Samanthawild 429 Skrevet 21. Oktober, 2021 Du har faktisk ret, men igen er du jo prototypen på en mand, der ikke tåler kritik og er netop den type mand, jeg beskriver. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marie M Skrevet 21. Oktober, 2021 Samanthawild skrev, for 36 minutter siden: Nogle af jer mænd, går simpelthen over stregen i forhold til anmeldelser af os Kvinder. Tænk hvis vi udscammede jer på samme på samme måde. Sikken et ramaskrig, der ville blive af sårede forfængelige mænd herinde. Jeg ville påskønne at en anmeldelse gik på hvordan servicen er i forhold til modtagelse, akten, og afslutning uden at der behøves at gå helt i detaljer med, hvordan sexdelen er udøvet af kvinden. Det er vel en privatsag imellem dig og Kvinden. Man kan sagtens skrive om den har været god eller mindre god uden at udpensle. Men så er det selvfølgelig nok ikke så saftigt for dem som læser det. Men tænk over at der sidder et andet menneske bagved og skal læse om sig selv. Og igen er dette forum altid at betragte som subjektivt. Rigtig meget spiller ind i forhold til en god oplevelse.Nogle gange giver en kvinde måske en bedre service til en mand end en anden, netop fordi den pågældende mand har været dejlig sød og gentle og lækker ikke mindst. Fordi I er sgu ikke allesammen lige spiselige, men vi modtager jer alligevel. Rigtig mange lugter af sved, urin og tis, og hos mig bliver man jaget i bad inden jeg skal have en svedig mand over mig med en ildelugtende røv og pik, men vi skriver ikke stolpe op og stolpe ned med det. Respekter andre som du gerne selv vil respekteres. Hvis en kvinde lugter som der bliver skrevet så sig det til hende, eller skriv det til hende her på siden i en personlig mail, hvis hun er her. Og dette gælder også andre ting. Men igen nogle er jer ejer nogen pli i livet, og er ligeglad med os kvinder, og det I kan ødelægge. Skam jer. Godnat Samantha Jeg ville skrive alt muligt, men bare: TAK! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marie M Skrevet 21. Oktober, 2021 kingdane68 skrev, for 29 minutter siden: Måske du og andre GP’ere skulle blande jer the f…… udenom, hvad vi mænd anmelder herinde. Det er ikke er site for jer, men for os. Vi anmelder lige præcis hvad vil har lyst til, og med de ord vi vil, om de oplevelser vi har haft. Kan du og andre ikke lide det, så er der ingen tvang til at læse med. Men det er helt okay, hvis en mand dukker op hos os, uden de har været i bad og lugter af gammelt tis? Håber godt nok ikke du besøger nogen.. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 22. Oktober, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 18 timer siden: Fik du video eller penge? Hun sendte en video på 29 sekunder hvor der var sort skærm. Kunne intet se, men jeg kunne høre en radio eller et tv. 29 sekunder og sort skærm......værsego 500 kr Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 22. Oktober, 2021 KPBR skrev, for 37 minutter siden: Hun sendte en video på 29 sekunder hvor der var sort skærm. Kunne intet se, men jeg kunne høre en radio eller et tv. 29 sekunder og sort skærm......værsego 500 kr Nå for fisan da: så lyder hendes ord jo igen lidt….ikke oprigtige. Svært at vide hvad der er op og ned efterhånden, kan blot konstatere (velvidende der godt nok er en del ubehøvlede mænd og sikkert en del, ikke selv Guds Gave til kvinden), at der er flere dårlige anmeldelser. Enhver kan have en dårlig dag og vel også 2,3 og 5 dårlige dage. Men kan 7,8,10 tale usandt også om video indeholdende sort skærm? Det sagde du vel til hende i en god tone trods irritation, hvorpå hun naturligvis indenfor x antal timer/dage gav en ny. Ved hun det ikke (underligt), kan hun ikke ændre det. Mange laver jo blot en video de så sender igen og igen og igen (nemt tjente penge). Om det/der er bevidsts snyd: pas Del dette indlæg Link til indlæg
Golan123 25 Skrevet 22. Oktober, 2021 Marie M skrev, for 9 timer siden: Men det er helt okay, hvis en mand dukker op hos os, uden de har været i bad og lugter af gammelt tis? Håber godt nok ikke du besøger nogen.. Nej det er bestemt ikke ok... Det er totalt respektløst at møde op. Tingene går begge veje og derfor gælder det om at holde sin egen sti ren. Det her drejer sig ikke om at pege fingre, og legitimere sine egne fejl ved at sige andre også så gør det. Jeg håber du stritter dem ud på røv og albuer hvis de kommer og ikke er rene. Personligt ville jeg ha det svært med at sige til en person at vedkommende lugter.. Det er sku ikke den bedste måde at starte noget intimt på.. Jeg ville forvente at den side af sagen var helt i top som den største selvfølgelighed.. Det burde være rimeligt nemt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KPBR Skrevet 22. Oktober, 2021 Marie M skrev, for 16 timer siden: Han fik videoen, mailen var skrevet forkert og jeg beklagede selvfølgelig mange gange. OG SÅ ER DEN VIDST UD AF VERDENEN Stop dig selv Maria og dit hellige pis. Jeg fik en video på 29 sekunder og sort skærm, kunne ikke se en skid, men jeg kunne høre en radio eller et tv i baggrunden. Det gjorde jeg også opmærksom på, at der ikke var noget. Du sagde også, at du har ringet til mig, men sjovt nok så var der ingen opkald fra dig på min tlf. Jeg tilbød og ringe til dig, så vi kunne få en fornuftig snak om det her, men det ville du så heller ikke. Skrev til dig flere gange, at du bare kunne føre pengene