Hop til indhold
pacer

Massage og ekstraydelser

Recommended Posts

En lille ting der har rumsteret i mit hoved.

Lad os sige jeg bestiller en times massage til 500kr og undervejs får hun mig i rette stemning til et hj f.eks til 300 kr, oplever I andre så stadig at få en times massage og så en håndtrold på 10 min eller er det altid indregnet i den time I har bestilt fra start? Har oplevet at få at vide jeg skulle bestemme mig i god tid før timen var gået, det irriterer mig lidt må jeg indrømme.
Jeg mener det burde være en times massage + tid til ekstra. 
Men det er nok bare mig der har misforstået konceptet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Du køber jo ikke et hj OG 10 minutter:ph34r:.. Du køber jo bare et hj oven i ydelsen.. Hvis du køber superfransk forventer du så også det ud over den tid du har købt.? 

Ja hvis jeg betaler særskilt for et blowjob er det rimeligt nok, hvis det er en ydelse som allerede gives bare med ekstra kulør er det noget andet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 5 minutter siden:

Ja hvis jeg betaler særskilt for et blowjob er det rimeligt nok, hvis det er en ydelse som allerede gives bare med ekstra kulør er det noget andet 

Jeg tror også at hvis du gik ind og betalte bare for et hj så ville du få de 10 min.. Men der jo snak om en udvidelse af ydelsen.. Man kunne jo argumenterer for at et håndjob vel egentlig bare er en hurtig penis massage:P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror også at hvis du gik ind og betalte bare for et hj så ville du få de 10 min.. Men der jo snak om en udvidelse af ydelsen.. Man kunne jo argumenterer for at et håndjob vel egentlig bare er en hurtig penis massage:P:lol:.. 

Netop. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 14 minutter siden:

Netop. :D

 

Hvis man købte en cocktail med dansk og fransk da jeg var på klinik så betalte man 100 kr ekstra for det franske men man fik altså ikke ekstra tid fra dansk alene og så til dansk med fransk.. Tror det en ganske normal måde at gøre det på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 26 minutter siden:

Hvis man købte en cocktail med dansk og fransk da jeg var på klinik så betalte man 100 kr ekstra for det franske men man fik altså ikke ekstra tid fra dansk alene og så til dansk med fransk.. Tror det en ganske normal måde at gøre det på.. 

Jo det er jeg med på.

Men hvis jeg nu besøgte dig for en gang dansk og fransk og du spurgte mig midt under agten om jeg ville have græsk med i puljen for 500kr, ville du så ikke afse længere tid? 

Her er det jo ikke mig der efterspørger ekstra ydelser men pigen som spørger og hvis jeg takker ja må jeg samtidigt tage mig til takke med 45 min massage. Jeg kan selvfølgelig bare sige nej det er mit valg, synes bar det er snyd! Snøft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

min generelle oplevelse:

Hvis du bestiller tid, får du tid. Hvis du bestiller ekstra ydelser er det inklusiv tiden.

med mindre at tiden er opbrugt og hun efter tid er gået spørger om du vil have ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 4 timer siden:

Men hvis jeg nu besøgte dig for en gang dansk og fransk og du spurgte mig midt under agten om jeg ville have græsk med i puljen for 500kr, ville du så ikke afse længere tid? 

Hvis jeg gjorde det var det en dårlig forretning for mig at sælge græsk.. 30 min koster 1000 kr hvilket må betyde et kvarter koster 500.. Hvis jeg så skulle smide et gratis kvarter oven i ville det lidt tage ideen ud af mersalg.. Og nu snakker vi om et segment der har endnu lavere priser.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan også været det, at når du har bestilt en time har pigen en ny aftale efterfølgende og ikke kan nå at give ekstra tid. 

Og der kan været en pris for HJ alene og en HJ som tillæg lige som andre priser. 

Jeg selv har HJ i for af penis massage i prisen. Men sutter med en har jeg en pris som tillæg 400 kr og 200 kr mere hvis alene en sutter med slug. Derved håber jeg ses det at hvis Erotik massage plus sutter er i samme time og ikke ekstra tid.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

I princippet er det at købe en times massage og så tilkøbe noget ekstra, det samme som at købe en billig flybillet og så undervejs betale ekstra for at få noget at spise eller drikke.

Flyturen bliver ikke længere af at de køber ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 35 minutter siden:

I princippet er det at købe en times massage og så tilkøbe noget ekstra, det samme som at købe en billig flybillet og så undervejs betale ekstra for at få noget at spise eller drikke.

Flyturen bliver ikke længere af at de køber ekstra.

Meeeen hvordan skal man så når at spise:P.? Og har man så overhoved fået hele sin flyvetur hvis man, efter eget valg, brugte noget af tiden på at spise.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha, ha.. Tjah, - nogle gange må vi vel også indse at de dejlige GP'er ikke har sex med os fordi de ikke kan lade være.. De sælger faktisk en ydelse! - ikke så meget følelses pjank.. At vi så nogle gange nyder illusionen er da fint - og rigtig sjældent er det som sex med en kæreste.. Når det er sagt, bliver der nogle gange snydt med tiden - nogle gange helt vildt (se evt. Anmeldelse af tantrisk oplevelse) - andre gange ER tiden faktisk lagt til for hj/bj. - og det er jo faktisk helt rimeligt. Tiden betyder ikke så meget for mig hvis det er godt og prisen samlet set er rimelig. Et eksempel; en ret alm. Pris for fuld pakke i en time er 1500. En times massage koster ofte 500. 30 min. Koster ofte 800 for FP og 300 for massage.. Så rimeligt nok burde den sædvanlige halve times massage + en halv times pjank vel koste 1100...???. Altså, vi (mænd) må nok leve med at pigerne skal tjene så meget som muligt, så hurtigt, som muligt. Nogle gange får vi meget for pengene - andre gange ikke så meget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS; jeg har prøvet at nævne de der 30 minutters massage + 30 minutter FP.. - hvis I ikke kan håndtere en virkelig pigesur GP, - så lad vær!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
otto06 skrev, for 17 minutter siden:

Altså, vi (mænd) må nok leve med at pigerne skal tjene så meget som muligt, så hurtigt, som muligt. Nogle gange får vi meget for pengene - andre gange ikke så meget...

Det  er  tydeligt  at  gennemskue at  et  stort  segment  blot  ønsker  at  tjene  så  mange  penge  som  muligt  på  mindst  mulig  tid  og  indsats.  Og  kan  der  lokkes  noget  mersalg  med  er  det  fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Zero skrev, for 5 minutter siden:
otto06 skrev, for 26 minutter siden:

 

Det  er  tydeligt  at  gennemskue at  et  stort  segment  blot  ønsker  at  tjene  så  mange  penge  som  muligt  på  mindst  mulig  tid  og  indsats

Sådan er det med alle mennesker - ansatte som selvstændige. Du arbejder vel heller ikke over på eget initiativ, uden der er penge i det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden:

Sådan er det med alle mennesker - ansatte som selvstændige. Du arbejder vel heller ikke over på eget initiativ, uden der er penge i det? 

Jeg  må  ikke  tilhøre  din  betegnelse  af  "alle  mennesker", idet  jeg  gerne  arbejder  ekstra  uden  at  der  kommer  ekstra  indtægt  ud  af  det.  Arbejde er  for  mig  meget  mere  end  penge. 

I alle  henseende  undgår  jeg  de  mennesker  som  udelukkende  er  fokuseret  på  penge. De  tiltaler  mig  ikke  som  kunde.  

Tilbage  til  tråden  - tak.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 8 timer siden:

Jeg mener det burde være en times massage + tid til ekstra. 

Dette emne har været gennemdiskuteret tidligere, men det er nogle år siden jeg sidst har set det komme op. 

Sagen er simpel: Du kan mene, lige hvad du vil - det ændrer ikke så meget. Min personlige erfaring er, at hvis det ikke er aftalt tidligt, så kommer spørgsmålet på et tidspunkt, hvor massøren synes det tilbud hun giver passer med pengene og tiden. Det kan være længe før timen er gået, det kan være kort før, det kan efter - men hendes tilbud er jo op til hende, ligesom det er helt op til dig, om du vil tage imod det. Du kan jo altid foreslå et modtilbud, hvis du vil.

Det der mangler i dit opslag er dels et argument dels en analyse af situationen.

pacer skrev, for 7 timer siden:

og du spurgte mig midt under agten om jeg ville have græsk med i puljen for 500kr, ville du så ikke afse længere tid? 

Det ville de færreste, hvis normal-ekstraprisen for græsk er 500. Igen mangler der analyse af situationen: Hvad er sædvane? I dit eksempel vil tilbuddet give et relativt tab for den der giver tilbuddet, da prisen kombinationen af tid+ydelse bliver lavere end hvis det var aftalt fra start.


