Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg har længe fuldt med fra sidelinjen og har endelig efter et længere tilløb fået prøvet at besøge en GP.

Valget faldt på @Camille Deluxe  som jeg besøgte igår på Pussy Galores og tænker at hun fortjener en anmeldelse.

Det var som sagt mit første besøg hos en GP og derfor var det med en vis portion nervøsitet at jeg trådte ind af døren hos Pussy Galores. Jeg blev placeret på værelset og efter lidt ventetid kom Camille ind ad døren. Hverken Pussy Galores beskrivelse eller billeder snyder. Camille er i mine øjne virkelig flot og smuk og står måske endnu skarpere end billederne antyder.

Vi fik aftalt en halv time og ordnet det økonomiske, og jeg fik lov til at finde mig til rette på sengen.
Camille var virkelig god til at håndtere min nervøsitet og akavethed, og vi lagde ud med lidt nusseri hvor jeg fik lov til at gå på opdagelse på Camilles krop. Det gled over i et blødt blow til at varme op på og så var det tid til at Camille kom op at ride og så gik den vilde tur, hvor især Camille arbejdede hårdt for sagen. Herefter viste Camille sin servicemindedness og skaffede lidt ventilation til at køle os ned.

Efter et par minutter til at sunde os mente Camille at det var tid til runde to og vi lagde igen ud med et lækkert blow før jeg måtte prøve hende i doggy, så jeg kunne opleve den meget fine bagdel fra nærmeste hold. Jeg måtte dog give op med krampe og efter første bank på døren prøvede Camille ihærdigt med et håndjob. Så var tiden gået og jeg fik lov til at tage en kort skyller inden jeg blev lukket ud på gaden igen, en fræk oplevelse rigere og et stort smil på ansigtet.

Camille er rigtig sød og fræk, jeg håber ikke at det er mit sidste besøg hos hende. Jeg har i sagens natur ikke noget at holde oplevelsen op i mod, men jeg kan helt sikkert anbefale en tur med hende. Det eneste jeg fortryder ved mit besøg er at jeg ikke valgte længere tid. 

https://70210026.dk/camille

https://annoncelight.dk/showad/316221

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy

Hej jeg var ved Camille nu her - synes hun er meget lækker, men heller ikke mere end det - hun er lidt tyndere end billederne antyder. Så en LÆKKER pige - men jeg troede jeg skulle ind til Pamela Anderson #2 - der manglede lige det allersidste. Men bestemt lækker:)

Hun er også rigtig sød - hun er en intelligent og selvbevidst pige som har meget klare tanker om sig selv; hvad hun vil og hvad hun kan lide osv - tror hun kan sno de fleste mænd om en lillefinger:)

Så - ganske positivt besøg; jeg vil bestemt anbefale hende. 
 

Hendes pris er 1500 for 30 minutter - når man ser på hvad man ellers kan få for 1500 så kommer jeg nok ikke igen.
 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwertyy skrev, for 1 time siden:

Hej jeg var ved Camille nu her - synes hun er meget lækker, men heller ikke mere end det - hun er lidt tyndere end billederne antyder. Så en LÆKKER pige - men jeg troede jeg skulle ind til Pamela Anderson #2 - der manglede lige det allersidste. Men bestemt lækker:)

Hun er også rigtig sød - hun er en intelligent og selvbevidst pige som har meget klare tanker om sig selv; hvad hun vil og hvad hun kan lide osv - tror hun kan sno de fleste mænd om en lillefinger:)

Så - ganske positivt besøg; jeg vil bestemt anbefale hende. 
 

Hendes pris er 1500 for 30 minutter - når man ser på hvad man ellers kan få for 1500 så kommer jeg nok ikke igen.
 

 

 

Tak for fin analyse. Har også kigget på Camille men har bare et eller andet med norske Chloé samme sted...

PG skriver : "Lille lolita" i beskrivelsen.

