Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Hvor lang tålmodighed har i med kunder som kommer for sent??

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Personligt giver jeg, hvis der er mulighed for det, og alt efter aftalens længde, tiden videre som afbudstid, hvis personen er 10 minutter forsinket uden at give besked. (Så er det i min verden en udeblivelse). Det står i min annonce og alligevel kan folk ikke altid acceptere det. Og jeg frygter hvergang, at det banker på døren mens jeg så hygger med ham der overtog tiden. Trods jeg har sendt en besked om aftalen er annulleret, vend om og kør hjem. 
Og det kan vel ikke være rigtigt vi skal spilde hele det bookede tidsrum på en der måske/måske ikke kommer. 

Selv hvis de giver besked om forsinkelse har jeg af og til set mig nødsaget til, at annullere aftalen da min dag er planlagt og jeg vurderer vi ikke kan nå noget på den resterende tid. 
Så spørger nogen kunder, jamen hvornår kommer den næste, det kommer ikke dem ved. Og når de selv prøver at regne på om vi kan nå aftalen glemmer de at beregne tid til jeg skal bade og gøre klar til den næste.

Jeg nægter at stresse noget igennem hverken med den forsinkede kunde eller endnu værre være stresset når den næste kunde ankommer.

Indtil videre har jeg ingen dårlige anmeldelser på at være en “strid kælling” fordi de i sidste ende har måtte erkende fejlen er deres, om det så var en uheldig tilfældighed f.eks pga. kø eller lign. Eller simpelthen dårlig planlægning fra deres side kan jeg ikke vide. Jeg kan kun forholde mig til kan vi nå noget eller ej, er tiden allerede givet videre eller ej. 
Jeg forsøgte meget kortvarigt at prissætte 15minutters aftaler, da nogen reelt bruger så kort tid. Et stort flop. 10minutter forsinket til 15minutters sex, den er ikke go og ender i spild af begges tid. Vreden har da lyst til at sige ok du er “nået” frem og jeg vil faktisk gerne have betaling fordi tiden var reserveret til dig og bare ærgerligt du kun har 5minutter. I stedet for at have mistet indtægt. Men fornuften siger hellere lade konsekvensen være, at køre forgæves.

Jeg har haft begge scenarier, og ham der blev lukket ind fik et meget akavet BJ i stedet for den bestilte cocktail. Rigtig dum situation. 

Og blev 100% klart for mig, at det efter min mening, er bedre at afvise og håbe de indser og fejlen vender tilbage en anden gang og får en reel opfatelse af den service jeg kan levere. 

Men hvad gør I andre. Jeg har nu delvist droppet 15minutters aftaler. Kun stamkunder jeg ved overholder tiden eller ren BJ tilbydes 15 min. 

30 minutters aftaler gennemføres hvis de har meddelt forsinkelsen (og det er max ca 10 minutters forsinkelse).

Mere end 30 minutters aftaler og forsinket uden besked så er tiden annulleret og forsøgt givet videre til en anden. Ved besked har de den resterende tid mod fuld betaling. 

Dårlige anmeldelser pga dårlig service er fair. Men jeg er lidt træt af konstant at frygte en dårlig anmeldelse pga kunder der ikke overholder aftalen. Og ved jeg ville frygte det mere hvis jeg forsøgte at gennemføre en aftale på meget nedsat tid. For vi GP’er kan ikke forsvare os med konkrete beviser, vi må ikke lægge billeder op af “tekst”-samtaler med synligt navn. 
For mig ville det svare til at gå til frisør eller på restaurant. Kræve de skulle ordne håret eller tilberede maden på kortere tid og bagefter klage over kvaliteten var dårlig. 

Min annonce svarer nærmest til en brugsvejledning fra USA, der er forsøgt at tage forbehold for alle mulige scenarier, så ingen kan klage over noget. Med andre ord og ja hårdt sagt, beskrevet så laveste fællesnævner, burde kunne forstå det. Og det er muligt at tænke med hjernen inden man bestiller og ikke kun tænke med “lysten” (det lille hoved) i situationen. 

Gør I andre alt for at tilfredsstille kunden, princippet “kunden har altid ret” eller sætter i grænser, og står fast på de regler i har brug for, for at holde service niveauet oppe på den vigtigste del. Selve Sexakten. ????

 


 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man, uanset hvorfor og til hvad, bliver forsinket, så giver man besked om det, så snart man bliver klar over, at man bliver forsinket - det vil sige, at man altid giver besked noget før man skulle være der!

Det er almindelig pli!!

Jeg har desværre for nyligt måtte aflyse en aftale med en GP 20 minutter før (aftalen var lavet dagen før)- selvfølgelig overførte jeg så 1.000 kr via mobilpay, som kompensation for Damens tabte tid.

I Danmark er vi vel gentlemen, der behandler kvinderne ordentligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører som en regel hjemmefra 10 minutter før nødvendigt, dvs hvis gps siger 30 minutter til stedet, så kører jeg 40 minutter før. Bare for at være sikker på at jeg er der til tiden. Har kun haft 1 gang hvor det var nødvendigt med den ekstra tid, og det var faktisk første gang jeg skulle besøge sweetmilf i hendes nye hjem. Jeg kan ikke snakke for hvad GPer gør, men jeg synes som klient, kan man ikke tillade sig at komme for sent. Det er i mine øjne et mangel på respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Nu er det svært økonomisk at kompensere mig da jeg ikke tilbyder mobilepay. Og ved både kontanter og PayPal app skal man mødes. Men man kan selvfølgelig kompensere næste gang. Har jeg dog aldrig oplevet nogen gøre. Så der findes alle typer af mænd (og kvinder)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hvis damen ikke havde haft Mobilpay, så havde jeg bare måtte kompensere næste gang.

Hvis du er flink, så giv "det akademiske kvarter" - og så videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid sørget for at være der til tiden , dog har jeg et par gange enten måtte vente 10-20min efter ankomst til den aftalte tid uden der at få at vide at GPén er forsinket af een eller anden årsag,der er jeg så kørt igen , da jeg ikke gide stå og "flashe" i et eller andet vindfang med en mobil i hånden, for der efter når jeg er kørt en halv time senere og få en text sms , "jeg er klar nu"....retursvar :, too bad.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Fyr37dk skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kører som en regel hjemmefra 10 minutter før nødvendigt, dvs hvis gps siger 30 minutter til stedet, så kører jeg 40 minutter før. Bare for at være sikker på at jeg er der til tiden. Har kun haft 1 gang hvor det var nødvendigt med den ekstra tid, og det var faktisk første gang jeg skulle besøge sweetmilf i hendes nye hjem. Jeg kan ikke snakke for hvad GPer gør, men jeg synes som klient, kan man ikke tillade sig at komme for sent. Det er i mine øjne et mangel på respekt.

Ja men du gav også besked om mulig forsinkelse, evt manglende fremmøde, og trods alle odds nåede du det. Det er go stil. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, Lige nu:

Ja men du gav også besked om mulig forsinkelse, evt manglende fremmøde, og trods alle odds nåede du det. Det er go stil. :D

Jeg prøver, og den lever da endnu hehe. Ser frem til at høre hvad andre mener og gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
pdrhan skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har altid sørget for at være der til tiden , dog har jeg et par gange enten måtte vente 10-20min efter ankomst til den aftalte tid uden der at få at vide at GPén er forsinket af een eller anden årsag,der er jeg så kørt igen , da jeg ikke gide stå og "flashe" i et eller andet vindfang med en mobil i hånden, for der efter når jeg er kørt en halv time senere og få en text sms , "jeg er klar nu"....retursvar :, too bad.....

Det er så også dårlig stil den anden vej. Jeg har meget få gange måtte udsætte aftalen. Bla da en anden kunde havde parkeret ved mit hus uden at have en aftale. Og få gange pga af private telefonopkald (vigtige)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nul tolerence her. Har vi en aftale kl 15 så kommet du kl. 15 eller skriver ved udeblivelse eller forsinkelse. Her ytre jeg om forsinkelse er mulig eller om vi må aflyse. 

Uanset med hvem og til hvad du har en aftale er det naturligvis ren pli at melde om uforudsete problemer. 

Ved direkte udeblivelse uden at give besked ender man på min bloker liste og mister derved muligheden for igen at kunne besøge mig. Uden undtagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
jensen6 skrev, for 20 minutter siden:

Hvis du er flink, så giv "det akademiske kvarter" - og så videre.

5min. fra eller til tja. Men går vel også ofte 5 min. før jeg har fået formuleret en ikke alt for sur besked og de modtager den/har lidt tid til at svare tilbage. 
Skriver som regel ved 5 min. For lige at spørge hvad der er årsag til forsinkelsen. Og så efter ca 10 skriver at aftalen er annulleret. Og venter naturligvis lidt på svar. Men ikke meget for er kundes ansvar at give besked 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har nul tolerence her. Har vi en aftale kl 15 så kommet du kl. 15 eller skriver ved udeblivelse eller forsinkelse. Her ytre jeg om forsinkelse er mulig eller om vi må aflyse. 

Uanset med hvem og til hvad du har en aftale er det naturligvis ren pli at melde om uforudsete problemer. 

Ved direkte udeblivelse uden at give besked ender man på min bloker liste og mister derved muligheden for igen at kunne besøge mig. Uden undtagelse. 

Så er vi ret ens reel udeblivelse er også bloker hos mig. Dog har jeg lavet en lille dispensation for stamkunder der mod gebyr kan få 1 chance mere. Har før gebyrreglen kun været i dilemmaet 2 gange. Men har faktisk nu 14 dage efter allerede en som hænger på et gebyr. :(

Og tak for input. Lidt rart at vide jeg ikke er den eneste “sure gp” ellers fandt kunderne nok mere flexible piger. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 8 minutter siden:

Så er vi ret ens reel udeblivelse er også bloker hos mig. Dog har jeg lavet en lille dispensation for stamkunder der mod gebyr kan få 1 chance mere. Har før gebyrreglen kun været i dilemmaet 2 gange. Men har faktisk nu 14 dage efter allerede en som hænger på et gebyr. :(

Og tak for input. Lidt rart at vide jeg ikke er den eneste “sure gp” ellers fandt kunderne nok mere flexible piger. 

Der ligger jo flere ting i det. For mig er det ikke blot penge. Det er lige så meget eller mere. 

1. Den manglende respekt for mig, det tydeligt viser. 

2 spild af min tid i en ubeskrivelig grad 

3. Respektløst overfor de gæster som faktisk ønsker tiden og at dukke op til aftalen. 

Så ja det er bare et nej tak herfra uden forbehold :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørger altid for at være hos GP i god tid. Hvis jeg bliver forhindret så melder jeg naturligvis afbud. Har kun en gang været forsinket - skulle besøge en GP i Aarhus C og havde ikke lige været opmærksom på Aarhus 1/2 maraton der spærrede det meste af byen af. Måtte parkere langt væk og gå den lange vej. Heldigvis var KJ meget forstående og ventede :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Jeg plejer selv at lægge god tid ind, hellere sidde i bilen i 10 minutter end at komme løbende op ad trappen og være stresset over at komme for sent. Er der knas med planen så skriver jeg med en forventet eta i god tid, man ved jo som regel godt om man når det eller ej. Hvis det er meget tæt på tiden skriver jeg også til pigen at jeg lige er ved at parkere så ved de jeg er der i løbet af ca. 5 minutter. Jeg synes det er helt ok at give tiden til en anden hvis folk ikke informerer. Men skriv det også i din annonce, så kan folk ikke komme og sige "... jamen..." og så ved man at man viser sigt til tiden ellers er der aflyst hvis man ikke har informeret om sin forsinkelse. SAS venter jo heller ikke på du skal have en ekstra kebab på vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Frække Tanja skrev, for 23 minutter siden:

Der ligger jo flere ting i det. For mig er det ikke blot penge. Det er lige så meget eller mere. 

1. Den manglende respekt for mig, det tydeligt viser. 

2 spild af min tid i en ubeskrivelig grad 

3. Respektløst overfor de gæster som faktisk ønsker tiden og at dukke op til aftalen. 

Så ja det er bare et nej tak herfra uden forbehold :)

Enig i alle punkter. Dog ved jeg jo det er reelle uheld ved stamkunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der bliver skrevet er så meget sandt tak for et godt indlæg og super godt skrevet.

Jeg giver 30 min udblevelsetid har desværre oplevede gentagende gange at den aftale der udebliver mistes indtægt på men så har man sagt nej til andre så i realiteten er det to indtægter man mister fordi ja hvorfor nok fordi man ikke ved hvad og hvor søde vi entlige er for vidste de det så ville de have respekt nok til at oplyse om udeblivelse.

Vil lige sige at meldes der afbrud hos os bliver vi jo ikke sure eller skælder ud for der kan jo ske alt for aftalen,håber at de dog vil have samme pli og høflige den anden vej.

Håber på dette indslag ikke støder nogen. Vh caya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Hvis jeg kan se at der er en mulighed for forsinkelse, giver jeg besked så tidligt som muligt, og spørger om det er OK, og der er ingen sure miner hvis min aftale bliver annuleret. Jeg har været forsinket nogle gange, og det var som regel pga. traffik. For det meste er jeg dog alt for tidligt på den, netop fordi jeg er nærvøs for at komme for sent, det ville jo være super ærgeligt at gå glip af oplevelsen :)

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 50 minutter siden:

Enig i alle punkter. Dog ved jeg jo det er reelle uheld ved stamkunder. 

Ja. Men der er aldrig en undskyld for ikke ag give besked. Det er det jeg omtaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når de er 5 min forsinket, uden besked, så vurderer jeg at de nok ikke kommer og kravler ud af bodystockingen igen.. 

Skriver de så at de er forsinket så lader jeg tvivlen komme dem tilgode.. Jeg ligger på normale dage, hvor der ikke er vild efterspørgsel, og hvor jeg kan se mine aftaler er godt spredt ud på de andre dage jeg arbejder også, mindst en time imellem slutningen af sidste aftale og starten af næste.. Travle dage der kan jeg presse det til 45 min mellem.. Jeg er liiiidt langsom i optrækket nemlig og vil gerne have smilt, grint, badet osv af inden den næste gæst ankommer.. Det gør måske også jeg har mere tålmodighed med forsinkelser.. Jeg gider nemlig ikke prøve at lave andre aftaler eller tage imod impulsive aftaler ("har du tid om 10 min" aftaler altså) må jeg indrømme så jeg tager mig bare noget mere afslapning når det sker og hører "Dårlig sex" eller "Argh dér":lol:.. Dog sker det selvfølgelig også at "har du tid om 10 min" aftaler slipper igennem fordi 2 aftaler i streg måske ikke er kommet.. 

Jeg oplever at 98% af mine bookede aftaler kommer.. Hvorimod "samme dag" aftaler virker mere ustabile for mig og med en "showup" procent på 38.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Frække Tanja skrev, for 42 minutter siden:

Ja. Men der er aldrig en undskyld for ikke ag give besked. Det er det jeg omtaler. 

Forstår hvad du mener. Og 99,9% enig, i mine tilfælde med stamkunderne har der været acceptable forklaringer men ændrer ikke på det er træls. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Når de er 5 min forsinket, uden besked, så vurderer jeg at de nok ikke kommer og kravler ud af bodystockingen igen.. 

Skriver de så at de er forsinket så lader jeg tvivlen komme dem tilgode.. Jeg ligger på normale dage, hvor der ikke er vild efterspørgsel, og hvor jeg kan se mine aftaler er godt spredt ud på de andre dage jeg arbejder også, mindst en time imellem slutningen af sidste aftale og starten af næste.. Travle dage der kan jeg presse det til 45 min mellem.. Jeg er liiiidt langsom i optrækket nemlig og vil gerne have smilt, grint, badet osv af inden den næste gæst ankommer.. Det gør måske også jeg har mere tålmodighed med forsinkelser.. Jeg gider nemlig ikke prøve at lave andre aftaler eller tage imod impulsive aftaler ("har du tid om 10 min" aftaler altså) må jeg indrømme så jeg tager mig bare noget mere afslapning når det sker og hører "Dårlig sex" eller "Argh dér":lol:.. Dog sker det selvfølgelig også at "har du tid om 10 min" aftaler slipper igennem fordi 2 aftaler i streg måske ikke er kommet.. 

Jeg oplever at 98% af mine bookede aftaler kommer.. Hvorimod "samme dag" aftaler virker mere ustabile for mig og med en "showup" procent på 38.. 

