Hop til indhold
Guest Mellemben

Utroligt svært at vælge en Gp, dk eller europæiske som første gang

Recommended Posts

Guest Mellemben

Håber naturligvis mit indlæg faldt det rigtige gruppe, jeg ser mange udenlandske piger annoncer og læser med herinde hvilket jeg har gjort længe og forsøger naturligvis at sortere fake fra 

Dog læser jeg om mange gode oplevelser blandt de udenlandske og til små penge feks 600,-  hvorimod når jeg skriver til en dk gp til dobbelt pris, svar hun i første sms, jeg er sur idag så find en anden (overdrivelse fremmer forståelsen) men hvorfor er dk piger dobbelt så dyre?

Når jeg læser på al ser det ud som om at dk piger på 18 er meget dyre, hvorimod dem på 30 er billigere, her sker der pludseligt en ændring, når en dk gp nærmer sig 50 stiger prisen igen 

Er det så fordi hende på 50 er dobbelt så go, eller har hun blot så få kunder at hun ganske enkelt må ta det dobbelte, hvad ved jeg, absolut intet men vil gerne 

Nåh ja, glemte at skrive der selvfølgelig også hersker en vis moral i forhold til mit søgen, jeg ønsker naturligvis ikke at sexse med en pige som er under pimp og slet ikke en under tvang, beklager, altså handlet eller på anden måde ikke ønsker at være i sig job/lyst 

Redigeret af Mellemben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mellemben skrev, for 15 minutter siden:

Håber naturligvis mit indlæg faldt det rigtige gruppe, jeg ser mange udenlandske piger annoncer og læser med herinde hvilket jeg har gjort længe og forsøger naturligvis at sortere fake fra 

Dog læser jeg om mange gode oplevelser blandt de udenlandske og til små penge feks 600,-  hvorimod når jeg skriver til en dk gp til dobbelt pris, svar hun i første sms, jeg er sur idag så find en anden (overdrivelse fremmer forståelsen) men hvorfor er dk piger dobbelt så dyre?

Når jeg læser på al ser det ud som om at dk piger på 18 er meget dyre, hvorimod dem på 30 er billigere, her sker der pludseligt en ændring, når en dk gp nærmer sig 50 stiger prisen igen 

Er det så fordi hende på 50 er dobbelt så go, eller har hun blot så få kunder at hun ganske enkelt må ta det dobbelte, hvad ved jeg, absolut intet men vil gerne 

“VI” er dobbelt så dyre fordi vi betaler skat og moms af vores indtægt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben
Danskeblondeemma skrev, for 2 minutter siden:

“VI” er dobbelt så dyre fordi vi betaler skat og moms af vores indtægt !

Se det gir klart mening, men nu du nævner det, hvorfor betaler de udenlandske piger ikke skat mv da de nu engang jobber i dk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mellemben skrev, for 1 minut siden:

Se det gir klart mening, men nu du nævner det, hvorfor betaler de udenlandske piger ikke skat mv da de nu engang jobber i dk ?

Ja, det er vi også mange der vil spørge om! 
Hvis du “finder” svaret ….. så skriv det endelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mellemben skrev, for 3 minutter siden:

Se det gir klart mening, men nu du nævner det, hvorfor betaler de udenlandske piger ikke skat mv da de nu engang jobber i dk ?

Tja….;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mellemben skrev, for 25 minutter siden:

jeg ønsker naturligvis ikke at sexse med en pige som er under pimp og slet ikke en under tvang, beklager, altså handlet eller på anden måde ikke ønsker at være i sig job/lyst 

Nu ikke for at ødelægge din aften men nægter at tro at ret stort %del af de udenlandske piger gør det for lystens skyld. Det er jo bare at læse de mange indlæg herinde om “ hun var passiv / snød med tid/ydelse og jeg kan blive ved.

Vel er der nogle rådden kar imellem de danske piger med slet ikke i samme udstrækning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du virker en kende naiv og jeg fangede ikke helt dit spørgsmål: 
 

Du har svært ved at vælge pga hvad? 
 

Etisk dilemma? 

Ikke forstår hvorfor nogle er dyrere end andre? (skat, sort, handlet, bor alene eller er 2-3-4 der lejer sammen eller er betalt af bagmænd) 

Det er vel ikke svært at vælge, hvis man tager udgangspunkt i sig selv, sin snag, behov og lyst uanset om man er ny, single eller i forhold. Medmindre man er til alle kvinder : - ) 
 

Lyder som om du her og i andre tråde vil forstå virkeligheden (og har svært ved det) og samtidig søger råd til valget….

