Hop til indhold

Recommended Posts

OldGentlemann skrev, den 21.6.2021 at 08:41:

Tjaaaee, det hænder vel at en kunde går over tiden.

Det er måske ikke fair, men jeg har da selv oplevet at vente lidt tid uden kontakt, for så alligevel få en “undskyld men du kan komme nu” besked.

Jeg vil ikke forsvare at det sker, men jeg vil ikke beskylde TS for at være dum, man bliver bare lidt liderlig-naiv, når man tror man venter på noget godt ^_^

Det har jeg sgu også prøvet et par gange. Sådan noget kan jo nemt lige gå lidt over tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, den 21.6.2021 at 09:42:

Ja, for alt skal jo være så skide korrekt i vore dage, så selv dem der ikke selv kan tænke, skal beskyttes.

Du fremstår ikke ligefrem selv, som en der tænker super meget. Det er egentlig bare et spørgsmål om pli og gode manér.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Lauersen skrev, den 21.6.2021 at 09:57:

Der er noget ved den annonce der ikke lige stemmer i min verden. En pris på 2200 for en time med en dansk pige med H-skåle der elsker anal, giver megafransk og får sprøjteorgasmer er lige et lidt for godt tilbud til at jeg vil tro på det. Det lugter for mig lidt af de honeytraps hvor "pigen" vil fortsætte kontakten på en fup datingside hvor det koster at sende beskeder. 

Også ret mistænkeligt med alle bynavnene til sidst, hvoraf nogen vist har været igennem Google translate (Church Eskilstrup, Lynch). 

den er som flere skrive god nok

Har helskneppet hende og fik med stor succes’s blæst alt mit sperm dybt ned i halsen .. det var hin ikke klar på … men roste mig for overraskelsen;)

hun tager den bagfra i begge huller for fuld damp og virker til at nyde det…. jeg fristede hende men hun ville ikke have hele hånden op … men vi kom næsten helt op med lyttet næve …;) 

Kæmpe patter og røv men der følger en gang maveflæsk med og det gær jeg ikke kommer igen.

Det var sjovt men nu er det prøvet af en spontan dag der lige var tid og 1,5 af de lang til overs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
michael88 skrev, den 21.6.2021 at 08:29:

Pas på hende her.

jeg havde en aftale med hende i fredags. Hun bekræftede vores aftale og alt var godt. Jeg var der et kvarter før, og skrev da jeg ankom, men intet svar. Da klokken var det tidspunkt vi aftalte skrev jeg igen, men intet svar. Skrev igen 10 minutter efter og igen intet svar. Skrev så igen en halv time efter vores aftale, men stadig intet svar. Og har stadig ikke hørt fra hende, ikke engang en lille undskyldning. Jeg ventede i min bil i 3 kvarter og var ved at dø af varme. Var lidt bange for at der var sket hende noget, men ser nu at hun har lagt en ny annonce op.

Så hold jer væk fra hende hvis i ikke vil snydes.

https://annoncelight.dk/showad/319700

Har aldrig prøvet det selv, men jeg var gået efter 1 besked. Frem med mobilen og find en anden pige, hvis jeg absolut skulle have noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...