Hop til indhold
kanonkongen

EM 2021. Vi skal da have en tråd om det.

Recommended Posts

Elprebsi skrev, Lige nu:

Tiden må vise hvem der får ret. Jeg håber I efter kampen kan håne min forudsigelse om et dansk exit :)

Ingen håner nogen. Jeg tror bare vi, har holdet der, kan ødelægge Englændernes drømme. Og du kan, have lige så ret som os andre.

Om alt er DK, har gjort det fantastisk.

God dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 4 minutter siden:

Ingen håner nogen. Jeg tror bare vi, har holdet der, kan ødelægge Englændernes drømme. Og du kan, have lige så ret som os andre.

Det var også ment i sjov - skal vi kalde det drillehån i stedet ;) 

God dag til dig også! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

Meeen vi har altså i nyere tid slået dem på Wembley:ph34r:.. Jeg tror godt vi kan da.. 

Og vores hold kommer også med en del selvtillid efter de sidste vundne kampe.. Og så husker de forhåbentlig på at vi har slået dem før.. 

Sådan JenniferRomance, endelig en kvinde der har forstand på fodbold.......og Nations league er da vist ikke en træningskampe Kk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg kan læse at Jennifer, har lukket sin butik imens kampen spilles, jeg læste også om en Kvickly butik i landsbyen Ry havde lukket i lørdags kl. 17.30,

så medarbejderne kunne komme hjem og se fodbold, det viser bare at hele Danmark er ved og gå amok i glædesrus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiddesvej1 skrev, for 21 minutter siden:

Sådan JenniferRomance, endelig en kvinde der har forstand på fodbold.......og Nations league er da vist ikke en træningskampe Kk

Hej @Kiddesvej1

Det er rigtigt, at det var i Nations League. De spillede 0-0 på hjemmebane. Og vandt 1-0 på Eriksens mål. På Wembley. 

JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Tal for dig selv @kanonkongen:P..

Jeg skal nok være den første til at håne @Elprebsi når vi vinder:lol::ph34r:.. 

Hov hov @JenniferRomantica :lol::lol: Nu ikke så næsvis. Ellers må du over knæet. :P

Vi vinder men så håner du @Elprebsi. Og skulle DK overraskende tabe. Så tager du hele skraldet :rolleyes::P

Den flittige skrev, for 12 minutter siden:

så medarbejderne kunne komme hjem og se fodbold, det viser bare at hele Danmark er ved og gå amok i glædesrus.

Ja @Den flittige God gestus. Flere købmænd rundt i landet lukkede før tid. Og ja DK går amok i rødt og hvidt.

God dag alle sammen.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Tal for dig selv @kanonkongen:P..

Jeg skal nok være den første til at håne @Elprebsi når vi vinder:lol::ph34r:.. 

Det lyder på en eller anden måde frækt at blive hånet af dig, så det vil jeg se frem til ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 21 minutter siden:

Det lyder på en eller anden måde frækt at blive hånet af dig, så det vil jeg se frem til ;)

Aaaargh.. Frækt er måske så meget sagt.. Gennemført det bliver det:P:lol:.. Jeg er virkelig verdens værste vinder OG taber:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
Elprebsi skrev, for 5 timer siden:

Tiden må vise hvem der får ret. Jeg håber I efter kampen kan håne min forudsigelse om et dansk exit :)

Det er for nemt at sige at Danmark ryger ud, for ja selvfølgelig er vi underdogs, var den spillet i parken, er jeg ret sikker på at VI var favoritter.

Danmark er kommet så langt af den simple grund at hele nationen bakker dem op og ikke mindst tror på dem, skal vi ikke bare tro på de vinder på wembley ?

Der er sket langt større overrasker i fodbold historien .

Er der nogen som kan slå England, ja så er det sku os !  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Enig i England er favoritter, de har hjemmebane, også i en eventuel finale, lidt unfair men det var jo planlagt de afgørende kampe skulle spilles på Wembley. Det at der ikke er scoret mod England tror jeg ikke vi skal lægge for meget i, Tyskland havde bestemt muligheder men Tomas Muller skød på mærkværdigvis ved siden af da han var helt alene med målmanden. Jeg tror godt vi kan score mod England, spøgsmålet er mere om  vi kan dæmme op for deres angribere, Kane skal have en mand stående på støvle snuderne i hele kampen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er vildt imponeret over at det er lykkes så hurtigt at sælge så mange billetter til semifinalen.. Når man tænker på det kun er danskere i England der har haft mulighed for at købe billetter<3.. Sikke en opbakning.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Så er der bold igen i aften, jeg mener at Italien er 60-40 favorit mod Spanien.

Spændende hvor mange tilskuere, der kommer, når det kun er dem som bor i England, der må komme ind og se kampen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 8 minutter siden:

Så er der bold igen i aften, jeg mener at Italien er 60-40 favorit mod Spanien.

Spændende hvor mange tilskuere, der kommer, når det kun er dem som bor i England, der må komme ind og se kampen.

God morgen @Den flittige

Ja er enig i, at Italien er favoritter, Og håber, også de vinder. Jeg synes de fortjener det. Og lad bare Leonardo Bonucci og Giorgio Chiellini være de vilde i forsvaret. Og  lad Federico Chiesa  Lorenzo Insigne. Scorer målene. 

Ja det bliver jo en stor faktor. Men mon ikke der, kommer en del. Spændende kamp i vente.

God kamp.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes det er for megen optimisme med grænsen til ren arrogance, men det er typisk dansk...Tænk at man tror på en sejr efter, lad os gentage det.

Nederlag til Finland.

Nederlag til Belgien, som sagtens kunne have vundet med 2 eller 3 mål.

Efterfulgt af sejre over store hold, Wales, Rusland og Tjekkiet.

Det ligner Englands sidste VM turnering, hvor de kun har mødt no names indtil semifinalen mod Kroatien.

Onsdag er det farvel til Danmark.England vinder komfortabelt, 2 eller 3 mål difference.

PS.Danske medier er gået amok.Udlandet "hylder" ikke Danmark.Man er ligeglad med Danmark eller Eriksen(god bedring), dette kommer fra én, som læser de store sportsaviser i Italien, Spanien og England.

Det viser bare paradokser

Selvom danskere tror de er bedste i alt, i Universet, så alligevel har de brug for så meget validering og anerkendelse, grundet deres mindreværdskompleks.

Redigeret af mormor

Del dette indlæg

Link til indlæg
mormor skrev, for 5 minutter siden:

Synes det er for megen optimisme med grænsen til ren arrogance, men det er typisk dansk...Tænk at man tror på en sejr efter, lad os gentage det.

Nederlag til Finland.

Nederlag til Belgien, som sagtens kunne have vundet med 2 eller 3 mål.

Efterfulgt af sejre over store hold, Wales, Rusland og Tjekkiet.

Det ligner Englands sidste VM turnering, hvor de kun har mødt no names indtil semifinalen mod Kroatien.

Onsdag er det farvel til Danmark.England vinder komfortabelt, 2 eller 3 mål difference.

PS.Danske medier er gået amok.Udlandet "hylder" ikke Danmark.Man er ligeglad med Danmark eller Eriksen(god bedring), dette kommer fra én, som læser de store sportsaviser i Italien, Spanien og England.

Fair nok med din mening mormor, men lad os nu kigge på det isoleret: 

Finland-kampen - den kan vidst ikke rigtig regnes for noget pga. Christian Eriksen. 

Belgien-kampen - Belgien er nummer 1 på verdensrangslisten. Et hæderligt nederlag her er vidst ok. 

Rusland - Fantastisk kamp, som giver grund til optimisme. 

Wales - fantastisk kamp

Tjekkiet - faktisk er det her der giver tegn på bekymring. Tjekkiet er det dårligste hold på verdensranglisten vi har mødt, men deres spillestil matchede vores godt. 

