Hop til indhold
AGB

Tak Mook for en hel speciel fælles oplevelse <3

Recommended Posts

Aften

Sidst jeg skrev om hende i 2019 sluttede jeg af med at skrive. Jeg kunne blive ved med at rose kvinden.   
Dette står stadigvæk ved magt. Jeg havde en super fornøjelig aften med hende i går.

Damn vi kom langt omkring. 

Hun er sådan en kvinde man har lyst til at tage med hjem til Aarhus. 
Anbefales 100 %

8000 

Ps da jeg startede med at bestille tid i mandags brugte jeg det nummer som var kodet ind på min telefon under Toneart/Mook for 2 år siden  i mellem tiden har mook fået andet nummer 
Ham der skrev tilbage var ikke begejstret for min besked og opkald.  
Han gjorde mig opmærksom på at han ikke var bøsse. Men han fik jo bare et frækt tilbud.   

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 8 timer siden:

Ps da jeg startede med at bestille tid i mandags brugte jeg det nummer som var kodet ind på min telefon under Toneart/Mook for 2 år siden  i mellem tiden har mook fået andet nummer 
Ham der skrev tilbage var ikke begejstret for min besked og opkald.  
Han gjorde mig opmærksom på at han ikke var bøsse. Men han fik jo bare et frækt tilbud.   

Been there, done that! I don't think he is to happy to have Mook's old phone number! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 30.9.2021 at 23:00:

Aften

Sidst jeg skrev om hende i 2019 sluttede jeg af med at skrive. Jeg kunne blive ved med at rose kvinden.   
Dette står stadigvæk ved magt. Jeg havde en super fornøjelig aften med hende i går.

Damn vi kom langt omkring. 

Hun er sådan en kvinde man har lyst til at tage med hjem til Aarhus. 
Anbefales 100 %

8000 

Ps da jeg startede med at bestille tid i mandags brugte jeg det nummer som var kodet ind på min telefon under Toneart/Mook for 2 år siden  i mellem tiden har mook fået andet nummer 
Ham der skrev tilbage var ikke begejstret for min besked og opkald.  
Han gjorde mig opmærksom på at han ikke var bøsse. Men han fik jo bare et frækt tilbud.   

Tak for besøg :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...