Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 (edited) Inspireret af en anden tråd – igen igen. Det er naturligt for os at kategorisere ting, folk, verden, ingen ko på isen der. Det er decideret nødvendigt for os at organisere verden. Det er også indbygget i os at rangordne disse. Så langt så godt. Derfor er det også naturligt at vi kategoriserer sexarbejdere. Der er mange forskellige kategoriseringer fx blid/domina/slave, dansk/udenlandsk, klinik/P/d, ung/ældre, tyk/tynd osv. Hvilke kategorier vi hver især lægger vægt på kommer nok an på hvad der betyder noget for os. Og så er der high class/low class hvor der ofte – og for nylig – bliver diskuteret pigers prisrammer og services. Jeg føler ofte selv, at jeg løber hovedet mod en væg i disse debatter overfor dem som argumenterer for high-class. Som prøver at fortælle mig (og andre), at hvis vi ikke sætter prisen højt nok eller sælger korte ydelser eller generelt bare tænker på os selv som på linje med andre i stedet for et unikt snefnug, så skyder vi os selv i foden markedsføringsmæssigt og må tænke på os selv som mindre værd – mindre værd end hvad ved jeg ikke helt, for vi skal jo samtidig ikke sammenligne os med andre - eller måske sælger vi samlebåndssex og gør det kun for penge (ironisk nok for de lavere priser). Personligt er jeg kæmpe tilhænger af at hver enkelt pige udvikler det koncept som passer til hende. Der er ikke noget mere uafhængigt, individuelt og selvstændigt i denne branche, og det synes jeg er mega hot! Det er lige til at blive våd i trussen over, men har altså intet med high class at gøre. Når jeg tænker på high class tænker jeg på uopnåelighed, eksklusivitet, noget raffineret, dyrt og meget shiny. Det kan jeg bare SLET ikke se mig selv i. Jeg er nede på jorden, kærlig, humoristisk, intelligent, veluddannet, varm og god i sengen, og bare på INGEN måde eksklusiv eller raffineret. Jeg bander alt for meget, har strækmærker, griner med åben mund og hader stiletter. Det ville være udmattende at prøve at tage den eksklusive facade på. For mig ville det være træls kun at udbyde møder på en time eller mere, for jeg nyder sgu en fræk sutter lige på og sprøjt. Jeg har baseret mine priser på hvad jeg gerne vil tjene, så det her arbejde er noget som giver mening økonomisk og stadig er sjovt, ikke på nogen idé om mit værd. Det betyder ikke, at jeg synes jeg er mindre værd end de eksklusive. Hverken som menneske eller som sexarbejder. Faktisk er jeg ret glad for den jeg er og for mit koncept. Det samme tænker jeg egentlig gælder mange andre. Jeg hepper gladeligt på de eksklusive der finder glæde i deres koncept. Det er fedt og imponerende at det virker for dem! For mig personligt virker det udmattende og er et lige så stort nej tak som at skulle arbejde 5 dage i ugen med at sælge sex. Så ja.. hvad var pointen? Nårh jo. Kan vi for helvede ikke bare være glade for at vi hver især er frie til at udvikle det koncept vi har lyst til (eller som køber glad for at der findes forskellige koncepter at vælge imellem), og ikke prøve at presse eller underkende værdien i det enkelte bare fordi det ikke matcher vores egne præferencer eller verdenssyn? Glædelig weekend folkens Redigeret 28. Maj, 2021 af Nannas Hjørne grammatik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4417 Skrevet 28. Maj, 2021 Meget enig, @Nannas Hjørne. Og ligesom I piger på den måde udbyder en bred vifte af jeres respektive koncepter, så er vi gæster også lige så forskellige. Så hvor en GPs selvopfattede eksklusivitet i min optik meget nemt kammer over i en ulidelig selvoptagethed (særligt for visse østeuropæiske piger, tror jeg), så er der andre mænd som tænder helt vildt på, at pigen spiller uopnåelig. Så ja, vi er forskellige og har forskellige præferencer, som for mange af os ovenikøbet skifter fra gang til gang (eller i hvert fald en gang imellem). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 28. Maj, 2021 Helt enig. Der er rigtig meget snobberi og selvbedrag på dette område. Og rigtig mange holdninger til hvad andre burde gøre. Og også nogle stykker som godt kan lide at høre sig selv give andre gode råd; ikke nødvendigvis for disse andres skyld, men mere for at kloge den. Det er fint med holdninger, men det er et område med ret personlige flader, så den der ide med fx at overføre de mekanismer, som regulerer andre markeder, bliver hurtig fuldkommen håbløs, teoretisk og upassende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. Maj, 2021 Hej @Nannas Hjørne Meget interessant og ikke mindst spændende, det du skriver. Mennesker har til alle tider systematiseret deres sociale verden ved hjælp af sociale kategorier, F. eks. Mand/kvinde; ikke dansker/dansker; ung/gammel osv. Det enkelte menneskes sociale identitet består af en lang række sociale kategorimedlemskaber: køn, alder, klasse, arbejde, nationalitet etc. F. eks, skal vi pædagoger ofte hører på den med. Nå ja i drikker sgu da også kaffe hele tiden og ja den berømte lilla ble. En tjener er en alkoholiker der bare drikker hele tiden, en mand kan, da ikke være sygeplejerske, og ja GPer er nogle sølle skrog, der er misbrugt osv. Til de enkelte kategorimedlemskaber er der knyttet forskellige værdier og følelsesmæssige betydninger samt forventninger om, hvordan mennesker inden for denne kategori opfører sig. Det er jo sådan man sætter mærkat på folk. Det holder bestemt ikke altid. For at kunne fungere effektivt i samfundet har vi brug for at kunne systematisere vores sociale verden ved hjælp af sociale kategorier. Hvilke kategorier der er relevante, afhænger af den konkrete kontekst. Der er mennesket ret underholdende at kigge på, sådan lidt psykologisk set. Bare se, hvilke reaktioner den radio 4 journalist, har fået på hendes besøg i en swinger klub. Der er folk der er snerpede, folk der synes det er ulækkert mm. Så der dem der synes det, er sejt, godt gået af hende, Hun går i dybden med sit arbejde. Når kategoriseringer kan få alvorlige sociale konsekvenser, hænger det sammen med det almenpsykologiske fænomen, der kaldes 'den etnocentriske fordom'. Den etnocentriske fordom betegner den mekanisme, at vi mennesker har en tendens til at situationsforklare adfærd og handlinger hos mennesker, vi definerer os selv i kategori med; samtidig med at vi er tilbøjelige til at egenskabsforklare adfærd og handlinger hos mennesker, vi ikke definerer os selv i kategori med. Og det ser vi også i debatter på EG. Hvordan folk ser sig selv, er ikke sikkert andre ser en på den måde. Kan man ændre det hos mennesker næppe. Er der noget forkert i, at mennesket er uenige, nej det synes jeg ikke. Hvad er ordsproget siger. "Enighed gør dumt" Man lærer ikke aspekter i den andens synspunkter. Skal man så det Nej man har, lov til ens holdninger. Så længe man respektere andres holdninger. Og det sker ofte, at det ikke sker. Nu ved, jeg godt, jeg går lidt længere ind i dit skriv. Vi mennesker, har det med, at sætte hinanden i forskellige kasser. Rigtig god weekend til jer på EG. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 28. Maj, 2021 Gud hvor vi bare ligner hinanden ufattelig meget.. Jeg er så enig som nogen kan være tror jeg.. Jeg ville gerne skrive alt muligt klogt men du har skrevet alt hvad jeg kunne tænke på at skrive.. Så bare et kudos herfra.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 28. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 35 minutter siden: Inspireret af en anden tråd – igen igen. Personligt er jeg kæmpe tilhænger af at hver enkelt pige udvikler det koncept som passer til hende. Der er ikke noget mere uafhængigt, individuelt og selvstændigt i denne branche, og det synes jeg er mega hot! Det er lige til at blive våd i trussen over, men har altså intet med high class at gøre. Jeg har valgt kun at citere ovenstående, da det netop burde være essensen for alle aktive GP´er. Når det så er sagt, er det vel forhåbentlig ok, at alle fugle pipper med det næb de nu engang har, når der ligger op til debat omkring hvordan man enten udvikler sit koncept, optimere det eller bare ønske at høre andre om en forretningsidé 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 28. Maj, 2021 “Be yourself; everyone else is already taken.” ― (not?) Oscar Wilde “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.” ― B. M. Baruch or Dr. Seuss? Nogle af os er jo bare "under udvikling" og vi ændrer os undervejs. Så kan der prøves nye ting af eller justeres lidt hist og pist. Jeg finder stadig nye sider af mig selv, ofte inspireret af sexpartnere eller kolleger. Så prøver jeg ting og koncepter af, til trods for at jeg har og i mange år har haft den plads på hylden jeg allermest ønsker mig. Sådan lidt som at have både Gyngen, Karrusellen og Rutchebanen uden at jeg gider eller duer til alle forlystelserne i hele Tivoliet. Nogle dage har jeg mere lyst til det ene end til det andet. Forskellige mænd tænder forskellige ting, og så vækkes det ene eller det andet i mig. Der er da dage hvor jeg bare ikke orker at lægge makeup eller tage udstyret på, og så bliver det bare kun au naturel. Sommetider har jeg mere lyst til at give end at modtage. Så bliver det service-kasketten og dem der har lyst til dét. Og omvendt Det kan være svært at markedsføre sig frem til noget der dækker det hele. Så jeg eksperimenterer stadig. Verden og branchen er jo også i forandring, og så tilpasser jeg mig så vidt jeg kan og vil. Mht. kategorisering er det som du skriver @Nannas Hjørne, nok bare "human nature". Det gør det nemmere for de fleste at både kategorisere sig selv og andre så det hele bliver lidt mere overskueligt. Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 (edited) TheVoice skrev, for 22 minutter siden: Jeg har valgt kun at citere ovenstående, da det netop burde være essensen for alle aktive GP´er. Når det så er sagt, er det vel forhåbentlig ok, at alle fugle pipper med det næb de nu engang har, når der ligger op til debat omkring hvordan man enten udvikler sit koncept, optimere det eller bare ønske at høre andre om en forretningsidé Selvfølgelig er det okay. Grunden til at jeg tog det i min egen tråd og ikke i Jennifers var til dels for ikke at afspore hendes meget konkrete tråd som jo havde et helt andet formål, men også fordi dette emne er noget jeg har tænkt over mange gange, både herinde og i andre sammenhænge. Jeg er altid stor fortaler for debatter, så længe debatter er baseret på at man lytter og forholder sig til hinandens perspektiver. Man behøver ikke nå enighed, men man bliver mere oplyst i den anden ende. Når jeg taler om at løbe mod en mur er det ikke fordi andre udtrykker en anden holdning, men når folk nægter at acceptere at andres oplevelser og værdier kan være anderledes end deres egne. Det er dér jeg bliver ramt. Redigeret 28. Maj, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 44 minutter siden: Meget enig, @Nannas Hjørne. Og ligesom I piger på den måde udbyder en bred vifte af jeres respektive koncepter, så er vi gæster også lige så forskellige. Så hvor en GPs selvopfattede eksklusivitet i min optik meget nemt kammer over i en ulidelig selvoptagethed (særligt for visse østeuropæiske piger, tror jeg), så er der andre mænd som tænder helt vildt på, at pigen spiller uopnåelig. Så ja, vi er forskellige og har forskellige præferencer, som for mange af os ovenikøbet skifter fra gang til gang (eller i hvert fald en gang imellem). Lige præcis. Og er det ikke noget med at diversitet skal fejres? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4417 Skrevet 28. Maj, 2021 kanonkongen skrev, for 29 minutter siden: vi mennesker har en tendens til at situationsforklare adfærd og handlinger hos mennesker, vi definerer os selv i kategori med; samtidig med at vi er tilbøjelige til at egenskabsforklare adfærd og handlinger hos mennesker, vi ikke definerer os selv i kategori med. Det er simpelthen ugens bedste formulering. Pisse ærgerligt, at man kun kan give en enkelt “synes godt om”-emoji, for den kunne godt fortjene noget mere! Nannas Hjørne skrev, for 10 minutter siden: Når jeg taler om at løbe mod en mur er det ikke fordi andre udtrykker en anden holdning, men når folk nægter at acceptere at andres oplevelser og værdier kan være anderledes end deres egne. Ja, det sker jo af og til i forskellige meningsudvekslinger herinde, må man sige. Det er dog en fordel, når man som du er i stand til at gennemskue, at det er på den baggrund, at nogen “debatterer”. Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden: Og er det ikke noget med at diversitet skal fejres? Kald mig bare gammeldags, men det lyder meget regnbueagtigt. Foretrækker at respektere diversitet i stedet for at fejre det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 37 minutter siden: Helt enig. Der er rigtig meget snobberi og selvbedrag på dette område. Og rigtig mange holdninger til hvad andre burde gøre. Og også nogle stykker som godt kan lide at høre sig selv give andre gode råd; ikke nødvendigvis for disse andres skyld, men mere for at kloge den. Det er fint med holdninger, men det er et område med ret personlige flader, så den der ide med fx at overføre de mekanismer, som regulerer andre markeder, bliver hurtig fuldkommen håbløs, teoretisk og upassende. Det er i hvert fald et punkt hvor man skal lytte til de involverede når man gør det. Okay fint at sammenligne og overføre koncepter fra andre markeder, måske kan der komme geniale ting ud af det, eller give indsigt i hvordan man selv kører sin forretning. Det synes jeg sådan set et rigtig godt og konstruktivt, særligt når der bliver bedt om input, men kun hvis man lytter til erfaringerne og præferencerne hos den person man sparrer med og prøver at passe ideerne ind til at blive noget som reelt er anvendeligt for personen og noget denne er komfortabel med. Og ja.. det er så på et helt generelt plan og ikke forbundet til noget i dag, men det er en ærgerlig tendens at hæve sig selv ved at tale ned til andre (eller i dette tilfælde, andres koncepter). Det ser jeg ind imellem og hver gang tænker jeg at det da må være muligt at sige noget godt om sig selv uden nødvendigvis at skulle hakke på noget andet. Ens egen gode bedrift burde være nok i sig selv og kunne stå alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:Kald mig bare gammeldags, men det lyder meget regnbueagtigt. Foretrækker at respektere diversitet i stedet for at fejre det. Jeg skal være frivillig til et dragshow til sommer og har absolut tænkt mig at være regnbuet og fejre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4417 Skrevet 28. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden: Jeg skal være frivillig til et dragshow til sommer og har absolut tænkt mig at være regnbuet og fejre You go girl! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 kanonkongen skrev, for 43 minutter siden: Hej @Nannas Hjørne Meget interessant og ikke mindst spændende, det du skriver. Mennesker har til alle tider systematiseret deres sociale verden ved hjælp af sociale kategorier, F. eks. Mand/kvinde; ikke dansker/dansker; ung/gammel osv. Det enkelte menneskes sociale identitet består af en lang række sociale kategorimedlemskaber: køn, alder, klasse, arbejde, nationalitet etc. F. eks, skal vi pædagoger ofte hører på den med. Nå ja i drikker sgu da også kaffe hele tiden og ja den berømte lilla ble. En tjener er en alkoholiker der bare drikker hele tiden, en mand kan, da ikke være sygeplejerske, og ja GPer er nogle sølle skrog, der er misbrugt osv. Til de enkelte kategorimedlemskaber er der knyttet forskellige værdier og følelsesmæssige betydninger samt forventninger om, hvordan mennesker inden for denne kategori opfører