Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens

Har nogen gange været hos Nakhon Sawan på Østre Stationsvej 38 i Odense og fået alm. massage uden ekstra og et par gange med en håndspiller som afslutning. Der har generelt ikke været noget at klage over og priserne er absolut rimelige - 300 kr for en times massage uden noget "hanky panky". Sidst jeg var der fik jeg tilbudt afslutning med hånden som jeg tog pænt imod. Synes sgu hun var ret fræk da hun først kom i gang og da hun foreslog jeg skulle komme en anden gang og få b2b tænkte jeg at det måtte jeg bare prøve.
Ringede og bestilte en tid hos hende og vel ankommet blev vi enige om massage med b2b som afslutning. Efter at massagen var overstået smed hun tøjet og kravlede op på min krop og begyndte b2b. Det endte ret hurtigt op i pussysliding efterfulgt af en 69'er hvor jeg slikkede det bedste jeg havde lært. Hun blev ret våd og med mindre hun er en rigtig god skuespiller er jeg ret sikker på hun kom. :-P Hun gjorde mig færdig med hånden og der var så gået godt en time. Desværre er jeg ret sikker på hun ikke tilbyder sex, kunne ellers godt lige.... :-P;-) 
Det var "mutter" selv der tiltrak mig i den grad at jeg ikke kunne afstå fra at besøge hende igen. Da jeg ankom og under massagen havde hun håret samlet ned ad ryggen, men da hun smed tøjet blev det "sat fri" og med èt fik hun et et langt frækkere udseende og så ikke længere så uskyldig ud. Hun er ikke specielt slank og har en lille smule deller, men heller ikke på nogen måde tyk. Brysterne er fine og faste og kan uden tvivl lide at blive rørt ved og slikket på. Hendes røv er også dejlig og fin og god at holde om når man ligger nederst i en 69'er.... :-P Er ikke helt sikker på alderen, måske godt fyrre eller lidt mere. Synes bare det er SÅ svært at bedømme.
Skal helt sikkert besøge hende igen... Både til alm. massage som hun er god til og nok også til det lidt "sjovere".

http://nakhonsawan.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 timer siden:

Hej folkens

Har nogen gange været hos Nakhon Sawan på Østre Stationsvej 38 i Odense og fået alm. massage uden ekstra og et par gange med en håndspiller som afslutning. Der har generelt ikke været noget at klage over og priserne er absolut rimelige - 300 kr for en times massage uden noget "hanky panky". Sidst jeg var der fik jeg tilbudt afslutning med hånden som jeg tog pænt imod. Synes sgu hun var ret fræk da hun først kom i gang og da hun foreslog jeg skulle komme en anden gang og få b2b tænkte jeg at det måtte jeg bare prøve.
Ringede og bestilte en tid hos hende og vel ankommet blev vi enige om massage med b2b som afslutning. Efter at massagen var overstået smed hun tøjet og kravlede op på min krop og begyndte b2b. Det endte ret hurtigt op i pussysliding efterfulgt af en 69'er hvor jeg slikkede det bedste jeg havde lært. Hun blev ret våd og med mindre hun er en rigtig god skuespiller er jeg ret sikker på hun kom. :-P Hun gjorde mig færdig med hånden og der var så gået godt en time. Desværre er jeg ret sikker på hun ikke tilbyder sex, kunne ellers godt lige.... :-P;-) 
Det var "mutter" selv der tiltrak mig i den grad at jeg ikke kunne afstå fra at besøge hende igen. Da jeg ankom og under massagen havde hun håret samlet ned ad ryggen, men da hun smed tøjet blev det "sat fri" og med èt fik hun et et langt frækkere udseende og så ikke længere så uskyldig ud. Hun er ikke specielt slank og har en lille smule deller, men heller ikke på nogen måde tyk. Brysterne er fine og faste og kan uden tvivl lide at blive rørt ved og slikket på. Hendes røv er også dejlig og fin og god at holde om når man ligger nederst i en 69'er.... :-P Er ikke helt sikker på alderen, måske godt fyrre eller lidt mere. Synes bare det er SÅ svært at bedømme.
Skal helt sikkert besøge hende igen... Både til alm. massage som hun er god til og nok også til det lidt "sjovere".

http://nakhonsawan.dk/

Var det hos hende der er billede af på hjemmesiden, under det der hedder om os på hjemmesiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 4.9.2021 at 17:30:

900 kr... Og det var for en time. Men er ikke sikker på det var standard behandlingen jeg fik. :P

Hvornår skal du til hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg købte en julegave til mig selv her. En pludselig indskydelse da jeg alligevel var i byen. Heldigvis havde hun lige en halv time til mig. 
 

Jeg klædte mig af, og. Spurgte på dansk efter en bruser, men det er der ikke noget af. Lidt træls da jeg føler mig bedre tilpas når jeg er friskvasket. 
 

Nå men op på briksen hvor jeg udpegede lænden som mit ømme punkt. Jeg fik derefter en ret hård massage der. Jeg må sige hun virkelig gik til vaflerne. 
 

Der var en smule pirring undervejs og da jeg vendte mig spurgte hun om jeg ville have en spiller. Selvom jeg ikke var specielt oplagt takkede jeg ja og det lykkedes hende at få en halvsvag ladning ud af mig. 
 

Massøren var sød, lattermild og venlig og hun ville gerne se mig igen til en times behandling i det nye år. Det er da også tænkeligt. 
 

God jul til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 1 time siden:

Jeg købte en julegave til mig selv her. En pludselig indskydelse da jeg alligevel var i byen. Heldigvis havde hun lige en halv time til mig. 
 

Jeg klædte mig af, og. Spurgte på dansk efter en bruser, men det er der ikke noget af. Lidt træls da jeg føler mig bedre tilpas når jeg er friskvasket. 
 

Nå men op på briksen hvor jeg udpegede lænden som mit ømme punkt. Jeg fik derefter en ret hård massage der. Jeg må sige hun virkelig gik til vaflerne. 
 

Der var en smule pirring undervejs og da jeg vendte mig spurgte hun om jeg ville have en spiller. Selvom jeg ikke var specielt oplagt takkede jeg ja og det lykkedes hende at få en halvsvag ladning ud af mig. 
 

Massøren var sød, lattermild og venlig og hun ville gerne se mig igen til en times behandling i det nye år. Det er da også tænkeligt. 
 

God jul til alle. 

Ved du hvem massøren var?

var det ejeren selv eller en af de andre piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Jeg købte en julegave til mig selv her. En pludselig indskydelse da jeg alligevel var i byen. Heldigvis havde hun lige en halv time til mig. 
 

Jeg klædte mig af, og. Spurgte på dansk efter en bruser, men det er der ikke noget af. Lidt træls da jeg føler mig bedre tilpas når jeg er friskvasket. 
 

Nå men op på briksen hvor jeg udpegede lænden som mit ømme punkt. Jeg fik derefter en ret hård massage der. Jeg må sige hun virkelig gik til vaflerne. 
 

Der var en smule pirring undervejs og da jeg vendte mig spurgte hun om jeg ville have en spiller. Selvom jeg ikke var specielt oplagt takkede jeg ja og det lykkedes hende at få en halvsvag ladning ud af mig. 
 

Massøren var sød, lattermild og venlig og hun ville gerne se mig igen til en times behandling i det nye år. Det er da også tænkeligt. 
 

God jul til alle. 

Var det her idag D.24 du var der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 2 timer siden:

Ved du hvem massøren var?

var det ejeren selv eller en af de andre piger

Ejeren tror jeg. 

giganten skrev, 1 time siden:

Var det her idag D.24 du var der 

Nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mutter er på ferie til 1/2 -men der er en anden "pige" fik jeg at vide og bestilte som vanlig 2 timer -da min krop føles gammel og gigtplaget specielt her om vinteren -så mindre kan ikke gøre det;-)

Jeg ankom lidt før men der var ingen -så jeg ventede og det var pisse koldt -endelig kom hun -det viste sig det var en lidt "gammel knallert" -men fint nok, hun var flink -og hun kunne give massage, spurgte ofte om alt var ok osv... -der gik 1½ time hvor hun masserede bagsiden -rimeligt men dog afledt af sms og opkald xflere -hvor hun så massere med 1 hånd (let) -hun var tydligt optaget af min lem reaktion, når hun kom tæt på... -hun spurgte så "hvad plejer du at få" og begyndte at pirre direkte på -jeg svarede "det er forskelligt" "hvad jeg lige har lyst til" men sagde samtidigt "jeg har kun 1000kr. i dag" -"ok." sagde hun vil du have "hj""bj" -jeg sagde "jeg er kommet for 2 timers massage" -og så kunne jeg vende mig på ryggen -og hun masserede videre -lidt pirring -og spørg igen, om jeg vil have noget ekstra -jeg svare "massage er fint i dag" Hun spørg igen og presser i øvrigt på for, at få at vide, hvad jeg får af "mutter" og hvordan hun er osv... og hun havde lejet lokalerne i mens mutter er på ferie, og hun derfor også skulle betale hende... Jeg fortalte dog kun et minimum, da jeg ikke bryder mig om den slags snak... Jeg er selv en gammel røv på over 50 -men jeg vil i øjeblikket helst sexe med de unge -så selv om hun var blev fræk og spillede op til den helt store guldmedalje, sagde jeg "nejtak" hun blev ved til 5 minutter før tiden var gået før hun helt acceptere. 

Nu venter jeg til mutter kommer hjem fra ferie -selv om hun nok er ældre end mig også -så er hun betydelig mere tiltalende i mine øjne;-) Det er jo også noget med kemi at gøre...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 55 minutter siden:

Nu venter jeg til mutter kommer hjem fra ferie -selv om hun nok er ældre end mig også -så er hun betydelig mere tiltalende i mine øjne;-) Det er jo også noget med kemi at gøre...  

Havde tænkt mig at skulle en tur forbi inden længe.... Meeeen tror nu lige at jeg venter til "mutter" er tilbage igen. Hun giver altså en rigtig god behandling til en fornuftig pris og ja - så er hun altså bare rigtig sød og behagelig.
Tak for "indsparket" @MøffeJeg er for øvrigt selv en gammel røv på over 50... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 minutter siden:

Havde tænkt mig at skulle en tur forbi inden længe.... Meeeen tror nu lige at jeg venter til "mutter" er tilbage igen. Hun giver altså en rigtig god behandling til en fornuftig pris og ja - så er hun altså bare rigtig sød og behagelig.
Tak for "indsparket" @MøffeJeg er for øvrigt selv en gammel røv på over 50... :-) 

Ja vi er nok nogle som glæder os til at hun kommer hjem og passer sin butik så vi kan slappe af igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er vi ikke enige om at det hende der gik under navnet Ae i de gode gamle dage i Brylle og 123 massage?

Hvad kalder hun sig i dag? Udover "mutter" :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa.

 

Jo lige præcis det er hende :) .  havde fornøjelsen af hende flere gange i brylle.    har kun besøgt hende en gang der hvor hun er nu, desv kan man ikke tage bad der ( kommer tit fra arbejde ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 1 minut siden:

hejsa.

 

Jo lige præcis det er hende :) .  havde fornøjelsen af hende flere gange i brylle.    har kun besøgt hende en gang der hvor hun er nu, desv kan man ikke tage bad der ( kommer tit fra arbejde ) 

Havde også mange gode oplevelser med hende både i Brylle og 123. Har besøgt hende på Østre Stationsvej men kun i den årrække hvor hun ikke lavede noget frækt. Nu er hun så tilbage igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende der svare opkald/sms -også selv om hun nu er i Thailand på ferie nu...  det er mutter selv på billede: https://nakhonsawan.dk/omos/ 

Ved ikke hvad hun hedder.

 

Redigeret af Keeper
fejl vil gerne have slettet Images?? ellers alt?? ved ikke hvorfor det kom med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Det er hende der svare opkald/sms -også selv om hun nu er i Thailand på ferie nu...  det er mutter selv på billede: https://nakhonsawan.dk/omos/ 

Ved ikke hvad hun hedder.

 

Ja, ved godt det er hende, har som nævnt besøgt hende mange gange før i tiden, ville bare høre om hun havde skiftet navn, men hvis hun er i thailand, så tænker jeg det er ligemeget :)

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...