Ligeså ved thaimassagen: Hvis timeprisen er 500 og hj koster 300 og du aftaler fra start at du vil have en time med massage og hj, så får du en pris på 800 og behandling i (cirka) en time.

Forklar os nu, hvorfor du mener at du skal have mere for dine penge, når tilbuddet om hj bringes op senere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 24 minutter siden:

Hvis timeprisen er 500 og hj koster 300 og du aftaler fra start at du vil have en time med massage og hj, så får du en pris på 800 og behandling i (cirka) en time.

Enig. Det ligger også på linje med det, som @Harran meget godt formulerer:

Harran skrev, for 4 timer siden:

Hvis du bestiller tid, får du tid. Hvis du bestiller ekstra ydelser er det inklusiv tiden.

med mindre at tiden er opbrugt og hun efter tid er gået spørger om du vil have ekstra.

Jeg forstår dog godt den undren, som @pacer bringer til torvs i sit oplæg. Det tog også mig noget tid at forstå, at når man tilkøber en ekstraydelse, så betaler man på to måder: Det koster nogen penge, og noget af den oprindeligt købte massagetid omformes ofte til “ekstraydelsestid”.

Da emnet var oppe at vende for vistnok lidt over et års tid siden, var der et indlæg, som beskrev, at hvis man skulle optimere sit køb, skulle man købe en times massage ét sted (til 500 kr) og derefter købe et skrald et andet sted (til fx 800-1000 kr for 30-60 minutter). Så får man mest for pengene, men skal til gengæld være indstillet på at komme fra A til B midt i “forløbet”. Så kan man jo gøre op med sig selv, om man er til det eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 56 minutter siden:

Sådan er det med alle mennesker - ansatte som selvstændige. Du arbejder vel heller ikke over på eget initiativ, uden der er penge i det? 

Næh, men pointen er vel netop at der betales.. ?? - eller som tidligere beskrevet; 30 min. FP kr. 800 + 30 min. Massage kr. 300 - særligt tilbud: 1 time m. Begge dele kr. 1500... - men jeg anerkender naturligvis at man kan regne på andre måder. Men sjovt nok holdt GP'erne op med at kommentere??? - retfærdigvis skal det nævnes at hvis massage+hj koster 800 for en time - 500 + 300 - er massagen som regel noget mere sensuel - eller fræk om man vil - ved købet af den samlede pakke.. Som tidligere nævnt betyder tiden ikke så meget. Det er meget vigtigere at man har det dejligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
puttgarden skrev, for 2 timer siden:

I princippet er det at købe en times massage og så tilkøbe noget ekstra, det samme som at købe en billig flybillet og så undervejs betale ekstra for at få noget at spise eller drikke.

Flyturen bliver ikke længere af at de køber ekstra.

Egentlig kunne jeg godt lide din sammenligning, men den holder kun delvist, nemlig kun for så vidt angår tiden. Hvis massagen afbrydes tidligere, fordi der gives ekstra i stedet, så er den oprindeligt købte ydelse jo ændret (forkortet). Det er flyturen jo ikke. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 8 minutter siden:

Enig. Det ligger også på linje med det, som @Harran meget godt formulerer:

Jeg forstår dog godt den undren, som @pacer bringer til torvs i sit oplæg. Det tog også mig noget tid at forstå, at når man tilkøber en ekstraydelse, så betaler man på to måder: Det koster nogen penge, og noget af den oprindeligt købte massagetid omformes ofte til “ekstraydelsestid”.

Da emnet var oppe at vende for vistnok lidt over et års tid siden, var der et indlæg, som beskrev, at hvis man skulle optimere sit køb, skulle man købe en times massage ét sted (til 500 kr) og derefter købe et skrald et andet sted (til fx 800-1000 kr for 30-60 minutter). Så får man mest for pengene, men skal til gengæld være indstillet på at komme fra A til B midt i “forløbet”. Så kan man jo gøre op med sig selv, om man er til det eller ej.

Det ER jo en jungle derude. Set fra pigens vinkel: flest mulig penge på kortest mulig tid - så let som muligt. Vi mænd tror på, - hver gang - at vi køber en tur i himlen... Derfor holder vi godt fast, når vi møder en GP hvor kemi, sympati m.m. er til stede

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 3 timer siden:

hvorfor har du lavet 2 ens tråde????

Det har jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...