Hop til indhold
GloomyBear

Kakao på din pik - Very Hot Chocolate!!!

Recommended Posts

Nytilsex skrev, for 1 time siden:

hvornår er hun tilbage ? 

 

Jeg talte med hende for et par dage siden, hvor hun oplyste, at jeg bare kunne sende hende en sms booking, selv om hun ikke annoncerede.

men,

den unge dame er ikke ked af sig selv. Hun sendte mig samtidig et spørgeskema, med flere specielle spørgsmål.

Bla. om størrelsen på min pik :huh:

Nu er i advaret. :D

Redigeret af Løsgænger
tekst rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Flot pige og fed annoncetekst. :)Man får da helt klart lyst til at møde mennesket bag den tekst. Elsker flabet piger. Men hvorfor ikke bare annoncere priserne? Forstår ikke alt det hemmelighedskræmmeri.. suk. 

Redigeret af Peter.den.store
Glemte et ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Løsgænger skrev, for 3 timer siden:

Jeg talte med hende for et par dage siden, hvor hun oplyste, at jeg bare kunne sende hende en sms booking, selv om hun ikke annoncerede.

men,

den unge dame er ikke ked af sig selv. Hun sendte mig samtidig et spørgeskema, med flere specielle spørgsmål.

Bla. om størrelsen på min pik :huh:

Nu er i advaret. :D

Jeg fik det samme spørgeskema..

Pikstørrelse, hvornår jeg sidst havde fået taget test for kønssygdomme osv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bi-manden skrev, den 8.9.2021 at 15:42:

Hun virker bekendt. Har du lavet film. Og hvor petit er hun? 

Hun er ikke petite i højden ca. 172 cm. Men jeg må indrømme at jeg hyggede mig, og hun vitterlig god dernede. Hun virkede faktisk mere nervøs end mig, og jeg var mega nervøs, hvilket faktisk ved eftertanke var meget sødt. Kan kun anbefale hende, men man er hurtig ude igen, umuligt at holde så længe med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glory6 skrev, for 12 minutter siden:

Kan du røbe listen? :-p

Jeg kan røbe at hun tager “lidt” for sine ydelser. 
Kald mig bare nærig, men jeg takkede nej da jeg fik priserne. 
Muligt at hun er det hele værd. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Hvis man kommer så langt…

Hun er meget ustabil og svær at få en aftale med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke specielt dyrt. Jeg synes tit at jeg er nede på gaden efter 20 minutter, selvom jeg egentlig har betalt for en halv time. Nogle piger er bare hurtige til at gøre jobbet færdigt og få ekspederet en ud af døren. Kakao her, havde ikke travlt, så jeg var der længere end de 15 minutter, som jeg gav 600 kr. for. Hun er en sød og naturlig sort pige der taler dansk:)

Redigeret af Sexmaskinen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Så lykkedes det omsider at få en aftale i hus trods en til tider rodet kommunikation.

Lækker oplevelse med sød og køn pige. Fremhæves skal det kønne ansigt og de indbydende sutteklare læber. Ærgerligt hun ikke kysser (i hvert fald ikke mig..)

Anbefaling herfra

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, for 11 timer siden:

Har prøvet at skrive til hende virkelig mange gange uden held.

Er der noget specielt man skal skrive, eller er det bare lidt ligesom at vinde i lotto ift. at få fat i hende?

Hun er meget sensitiv imvho. Så du kan meget vel have udtrykt du lidt forkert, og så er der radio-tavshed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange, men det var imens at alt kommunikationen gik igennem Snapchat. Ift. min approach her efter at hun har gået over til SMS har været alt fra enkle spørgsmål om hun kunne mødes den angivne dag til at være mere specifik i mine beskeder. Kan det tænkes at der er andre numre end det i annoncen eller er jeg bare blevet stemplet som en af dem som hun ikke gider at svare? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har besøgt hende flere gange, men det var imens at alt kommunikationen gik igennem Snapchat. Ift. min approach her efter at hun har gået over til SMS har været alt fra enkle spørgsmål om hun kunne mødes den angivne dag til at være mere specifik i mine beskeder. Kan det tænkes at der er andre numre end det i annoncen eller er jeg bare blevet stemplet som en af dem som hun ikke gider at svare? 

Jeg var nødt til at læse teksten to gange for at forstå, hvad der står. Måske har hun det på samme måde. 

Prøv at læse det du skriver, før du trykker 'send'!

I bedste mening.

/Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham den liderlige skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt hende flere gange, men det var imens at alt kommunikationen gik igennem Snapchat. Ift. min approach her efter at hun har gået over til SMS har været alt fra enkle spørgsmål om hun kunne mødes den angivne dag til at være mere specifik i mine beskeder. Kan det tænkes at der er andre numre end det i annoncen eller er jeg bare blevet stemplet som en af dem som hun ikke gider at svare? 

 

 

Jeg tror bare hun får crazy mange beskeder, og hvis hun så ik lige kan sætte dig sammen med det nummer du skriver fra, kan det måske være svært? Prøv at give dig til kende så hun ved hvem der skriver til hende, then you know.. Bare en tanke ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har overvejet at besøge hende, taget kontakt, men da jeg spurgte til om hun havde noget lækker lingeri og stiletter, begyndte hun at kalde mig al mulige ting.

Nu skal jeg ikke bedømme pigen uden at have besøgt hende, men jeg har en fornemmelse, at hun (ligesom mange andre) kører ren bollefabrik.Det skal ikke undre mig, hvis ikke bare hun bruger våde kropsservietter mellem hver kunde.

Redigeret af doggystyledenmark

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen
doggystyledenmark skrev, for 3 timer siden:

Har overvejet at besøge hende, taget kontakt, men da jeg spurgte til om hun havde noget lækker lingeri og stiletter, begyndte hun at kalde mig al mulige ting.

Nu skal jeg ikke bedømme pigen uden at have besøgt hende, men jeg har en fornemmelse, at hun (ligesom mange andre) kører ren bollefabrik.Det skal ikke undre mig, hvis ikke bare hun bruger våde kropsservietter mellem hver kunde.

Du vil ikke bedømme pigen, men bedømmer alligevel?

Ubegavede spekulationer..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ryddet lidt op i tråden, en person er bannet fra tråden og har fået en advarsel. Vi taler naturligvis pænt og kommer ikke med ubegrundede hentydninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...