Hop til indhold

Nakhon Sawan Odense

Featured Replies

Skrevet
  • Author
sexaddict skrev, for 18 timer siden:

Hver sine lyster, men jeg har svært ved at forstå, hvad I ser i en ældre dame, når der er så mange andre sexede kvinder at vælge imellem.

Mener du hendes alder gør at hun ikke er sexet? Er der en bestemt alder hvor kvinder ophører med at være sexede eller misforstår jeg dig? Jeg mener helt sikker hun er rigtig sexet... 

Næste gang jeg skal til en Thai bliver det helt bestemt hos hende. :-) Glæder mig allerede... :-P 

• Svar 63
  • Visninger 30.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• 22 cm and thick
    22 cm and thick

Ja, det var det.  

• 22 cm and thick
    22 cm and thick

Hej Ja, jeg har været der, men ikke siden sidst.  

• 22 cm and thick
    22 cm and thick

Havde tænkt mig at skulle en tur forbi inden længe.... Meeeen tror nu lige at jeg venter til "mutter" er tilbage igen. Hun giver altså en rigtig god behandling til en fornuftig pris og ja - så er hun

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 13 timer siden:

Mener du hendes alder gør at hun ikke er sexet? Er der en bestemt alder hvor kvinder ophører med at være sexede eller misforstår jeg dig? Jeg mener helt sikker hun er rigtig sexet... 

Næste gang jeg skal til en Thai bliver det helt bestemt hos hende. :-) Glæder mig allerede... :-P 

Jeg vil i hvert fald besøg hende næste gang, jeg synes osse hun er lækker

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Hej

Nogen der ved om der er skiftet ejer?
http://nakhonsawan.dk/
De har som skrevet på deres hjemmeside ændret den og tilbyder ikke længere seksuelle ydelser og man skal ikke spørge... Øv..... Var ellers ret glad for stedet, ikke mindst fordi det lå ret tæt på et sted hvor jeg af og til kommer pga arbejde.
Men det kan selvfølgelig være de tilbyder det til folk som os der bare er uimodståelige.... ;)

Go' søndag. :)

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Hej

Nogen der ved om der er skiftet ejer?
http://nakhonsawan.dk/
De har som skrevet på deres hjemmeside ændret den og tilbyder ikke længere seksuelle ydelser og man skal ikke spørge... Øv..... Var ellers ret glad for stedet, ikke mindst fordi det lå ret tæt på et sted hvor jeg af og til kommer pga arbejde.
Men det kan selvfølgelig være de tilbyder det til folk som os der bare er uimodståelige.... ;)

Go' søndag. :)

Nope. Var der forleden. Det var stadig "Ae". Man kan godt få en hånd ihvertfald. Jeg synes dog, at det fås bedre - f.eks. hos Nok.

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der ikke noget som har været her fornylig jeg var der få en måned siden kunne få det hele nu er det som om jeg skal blive væk

Skrevet
Gummimand skrev, for 48 minutter siden:

Er der ikke noget som har været her fornylig jeg var der få en måned siden kunne få det hele nu er det som om jeg skal blive væk

-Hvorfor og hvem siger du skal blive væk??

Skrevet
  • Author
Gummimand skrev, for 57 minutter siden:

Det er en følse 

Forklar lige lidt mere, ellers  er det svært at forholde sig til det du skriver. Spurgte du efter ekstra?

• 5 months later...
Skrevet
  • Author
Uno mas skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der har været der fornyligt?

Hjemmesiden ser ikke ud til at eksisterer mere?

http://www.nakhonsawan.dk

Prøv evt. at ringe til dem. :-) 
https://find-aaben.dk/odense/nakhon-sawan-thai-massage-88107
Siden er opdateret 9. august, men det er jo ingen garanti for at de stadig er åbent. Ville sgu være lidt trist hvis de er lukket. :-( 

Skrevet

De er åben fra kl 10 til 1900 lukket om søndagen 

Skrevet

Ja det ved jeg men var det hende som ejer stedet eller var det hendes veninde som du fik det af

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.