Enig med Ida; % delen af ikke handlede udlændinge må være ret lav og dem, der ikke er handlet, gør det vel af såre logiske årsager med månedsløn i Østeuropa fx på 100-500 og Sydeuropa tit på 6-1200. Do the math på een dag, een uge, een måned med 10,20,30 besøg i DK. Potentielt en månedsløn på een dag eller årsløn på en uge eller måned. Og det er ikke givet, at der er bandets første sygedag, flex og homeworking og 6 ferieuger i Ukraine, Makedonien og Rumænien 

 

(Iøvrigt fin forventningsafstemning/udmelding af din danske GP: ‘jeg er sur i dag, find en anden!’  - det sgu da faktisk service : - )) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mellemben skrev, for 6 minutter siden:

Se det gir klart mening, men nu du nævner det, hvorfor betaler de udenlandske piger ikke skat mv da de nu engang jobber i dk ?

Det er der sikkert også nogle der gør.  På skats hjemmeside findes der vejledninger specielt rettet imod de udenlandske prostituerede omkring cvrnr. dokumentation osv osv

Det ændre dog næppe på at meget tyder på at den andel der betaler skat og moms i danmark er mankant mindre en samme andel for danske Gp´er

Iøvrigt er der mange flere faktorer der spiller når det nævnes at timeprisen er laverede en for danske GPér.   Det udenlandske segment er ikke en homogen størrelse, så når man altid skal diskuttere pris på danske Gpér og udenlandske er det nok mere korrekt at skrive at man sammenligner bunden af det udenlanske marked med normen for danske GP´er.   Derved også sagt at der findes flere lav/segmenter af udenlandske selvstændige kvinder der bestemt prismæssigt ligger helt på linie med de danske priser

Meget af prisforskellen skal dels findes i

  • Hvis man så at sige har vagter 24/7 i den periode man er i dk, så kan man gøre det billigere fordi huslejen m.v. pludselig udgør en markant mindre del, hvis man delte den ud pr besøg.
  • Leveomkostningerne er markant lavere i de udenlandske kvinders hjemland,   De er primært for at sparre en del penge sammen, som så skal bruges når de er hjemme igen.
  • De danske GP´er har i langt højere grad fundet en passende balance imellem arbejde og privatliv, hvilket betyder at de modtager og betjener et langt mindre antal gæster.

Reelt er mekanismerme ikke meget anderledes når vi taler pris på en dansk håndværker kontra en udenlandsk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Nu ikke for at ødelægge din aften men nægter at tro at ret stort %del af de udenlandske piger gør det for lystens skyld. Det er jo bare at læse de mange indlæg herinde om “ hun var passiv / snød med tid/ydelse og jeg kan blive ved.

Vel er der nogle rådden kar imellem de danske piger med slet ikke i samme udstrækning.

Tak og har læst med Meget længe men forstår stadig ikke den verden med fake over nærmest hele Eg samt al og specielt de nye på Eg som skriver i første indlæg om deres fantastiske oplevelse, allerede dag 1 ? Men hvor er det synd for os almindelige mennesker, der er så meget vi ej forstår, men tak for input 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Det er der sikkert også nogle der gør.  På skats hjemmeside findes der vejledninger specielt rettet imod de udenlandske prostituerede omkring cvrnr. dokumentation osv osv

Det ændre dog næppe på at meget tyder på at den andel der betaler skat og moms i danmark er mankant mindre en samme andel for danske Gp´er

Iøvrigt er der mange flere faktorer der spiller når det nævnes at timeprisen er laverede en for danske GPér.   Det udenlandske segment er ikke en homogen størrelse, så når man altid skal diskuttere pris på danske Gpér og udenlandske er det nok mere korrekt at skrive at man sammenligner bunden af det udenlanske marked med normen for danske GP´er.   Derved også sagt at der findes flere lav/segmenter af udenlandske selvstændige kvinder der bestemt prismæssigt ligger helt på linie med de danske priser

Meget af prisforskellen skal dels findes i

  • Hvis man så at sige har vagter 24/7 i den periode man er i dk, så kan man gøre det billigere fordi huslejen m.v. pludselig udgør en markant mindre del, hvis man delte den ud pr besøg.
  • Leveomkostningerne er markant lavere i de udenlandske kvinders hjemland,   De er primært for at sparre en del penge sammen, som så skal bruges når de er hjemme igen.
  • De danske GP´er har i langt højere grad fundet en passende balance imellem arbejde og privatliv, hvilket betyder at de modtager og betjener et langt mindre antal gæster.

Reelt er mekanismerme ikke meget anderledes når vi taler pris på en dansk håndværker kontra en udenlandsk

 

Tak selvfølgelig giver det mening (jeg lever hver dag i byggebranchen) men et eller andet sted vil jeg naturligvis vælge dk. 

Ikke så meget pga prisen men blot fordi chancen for de er tilstede er større 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså enten så vælger du den tøz din pik blir stivest af (inden for dit budget) eller også så ruller du en terning til at vælge tøzen, UANSET bagefter når du kommer hjem fra mødet, så fortæller dine loge-brødre herinde om oplevelsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mellemben skrev, for 42 minutter siden:

Se det gir klart mening, men nu du nævner det, hvorfor betaler de udenlandske piger ikke skat mv da de nu engang jobber i dk ?

Det er fordi de har nemmere ved at skjule sig og fordi skat ikke opsøger de udenlandske piger i stort omfang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

So, the foreigners pay taxes in Denmark just like the Danish GP do, of course not all foreign girls do it, as well as not all Danes who pay taxes.

There are certainly trafficked women: foreign and Danish, by far not as many as it is often tried here in the forum to "make the reader know".
In the course of 2 years I haven't met a single traded GP in the classic sense, again foreign and Danish, but every now and then you meet GPs regardless of nationality: Danish, Polish, Romanian..... who have a so-called "loverboy" they love... However, supposed women are not traded and are not forced to do anything - this topic has been around countless times ...
Incidentally, I am also a foreigner, but a very self-determined foreign girl and I am not a rarity in this universe.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mellemben skrev, for 6 minutter siden:

Tak selvfølgelig giver det mening (jeg lever hver dag i byggebranchen) men et eller andet sted vil jeg naturligvis vælge dk. 

Ikke så meget pga prisen men blot fordi chancen for de er tilstede er større 

Der er bestemt også sexkøbere der vælger dansk ud fra nogle tilsvarende holdninger/erfaring osv.   Jeg har ingen holdninger til hvad der er bedst for den enkelte køber. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i branchen i mange år - jeg vælger de udlandske - fordi de ofte er unge, slanke, langt sort hår -  og de giver lige så god en service som de dansk…. 

Jeg arbejder selv en del i udlandet - i Europa - jeg betaler skat af de penge, så hvorfor skulle udlandske gp ikke også betale skat af sine penge - men jeg ved det da ikke.

jeg  beder hende ikke dokumenterer dette - igennem årene har jeg nydt mange danske gp - dem jeg fik et fint forhold til, betalte ikke skat - eller så kun en del af det de tjente - tror ikke man skal vælge en dansk - fordi hun siger hun betaler skat…. En tyv, tror også alle stjæler :-)

find en med det udseende der tænder dig, og der har de ydelser, du ønsker - kontakt hende, lave en aftale - viser det sig det ikke er hende på billederne, og du ikke har lyst til hende der åbner døren - så gå igen - vælger du at gå ind, tal med hende, og se om i har kemi - ofte mærker man det her - er der ikke kemi - så gå……. Min erfaring, ud fra hvad jeg skriver, er der ikke større chance for en dansk gp er bedre…. 

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Mellemben skrev, 1 time siden:

Håber naturligvis mit indlæg faldt det rigtige gruppe, jeg ser mange udenlandske piger annoncer og læser med herinde hvilket jeg har gjort længe og forsøger naturligvis at sortere fake fra 

Dog læser jeg om mange gode oplevelser blandt de udenlandske og til små penge feks 600,-  hvorimod når jeg skriver til en dk gp til dobbelt pris, svar hun i første sms, jeg er sur idag så find en anden (overdrivelse fremmer forståelsen) men hvorfor er dk piger dobbelt så dyre?

Når jeg læser på al ser det ud som om at dk piger på 18 er meget dyre, hvorimod dem på 30 er billigere, her sker der pludseligt en ændring, når en dk gp nærmer sig 50 stiger prisen igen 

Er det så fordi hende på 50 er dobbelt så go, eller har hun blot så få kunder at hun ganske enkelt må ta det dobbelte, hvad ved jeg, absolut intet men vil gerne 

Nåh ja, glemte at skrive der selvfølgelig også hersker en vis moral i forhold til mit søgen, jeg ønsker naturligvis ikke at sexse med en pige som er under pimp og slet ikke en under tvang, beklager, altså handlet eller på anden måde ikke ønsker at være i sig job/lyst 

Det er en god debat, du åbner.

Jeg køber aldrig lavpris-sex til 1000 eller 1200 kroner for en time og undgår dermed mange ærgrelser. Aldrig hurtigknald til 500 for et kvarter eller en halv time.

Mine foretrukne piger er fra Danmark, Italien, Brasilien og Thailand, og jeg betaler altid mellem 1500 og 2000 kroner for en times erotik og nærvær. Det er jo logik, at de piger er mere veloplagte, når de ikke behøver have så mange besøg om dagen.

Undgår totalt østeuropæiske piger (undtagen en enkelt eller to kendte stjerner med normale danske priser). Hellere undvære end nøjes med. Jeg har stor medlidenhed med dem, der må knalde næsten uafbrudt dagen lang for at tilfredsstille danske discount-mænd og, ikke mindst, deres pimp.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Danskeblondeemma skrev, 1 time siden:

Ja, det er vi også mange der vil spørge om! 
Hvis du “finder” svaret ….. så skriv det endelig 

De er her ofte i kort tid, registrer sig ikke med job og momspligt. Og det er nemt, eftersom størstedelen af betalingen i branchen er kontant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg vil give @Mr. Sensual ret, lad være med at lade det være et økonomisk spørgsmål. 
Læs anmeldelser, brug din sunde fornuft, og find ud af hvad der er vigtigt for dig selv.

kan du lide pillow talk, så find en som kan tale et sprog som du også kan kommuniker på.

Er du til ung, gammel, anal, SF eller andet, find en som tilbyder det, læs anmeldelser og find det du søger.

om det er en dansk eller udenlandsk mener jeg ikke betyder noget, der er fordele ved en dansk, sprog mm. Men det er der også mange udenlandske som kan, hvis i har et fælles sprog.

Som jeg har sagt tidligere, læs anmeldelser, brug din fornuft, og lad det ikke være et spørgsmål om penge, heller en god oplevelse en nogle ikke så gode. Den ENE gode oplevelse kan man leve højt på i meget lang tid, hvorimod den ikke så gode, vil, i bedste fald, være glemt hurtigt, men vil højst sandsynligt irriter dig i et stykke tid.

PS. Vær kritisk når du læser anmeldelser, der er mange gode anmeldelser, men der er desværre begyndt at dukke mange “reklamer”/ lidt useriøse anmeldelser op her på EG, de plejer dog hurtigt at blive kommenteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Det er et forkert udgangspunkt at gå ud fra at der er sammenhæng mellem pris og kvalitet. Mange af de bedste piger har også de bedste priser, hvilket er en del af begrundelsen for deres popularitet. De fuldkommen ukendte drømmere der regner med at de kan få 15-1600 for en time eller mere, + ekstra for diverse ydelser vil aldrig se skyggen af mig, de er ikke pengene værd. Og selvfølgelig må danske piger betale skat og moms, der er bare ingen der kan kontrollere deres omsætning, da de normalt får kontant betaling. Der skal ikke mere end 2-3 kunder til om dagen for at få en rigtig god forretning, også hvis man “kun” tager 1000 kr i timen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Danskeblondeemma skrev, for 4 timer siden:

“VI” er dobbelt så dyre fordi vi betaler skat og moms af vores indtægt !

Ikke altid sandt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Danskeblondeemma skrev, for 59 minutter siden:

Og det ved du fordi…… ?

Har før spurgt efter kvittering ved en påstået registreret, det kunne ikke lade sig gøre, selv om det er lovpligtig ved forespørgsel. 

Og du ved at mange betaler moms og skat fordi? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, Lige nu:

Har før spurgt efter kvittering ved en påstået registreret, det kunne ikke lade sig gøre, selv om det er lovpligtig ved forespørgsel. 

Og du ved at mange betaler moms og skat fordi? 

 

 

Dem jeg kender - i branchen - betaler skat og moms ….. OG det er en del

Tillige er jeg - også - i en branche hvor regnskab er en selvfølge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange af de udenlandske piger der har en billig grundpris har også en lang liste af "ekstras". Hvis du vil have nogen af dem kan det blive lige så dyrt som hos en dansk pige hvor mange af tingene kan være inkluderet i grundprisen. Hos en dansk pige risikerer du heller ikke som ny at få en masse nej til helt almindelige ting, blive ignoreret, eller at blive smidt ud før tiden er gået. 

De udenlandske piger med en noget højere grundpris får du dog som regel en oplevelse på linie med en dansk pige hos, men vogt dig for dem hvor det er 100 kr for at måtte kysse venstre brystvorte og 100 til for højre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...