Hop til indhold

Kakao på din pik - Very Hot Chocolate!!!

Featured Replies

Skrevet

Hvis hun fik fikset sine bryster, ville hun være perfekt ( og spar mig for alle dem der ikke gider silicone og som tænder på slappe bryster ) 

Men hun kunne lave det dobbelte, ved et lille "løft" ;) 

• Svar 53
  • Visninger 38.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvis hun fik fikset sine bryster, ville hun være perfekt ( og spar mig for alle dem der ikke gider silicone og som tænder på slappe bryster )  Men hun kunne lave det dobbelte, ved et lille "løft"

• Personligt syntes jeg hun har nogle rigtig dejlige bryster, og hvis hun fik dem lavet mistede hun mig som kunde. Samt en del andre. Tror faktisk at jeg godt jeg tør komme med den påstand at langt stør

• ¿Esta de España? ¿Olvidó sus lentes?  

Postede billeder

Skrevet
PoulPik skrev, den 18.3.2022 at 07:52:

Hvis hun fik fikset sine bryster, ville hun være perfekt ( og spar mig for alle dem der ikke gider silicone og som tænder på slappe bryster ) 

Men hun kunne lave det dobbelte, ved et lille "løft" ;) 

Personligt syntes jeg hun har nogle rigtig dejlige bryster, og hvis hun fik dem lavet mistede hun mig som kunde. Samt en del andre. Tror faktisk at jeg godt jeg tør komme med den påstand at langt største delen af mænd (særligt herinde) Er blevet godt trætte af plastik fantastik, og søger det ægte. Ikke at du ikke skal have lov at elske fake shit, hver sin smag. Men hvis hun fik et brystløft ville hun miste flere kunder end hun ville få.

Skrevet

Advarsel givet, oprydning foretaget( igen )!

Tal sobert og pænt!

Skrevet

Så har jeg ryddet op igen og bannet en bruger fra denne tråd.

Alle der fremover ikke holder sig til trådstarter emne i denne tråd bliver sendt i tænkepause.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.