Hop til indhold
Guest Mellemben

Utroligt svært at vælge en Gp, dk eller europæiske som første gang

Recommended Posts

Danskeblondeemma skrev, for 29 minutter siden:

Dem jeg kender - i branchen - betaler skat og moms ….. OG det er en del

Tillige er jeg - også - i en branche hvor regnskab er en selvfølge 

Jeg er ked af at sige det, men en branche hvor næsten al betaling er med kontanter, der nægter jeg at tro på, at hver eneste krone der kommer ind, opgives til skattepligtig indkomst. 

Hvor stor andel der ikke bliver til skattepligtig indkomst, ja den er helt sikkert varierende. 
 

Når du på en vagt, eller fra en vagt, kører ind og køber noget at spise, tanker din bil, ser noget du lige vil købe. Så har du din egen private pung du betaler med? Eller husker, at ligge beløbet du brugte af dagsomsætningen til, når du laver regnskabet?

Jeg tror ikke på, at hver en krone beskattes og momses. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden:

Jeg er ked af at sige det, men en branche hvor næsten al betaling er med kontanter, der nægter jeg at tro på, at hver eneste krone der kommer ind, opgives til skattepligtig indkomst. 

Hvor stor andel der ikke bliver til skattepligtig indkomst, ja den er helt sikkert varierende. 
 

Når du på en vagt, eller fra en vagt, kører ind og køber noget at spise, tanker din bil, ser noget du lige vil købe. Så har du din egen private pung du betaler med? Eller husker, at ligge beløbet du brugte af dagsomsætningen til, når du laver regnskabet?

Jeg tror ikke på, at hver en krone beskattes og momses. 

Og det er ikke op til mig, at overbevise dig ! 
 

Så bliv i troen og brug dine “beskattede” midler hos de udenlandske piger ….. Det er vel også en form for bistand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu sætter en kvinde prisen efter hvad HUN synes hun er værd og hvad hun ønsker at arbejde for.

Det er ikke noget kvalitetsstempel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vent lidt til du kan slippe ud af landet, og find så en luderbar eller FKK i Tyskland og lad en pige vælge dig. 

Kan du ikke vente så længe, så klip/print alle de annoncer du finder intersante ud og læg dem på stuebordet. Bind for dine øjne og så tager du en ordentlig spiller. Den annonce der bliver mest sølet til af din ladning, er hende du besøger næste dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben

Nu handler tråden så ikke om Skat, selvom vi nogen gange bruger udtrykket i samme forbindelse om pigen, skat

Det var helt klart et udtryk for hvor svært det er at vælge, netop fordi der selvfølgelig er mange gode oplevelser blandt både Udlandske og danske og omvendt samt fake som åbenbart lever i bedste velgående i vores tid, jeg kunne selvfølgelig også bare have undladt at læse herinde og hoppet på den første og efterfølgende skrive en advarsel herinde

Nej, sex er noget som skal nydes og absolut ikke spoleres, måske derfor det tar så lang tid at finde det her og på al 

Iøvrigt tak for input i tråden, go aften til alle jer fordi i gider at skrive! 

Glemte lige, jeg vil til enhver tid vælge danske piger såfremt de ikke er underlagt en Pimp, og det er de udenlandske formentlig nu engang, som ej selv svare! 

Redigeret af Mellemben
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Mellemben skrev, den 10.8.2021 at 19:44:

Håber naturligvis mit indlæg faldt det rigtige gruppe, jeg ser mange udenlandske piger annoncer og læser med herinde hvilket jeg har gjort længe og forsøger naturligvis at sortere fake fra 

Dog læser jeg om mange gode oplevelser blandt de udenlandske og til små penge feks 600,-  hvorimod når jeg skriver til en dk gp til dobbelt pris, svar hun i første sms, jeg er sur idag så find en anden (overdrivelse fremmer forståelsen) men hvorfor er dk piger dobbelt så dyre?

Når jeg læser på al ser det ud som om at dk piger på 18 er meget dyre, hvorimod dem på 30 er billigere, her sker der pludseligt en ændring, når en dk gp nærmer sig 50 stiger prisen igen 

Er det så fordi hende på 50 er dobbelt så go, eller har hun blot så få kunder at hun ganske enkelt må ta det dobbelte, hvad ved jeg, absolut intet men vil gerne 

Nåh ja, glemte at skrive der selvfølgelig også hersker en vis moral i forhold til mit søgen, jeg ønsker naturligvis ikke at sexse med en pige som er under pimp og slet ikke en under tvang, beklager, altså handlet eller på anden måde ikke ønsker at være i sig job/lyst 

Tænk ikke så meget på det – prøv dig frem og kom i gang i stedet for at gruble for meget – det er præcist ligesom når man skal lære at gå eller cykle – man falder og vælter, får nogle skrammer på hænder og knæ – kommer op igen – prøver igen – næste gang går det bedre og efterhånden  lærer man teknikken og især at følge sin mavefornemmelse.

For mig var det sværeste at komme over den gammeldags konservative vestjyske spejderdrengs mentalitet jeg er opdraget med og bare gi' mig selv lov til at nyde livet.

Anyway det er nok smartest at besøge en dansk velrenommerede pige første gang – det giver dig en form for sikkerhed for en god oplevelse.

Jeg startede selv første gang helt tilfældigt hos en Thaimassøge – kom der egentlig kun for min gamle ømme og stive ryg – gæt hvem der blev overrasket da hun pludselig tog fat i pikken og spurgte om den osse skulle ha' massage :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben
mature man skrev, for 9 timer siden:

Tænk ikke så meget på det – prøv dig frem og kom i gang i stedet for at gruble for meget – det er præcist ligesom når man skal lære at gå eller cykle – man falder og vælter, får nogle skrammer på hænder og knæ – kommer op igen – prøver igen – næste gang går det bedre og efterhånden  lærer man teknikken og især at følge sin mavefornemmelse.

For mig var det sværeste at komme over den gammeldags konservative vestjyske spejderdrengs mentalitet jeg er opdraget med og bare gi' mig selv lov til at nyde livet.

Anyway det er nok smartest at besøge en dansk velrenommerede pige første gang – det giver dig en form for sikkerhed for en god oplevelse.

Jeg startede selv første gang helt tilfældigt hos en Thaimassøge – kom der egentlig kun for min gamle ømme og stive ryg – gæt hvem der blev overrasket da hun pludselig tog fat i pikken og spurgte om den osse skulle ha' massage :D

Tak for input men jeg tænder dog ej på Thai og tænker ej som i div tråde, hvor man udelukkende skriver om et hul er et hul og helst med store silikone bryster 

Men måske jeg befinder mig på det forkerte site, såfremt som mænd skriver i div tråde, lad os besøge et hul med store bryster, take it or leave it :P

Redigeret af Mellemben
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...