sig. Det er jo sådan man sætter mærkat på folk. Det holder bestemt ikke altid. For at kunne fungere effektivt i samfundet har vi brug for at kunne systematisere vores sociale verden ved hjælp af sociale kategorier. Hvilke kategorier der er relevante, afhænger af den konkrete kontekst. Der er mennesket ret underholdende at kigge på, sådan lidt psykologisk set. Bare se, hvilke reaktioner den radio 4 journalist, har fået på hendes besøg i en swinger klub. Der er folk der er snerpede, folk der synes det er ulækkert mm. Så der dem der synes det, er sejt, godt gået af hende, Hun går i dybden med sit arbejde. Når kategoriseringer kan få alvorlige sociale konsekvenser, hænger det sammen med det almenpsykologiske fænomen, der kaldes 'den etnocentriske fordom'. Den etnocentriske fordom betegner den mekanisme, at vi mennesker har en tendens til at situationsforklare adfærd og handlinger hos mennesker, vi definerer os selv i kategori med; samtidig med at vi er tilbøjelige til at egenskabsforklare adfærd og handlinger hos mennesker, vi ikke definerer os selv i kategori med. Og det ser vi også i debatter på EG. Hvordan folk ser sig selv, er ikke sikkert andre ser en på den måde. Kan man ændre det hos mennesker næppe. Er der noget forkert i, at mennesket er uenige, nej det synes jeg ikke. Hvad er ordsproget siger. "Enighed gør dumt" Man lærer ikke aspekter i den andens synspunkter. Skal man så det Nej man har, lov til ens holdninger. Så længe man respektere andres holdninger. Og det sker ofte, at det ikke sker. Nu ved, jeg godt, jeg går lidt længere ind i dit skriv. Vi mennesker, har det med, at sætte hinanden i forskellige kasser. Rigtig god weekend til jer på EG. KK Virkelig godt skrevet, og jeg er helt enig. Kasser kommer vi ikke udenom, de har deres formål og uden dem er det kaos. Der hvor det glipper for mig, er det med at man respekterer hinandens holdninger. Som du siger: Det sker ofte at det ikke sker. Når jeg debatterer prostitution får jeg ofte sætningen "jeg nægter at tro på den lykkelige luder", "nægter at tro på at du nyder dit arbejde" og det er lidt det samme når det kommer til at "nægte at tro" at jeg har mit koncept fordi jeg kan lide det og anerkende at det ikke bunder i grådighed eller lavt selvværd. Altså anerkende min forklaring. Det øjeblik personer i debatter "nægter" at tro på hvad jeg skriver, eller nægter at acceptere min oplevelse af begivenheder som, om ikke andet, sand for mig, så udtrykker det grundlæggende en mangel på respekt for min holdning. Hvis man ikke anerkender den andens perspektiv, selv hvis man er uenig, er det grundlæggende urespektfuldt. Det kan ikke undskyldes med kategorisering og systematisering af verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Maj, 2021 En høj pris er ikke lig med high class, og high class er ikke lig med shiny og snop. Men en lav pris, hvor man går under sine egne normalpriser er lig discount. Du sad vel og ventede på mit svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden: Gud hvor vi bare ligner hinanden ufattelig meget.. Jeg er så enig som nogen kan være tror jeg.. Jeg ville gerne skrive alt muligt klogt men du har skrevet alt hvad jeg kunne tænke på at skrive.. Så bare et kudos herfra.. Jeg har tænkt det samme mange gange, at det er godt, at du er her for at slå nogle slag for piger som ikke skilter med helt "unikke snefnugskoncepter" men anerkender at dette er et erhverv kvinder lever af og at det kommer med økonomi, beslutninger, frustrationer osv. uden at det betyder, at vi ikke elsker vores erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: En høj pris er ikke lig med high class, og high class er ikke lig med shiny og snop. Men en lav pris, hvor man går under sine egne normalpriser er lig discount. Du sad vel og ventede på mit svar Ja, jeg sad på kanten af stolen og ventede Ja, det er lig discount. Discount oversat er rabat og det var netop det, som konceptet blev kaldt, havde du en pointe med det statement? Rabat er ikke nødvendigvis lig med dårligere indtjening for kvinden eller med hårdere dage. Så hvis discounten er en måde at sikre stressfri dage med det antal aftaler hun vil have, kan det vel kun højne servicen og hendes arbejdsglæde. Om det virker er en anden sag, men det var i hvert fald formålet med konceptet. Ved du hvad der koster penge? At afsætte en dag og leje et sted uden nogen anelse om, om der kommer gæster. Forudbookinger gør, at man ved dagen kan betale sig, så klart nok at der kigges på muligheder for at motivere gæster til forudbestilling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 28. Maj, 2021 @Nannas Hjørneder er er jeg så ikke enig med dig i at du ikke er eksklusiv og high class! Det er nok meget forskelligt hvad man forbinder med eksklusivt og high class. For mig er det en pige der giver den helt fantastiske sex oplevelse, udover hvad man ellers oplever. Den oplevelse hvor man føler sig beæret over at man fik lov til at besøge hende. En pige hvor man godt ved at sådan nogen findes der ikke mange af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 AalborgLook skrev, for 4 minutter siden: @Nannas Hjørneder er er jeg så ikke enig med dig i at du ikke er eksklusiv og high class! Det er nok meget forskelligt hvad man forbinder med eksklusivt og high class. For mig er det en pige der giver den helt fantastiske sex oplevelse, udover hvad man ellers oplever. Den oplevelse hvor man føler sig beæret over at man fik lov til at besøge hende. En pige hvor man godt ved at sådan nogen findes der ikke mange af. Et godt eksempel på at det er forskelligt hvad man tænker som eksklusivt og high class (og mange tak, de ord vil jeg tage med mig). Samtidig var det også lidt det jeg prøvede at sige, at pigen og oplevelsen ikke nødvendigvis er mindre værd fordi konceptet ikke er udformet som noget raffineret og uopnåeligt. Det handler om at finde sin hylde hvor man trives. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 @Eva Nadine udvikling skulle være så sundt så sundt, samme med sex. Halleluja! Det er da også bare fornøjeligt at variere sit koncept efter humøret, forandring fryder. Jeg har keine principiel præference når det kommer til koncepter, kun for hvilke koncepter jeg selv gider - og den her priviligerede forventning til folk om at respektere at mine præferencer måske ikke er deres. Håber du havde/har en dejlig ferie velkommen tilbage i kampen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 28. Maj, 2021 Der er vel også den vinkel på det at sexarbejde er et job der stiller rigtig mange krav til udøveren. Hvis man skal spille en rolle man overhovedet ikke føler sig hjemme i må det være fuldstændig opslidende i længden. Det jeg oplever mange kunder er på udkig efter er jo netop følelsen af ægtheden i mødet med en GP. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 Øbo skrev, 1 time siden: Der er vel også den vinkel på det at sexarbejde er et job der stiller rigtig mange krav til udøveren. Hvis man skal spille en rolle man overhovedet ikke føler sig hjemme i må det være fuldstændig opslidende i længden. Det jeg oplever mange kunder er på udkig efter er jo netop følelsen af ægtheden i mødet med en GP. Sådan har jeg også altid selv tænkt det Det kan også være sjovt at være noget andet end man plejer, men så skal det stadig være noget som kommer naturligt i samspillet mellem to mennesker (eller flere). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pops Skrevet 29. Maj, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 21 timer siden: Nannas Hjørne skrev, for 21 timer siden: Faktisk er jeg ret glad for den jeg er og for mit koncept. Det samme tænker jeg egentlig gælder mange andre. Det fineste, man kan blive til, er den, man er Redigeret 29. Maj, 2021 af Pops For fyldigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg