Hop til indhold

Recommended Posts

Pas på hende her.

jeg havde en aftale med hende i fredags. Hun bekræftede vores aftale og alt var godt. Jeg var der et kvarter før, og skrev da jeg ankom, men intet svar. Da klokken var det tidspunkt vi aftalte skrev jeg igen, men intet svar. Skrev igen 10 minutter efter og igen intet svar. Skrev så igen en halv time efter vores aftale, men stadig intet svar. Og har stadig ikke hørt fra hende, ikke engang en lille undskyldning. Jeg ventede i min bil i 3 kvarter og var ved at dø af varme. Var lidt bange for at der var sket hende noget, men ser nu at hun har lagt en ny annonce op.

Så hold jer væk fra hende hvis i ikke vil snydes.

https://annoncelight.dk/showad/319700

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, Lige nu:

Hvor dum er du? Når hun ikke svarer første gang, kan du sgu da bare køre igen.

Tjaaaee, det hænder vel at en kunde går over tiden.

Det er måske ikke fair, men jeg har da selv oplevet at vente lidt tid uden kontakt, for så alligevel få en “undskyld men du kan komme nu” besked.

Jeg vil ikke forsvare at det sker, men jeg vil ikke beskylde TS for at være dum, man bliver bare lidt liderlig-naiv, når man tror man venter på noget godt ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jo være hun lige var igang med noget andet og derfor ikke kunne svare, derfor gav jeg det en chance.

Når man har en aftale går jeg da ud fra den bliver holdt.

Havde trods alt kørt omkring 50km for den aftale.

Redigeret af michael88

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, for 41 minutter siden:

Ja så hellere dø af hedeslag.

Du er ny herinde.....pas lige på din tone , vi skal alle være her....tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, for 2 minutter siden:

Ja, for alt skal jo være så skide korrekt i vore dage, så selv dem der ikke selv kan tænke, skal beskyttes.

Stop dog med dine usympatiske indlæg :angry:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, for 8 minutter siden:

Ja, for alt skal jo være så skide korrekt i vore dage, så selv dem der ikke selv kan tænke, skal beskyttes.

Du virker som en rar person og jeg tænker du har meget positivt i vente, med den tone, her på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
michael88 skrev, 1 time siden:

.... men ser nu at hun har lagt en ny annonce op.

Så hold jer væk fra hende hvis i ikke vil snydes.

https://annoncelight.dk/showad/319700

Der er noget ved den annonce der ikke lige stemmer i min verden. En pris på 2200 for en time med en dansk pige med H-skåle der elsker anal, giver megafransk og får sprøjteorgasmer er lige et lidt for godt tilbud til at jeg vil tro på det. Det lugter for mig lidt af de honeytraps hvor "pigen" vil fortsætte kontakten på en fup datingside hvor det koster at sende beskeder. 

Også ret mistænkeligt med alle bynavnene til sidst, hvoraf nogen vist har været igennem Google translate (Church Eskilstrup, Lynch). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Der er noget ved den annonce der ikke lige stemmer i min verden. En pris på 2200 for en time med en dansk pige med H-skåle der elsker anal, giver megafransk og får sprøjteorgasmer er lige et lidt for godt tilbud til at jeg vil tro på det. Det lugter for mig lidt af de honeytraps hvor "pigen" vil fortsætte kontakten på en fup datingside hvor det koster at sende beskeder. 

Også ret mistænkeligt med alle bynavnene til sidst, hvoraf nogen vist har været igennem Google translate (Church Eskilstrup, Lynch). 

Men tro mig hun er god nok og hun yder alt det omtalte. Se evt min anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Der er noget ved den annonce der ikke lige stemmer i min verden. En pris på 2200 for en time med en dansk pige med H-skåle der elsker anal, giver megafransk og får sprøjteorgasmer er lige et lidt for godt tilbud til at jeg vil tro på det. Det lugter for mig lidt af de honeytraps hvor "pigen" vil fortsætte kontakten på en fup datingside hvor det koster at sende beskeder. 

Også ret mistænkeligt med alle bynavnene til sidst, hvoraf nogen vist har været igennem Google translate (Church Eskilstrup, Lynch). 

Dog er Solrød Strand og Indre by ikke blevet til Solrød Beach og Inner City ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntman skrev, Lige nu:

Dog er Solrød Strand og Indre by ikke blevet til Solrød Beach og Inner City ;)

Jeg savner også Farleum og Røveum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

Der er noget ved den annonce der ikke lige stemmer i min verden. En pris på 2200 for en time med en dansk pige med H-skåle der elsker anal, giver megafransk og får sprøjteorgasmer er lige et lidt for godt tilbud til at jeg vil tro på det. Det lugter for mig lidt af de honeytraps hvor "pigen" vil fortsætte kontakten på en fup datingside hvor det koster at sende beskeder. 

Også ret mistænkeligt med alle bynavnene til sidst, hvoraf nogen vist har været igennem Google translate (Church Eskilstrup, Lynch). 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 6 minutter siden:

Men tro mig hun er god nok og hun yder alt det omtalte. Se evt min anmeldelse. 

Det kan jeg se nu. Lød som en fræk oplevelse du havde med hende,  men hvorfor dog kun en halv time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, Lige nu:

Det kan jeg se nu. Lød som en fræk oplevelse du havde med hende,  men hvorfor dog kun en halv time. 

Ja fortryder jeg også. Men som du selv ved, er det nogle gange svært at få passet ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, for 3 timer siden:

Ja, for alt skal jo være så skide korrekt i vore dage, så selv dem der ikke selv kan tænke, skal beskyttes.

@nylonfyr deltager ikke i tråd længere.  
 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har som skrevet været hos hende tidligere og har en anden opfattelse, end det TS skriver og har lige snakket med Simone, der siger hun ikke kan genkende situationen/oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 11 timer siden:

Der er noget ved den annonce der ikke lige stemmer i min verden. En pris på 2200 for en time med en dansk pige med H-skåle der elsker anal, giver megafransk og får sprøjteorgasmer er lige et lidt for godt tilbud til at jeg vil tro på det. Det lugter for mig lidt af de honeytraps hvor "pigen" vil fortsætte kontakten på en fup datingside hvor det koster at sende beskeder. 

Også ret mistænkeligt med alle bynavnene til sidst, hvoraf nogen vist har været igennem Google translate (Church Eskilstrup, Lynch). 

Jeg har også tidligere besøgt hende, i Taastrup. Annoncen er ægte nok, pigen også. Og hun er sgu sød nok og man får hvad man betaler for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 16 timer siden:

Har som skrevet været hos hende tidligere og har en anden opfattelse, end det TS skriver og har lige snakket med Simone, der siger hun ikke kan genkende situationen/oplevelsen. 

Sjovt hun ikke kan huske det, vi skrev ellers flere beskeder sammen, og hun skrev enda “deal” 2 gange. Tænker kun deal kan betyde en ting:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
michael88 skrev, for 37 minutter siden:

Sjovt hun ikke kan huske det, vi skrev ellers flere beskeder sammen, og hun skrev enda “deal” 2 gange. Tænker kun deal kan betyde en ting:roll:

Jeg ved det ikke. Gengiver bare hvad hun sagde til mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 21.6.2021 at 09:29:

Du er ny herinde.....pas lige på din tone , vi skal alle være her....tak

Han har været bruger i knap 4 år. Så helt ny er han vel ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 minutter siden:

Han har været bruger i knap 4 år. Så helt ny er han vel ikke. 

Så er det da endnu mere underligt han ikke kan tale ordenligt.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...