Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig vandt jeg i lotteriet denne Lørdag formddag.

 

https://annoncelight.dk/showad/296421

 

Havde faktisk siden Januar forsøgt at få en aftale  hus med denne skønne Thai pige. Kom ind i hendes lille sted og blev godt modtaget. Hun kunne sagtens huske mig.

Fik ordnet det fornødne ting og klædte mig af og lagde mig på sengen og hun kom ind og fik den dejligste massage. Efter det havde vi den dejligste sex. Hun en meget lille hvilket jeg godt kan lide. Hun havde god tid og som i nok kan fornemme en rigtig god service. Håber snart at kunne besøge hende igen.

Kan klart anbefales !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Frækkert666 skrev, for 14 timer siden:

Endelig vandt jeg i lotteriet denne Lørdag formddag.

 

https://annoncelight.dk/showad/296421

 

Havde faktisk siden Januar forsøgt at få en aftale  hus med denne skønne Thai pige. Kom ind i hendes lille sted og blev godt modtaget. Hun kunne sagtens huske mig.

Fik ordnet det fornødne ting og klædte mig af og lagde mig på sengen og hun kom ind og fik den dejligste massage. Efter det havde vi den dejligste sex. Hun en meget lille hvilket jeg godt kan lide. Hun havde god tid og som i nok kan fornemme en rigtig god service. Håber snart at kunne besøge hende igen.

Kan klart anbefales !!

Hende har jeg aldrig hørt om før, hvor findes hun, er hun fræk? Hvordan er hendes Bryster og Fisse og gør hun uden?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig blev det min tur til at besøge skønne, søde og super sexet Rose, der er ikke meget mere at fortælle om hende end der allerede er skrevet, hun er helt sikkert den sødeste thai pige i Århus og sikke en service, hvad der forgik pris og adresse bliver mellem hende og mig, men tro mig dette er byens og Jyllands bedste thai shop, hun er typen man nemt kunne blive afhængig af. Jeg skal helt sikkert snart besøge hende igen. Rose hvis du ser det her..... THANK YOU BABY FOR A FANTASIC TIME SEE YOU SOON LOVE DAN <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste hun kom til at gnide den op i sig mens hun var i gang med pussy-slide og ville have jeg skulle fortsætte uden? Hvilket jeg så gjorde og hun ville have jeg skulle afslutte i nr 2 uden kondom? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 2 timer siden:

Er jeg den eneste hun kom til at gnide den op i sig mens hun var i gang med pussy-slide og ville have jeg skulle fortsætte uden? Hvilket jeg så gjorde og hun ville have jeg skulle afslutte i nr 2 uden kondom? 

Nej

Men hvorfor det samme Spørgsmål I to tråde. Det er DIT eget ansvar  at der bliver brugt kondom. Det virker som om du bare vil skade pigen. Efter dette skriv står der en kø uden for butikken der vil have det samme som du fik. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 6 timer siden:

Er jeg den eneste hun kom til at gnide den op i sig mens hun var i gang med pussy-slide og ville have jeg skulle fortsætte uden? Hvilket jeg så gjorde og hun ville have jeg skulle afslutte i nr 2 uden kondom? 

Er du sikker på at fantasien ikke har spillet dig et pus?:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, for 9 timer siden:

Er jeg den eneste hun kom til at gnide den op i sig mens hun var i gang med pussy-slide og ville have jeg skulle fortsætte uden? Hvilket jeg så gjorde og hun ville have jeg skulle afslutte i nr 2 uden kondom? 

Tror vist fantasien har spillet dig et pus. Hun gør ikke sådan noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, men jeg bliver lige nødt til at komme med en kommentar her, når der bliver talt om fantasier og eget ansvar.

Jeg har to gange været ude for, at hun hoppede på mig uden kondom., så det kan jeg bekræfte. Jeg har dog ingen fantasier om at dyrke usikker sex med en professionel pige, der oven i købet gør det rutinemæssigt. Det er hverken en drøm eller en fantasi, men nok nærmere et mareridt.

Af samme grund har jeg droppet hende efter disse to besøg, der nu ligger 4 - 5 måneder tilbage.

Når hun uden nærmere aftale bare sniger den ind under noget "forspil", mener jeg heller ikke, at det er mit ansvar. På ingen måde - men det er naturligvis mit ansvar at få stoppet løjerne. Det kan bare være for sent...

Nu kan jeg se, at der er andre, der har fået denne "særlige ydelse", og andre igen har ikke. Jeg undrer mig noget over, hvorfor der er denne forskel?

I hvert fald: Vær på vagt med hende her!

Mvh

Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min tur til en anmeldelse af denne dejlige kvinde.

Jeg har besøgt Rose 2 gange og har haft en super god oplevelse begge gange. Hun er utrolig sød, venlig og har en god krop med nogle fantastiske bryster. Det er nemt at komme i kontakt med hende, og stedet er rigtigt fint.

Jeg har allerede bestilt mit næste besøg hos hende:D

Redigeret af BigTitLover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så skal i skynde jer at få et afskedsknald, hun returnerer til Vejle på torsdag :)
De er nok ved at genopbygge organisationen i byen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 17.8.2020 at 18:21:

Så skal i skynde jer at få et afskedsknald, hun returnerer til Vejle på torsdag :)
De er nok ved at genopbygge organisationen i byen. 

Det var satme også på tide, at hun vender “hjem” ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Statham skrev, for 33 minutter siden:

Det var satme også på tide, at hun vender “hjem” ;)

Ja det manglede da bare :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
saccy skrev, for 9 timer siden:

Hun er kun i vejle i 4 dage, nogen der ved hvor hun så skal hen ?

altså da hun var i Aarhus stod der i lang laaaaaaaaaaang tid,

at hun kun var her i få dage endnu -

så skrev hun, hun skulle hun til italien -

og så rejste hun hjem til Thailand kun få dage endnu OSV OSV.....

så ved ikke helt om du kan regne med de 4 dage, tror det er sådan lidt som når sælgeren siger " det er den sidste vi har - så du må hellere købe med det samme "

:) hehe altså et salgstrick ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massoeren skrev, for 5 timer siden:

Men hun er ret erfaren udi det Anale vil du vurdere ? :)

“Stor” er jo et relativt begreb. Men hvis 20 lang og 15 i omkreds er stor, så klarer hun det i fin stil. Og erfaren ved jeg heller ikke, men jeg har været der en del gange - og hver gang med anal incl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham1988 skrev, den 26.7.2020 at 15:17:

Er jeg den eneste hun kom til at gnide den op i sig mens hun var i gang med pussy-slide og ville have jeg skulle fortsætte uden? Hvilket jeg så gjorde og hun ville have jeg skulle afslutte i nr 2 uden kondom? 

Nop - synes det er top frækt. Tager gerne chancen igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gavmildfyr

hun er håbløs at få kontakt med - synes det er vildt dårlig service...

Del dette indlæg


Link til indlæg
gavmildfyr skrev, den 10.8.2021 at 17:26:

hun er håbløs at få kontakt med - synes det er vildt dårlig service...

Skriver hun ikke hun er taget tilbage til Thailand ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...