Hop til indhold

Tiger Rose Vejle og Chiara Rose Århus samme pige?

Featured Replies

Skrevet

samme pige. Hun var i Århus sidst hun var her, nu er hun i Vejle. :) 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

samme pige. Hun var i Århus sidst hun var her, nu er hun i Vejle. :) 

Mange tak for svar:) Hun må besøges på min tur. Hun ser dejlig fræk ud 

Skrevet

Desværre må man ikke være mørk i huden. Det grænser sig til det racistiske eller er det bare mig. Jeg har sku ikke gjort nogen noget men flere og flere vil ikke have besøg at folk med anden hudfarve end hvid.

Skrevet

Lige præcis det spørgsmål har jeg enkelte gange drøftes med GPere. Dem der ikke vil modtage andre end skandinaviske mænd er pga ubehagelige oplevelser med især tyrkiske, arabiske og somaliske mænd. Det skyldes især at de opfører sig meget macho, vil ikke betale fuld pris, vil have mere end de betaler for, accepterer ikke et nej. Derudover er der nogle der efterfølgende chikanerer dem med ubehagelige beskeder/trusler. Hvis så pigen ovenikøbet er meget populær og har kunder nok orker hun ikke problemer, så der kan være….

Skrevet
Nipple skrev, for 2 timer siden:

Desværre må man ikke være mørk i huden. Det grænser sig til det racistiske eller er det bare mig. Jeg har sku ikke gjort nogen noget men flere og flere vil ikke have besøg at folk med anden hudfarve end hvid.

Det er der jo nok en grund til……….

Skrevet
  • Author
Nipple skrev, den 11.8.2021 at 18:07:

Som de to andre siger, er det ofte grundet dårlige oplevelser. Er alle ens? Nej, men har man haft flere dårlige oplevelser, så er man den der siger, slut - ikke mere. Desuden bestemmer kvinden jo selv hvem de ønsker at have som kunde. 

Skrevet

Fejl post

Redigeret af Aarhuselsker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.