Hop til indhold
kanonkongen

EM 2021. Vi skal da have en tråd om det.

Recommended Posts

Hej alle sammen :)

EM starter om 28 dage. Og tre kampe spilles i DK. Som jo faktisk er ret stort. Og kan, blive en kæmpe fodboldfest, dog med de restriktioner der desværre er der stadigvæk. Danmark starter EM med gode resultater i bagagen. Og her er Danmarks 3 indledende kampe. Ja Kasper Hjulman, har nok de fleste spillere klar. Ja der er mange som er selvskrevet. Kasper. Schmeichel, C. Eriksen, Simon Kjær, Youssef Poulsen, Kasper Dolberg og ja Pierre Emil Højbjerg. Spændende om, der kommer nogle jokere ind. I den 26 mands store trup. Kommer der nok max 1-2 overraskelser. 

Danmark - Finland: 12. juni - 18.00

Danmark - Belgien: 17. juni - 18.00

Danmark - Rusland: 21. juni - 21.00

Så kommer 100.000 kr. Spørgsmålet. Hvordan tror i det kommer til, at gå Danmark i de 3 første kampe? Her, er hvad jeg tror.

• Danmark vinder over Finland 2-0. DK har en stærkt midtbane. Og med en C. Eriksen i hopla. Kan han blive kampafgørende. Mere spændende, er hvem der, skal være i angrebet. 
  • Nok puljens sværeste kamp. Belgien, har nogle utrolig gode individualister, på holdet. Og angrebet er super godt. Men her, tipper jeg en uafgjort. 1-1 eller 2-2. Måske Dolberg, kunne blive en faktor med et mål.. Men vores midtbane, skal være vågen. og ikke mindst Kasper i målet.
  • Rusland er joo et storhold. Og man må bestemt ikke undervurdere dem. Dzyuba, og Cheryshev skal pakkes godt ind. De er livsfarlige. Og her, skal man ikke række dem en lillefinger. Så tager de hele armen. Men jeg synes, vi er bedre holdspillere. Bedre samspillet, og det burde give os en 60-40 procent i vores favør. Så en smal 1-0 sejr.

Hvad der så sker og hvem, vi skal mødes. Hvis mine forudsigelser er rigtige. ved jeg jo ikke. Og alt, kan ske. Men tror vi kommer langt. Hvad siger i?

Og til jer piger i skal da ikke snydes. For også at deltage i denne tråd :P 

• Hvem af spillerne synes i/du er de/den lækreste?
  • Hvem, har de flotteste ben?
  • Hvem håber i, KOMMER og besøger dig? :D
  • Hvem, har det flotteste smil?
  • Skal du/i savle over spillere. Eller se kampene? :P

Nå bliver spændende og se, hvad der sker. Når det hele starter. 

God fredag og weekend til jer alle.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Der er flere ting, som gør det svært og forudse resultater, hele det sammenpressede program alle spillere har været udsat for

her i foråret.

Og hvordan vil de reagere på covid 19 med og være indelukket, tror der hurtigt kan opstå lejrkuller.

Tror der vil komme flere overraskelser, end vi tror.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Der er flere ting, som gør det svært og forudse resultater, hele det sammenpressede program alle spillere har været udsat for

her i foråret.

Og hvordan vil de reagere på covid 19 med og være indelukket, tror der hurtigt kan opstå lejrkuller.

Tror der vil komme flere overraskelser, end vi tror.

Hej @Den flittige

Det, kan du have en pointe i. Dog er spillerne, i deres respektive ligaer et sammenpresset program. Så tror de, har erfaringen der.

Lejrkuller, kan der bestemt opstå. Og der, hviler et stort arb for alle i og omkring spillerne. For, at skabe en god stemning. Og i og med de spiller de 3 kampe på hjemmebane, tror jeg det gør, at det nok, skal gå.

Ja det ville undrer mig, hvis det ikke skete.

God weekend.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Det er svært at forudse hvordan det vil  gå, skader hos nøglespillere kan opstå, vi har en af verdens bedste målmænd, men kan Eriksen spille op til sit bedste ved vi ikke, det eneste der er sikkert er at bolden er rund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 1 time siden:

Det er svært at forudse hvordan det vil  gå, skader hos nøglespillere kan opstå, vi har en af verdens bedste målmænd, men kan Eriksen spille op til sit bedste ved vi ikke, det eneste der er sikkert er at bolden er rund.

Hej @Kammerherre

En ting er helt sikkert. Vi ved først resultatet af kampene, når de er spillet. Så ja gætværk er det. Men gætte kan man altid.

God weekend.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Der bliver ikke mange spillere fra den danske superliga, som kommer med, jeg vil gætte på

en målmand og en markspiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Den flittige skrev, for 2 timer siden:

Der bliver ikke mange spillere fra den danske superliga, som kommer med, jeg vil gætte på

Begge de 2 spillere hedder Jonas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Begge de 2 spillere hedder Jonas.

Den flittige skrev, for 4 timer siden:

Hej @Den flittige

Ja jeg, tror ikke det bare er Wind og Løsl. Det drejer sig om. 

Spørgsmålet, kunne også, være. Skal Frederik Rønnow med? Han rykkede ned med Schalke 04. Er han stadig god nok som andet valg. Eller, skal en helt anden målmand udtages?

Der har været meget snak om. Maxø fra Brøndby. Eller Alexander Scholz fra FCM.  Skulle en af dem udtages. Nu der må udtages 26 spillere. 

Er Michael Uhre interessant?, som ekstra angriber, sammen med Jonas Wind?  Med de andre sikre angribere som er sikre valg.

Er Zanka helt ude af ligningen. Er Sisto også helt ude i Kasper Hjulmands bog?

Synes ikke det er helt så enkelt. Men ja, jeg gætter jo også bare løs. 

God lørdag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Vil tro at Spanien- Belgien og Danmark deler medaljerne imellem sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
kanonkongen skrev, den ‎15‎-‎05‎-‎2021 at 12:34:

Hej @Den flittige

Spørgsmålet, kunne også, være. Skal Frederik Rønnow med? Han rykkede ned med Schalke 04. Er han stadig god nok som andet valg. Eller, skal en helt anden målmand udtages?

Der har været meget snak om. Maxø fra Brøndby. Eller Alexander Scholz fra FCM.  Skulle en af dem udtages. Nu der må udtages 26 spillere. 

Er Michael Uhre interessant?, som ekstra angriber, sammen med Jonas Wind?  Med de andre sikre angribere som er sikre valg.

God lørdag.

KK

Når dagen i dag er omme, er vi klogere på hvem der skal med til EM, en stor dag på tv3+ med FCM-Randers og Brøndby-FCK og i aften

CL finale for pigerne, selvom der ikke er nogle af de lyserøde der triller med en bold :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 19 timer siden:

Når dagen i dag er omme, er vi klogere på hvem der skal med til EM, en stor dag på tv3+ med FCM-Randers og Brøndby-FCK og i aften

CL finale for pigerne, selvom der ikke er nogle af de lyserøde der triller med en bold :biggrin:

Hej @Den flittige

Ja vi så i gårsdagens kampe, at nogen, var bedre end andre. Brøndby nedsmeltede, og FCM var meget heldige.

Og Pernille Harder tabte 4-0. Knap så godt.

God dag

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Tirsdag Kl. 19 bliver EM truppen udtaget, kan ses direkte på Viaplay.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle.

Så blev EM truppen udtaget. Hvordan ser i på den?

Må indrømme jeg er forbavset over Kasper Hjulmands. Udtagelse af Nicolai Boilesen og ikke mindst Zanka. Som, jeg synes er en fejl. De Danske mestre får ikke Maksø med, Som sammen med Sholtz nok, har været de bedste forsvarer i DK. Ja nok også Corneliussen, Han har været mega skadet for Parma, har ikke spillet meget. Og ja Rønnow ligeså.  Men spændende bliver det da fra d 11 juni.

God dag derude. 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
kanonkongen skrev, for 3 timer siden:

Hej alle.

Så blev EM truppen udtaget. Hvordan ser i på den?

Må indrømme jeg er forbavset over Kasper Hjulmands. Udtagelse af Nicolai Boilesen og ikke mindst Zanka. Som, jeg synes er en fejl. De Danske mestre får ikke Maksø med, Som sammen med Sholtz nok, har været de bedste forsvarer i DK. Ja nok også Corneliussen, Han har været mega skadet for Parma, har ikke spillet meget. Og ja Rønnow ligeså.  Men spændende bliver det da fra d 11 juni.

God dag derude. 

KK

Men vi skal også huske at ingen af her nævnte er i nærheden af spilletid, men det havde nok været en god ide og have Maksø med fordi

man skal også tænke på fremtiden.

Boilesen er med fordi han er venstrebenet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle sammen :)

Det er fredag og weekend og en dag mindre før EM starter. Glæder mig som et lille barn.

Jeg så venskabskampen mod Tyskland i onsdags.  Og det var ikke kønt. særligt i første halvleg af onsdagens testkamp mod Tyskland havde DK det mega svært. Christian Eriksen havde svært ved at finde melodien. Og andre spillere ligeså. 

Dog blev det bedre efter pausen, og Yussuf Poulsen sørgede med sin scoring for slutresultatet 1-1 Som nok var ufortjent. Men det tager vi da også med. Holdet må og skal finde melodien når det bliver alvor. Men, hvad håber i, at se fra holdet? Har vi alt for store forventninger? Ja hvad siger alle mine med landstrænere herinde :D

God fredag og weekend. Og nyd det gode vejr.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
kanonkongen skrev, den 15/5/2021 at 12:34:

Hej @Den flittige

God lørdag.

KK

katastrofe at Maxsø ikke er med, Uhre burde også få chancen pga hans fart, vil godt indrømme at jeg er stor BIF fan .

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, Lige nu:

katastrofe at Maxsø ikke er med, Uhre burde også få chancen pga hans fart, vil godt indrømme at jeg er stor BIF fan .

Hej @DaddyKbhs

Jeg ville også godt have haft Sholtz med. Og ja Maksø. Mener de er klart bedre end Zanka. Men jeg er ikke Brøndby fan. Det indrømmer, jeg gerne :lol:

God weekend

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
kanonkongen skrev, for 11 minutter siden:

Hej @DaddyKbhs

Jeg ville også godt have haft Sholtz med. Og ja Maksø. Mener de er klart bedre end Zanka. Men jeg er ikke Brøndby fan. Det indrømmer, jeg gerne :lol:

God weekend

KK

Tak ilm, enig Zanka har intet vist i forhold til de 2 andre, ps er lykkelig for vores mesterskab ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak ilm, enig Zanka har intet vist i forhold til de 2 andre, ps er lykkelig for vores mesterskab ;)

Det var også fortjent. FCM pissede det jo selv væk. Ja jeg er FCM fan :D

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
kanonkongen skrev, for 3 minutter siden:

KK

ja ligesom vi gjorde i 2018 i Horsens ( 2-2 ) men spændende med jeres 2025 vision.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
kanonkongen skrev, for 4 minutter siden:

KK

Bliver spændende med ny træner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 1 minut siden:

ja ligesom vi gjorde i 2018 i Horsens ( 2-2 ) men spændende med jeres 2025 vision.

Ja det var en vild aften her i Herning. Og vi mærkede så skuffelsen 3 år senere. 

Helt bestemt så deres pressemøde i dag. Og i 22 får vi helt sikkert det fedeste fan sted. Uanset, hvad må man give FCM er ret innovative. Men tror det bliver stort. 

Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Hej @Den flittige

Ja helt sikkert. Og tror nu Bo Henriksen, kan tilføje noget gejst. Og så er, han sjov at se på. :D

God weekend

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
Den flittige skrev, for 4 minutter siden:

syntes det er uambiøst med Bo Henriksen, han er fantastisk til mandskabspleje i klubber som Brønshøj og Horsens, men når man melder ud at man vil være top 50 i europa, hvorfor så ansætte en mand med 0 eupærisk erfaring .

Del dette indlæg

Link til indlæg

syntes det er uambiøst med Bo Henriksen, han er fantastisk til mandskabspleje i klubber som Brønshøj og Horsens, men når man melder ud at man vil være top 50 i europa, hvorfor så ansætte en mand med 0 eupærisk erfaring .

Det får han nu. Og et sted, skal man jo starte. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
kanonkongen skrev, Lige nu:

Det får han nu. Og et sted, skal man jo starte. :)

vå får se .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...