GloomyBear 56 Skrevet 6. August, 2021 Hello Gents, Anmeldelse af catchmeifyoucan - ung mørk chokolade drøm https://annoncelight.dk/showad/323742 Lidt kølig kommunikation til at starte med, men det kan skyldes, at hun ikke er dansk af oprindelse? Beliggenheden fejler ikke noget, nemt at parkere og ret diskret. Lækker indlevende sex, hverken fjern el. passiv. Der er ingen tvivl om at det er hende man ser på billederne, hun er lige så fræk og lækker i virkeligheden! Hun giver et super blow, og hun smager fantastisk, og bliver dejlig våd, jeg nåede kun en stilling, så er vidst nødsaget til at komme tilbage Da jeg så annoncen tænkte jeg, at der var noget skummelt ved den, og det samme efter den første kommunikation, men efter at have været forbi sidder jeg med et kæmpe smil på læben. Jeg havde booket 30 min. + oral/69 og er godt tilfreds, jeg synes hun virkede oprigtig og ikke påtaget, kan klart anbefale hende! God weekend derude : 9 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 64 Skrevet 6. August, 2021 (edited) GloomyBear skrev, for 23 minutter siden: Redigeret 6. August, 2021 af Bgo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 64 Skrevet 6. August, 2021 Bgo skrev, for 1 minut siden: Hvor holder hun til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 6. August, 2021 Øv - ingen priser på siden. Hvad måtte du slippe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Youmee111 9 Skrevet 6. August, 2021 Like a Stone skrev, for 26 minutter siden: Øv - ingen priser på siden. Hvad måtte du slippe? Skriv til hende, hun sender priser til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1069 Skrevet 6. August, 2021 Youmee111 skrev, for 12 minutter siden: Skriv til hende, hun sender priser til dig. Hvordan var hendes bryster? Store/små, ægte/silicone? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 6. August, 2021 De er ægte/naturlige, og hænger en lille smule, det er ikke struttende ungpigebryster, men synes de var frække på deres egen måde.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2275 Skrevet 7. August, 2021 Øv. Nu har hun lukket både annonce og sin profil. catchmeifyoucan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 7. August, 2021 Harran skrev, for 4 timer siden: Øv. Nu har hun lukket både annonce og sin profil. catchmeifyoucan Hun kommer igen, du skal bare holde øje .. Tror måske hun er tilbage i slutningen af næste uge :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fallara 133 Skrevet 7. August, 2021 (edited) Tak for din anmeldelse. Hun lyder dejlig skør sjov og fræk i hendes annonce text :p Forstår jeg korekt at hun taler dansk ? Er stedet en lejlighed? Lejligheden på billederne måske? Den ser fin og lys ud. Gider ikke "mørke kældre" og små rum. Redigeret 7. August, 2021 af fallara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 7. August, 2021 fallara skrev, 1 time siden: Tak for din anmeldelse. Hun lyder dejlig skør sjov og fræk i hendes annonce text :p Forstår jeg korekt at hun taler dansk ? Er stedet en lejlighed? Lejligheden på billederne måske? Den ser fin og lys ud. Gider ikke "mørke kældre" og små rum. Ja, hun taler dansk, og det er en “privat” lejlighed på Østerbro, det er fint men på ingen måde prangende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 11. August, 2021 Harran skrev, den 7.8.2021 at 05:08: Øv. Nu har hun lukket både annonce og sin profil. catchmeifyoucan She's back.. https://annoncelight.dk/showad/323742 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 261 Skrevet 11. August, 2021 Klickbar länk: https://annoncelight.dk/showad/323742 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 11. August, 2021 Thungur skrev, for 2 minutter siden: Klickbar länk: https://annoncelight.dk/showad/323742 Tak for hjælpen, beklager mine manglende it-kundskaber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joss001 0 Skrevet 11. August, 2021 GloomyBear escribió, hace 1 hora: Gracias por la ayuda, perdón por mi falta de habilidades en TI der er ikke telefonnummer... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 69 Skrevet 11. August, 2021 Jo der er i bunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joss001 0 Skrevet 11. August, 2021 det vises ikke ...., kan du dele det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 200 Skrevet 11. August, 2021 (edited) Det er der nu. Øverst, ude i siden til højre. Måske der skal lidt blod tilbage til det øverste hoved? L Redigeret 11. August, 2021 af Leglover Gentagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2769 Skrevet 11. August, 2021 Joss001 skrev, for 6 timer siden: det vises ikke ...., kan du dele det? ¿Esta de España? ¿Olvidó sus lentes? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2035 Skrevet 12. August, 2021 Jeg elsker hendes fantastiske tekst , den giver lyst til at lære hende at kende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 607 Skrevet 12. August, 2021 Brutus skrev, for 9 minutter siden: Jeg elsker hendes fantastiske tekst , den giver lyst til at lære hende at kende. I hvert fald indtil man får prislisten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soppe 32 Skrevet 12. August, 2021 Dinner_at_the_y skrev, for 47 minutter siden: I hvert fald indtil man får prislisten. Kører hun med meget høje priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 12. August, 2021 Soppe skrev, for 5 minutter siden: Kører hun med meget høje priser? Alt er relativt, du kan sagtens finde noget billigere, men hvis man har en craving til sådan en lille fræk chokolade drøm, synes jeg ikke det er fuldstændig crazy. Hun er tæt på at være den eneste af den kaliber, og som hun selv skriver, smager hun fantastisk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 313 Skrevet 3. September, 2021 Så vidt jeg har lagt mærke til hende, så kommer hun over hele landet. Men på det sidste har hun været mest i Odense og København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg