Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Hvor lang tålmodighed har i med kunder som kommer for sent??

Recommended Posts

De får lige præcis 5 min. Jeg sender altid en sms og spørge hvor langt de er. Ingen svar så er de på 10 minut blokeret. Nul tolerance herfra. Prøvede sidste år at en genganger havde en tid kl 11 hos mig. Han skrev at han måske blev lidt forsinket.  Okay. Jeg skrev til ham efter 30 min forsinkelse at han godt kunne køre hjem af igen da jeg havde lavet en anden aftale. Han tænkte fuldstændig af.  Nu var han fandme kørt halvanden time for at besøge mig. Jeg var en møgkælling osv.

Han kommer aldrig inden for min dør igen. Skulle han skifte mobilnr og forsøge den vej bliver han bedt om at vende om igen. 

Jeg skal da ikke fritage mig for at aflyse i god tid hvis der opstår noget privat der kræver min opmærksomhed.  De har mine gæster indtil videre accepteret. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Caya6 skrev, for 2 timer siden:

Det der bliver skrevet er så meget sandt tak for et godt indlæg og super godt skrevet.

Jeg giver 30 min udblevelsetid har desværre oplevede gentagende gange at den aftale der udebliver mistes indtægt på men så har man sagt nej til andre så i realiteten er det to indtægter man mister fordi ja hvorfor nok fordi man ikke ved hvad og hvor søde vi entlige er for vidste de det så ville de have respekt nok til at oplyse om udeblivelse.

Vil lige sige at meldes der afbrud hos os bliver vi jo ikke sure eller skælder ud for der kan jo ske alt for aftalen,håber at de dog vil have samme pli og høflige den anden vej.

Håber på dette indslag ikke støder nogen. Vh caya

Tak for dine fine ord. Aflysning på forhånd accepteres også begge veje hos mig uden sure miner.  For ja der kan ske meget. Men det er jo netop det handler om. Respekt. Om så årsagen var jeg har ombestemt, modet fejler, er i dårligt humør og lysten er væk, som er ærlige reelle grunde, der behøver ikke være sket en ulykke, man er syg, og er egentlig også ligeglad om så forklaringen var tydeligt løgn. Som jeg cykler en tur til månen. Bare gi besked. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 50 minutter siden:

Ja, ved også godt der er useriøsitet fra pigernes side. Og netop derfor I har EG til at advare hinanden. Jeg vil dog sige har hun bekræftet aftalen bør hun ikke tage en anden. Men at kunder giver massage er faktisk helt sandt det sker. Nogen nyder bare at få lov at røre og nusse. Jeg ville dog aldrig selv bruge telefonen imens. Men være tilstede i situationen, snakke med kunden osv. Men der er mange tråde dit svar passer bedre i. Jeg søger mere svar fra de andre gp for at få fingeren på pulsen om jeg er får hård og der er jo varierende svar. Men heldigvis for mig andre der er lige så konsekvente. Og når jeg ved med sig selv jeg er 100% seriøs yderst sjældent er forsinket og i de få tilfælde giver besked. Og aldrig aflyser nogen til fordel for en anden osv. forventer jeg det samme fra kunderne. 

Præcist fordi du gir dig alt du kan har du alt sin ret til ikke at tvivle på det du gør. <3

Og præcist derfor gør jeg præcist det samme som dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden:

Han skrev at han måske blev lidt forsinket.  Okay. Jeg skrev til ham efter 30 min forsinkelse at han godt kunne køre hjem af igen da jeg havde lavet en anden aftale. Han tænkte fuldstændig af.  Nu var han fandme kørt halvanden time for at besøge mig. Jeg var en møgkælling osv.

Han kommer aldrig inden for min dør igen. Skulle han skifte mobilnr og forsøge den vej bliver han bedt om at vende om igen. 

 

Nu er lidt forsinket heller i 30 min i min ordbog. Og den slags temperamentsfuld adfærd totalt no go. 
Jeg hader at flytte stamkunder til no go listen. Men uacceptabel opførsel har konsekvenser. 
Den.ene af mine der fik en chance mere havde faktisk forsøgt at aflyse. Men var i mailen kommet til at svare sig selv. Så den gik igennem som uheld. Og den anden har sukkersyge og havde nedtur og jeg kender flere med sukkersyge og har set hvad insulinchok kan gøre…

Men har også oplevet uenigheder som førte til ubehagelig tonefald mm også er vejen vist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endnu til gode, at blive forsinket, men skulle det ske vil jeg omgående skrive til pigen, at jeg er forsinket og I givet fald hvor længe. Desuden ville jeg skrive, om vi skulle finde en anden tid, hvis hun skulle have en ny kunde. Hvis man bare udebliver, så er det totalt mangel på respekt overfor pigen.

 

Jeg går meget op i at behandle glædespigen med den største respekt. Det skulle gerne være en god oplevelse for os begge. Jeg kan selvfølgelig ikke vide, om det er det, men jeg gør altid mit bedste for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har de få gange, jeg er blevet forsinket skrevet til pigen før den aftalte tid. Og der har aldrig været problemer. (Ofte kun ca. 5 min. forsinkelse). Jeg har dog ofte oplevet at komme til aftalte tid og så må vente i 15-20 minutter, før pigen er klar. Hvilket til tider er resulteret i at jeg er kørt igen eller at oplevelse blev lidt stresset. Vi har som kunde ofte også en bagkant hvor vi skal være et andet sted.

Men hvad siger i piger når kunden er der 5 til 10 minutter før den aftalte tid? Får vi lov til at komme ind og vente eller er vi henvist til at vente ude på gaden. Har prøvet begge dele.:(:P

Eller ser i helst at vi først trykker på dørklokken på præcis det aftalte tidspunkt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Jan skrev, for 44 minutter siden:

Jeg har de få gange, jeg er blevet forsinket skrevet til pigen før den aftalte tid. Og der har aldrig været problemer. (Ofte kun ca. 5 min. forsinkelse). Jeg har dog ofte oplevet at komme til aftalte tid og så må vente i 15-20 minutter, før pigen er klar. Hvilket til tider er resulteret i at jeg er kørt igen eller at oplevelse blev lidt stresset. Vi har som kunde ofte også en bagkant hvor vi skal være et andet sted.

Men hvad siger i piger når kunden er der 5 til 10 minutter før den aftalte tid? Får vi lov til at komme ind og vente eller er vi henvist til at vente ude på gaden. Har prøvet begge dele.:(:P

Eller ser i helst at vi først trykker på dørklokken på præcis det aftalte tidspunkt? 

Kan logisk nok kun svare for mig selv Jeg er ekstremt sjældent forsinket. Fordi det er ikke ok overfor kunden. Og har jeg planlagt en 2-3 stykker på stribe, med min 30 minutters pause imellem. Ville det i værste fald skubbe alle aftalerne. Med mindre kunden som du påpeger selv skal være et andet sted og derfor pga mig var mindre tid. 
Hos mig er det tilladt at skrive man er ankommet, er jeg klar så bliver man lukket ind. Men man har stadig kun det tidsrum der er bestilt, man får ikke mere tid ved at være der tidligere. 
Er jeg ikke klar må man vente i bilen. Eller gå en lille tur op og ned af gaden. Da jeg arbejder på min privat adresse er jeg ikke interreseret i kunden har adgang til mine ting uden jeg er i samme rum. Og kunne også let være et “turn off” at jeg lige mangler at tænder, rede hår eller lign. Så man skal ikke forvente at blive lukket før ind, men nogen er heldige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, den 16.7.2021 at 15:52:

Hvis man så har meldt sin ankomst, og pigen napper en anden kunde hvad så ? Skrev med en gp og fortalte jeg var 10 min fra hende, men lige ville tage et bad og komme. Da jeg 10min efter skriver, at jeg er 10 fra hendes dør, svare hun, at hun er optaget i en time. Underligt nok kunne hun godt skrive i den time hun var optaget, hun forklarede at kunden gav hende massage. Herlig kunde at få, betaler for en time og giver massage i 40 min og betaler for det. For da der var gået 40 min skrev hun at hun var ledig, men der var jeg gået hjem. Havde faktisk dagen før lavet en aftale med hende. Hun skrev hun åbnede 12-13 og jeg skrev 11:30 for at være “klar” den besked svarede hun først på 5 timer efter, og skrev at hun havde travlt. 

Skrev med en gp og fortalte jeg var 10 min fra hende, men lige ville tage et bad og komme.

Argg så kan du faneme heller ikke forvente hun bare venter, og ikke tager en anden, hvis der dukkede nogen op :D

For mig virker det totalt respektløs med sådan en besked.  Hun aner jo ikke om der går 1 time eller 2 for den sags skyld.  At du så åbenbart har badeværelse i din bil, og kan ordne det på 5 min, og så pludselig skriver du er klar ændrer intet.    

Havde du skrevet en klar besked, uden det med at du skulle bade, som ingen aner hvor lang tid tager, -og tydeligt skrevet hvornår du forventede at komme/hvor lang tid du var forsinket, så været iorden.    Så kunne hun så vælge om hun ville vente på dig, eller aflyse.   Det andet sgu totalt respektløst.    

 

Ps : Vedr kommentar med at hun sagde hun havde en kunde der gav hende massage.  Læser jeg mellem linnierne selvfølgelig var løgn, men en GP der følte sig trådt på (med god grund) og derfor digtede en historie med kunde der respekterede hende.    Hvis jeg var GP ved jeg ikke om jeg end havde gidet spilde mere tid på dig.  Du havde så reelle hensigter kan man så læse nu.   Men de er vant til en hel masse fackere, der bestiller tid, og aflyser kort før, og igen begynder med lange sms korrespondancer om hvor store pikke de har og hvor dygtige de er i sengen, samt at de vil købe tider på hele nætter.     Så de er naturligt på vagt overfor disse personer.    Når du så skriver noget så ukonkret, med du lige skal i bad, så lyser de røde advarselslamper hos dem.     

Hvis du var tandlæge så ville du vel heller ikke bare have godtaget at en kunde ringede og sagde han var forsinket, men lige skulle i et byggemarked og kigge på køkken, men så ville komme ?   Og så endda blive fornærmet hvis tandlægen havde taget en anden kunde, fordi dit ærinde åbenbart ikke tog lang tid.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
ZEUS skrev, for 21 minutter siden:

Men de er vant til en hel masse fackere, der bestiller tid, og aflyser kort før, og igen begynder med lange sms korrespondancer om hvor store pikke de har og hvor dygtige de er i sengen, samt at de vil købe tider på hele nætter.     Så de er naturligt på vagt overfor disse personer.    Når du så skriver noget så ukonkret, med du lige skal i bad, så lyser de røde advarselslamper hos dem.     

Det er vi nemlig ja. Og synes der er lidt uvished om hun har bekræftet aftalen eller det var i hendes åbningstid og han derfor bare går ud fra han kan melde ankomst og hun så tager imod. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 22 minutter siden:

Det er vi nemlig ja. Og synes der er lidt uvished om hun har bekræftet aftalen eller det var i hendes åbningstid og han derfor bare går ud fra han kan melde ankomst og hun så tager imod. 

Nu handler tråden om aflyste tider, så går da udfra det han mente.  Selv hvis indlæg  meget dårligt formuleret, og afsporing af emnet, og det var en ny tid han ville bestille, så finder jeg det stadig respektløs at forvente at en GP skal  sidde i flere timer og vente, fordi personen ikke eftersørger en konkret tid.     Og så endda bliver fornærmet når GP har taget en kunde bagefter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
ZEUS skrev, for 7 timer siden:

Nu handler tråden om aflyste tider, så går da udfra det han mente.  Selv hvis indlæg  meget dårligt formuleret, og afsporing af emnet, og det var en ny tid han ville bestille, så finder jeg det stadig respektløs at forvente at en GP skal  sidde i flere timer og vente, fordi personen ikke eftersørger en konkret tid.     Og så endda bliver fornærmet når GP har taget en kunde bagefter.

 

Enig

Del dette indlæg


Link til indlæg

4-5 minutter...
Ellers betragter jeg det som en udeblivelse hvis jeg ikke har fået besked. 

Jeg har slet ingen tålmodighed med dem der kommer for sent. Bl.a. derfor har jeg en mødebooker/sekretær. Hun skriver en sms med "er du på trapperne?" eller lign. Hvis det er mig der skriver til dem, er tonen knap så brugervenlig :D 
Hvis de undskylder og skriver "jeg håber jeg kan booke en anden gang" så er svaret blankt NEJ. De ryger i "nej tak"-bunken og bliver kodet ind som afbrændere. 
Jeg er sommetider så fræk at jeg sender dem mobilepay requests hvis de helt udebliver uden at reagere på beskederne.
Der er sagt nej til mindst een en anden fordi de har booket tid, og det er så respektløst (både overfor mig og over for ham/dem der har fået afslag på at booke tiden) at jeg forvandler mig til en hammerhaj og flipper skråt hvis det er mig der har dialogen. 

Hvis de er lidt forsinkede men stadig ankommer, så går tiden bare igang fra de har booket. Har de booket en time og vi når kun 45 minutter, så betaler de for en time. 
Til gengæld hvis det er mig der fornemmer at "det magiske øjeblik" er efter 45 minutter, men de har booket og betalt for en time (og er ankommet til tiden), så får de også de 100kr de har betalt "for meget" tilbage, da det er mit valg og min vurdering der gør at oplevelsen blev bedre selvom jeg afkortede. 
Dette er en af årsagerne til at mine priser har en meget lille forskel fra 30 til 45 til 60 minutter. At nogle kommer for sent er den anden primære årsag. Til dato har jeg ikke haft nogen der har forsøgt at undslå sig de ekstra 100 eller 200 kr. da folk nok godt kan se rimeligheden i det når det ikke er flere penge vi taler om i hvert fald.

I ny og næ er det jo reelt nok at folk er forsinkede. Forleden havde jeg f.eks. en der var meget forsinket. Han sendte et billede af sin punkterede bil til min sekretær, og i sådan et tilfælde får han naturligvis den fulde tid, hvis der er plads i kalenderen senere på dagen og det stadig kan lade sig gøre at komme på briksen uden der ligger en anden på samme tid :) 

Det er i virkeligheden et større problem (igen: som oftest mest for sekretæren :D) når folk ankommer for tidligt, og er ivrige efter at komme ind. 
Der er højst sandsynligt en anden mand på briksen som lige skal i bad bagefter, og så bliver det lidt som at spille Tetris med nøgne mænd som brikker, for at få det til at spille ordentligt (høhø)... og jeg får ikke min lille pause imellem klienterne som jeg har brug for. Bøvl og ballade ;) 

Det handler om manglende respekt, og det er derfor jeg føler mig personligt ramt. Det er ikke optimalt når jeg om ganske kort tid har hans krop og hans pik i mine hænder, så jeg italesætter det lige for at få det ud af verden før vi går igang. Så er det en bedre oplevelse for os begge. 

Kærligst, 
Eva 


 

Redigeret af Lemongrass Lingam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Åh måtte lige trække på smilebåndet. 
Kommunen bruger også 5minutters reglen. Kunne kopiere meget af deres besked ind i min annoncen. :D

969075C3-F19B-4C97-A38D-C99B2E93EAAE.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

For min del kommer det and på en del.. 

Har nogle stamkunder der kommer rigtig langvæk fra over  250 km og der sætter jeg altid extra tid af til der kan ske noget for er sket at de har måtte holde for en bro eller kø eller andet også længe de lige ringer eller smider en sms med det så skal jeg nok overkomme det. 

Har også engang hente en kunde ved flyet for var den måde det kunne lad så gøre så længe man ringer og skriver så skal det mange gang nok gå.

Men skriver man ikke inden men noget tid efter at der er sket et eller andet så først gang prøver jeg at være forstående men sker det igen så bliver folk desværre bare afvist.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...