Hop til indhold

Kakao på din pik - Very Hot Chocolate!!!

Featured Replies

Skrevet

Hello Gents,

Anmeldelse af catchmeifyoucan - ung mørk chokolade drøm https://annoncelight.dk/showad/323742

Lidt kølig kommunikation til at starte med, men det kan skyldes, at hun ikke er dansk af oprindelse? Beliggenheden fejler ikke noget, nemt at parkere og ret diskret. Lækker indlevende sex, hverken fjern el. passiv.

Der er ingen tvivl om at det er hende man ser på billederne, hun er lige så fræk og lækker i virkeligheden! Hun giver et super blow, og hun smager fantastisk, og bliver dejlig våd, jeg nåede kun en stilling, så er vidst nødsaget til at komme tilbage ;)

Da jeg så annoncen tænkte jeg, at der var noget skummelt ved den, og det samme efter den første kommunikation, men efter at have været forbi sidder jeg med et kæmpe smil på læben. Jeg havde booket 30 min. + oral/69 og er godt tilfreds, jeg synes hun virkede oprigtig og ikke påtaget, kan klart anbefale hende!

God weekend derude ::)

• Svar 53
  • Visninger 38.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvis hun fik fikset sine bryster, ville hun være perfekt ( og spar mig for alle dem der ikke gider silicone og som tænder på slappe bryster )  Men hun kunne lave det dobbelte, ved et lille "løft"

• Personligt syntes jeg hun har nogle rigtig dejlige bryster, og hvis hun fik dem lavet mistede hun mig som kunde. Samt en del andre. Tror faktisk at jeg godt jeg tør komme med den påstand at langt stør

• ¿Esta de España? ¿Olvidó sus lentes?  

Postede billeder

Skrevet
GloomyBear skrev, for 23 minutter siden:

Redigeret af Bgo

Skrevet
Bgo skrev, for 1 minut siden:

Hvor holder hun til hende

Skrevet

Øv - ingen priser på siden. Hvad måtte du slippe?

Skrevet
Like a Stone skrev, for 26 minutter siden:

Øv - ingen priser på siden. Hvad måtte du slippe?

Skriv til hende, hun sender priser til dig.

Skrevet
Youmee111 skrev, for 12 minutter siden:

Skriv til hende, hun sender priser til dig.

Hvordan var hendes bryster? Store/små, ægte/silicone?

Skrevet
  • Author

De er ægte/naturlige, og hænger en lille smule, det er ikke struttende ungpigebryster, men synes de var frække på deres egen måde..  

Skrevet

Øv. Nu har hun lukket både annonce og sin profil. catchmeifyoucan

Skrevet
  • Author
Harran skrev, for 4 timer siden:

Hun kommer igen, du skal bare holde øje .. Tror måske hun er tilbage i slutningen af næste uge :)

Skrevet

Tak for din anmeldelse. Hun lyder dejlig skør sjov og fræk i hendes annonce text :p Forstår jeg korekt at hun taler dansk ? Er stedet en lejlighed? Lejligheden på billederne måske? Den ser fin og lys ud. Gider ikke "mørke kældre" og små rum.

Redigeret af fallara

Skrevet
  • Author
fallara skrev, 1 time siden:

Tak for din anmeldelse. Hun lyder dejlig skør sjov og fræk i hendes annonce text :p Forstår jeg korekt at hun taler dansk ? Er stedet en lejlighed? Lejligheden på billederne måske? Den ser fin og lys ud. Gider ikke "mørke kældre" og små rum.

Ja, hun taler dansk, og det er en “privat” lejlighed på Østerbro, det er fint men på ingen måde prangende.. 

Skrevet
  • Author
Harran skrev, den 7.8.2021 at 05:08:

She's back.. https://annoncelight.dk/showad/323742 :ph34r:

Skrevet
GloomyBear escribió, hace 1 hora:

Gracias por la ayuda, perdón por mi falta de habilidades en TI : loco:

der er ikke telefonnummer... ?

Skrevet

Det er der nu. Øverst, ude i siden til højre.

Måske der skal lidt blod tilbage til det øverste hoved?:D

L

Redigeret af Leglover
Gentagelse

Skrevet
Joss001 skrev, for 6 timer siden:

det vises ikke ...., kan du dele det?

¿Esta de España?

¿Olvidó sus lentes?

image.thumb.png.519765978962e38d89e4308e2466902f.png

Skrevet

Jeg elsker hendes fantastiske tekst :D, den giver lyst til at lære hende at kende. 

Skrevet
Brutus skrev, for 9 minutter siden:

Jeg elsker hendes fantastiske tekst :D, den giver lyst til at lære hende at kende. 

I hvert fald indtil man får prislisten. :shock:

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 47 minutter siden:

I hvert fald indtil man får prislisten. :shock:

Kører hun med meget høje priser?

Skrevet
  • Author
Soppe skrev, for 5 minutter siden:

Kører hun med meget høje priser?

Alt er relativt, du kan sagtens finde noget  billigere, men hvis man har en craving til sådan en lille fræk chokolade drøm, synes jeg ikke det er fuldstændig crazy.

Hun er tæt på at være den eneste af den kaliber, og som hun selv skriver, smager hun fantastisk.. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Så vidt jeg har lagt mærke til hende, så kommer hun over hele landet. Men på det sidste har hun været mest i Odense og København ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.