Tak for input. Jeg har mindst 30 min imellem, det rækker til bad, skift sf sengetøj mm. Jeg går ikke op i make up mm og det gør mine kunder som regel heller ikke. 
Jeg bøvler heller ikke meget med at finde en anden. Men har nogen som melder ind hej jeg er i i dit område i dag. Skriv endelig hvis du får tid. Så har jeg udeblivelse får de i en besked. Det hvis mail er modtaget først får budet først og så fremdeles. Nogengange når vi det andre gange ikke. Og det er da mest for at glæde flest muligt, når de nu gerne vil og håber på en besked i løbet  af dagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man så har meldt sin ankomst, og pigen napper en anden kunde hvad så ? Skrev med en gp og fortalte jeg var 10 min fra hende, men lige ville tage et bad og komme. Da jeg 10min efter skriver, at jeg er 10 fra hendes dør, svare hun, at hun er optaget i en time. Underligt nok kunne hun godt skrive i den time hun var optaget, hun forklarede at kunden gav hende massage. Herlig kunde at få, betaler for en time og giver massage i 40 min og betaler for det. For da der var gået 40 min skrev hun at hun var ledig, men der var jeg gået hjem. Havde faktisk dagen før lavet en aftale med hende. Hun skrev hun åbnede 12-13 og jeg skrev 11:30 for at være “klar” den besked svarede hun først på 5 timer efter, og skrev at hun havde travlt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 14 minutter siden:

Hvis man så har meldt sin ankomst, og pigen napper en anden kunde hvad så ? Skrev med en gp og fortalte jeg var 10 min fra hende, men lige ville tage et bad og komme. Da jeg 10min efter skriver, at jeg er 10 fra hendes dør, svare hun, at hun er optaget i en time. Underligt nok kunne hun godt skrive i den time hun var optaget, hun forklarede at kunden gav hende massage. Herlig kunde at få, betaler for en time og giver massage i 40 min og betaler for det. For da der var gået 40 min skrev hun at hun var ledig, men der var jeg gået hjem. Havde faktisk dagen før lavet en aftale med hende. Hun skrev hun åbnede 12-13 og jeg skrev 11:30 for at være “klar” den besked svarede hun først på 5 timer efter, og skrev at hun havde travlt. 

Jeg er ikke helt med på hvordan og hvorledes.. Din kommentar er lidt forvirrende.. Du havde lavet en aftale til om formiddagen dagen før aftalen eller havde du lavet en impulsiv aftale 10 min før.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
El Caliente skrev, for 9 minutter siden:

Hvis man så har meldt sin ankomst, og pigen napper en anden kunde hvad så ? Skrev med en gp og fortalte jeg var 10 min fra hende, men lige ville tage et bad og komme. Da jeg 10min efter skriver, at jeg er 10 fra hendes dør, svare hun, at hun er optaget i en time. Underligt nok kunne hun godt skrive i den time hun var optaget, hun forklarede at kunden gav hende massage. Herlig kunde at få, betaler for en time og giver massage i 40 min og betaler for det. For da der var gået 40 min skrev hun at hun var ledig, men der var jeg gået hjem. Havde faktisk dagen før lavet en aftale med hende. Hun skrev hun åbnede 12-13 og jeg skrev 11:30 for at være “klar” den besked svarede hun først på 5 timer efter, og skrev at hun havde travlt. 

Ja, ved også godt der er useriøsitet fra pigernes side. Og netop derfor I har EG til at advare hinanden. Jeg vil dog sige har hun bekræftet aftalen bør hun ikke tage en anden. Men at kunder giver massage er faktisk helt sandt det sker. Nogen nyder bare at få lov at røre og nusse. Jeg ville dog aldrig selv bruge telefonen imens. Men være tilstede i situationen, snakke med kunden osv. Men der er mange tråde dit svar passer bedre i. Jeg søger mere svar fra de andre gp for at få fingeren på pulsen om jeg er får hård og der er jo varierende svar. Men heldigvis for mig andre der er lige så konsekvente. Og når jeg ved med sig selv jeg er 100% seriøs yderst sjældent er forsinket og i de få tilfælde giver besked. Og aldrig aflyser nogen til fordel for en anden osv. forventer jeg det samme fra kunderne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...