Hop til indhold
pacer

Massage og ekstraydelser

Recommended Posts

pacer skrev, for 11 timer siden:

En lille ting der har rumsteret i mit hoved.

Lad os sige jeg bestiller en times massage til 500kr og undervejs får hun mig i rette stemning til et hj f.eks til 300 kr, oplever I andre så stadig at få en times massage og så en håndtrold på 10 min eller er det altid indregnet i den time I har bestilt fra start? Har oplevet at få at vide jeg skulle bestemme mig i god tid før timen var gået, det irriterer mig lidt må jeg indrømme.
Jeg mener det burde være en times massage + tid til ekstra. 
Men det er nok bare mig der har misforstået konceptet.

Man kan jo så sige, at hvis den købte ekstra ydelse skulle udløse noget ekstra tid, skal GP´erne jo modsat nu til at forholde sig til hvor lang tid et hj, blow osv må tage.  Alle de problemer og misforståelser undgås jo ved blot at tage den tid det nu engang tager, fra den allerede købte.  Man slipper derved også for diverse diskuttioner omkring om man nu brugte for meget/for lidt tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 55 minutter siden:

Man kan jo så sige, at hvis den købte ekstra ydelse skulle udløse noget ekstra tid, skal GP´erne jo modsat nu til at forholde sig til hvor lang tid et hj, blow osv må tage.  Alle de problemer og misforståelser undgås jo ved blot at tage den tid det nu engang tager, fra den allerede købte.  Man slipper derved også for diverse diskuttioner omkring om man nu brugte for meget/for lidt tid.

Det gør de i forvejen

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er ikke så enkelt som nogen skriver... Jeg insistere på 1 times massage -også kan vi se om det skal være ekstra, når timen er gået -hvis de har en ny kunde efter mig -ja så er det også fint -så er der ikke tid til ekstra denne gang... jeg har været udsat for at få tilbudt fp 10minutter før der er gået 1 time til 1.500kr. -eller massage +fp 1 time -efter 10minutters massage fp og 10minutter efter -færdig -fik ikke massage resten af tiden til timen var gået... 

Jeg forsøger at gøre det simpelt, og lave en aftale som begge er tilfreds med fra starten -jeg gider ikke ligge og tænke på om jeg nu får det der er aftalt eller hun bliver sur fordi jeg siger "nejtak" til ekstra såfremt det ikke er ud over 1 times massage -hun kan jo bare sige hendes pris, men jeg bestemmer selv, om jeg vil nøjes med massagen -det er ikke alle der umiddelbart accepter det -når nu de har gjort sig umag med tilnærmelser, og lir i retning af,  jeg skulle komme i stemning til ekstra... Jeg er nok egoist i den forbindelse -men jeg gider ikke føle mig udnyttet eller snydt, når jeg går. Og endnu værre, hvis jeg føler de mener jeg har snydt dem;-)    

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 1 time siden:

Det gør de i forvejen

Ja, der er vel sådan at det fungere de fleste steder.   Mit indlæg var vel bare sådan en slags forklaring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Egentlig kunne jeg godt lide din sammenligning, men den holder kun delvist, nemlig kun for så vidt angår tiden. Hvis massagen afbrydes tidligere, fordi der gives ekstra i stedet, så er den oprindeligt købte ydelse jo ændret (forkortet). Det er flyturen jo ikke. ^_^

Jeg syntes det holder helt fint.

Du får jo heller ikke lov til at blive siddende i flyet i længere tid end selve flyveturen bare fordi du har købt ekstra. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
puttgarden skrev, for 19 minutter siden:

Jeg syntes det holder helt fint.

Du får jo heller ikke lov til at blive siddende i flyet i længere tid end selve flyveturen bare fordi du har købt ekstra. :P

Det kan man nu ellers roligt gøre, da alle dem med mange og store kufferter, kvinder og børn, krykker osv. er de første til at rejse sig op og spærre gangene, så man hverken kan komme frem og tilbage - og så styrter de bare ned til bagageudleveringen for at stå og vente der ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
puttgarden skrev, for 30 minutter siden:

Du får jo heller ikke lov til at blive siddende i flyet i længere tid end selve flyveturen bare fordi du har købt ekstra.

Som jeg skrev, så har du ret hvad tiden angår. Flyveturen tager 60 minutter uanset ekstra eller ej.

Forskellen er, at vælger du ekstra, får du stadig 60 minutters flyvning (+det ekstra, du har tilkøbt). Vælger du ekstra på en thaiklink, så giver du afkald på måske 15 minutters massage og får 15 minutters andet sjov i stedet. I hvert fald som udgangspunkt. Jeg tror ikke, at @Møffes udgangspunkt om at insistere på de 60 minutters massage, inden der tales om ekstra, er ofte forekommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er normalen at den tid du starter med at bestille er den tid det ender op i, ofte er der jo kunder efter dig som har bestilt.

Men man kan jo være heldig ind imellem hvis der er kemi kan alt jo ske, i sidste uge bestilte jeg en times massage, og uden at blive tilbudt ekstra eller blive bedt om flere penge, endte det med fuld pakke og noget mere end 2 timer, det er sjældent det sker men jeg har dog oplevet det flere steder. Massøser kan også få lyster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Hvis jeg gjorde det var det en dårlig forretning for mig at sælge græsk.. 30 min koster 1000 kr hvilket må betyde et kvarter koster 500.. Hvis jeg så skulle smide et gratis kvarter oven i ville det lidt tage ideen ud af mersalg.. Og nu snakker vi om et segment der har endnu lavere priser.. 

En gang anal tager ikke et kvarter, ikke med mig i alt fald. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Som jeg skrev, så har du ret hvad tiden angår. Flyveturen tager 60 minutter uanset ekstra eller ej.

Forskellen er, at vælger du ekstra, får du stadig 60 minutters flyvning (+det ekstra, du har tilkøbt). Vælger du ekstra på en thaiklink, så giver du afkald på måske 15 minutters massage og får 15 minutters andet sjov i stedet. I hvert fald som udgangspunkt. Jeg tror ikke, at @Møffes udgangspunkt om at insistere på de 60 minutters massage, inden der tales om ekstra, er ofte forekommende.

Syntes nu det er det samme du.

60 minutters flyvning inklusiv det du køber ekstra.

60 minutter på briksen inklusiv det ekstra du køber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Det kan man nu ellers roligt gøre, da alle dem med mange og store kufferter, kvinder og børn, krykker osv. er de første til at rejse sig op og spærre gangene, så man hverken kan komme frem og tilbage - og så styrter de bare ned til bagageudleveringen for at stå og vente der ;-)

Det er derfor man altid køber billet forrest i flyet og ikke har mere bagage med end der kan være i håndbagagen.

Men nu tømmer man altid flyet i den række følge passagererne sidder i. Det er det der går hurtigst. Dem der prøver at kommer længere frem får ømme tæer. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...