Hop til indhold
Lars40

Tiger Rose Vejle og Chiara Rose Århus samme pige?

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

samme pige. Hun var i Århus sidst hun var her, nu er hun i Vejle. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

samme pige. Hun var i Århus sidst hun var her, nu er hun i Vejle. :) 

Mange tak for svar:) Hun må besøges på min tur. Hun ser dejlig fræk ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre må man ikke være mørk i huden. Det grænser sig til det racistiske eller er det bare mig. Jeg har sku ikke gjort nogen noget men flere og flere vil ikke have besøg at folk med anden hudfarve end hvid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige præcis det spørgsmål har jeg enkelte gange drøftes med GPere. Dem der ikke vil modtage andre end skandinaviske mænd er pga ubehagelige oplevelser med især tyrkiske, arabiske og somaliske mænd. Det skyldes især at de opfører sig meget macho, vil ikke betale fuld pris, vil have mere end de betaler for, accepterer ikke et nej. Derudover er der nogle der efterfølgende chikanerer dem med ubehagelige beskeder/trusler. Hvis så pigen ovenikøbet er meget populær og har kunder nok orker hun ikke problemer, så der kan være….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nipple skrev, for 2 timer siden:

Desværre må man ikke være mørk i huden. Det grænser sig til det racistiske eller er det bare mig. Jeg har sku ikke gjort nogen noget men flere og flere vil ikke have besøg at folk med anden hudfarve end hvid.

Det er der jo nok en grund til……….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nipple skrev, den 11.8.2021 at 18:07:

Som de to andre siger, er det ofte grundet dårlige oplevelser. Er alle ens? Nej, men har man haft flere dårlige oplevelser, så er man den der siger, slut - ikke mere. Desuden bestemmer kvinden jo selv hvem de ønsker at have som kunde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...