager 1700,- for, en virkelig fair pris synes jeg. Vi mødtes hos hende på Frederiksberg og stor var min glæde da jeg blev mødt af en sød, smilende og grinende Mook, der kom dampende ud af badet. Hejsa, et kort kys og flaske kold vand senere lå vi nøgne og småsludrende i sengen. Mook er måske ikke i midt trediverne, men altså vi ved jo vi alle bliver ældre, men kroppen er stadig skøn og slank, brysterne mega lækre og smilet sødt og ægte. Vi startede med lidt massage til mig, den var mere hyggelig end effektiv, men så skete der noget vi nok ikke havde regnet med. Snakken faldt på at Mook aldrig selv var levet forkælet af en kunde, måske kun en enkelt gang, og så tog fanden ved mig. Vi fik byttet plads og pludselig var det Mook der lå med lukkede øjne og nød mine hænder kærtegne hende krop. Tiden stoppede ligesom, så jeg ved ikke hvor længe vi blev ved sådan, men helt sikkert var det at rollefordelingen faldt og som jeg bedst kan li' det var det nu meget mere end GFE oplevelse end når man som mand bare ligger og kommanderer. Rygmassage blev til massage mellem benene som blev til blid leg med den trimmede og meget stramme mis. Jeg er sgu' temmelig sikker på at Mook nød det, det kan hun jo selv svare på, og inden længe fik hun fundet en lille vibrator frem til hjælpe med på klitten. Mega lækkert og da jeg elsker sprøjteorgasmer fik jeg lov et køre et par fingre med, vildere og vlldere til Mook småklynkende blev dejlig våd og varm :wub: Om hun kom helt ved jeg faktisk ikke, men vi nød det begge og som sagt gik tiden i stå. Så blev det min tur til at ligge nederst, der blev fundet gummi frem og længe lå vi og elskede i mange forskellige stillinger. Mega lækkert, vi var begge godt glatte af massageolie og svedte begge to. Jeg kan ofte ikke komme med kondom på, så det røg af til sidst og jeg fik det bedste CIM BJ i lang tid. Om det er normalt hos Mook ved jeg heller ikke, men hold da kæft hvor hvor var det lækkert. Vi gik laaaaangt over tid, jeg vil ikke sige hvor meget så I ikke tror at det er normalen :P, men Mook, du er noget helt specielt som menneske og jeg håber du vil holde fast ved din ærlighed og så bare engang imellem lade os andre komme ind i dit liv et par timer <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

AGB:

"Vi mødtes hos hende på Frederiksberg og stor var min glæde da jeg blev mødt af en sød, smilende og grinende Mook, der kom dampende ud af badet."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zweimal

Der er efterhånden ved at være 100 gode anmeldelser af Mook, og hver gang skal der oprettes en ny tråd, en opfordring til at bruge en af de allerede eksisterende tråde.

Denne udmærkede anmeldelse passer 100% ind i allerede oprettede tråde, og denne anmeldelse bekræfter blot tidligere anmeldelser:rolleyes:

Vi er stort set alle enige om at Mook er en dejlig dame.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AGB skrev, for 14 timer siden:

Der er mange fans af Mook her på sitet og mange der diskuterer om hun stadig er aktiv eller ej. Jeg kan kun istemme jeres begejstring, jeg er også kæmpe fan nu, og så var det ok med Mook at jeg skriver at ja, hun er aktiv men det er meget begrænset hvem og hvor mange kunder hun siger ja til. Så mit bedste råd til dig der gerne vil forbi hende er at sende hende en sød og ærlig sms og så krydse fingre for at hun har tid. Jeg var heldig, Mook sagde i hvert fald ja til at mødes til 70min GFE, som hun tager 1700,- for, en virkelig fair pris synes jeg. Vi mødtes hos hende på Frederiksberg og stor var min glæde da jeg blev mødt af en sød, smilende og grinende Mook, der kom dampende ud af badet. Hejsa, et kort kys og flaske kold vand senere lå vi nøgne og småsludrende i sengen. Mook er måske ikke i midt trediverne, men altså vi ved jo vi alle bliver ældre, men kroppen er stadig skøn og slank, brysterne mega lækre og smilet sødt og ægte. Vi startede med lidt massage til mig, den var mere hyggelig end effektiv, men så skete der noget vi nok ikke havde regnet med. Snakken faldt på at Mook aldrig selv var levet forkælet af en kunde, måske kun en enkelt gang, og så tog fanden ved mig. Vi fik byttet plads og pludselig var det Mook der lå med lukkede øjne og nød mine hænder kærtegne hende krop. Tiden stoppede ligesom, så jeg ved ikke hvor længe vi blev ved sådan, men helt sikkert var det at rollefordelingen faldt og som jeg bedst kan li' det var det nu meget mere end GFE oplevelse end når man som mand bare ligger og kommanderer. Rygmassage blev til massage mellem benene som blev til blid leg med den trimmede og meget stramme mis. Jeg er sgu' temmelig sikker på at Mook nød det, det kan hun jo selv svare på, og inden længe fik hun fundet en lille vibrator frem til hjælpe med på klitten. Mega lækkert og da jeg elsker sprøjteorgasmer fik jeg lov et køre et par fingre med, vildere og vlldere til Mook småklynkende blev dejlig våd og varm :wub: Om hun kom helt ved jeg faktisk ikke, men vi nød det begge og som sagt gik tiden i stå. Så blev det min tur til at ligge nederst, der blev fundet gummi frem og længe lå vi og elskede i mange forskellige stillinger. Mega lækkert, vi var begge godt glatte af massageolie og svedte begge to. Jeg kan ofte ikke komme med kondom på, så det røg af til sidst og jeg fik det bedste CIM BJ i lang tid. Om det er normalt hos Mook ved jeg heller ikke, men hold da kæft hvor hvor var det lækkert. Vi gik laaaaangt over tid, jeg vil ikke sige hvor meget så I ikke tror at det er normalen :P, men Mook, du er noget helt specielt som menneske og jeg håber du vil holde fast ved din ærlighed og så bare engang imellem lade os andre komme ind i dit liv et par timer <3

Anytime <3

Thank you for being around me :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Mook, du er fantastisk. Jeg besøgte dig i Torsdags, og hvilken kvinde du er. Du er en meget smuk og sød kvinde,  og nok den bedste Gfe jeg har fået udenfor fast forhold. Du har en Fantastisk dejlig og veltrænet krop,  og du  er et godt menneske. Jeg blev modtaget i din lejlighed, hvor det er rent og pænt, og ved ankomst var jeg nok en lille smule nervøs, men dette  gik hurtigt over.

Mook ved hvad hun laver med tanke på massage, og sist, men ikke minst, så er du fantastisk god til at kneppe.

hilsen fra manden som bar på den tunge taske, og som kom direkte fra lufthavnen.

Jeg glæder mig til at møde dig igen Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soapyman skrev, 1 time siden:

Ja Mook, du er fantastisk. Jeg besøgte dig i Torsdags, og hvilken kvinde du er. Du er en meget smuk og sød kvinde,  og nok den bedste Gfe jeg har fået udenfor fast forhold. Du har en Fantastisk dejlig og veltrænet krop,  og du  er et godt menneske. Jeg blev modtaget i din lejlighed, hvor det er rent og pænt, og ved ankomst var jeg nok en lille smule nervøs, men dette  gik hurtigt over.

Mook ved hvad hun laver med tanke på massage, og sist, men ikke minst, så er du fantastisk god til at kneppe.

hilsen fra manden som bar på den tunge taske, og som kom direkte fra lufthavnen.

Jeg glæder mig til at møde dig igen Mook

Hei der <3

Tak for besøget.

Ja, må indrømme også selvom jeg ikke kunne rigtig forstå din norske accent, og faktisk var det ret pudsigt da jeg så dig med den tunge taske :oog vores møde gik alligevel fint :D

Syntes, du var dejlige at være sammen med:x - også selvom du stoppede mig i midten af ...

Jeg håber at se dig igen inden så længe <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Mook skrev, den 7.8.2021 at 11:43:

Hei der <3

Tak for besøget.

Ja, må indrømme også selvom jeg ikke kunne rigtig forstå din norske accent, og faktisk var det ret pudsigt da jeg så dig med den tunge taske :oog vores møde gik alligevel fint :D

Syntes, du var dejlige at være sammen med:x - også selvom du stoppede mig i midten af ...

Jeg håber at se dig igen inden så længe <3

Hej Mook

Du lyder vildt dejlig!

Jeg har forsøgt at ringe til dig et par gange med henblik på at ses med dig, men går direkte på tlf.svarer.

Hvordan kommer jeg i kontakt med dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Coulibaly skrev, for 8 minutter siden:

Hej Mook

Du lyder vildt dejlig!

Jeg har forsøgt at ringe til dig et par gange med henblik på at ses med dig, men går direkte på tlf.svarer.

Hvordan kommer jeg i kontakt med dig?

Skriv en sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, den 9.8.2021 at 09:21:

Hej Mook

Du lyder vildt dejlig!

Jeg har forsøgt at ringe til dig et par gange med henblik på at ses med dig, men går direkte på tlf.svarer.

Hvordan kommer jeg i kontakt med dig?

Tak❤️Og prøv igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Mook skrev, for 3 minutter siden:

Tak❤️Og prøv igen.

Will do young lady!

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 36 minutter siden:

Mook lader til at være rigtig sød og dejlig. Har aldrig besøgt hende, men har kigget en del på hendes annonce og hendes anmeldelser :wub:

Tak for nyttig info. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, den 7.8.2021 at 14:50:

Er det meget diskret eller er det et boligbyggeri? :)

Ordinary apartment complex and other buildings all around.
No way not to be seen, but with people moving around all the time, who would know you don't live there ?
A neighbor that I ran into held the front door for me with a friendly hello.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soapyman skrev, den 7.8.2021 at 14:46:

Ja i lige måde Mook. Så skal jeg nok lade være med at stoppe dig

Hey — hvor blev du af <3

Jeg savner dig lidt :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soapyman skrev, for 6 timer siden:

Hej Hehe. Giver du aftensmad en dag?

Du må sende mig en personlig besked så Mook.

Pm på eroguide kan jeg ikke finde ud af:D - har prøvet, men den blev ikke sendt :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har gjort en STOR fejltagelse, var i går på besøg hos MOOKS massage i Glostrup, det var ikke den Mook som jeg forventede , men 2 unge piger. Jeg var dum nok til at lade mig overtale, det var ikke godt. elendig massage og ligeså elendigt  efterfølgende. HOLD jer langt væk fra denne adresse i udkanten af Glostrup

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde et dejligt besøg hos @Mook i dag. 
dejligt med en date med sin kæreste. 
sådan føles det i hvert fald hos Mook - og s’følig er det ikke virkelighed, men hun giver sig selv 100% for at man kan få en dejlig oplevelse. 
I dag trængte jeg til både mental og fysisk omsorg - det fik jeg til fulde :x

Detaljer er ikke nødvendige, for hun har så mange gode anmeldelser med masser af detaljer ;)

Kys til dig, Mook - du reddede min dag <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...