tilbage, hvis ikke du ville lave den video. Og så var det ude af verden, men det ville du heller ikke. Og jeg nøjes ikke kun med og true dig med en politianmeldelse som jeg skrev til dig på sms.......Du er anmeldt for bedrageri Maria.....og betjenten har ringet til mig, og han har fået den sms korrespondance plus den mail du sendte. Jeg kan til enhver tid trække anmeldelsen tilbage sagde betjenten, men det betinger du sender de 500kr retur. Men du kan være ganske rolig Maria, jeg gør ikke mere ved det, så du skal ikke være bange for jeg opsøger dig, eller på anden måde kontakter dig......sådan er jeg nemlig ikke. Men jeg offentliggøre dig alle de steder det er muligt, for at advare andre. Og er der mere du er i tvivl om, så kan jeg offentliggøre den sms korrespondance der har været imellem os, og så kan folk selv vurdere om min kritik af dig er berittiget eller ej. Og jeg gider ikke flere diskussioner med dig.....punktum Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 364 Skrevet 22. Oktober, 2021 (edited) Golan123 skrev, for 13 timer siden: Det er også fint du går i bad, men hvis du gør det om morgenen og har en aftale om eftermiddagen/aftenen så er det ikke nyvasket i min verden.. Når jeg er intim med nogen er jeg nyvasket.. Det burde du måske også være og tage et bad lige inden du mødes med nogen. Så slipper du for den slags kritik som burde være overflødig. Ha en god aften Enig. Der er mange der mener, at du kun bør vaske dig en gang om ugen med sæbe, for at ødelægge din hud så lidt som muligt. Sikkert finder vi heriblandt også de svin, der ikke bruger håndsæbe efter toiletbesøg. Men skal man være intim, så må man altså have den respekt for andre mennesker at hoppe i bad først. Ikke mindst hvis der skal smages på de ædle dele. Redigeret 22. Oktober, 2021 af Jonze 1 Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 82 Skrevet 22. Oktober, 2021 Selvfølgelig må man anmelde hvis hygiejnen hos pigen ikke er ok. Det er blandt andet det eroguide er til for. Hvor troværdig man fremstår når man gør det vil afhænge af ens historik herinde og hvorvidt man bliver modsagt af andre brugere herinde der har været forbi pigen og deri ligger pigens forsvar mod falske anklager. @Tistørsti Du fremstår mentalt forstyrret med dine anklager. Netop med prostituerede ser jeg god grund til at pigen er barberet så hun ikke kan smitte med fladlus. /ungersvend 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 22. Oktober, 2021 (edited) ungersvend skrev, for 9 timer siden: Selvfølgelig må man anmelde hvis hygiejnen hos pigen ikke er ok. Det er blandt andet det eroguide er til for. Hvor troværdig man fremstår når man gør det vil afhænge af ens historik herinde og hvorvidt man bliver modsagt af andre brugere herinde der har været forbi pigen og deri ligger pigens forsvar mod falske anklager. @Tistørsti Du fremstår mentalt forstyrret med dine anklager. Netop med prostituerede ser jeg god grund til at pigen er barberet så hun ikke kan smitte med fladlus. /ungersvend Det var nok mere måden, hans ondskabsfulde ord.. Man kan godt skrive pænere. Og enhver idiot kan regne ud, at han skriver det for at genere hende. Hvad med om DU barberede gynther, så DU ikke smitter med fladlus? Redigeret 22. Oktober, 2021 af Tistørsti Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 24. Oktober, 2021 Marie M skrev, den 21.10.2021 at 23:51: Men det er helt okay, hvis en mand dukker op hos os, uden de har været i bad og lugter af gammelt tis? Håber godt nok ikke du besøger nogen.. Du er da helt blank! Du lægger ord i munden på mig - og self. er det ikke i orden at møde op og være usoigneret, hverken som GP eller som kunde. Og du aner jo ikke en bjælde om min hygiejne, så flet bare næbbet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 24. Oktober, 2021 kingdane68 skrev, for 10 timer siden: Du er da helt blank! Du lægger ord i munden på mig - og self. er det ikke i orden at møde op og være usoigneret, hverken som GP eller som kunde. Og du aner jo ikke en bjælde om min hygiejne, så flet bare næbbet. Du er ganske simpelt ikke andet end en stor gavflab, og totalt ubehøvlet. Tænker du agerer overfor kvinderne som du skriver. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 24. Oktober, 2021 Samanthawild skrev, for 7 minutter siden: Du er ganske simpelt ikke andet end en stor gavflab, og totalt ubehøvlet. Tænker du agerer overfor kvinderne som du skriver. Og jeg tænker, at du ikke aaaaner hvad du taler om, og det holder dig naturligvis ikke tilbage med dine ytringer Jeg er the sweetest thing, men gider ikke den slags BS hvor man bliver fornærmet, fordi nogen udtrykker deres uforbeholdne mening... Hav en god søndag søde 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 24. Oktober, 2021 kingdane68 skrev, for 2 timer siden: Og jeg tænker, at du ikke aaaaner hvad du taler om, og det holder dig naturligvis ikke tilbage med dine ytringer Jeg er the sweetest thing, men gider ikke den slags BS hvor man bliver fornærmet, fordi nogen udtrykker deres uforbeholdne mening... Hav en god søndag søde Du kan bande på, jeg ikke vil holde mig tilbage over småtskårne mænd som du og andre, der mener I kan tillade jer alt. I vil gerne kneppe os, men ytrer vi os er vi bare nogle klamme ludere. Du må også have en god dag, men sød synes jeg ikke du er. 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg