Hop til indhold

Recommended Posts

fynbofidus skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der ved om mutter uden navn er kommet tilbage og om hun tilbyder FP

Hun kommer i dag;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Hun kommer i dag;-)

Har lige haft ringet og spurgt efter mutter, men fik at vide at hun først kommer tilbage d 22 feb ?????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1968 skrev, for 41 minutter siden:

Har lige haft ringet og spurgt efter mutter, men fik at vide at hun først kommer tilbage d 22 feb ?????

 

Jeg talte med hende selv først i januar og  hun sagde hun kom retur 2/2

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 3 timer siden:

Hun har forlænget sin ferie med mindst 14 dage, og hun giver god massage og IKKE B2B eller FP eller BJ eller HJ

Det er så ikke helt rigtigt. 
Jeg tror at dem der har besøgt hende gennem de snart 10 år har været aktiv massør i Odense, kan få BJ og HJ. Jeg er i hvertfald blevet budt det når jeg har fået massage af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være jeg så bare har været heldig tidligere. Jeg har fået fp da hun var i Brylle og hos 123. 5 eller 6 gange i alt. Men det er nok fortid for jeg har ikke besøgt hende siden hun var ved 123.

Redigeret af fynbofidus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik det hele i december 2021. -og det var ikke noget, jeg skulle overtale hende til;-) Men sådan er det måske ikke med alle hun giver massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 51 minutter siden:

Jeg fik det hele i december 2021. -og det var ikke noget, jeg skulle overtale hende til;-) Men sådan er det måske ikke med alle hun giver massage...

Hvis man gerne vil ha massage af mutter hende selv, spørger i så bare efter ejeren af butikken når i ringer eller sms??

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 41 minutter siden:

Hvis man gerne vil ha massage af mutter hende selv, spørger i så bare efter ejeren af butikken når i ringer eller sms??

-Det er hende der svarer... og du kan jo skrive det skal være hende selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 3.9.2021 at 09:16:

Hej folkens

Har nogen gange været hos Nakhon Sawan på Østre Stationsvej 38 i Odense og fået alm. massage uden ekstra og et par gange med en håndspiller som afslutning. Der har generelt ikke været noget at klage over og priserne er absolut rimelige - 300 kr for en times massage uden noget "hanky panky". Sidst jeg var der fik jeg tilbudt afslutning med hånden som jeg tog pænt imod. Synes sgu hun var ret fræk da hun først kom i gang og da hun foreslog jeg skulle komme en anden gang og få b2b tænkte jeg at det måtte jeg bare prøve.
Ringede og bestilte en tid hos hende og vel ankommet blev vi enige om massage med b2b som afslutning. Efter at massagen var overstået smed hun tøjet og kravlede op på min krop og begyndte b2b. Det endte ret hurtigt op i pussysliding efterfulgt af en 69'er hvor jeg slikkede det bedste jeg havde lært. Hun blev ret våd og med mindre hun er en rigtig god skuespiller er jeg ret sikker på hun kom. :-P Hun gjorde mig færdig med hånden og der var så gået godt en time. Desværre er jeg ret sikker på hun ikke tilbyder sex, kunne ellers godt lige.... :-P;-) 
Det var "mutter" selv der tiltrak mig i den grad at jeg ikke kunne afstå fra at besøge hende igen. Da jeg ankom og under massagen havde hun håret samlet ned ad ryggen, men da hun smed tøjet blev det "sat fri" og med èt fik hun et et langt frækkere udseende og så ikke længere så uskyldig ud. Hun er ikke specielt slank og har en lille smule deller, men heller ikke på nogen måde tyk. Brysterne er fine og faste og kan uden tvivl lide at blive rørt ved og slikket på. Hendes røv er også dejlig og fin og god at holde om når man ligger nederst i en 69'er.... :-P Er ikke helt sikker på alderen, måske godt fyrre eller lidt mere. Synes bare det er SÅ svært at bedømme.
Skal helt sikkert besøge hende igen... Både til alm. massage som hun er god til og nok også til det lidt "sjovere".

http://nakhonsawan.dk/

 

 

Møffe skrev, den 9.1.2022 at 08:10:

gammel

Hej 22 cm

Super flot og velskrevet beskrivelse af dine oplevelser du har haft hos Nakhon Sawan og det lyder virkelig tiltalende. Kan se hun tilbyder både at ordne negle så kunne fa tyde på man skulle bestille en “ stor pakke wellness med det” og så forkæle sig selv en gang eller mere

God dag til alle og god weekend   Måske en fræk Weekend

FynboM62

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynboM62 skrev, for 59 minutter siden:

Super flot og velskrevet beskrivelse af dine oplevelser du har haft hos Nakhon Sawan og det lyder virkelig tiltalende. Kan se hun tilbyder både at ordne negle så kunne fa tyde på man skulle bestille en “ stor pakke wellness med det” og så forkæle sig selv en gang eller mere

 

Tak skal du have. :)
Ang. klipning og ordning af negle er jeg ikke sikker på det tilbydes mere. Mener at have læst i en anmeldelse at hun ikke gør i det (mere). Men det må du jo bare spørge hende om.
Vær også lige opmærksom på det ikke er hende selv der passer biksen for tiden da hun er bortrejst.
Husk at skrive en kommentar her når/hvis du har besøgt hende...  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Velbekomme - takker for din besked  Det er pænt af dig

Ja har læse hun pt er bortrejst men så må er ens forventning til en god oplevelse jo sættes lidt på stand-by til hun kommer tilbage men gør det gerne for en god oplevelse / behandling SF

Omkring negle behandling ja så må jeg se hvad hun sige til det og ja skal helt sikkert skrive en kommentar om et kommende besøg som jeg vil glæde mig til

God dag & Weekend

Mvh

FynboM62

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 9.1.2022 at 09:09:

Havde tænkt mig at skulle en tur forbi inden længe.... Meeeen tror nu lige at jeg venter til "mutter" er tilbage igen. Hun giver altså en rigtig god behandling til en fornuftig pris og ja - så er hun altså bare rigtig sød og behagelig.
Tak for "indsparket" @MøffeJeg er for øvrigt selv en gammel røv på over 50... :-) 

Hej Møffe & 22 cm

Så er vi 3 gamle røve på over 50   Jer 2 der har besøgt Mutti med gode og skønne oplevelser og så mig der venter på første besøg.   som jeg ser frem til. Nogen der ved hvornår hun er retur forresten ?

God søndag til alle og husk  at behandle alle med respekt 
Mvh

FynboM62

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været nede i kælderen under butikken med hende flere gange sidste gang var det med fp en time 1300 hun holder sig ikke tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, 1 time siden:

Nu er hun tilbage var der inde hun hade ikke tid skal der hen på fredag det bliver dejligt 

Ved du hvad hun kalder sig? Så man får fat i hende og ikke en af dem hun har ansat

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, 1 time siden:

Hver sine lyster, men jeg har svært ved at forstå, hvad I ser i en ældre dame, når der er så mange andre sexede kvinder at vælge imellem.

Hvem vil du så foreslå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...