Jeg tror også Danmark er færdige og medierne skal slappe lidt af, men der er absolut ingen grund til at nedgøre de danske præstationer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 minut siden:

Fair nok med din mening mormor, men lad os nu kigge på det isoleret: 

Finland-kampen - den kan vidst ikke rigtig regnes for noget pga. Christian Eriksen. 

Belgien-kampen - Belgien er nummer 1 på verdensrangslisten. Et hæderligt nederlag her er vidst ok. 

Rusland - Fantastisk kamp, som giver grund til optimisme. 

Wales - fantastisk kamp

Tjekkiet - faktisk er det her der giver tegn på bekymring. Tjekkiet er det dårligste hold på verdensranglisten vi har mødt, men deres spillestil matchede vores godt. 

Jeg tror også Danmark er færdige og medierne skal slappe lidt af, men der er absolut ingen grund til at nedgøre de danske præstationer. 

Det er legitimt ikke at nedgøre, men latterliggøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mormor skrev, for 1 minut siden:

Det er legitimt ikke at nedgøre, men latterliggøre.

Jeg tror ikke helt jeg forstår dit svar, men fair nok. Uagtet har du lov til at have din mening. 

Og velkommen til siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, lidt for hurtigt fra et hæderligt nederlag til Belgien ( vi er bare et lille land osv) til en sejr over England, aktuelt nummer 4 i verden (vi er de bedste i verden)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil være første gang i mit liv, jeg holder med England, selvom jeg har boet i DK i over 15 år.

Jeg holder faktisk aldrig med Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
mormor skrev, for 15 minutter siden:

Det vil være første gang i mit liv, jeg holder med England, selvom jeg har boet i DK i over 15 år.

Jeg holder faktisk aldrig med Danmark.

Alligevel bor du her, men hvorfor ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @mormor

Gudskelov vi bor i en land hvor men kan/må sige sine meninger men som som @Den flittigesiger, hvorfor bor du i  den dejlige lande 

Og til sidst omkring om din påstand Danmark er færdig vil siger 

Håbet er sidst som døde 

20210706_114941.thumb.jpg.edfd0bf8b11b48709129208754ec77d1.jpg

PS mit hus i Sydeuropa :wub: og mit altan 

Undskyld for grammatiske og stavefejl, ikke født i DK men...........

Godt kamp til alle i morgen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror nu stadig på Danmark:ph34r::lol:.. Det jo det der er med følelser som national stolthed.. Tit kan ikke mange forstår det pånær dem der står det samme sted med samme holdning.. 

Som mange andre har sagt.. 

Finland tæller altså bare ikke på nogen måder

Belgien er verdens bedste hold - come on - et nederlag er tilladt.. Især når det er et mål der afgjorde det.. 

Nu har vi så vundet kampene siden og man kan se selvtilliden vokse i de unge spillere.. De vil det her.. Ingen tvivl om at England også vil det men deres sidste kampe i det her EM har været fantasiløse og kedelige.. 

Ooooog skulle vi tabe så kald mig bare et nationalistisk fjols og så vil jeg bære det med stolthed:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, for 17 minutter siden:

Hej @mormor

Gudskelov vi bor i en land hvor men kan/må sige sine meninger men som som @Den flittigesiger, hvorfor bor du i  den dejlige lande 

Og til sidst omkring om din påstand Danmark er færdig vil siger 

Håbet er sidst som døde 

20210706_114941.thumb.jpg.edfd0bf8b11b48709129208754ec77d1.jpg

PS mit hus i Sydeuropa :wub: og mit altan 

Undskyld for grammatiske og stavefejl, ikke født i DK men...........

Godt kamp til alle i morgen ;)

Og det kan man ikke i andre europæiske lande?

At ytre sin mening. 

Jeg vender tilbage i morgen aften.

Efter kampen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...