Vil du mene er der noget spansk/etnisk over hendes udseende eller er det total ved siden af? Lever hun sig med ind i sexen feks med små støn, så det ser ud til at hun nyder det når man pumper igennem?

"selvbevidst pige som har meget klare tanker om sig selv; hvad hun vil og hvad hun kan lide"..

Betyder det at hun er god til at tage styringen? Forhåbentlig er hun ikke pernitten hvor alt skal sprittes af inden besøg?

Måske minder hun ligefrem om Kimber Day der er skuespiller i Hollywood?

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy

Spansk/etnisk… hmm - sådan lidt marginalt, måske ja - hun har nogle flotte øjne - får mig til at tænke en smule på Angelina Jolie - hun er ikke en Angelina Jolie look alike, men måske en lille bitte smule inden retning:)

Har lige googlet kimber day - synes umiddelbart ikke hun ligner - en smule, måske men ikke særlig præcist match.

mht hvad hun kan lode osv - da hun så min pik bad hun mig om at tage hende bagfra fordi det kn hun godt lide - så hun lå og næd det og stønnede frækt med… endvidere er hun meget afklaret med hvad hun laver på lagerne og hvad hun gerne vil fremadrettet udenfor lagenerne…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy
@beautifulme skrev, for 21 minutter siden:

@Qwertyy besøgte du hende hos pussygalores? 

Jeps:) På Lyngbyvejen

Lokalet var lidt lille - foretrak fmde tidligere lokaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwertyy skrev, for 10 minutter siden:

Jeps:) På Lyngbyvejen

OK. Ved du om priserne på deres hjemmeside kun er vejledende(1100 for 30 minutter) eller købte du noget ekstra oven i de 30 minutter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Qwertyy skrev, for 5 timer siden:

Hendes pris er 1500 for 30 minutter - når man ser på hvad man ellers kan få for 1500 så kommer jeg nok ikke igen.

Hvorfor 1500 for 30 mins når prislisten siger 1100 for 30 minutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, for 4 timer siden:

prislisten siger 1100 for 30 minutter

Prislisten siger fra 1100. Camille er vist ikke den eneste af PG's piger der ligger højere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Camille kan naturligvis sætte prisen som hun vil! Det er klart hendes ret - den diskussion er overflødig i mine øjne. 
Jeg finder det dog en smule upassende, at det ikke fremgår af hendes profil, at hun tager andre priser end dem, der fremgår af prislisten. Jeg ville have det pænt skidt med at bestille 30min, og så ikke kunne betale for dem. Jeg tager stort set altid kun de penge med, jeg forventer at skulle bruge. Med andre ord ville jeg uden at have fået advarslen her nemt være endt i en tåbelig situation for både Camille og mig selv!

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 41 minutter siden:

Camille kan naturligvis sætte prisen som hun vil! Det er klart hendes ret - den diskussion er overflødig i mine øjne. 
Jeg finder det dog en smule upassende, at det ikke fremgår af hendes profil, at hun tager andre priser end dem, der fremgår af prislisten. Jeg ville have det pænt skidt med at bestille 30min, og så ikke kunne betale for dem. Jeg tager stort set altid kun de penge med, jeg forventer at skulle bruge. Med andre ord ville jeg uden at have fået advarslen her nemt være endt i en tåbelig situation for både Camille og mig selv!

K

Meget præcist!

Syntes det er underlig med ydelser FRA-XXX kr.

Ja, Hvor meget skal man så have med i kontanter hvis man kommer uanmeldt?

Dårlig stil fra stederne/pigerne, men måske en grund til at de snart skal til at tage imod kort? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
René skrev, for 1 time siden:

Prislisten siger fra 1100. Camille er vist ikke den eneste af PG's piger der ligger højere.

Ok, det har jeg sgu aldrig hørt om skulle være tilfældet, at der på klinik skulle betales mere end det nævnte beløb i menuen. Har heller aldrig oplevet det og ville også være gået igen hvis det skete - uanset hvor liderlig jeg var.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke noget imod at betale 1500 for 30 minutter, men hvis jeg kommer ind af døren og har set et menu kort hvor jeg tænker at prisen er 1100, så ødelægger det om noget stemningen fra start af hvis jeg bliver bedt om 1500. Så hvis det er sandt så måske de bare skulle fjerne menu kortet... for så kan det alligevel ikke bruges til så meget :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske prisspørgsmålet kan diskuteres i denne tråd, så det ikke går ud over Camilla alene..?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy
Mattvega skrev, for 26 minutter siden:

Hun ser så fræk ud. Var blow uden? 

Nej … ikke på PG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er prisniveauet her efter corona, så er det ikke så overraskende at de danske steder lukker på stribe. 

Så helst at pigerne så oplyste deres priser på hjemmesiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy

Mht de 1500 - jeg fik 30 min til 1200 fordi det var det telefondamen sagde til mig i telefonen - da jeg så dukkede op sagde Camille at “næste gang er det 1500 men du får det for 1200 i dag fordi telefondamen sagde 1200”

… ganske fair .. men kommer bare ikke igen til 1500

Redigeret af Qwertyy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke ualmindeligt, at priserne på det enkelte sted varierer fra pige til pige - det har jeg oplevet i al min tid i branchen. Så tidligt som i 1990'erne har jeg været ude for at måtte betale 1.800 kroner for en halv time på et for længst hedengangent sted på trods af, at andre piger på samme sted havde lavere priser.

Et., etc...

Så noget nyt fænomen er det absolut ikke.

Den enkelte pige har altid selv bestemt, hvad hendes pris er lige så vel, som den enkelte gæst altid har kunnet bestemme, hvor meget han vil give.

Et godt råd ville være altid at være sikker på at have flere penge med, end man tror, man måske vil komme til at betale. ;-)

For mit vedkommende har jeg aldrig trukket mig på grund af en for høj pris - jeg havde jo bestemt mig for at ville besøge pigen!

Men har man ikke råd, er det vel heller ingen skam at gå igen - og der er det en god idé at have en plan B, selv om planer B var nemmere i gamle dage, da der altid var en anden klinik, man lige kunne ringe til eller gå hen til i forhold til i dag, hvor der måske ikke er så mange valgmuligheder, man lige kan springe over til på en studs.

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 27 minutter siden:

Det er ikke ualmindeligt, at priserne på det enkelte sted varierer fra pige til pige - det har jeg oplevet i al min tid i branchen. Så tidligt som i 1990'erne har jeg været ude for at måtte betale 1.800 kroner for en halv time på et for længst hedengangent sted på trods af, at andre piger på samme sted havde lavere priser.

Et., etc...

Så noget nyt fænomen er det absolut ikke.

Den enkelte pige har altid selv bestemt, hvad hendes pris er lige så vel, som den enkelte gæst altid har kunnet bestemme, hvor meget han vil give.

Et godt råd ville være altid at være sikker på at have flere penge med, end man tror, man måske vil komme til at betale. ;-)

For mit vedkommende har jeg aldrig trukket mig på grund af en for høj pris - jeg havde jo bestemt mig for at ville besøge pigen!

Men har man ikke råd, er det vel heller ingen skam at gå igen - og der er det en god idé at have en plan B, selv om planer B var nemmere i gamle dage, da der altid var en anden klinik, man lige kunne ringe til eller gå hen til i forhold til i dag, hvor der måske ikke er så mange valgmuligheder, man lige kan springe over til på en studs.

Det er rigtig nok.

Men det kunne være rart hvis man så vidste hvilke piger som tager mere og for hvilke ydelser end det der står på menukortet, hvis man lige skulle dreje forbi efter arbejde..

"Den enkelte gæst altid har kunnet bestemme, hvor meget han vil give". Ja, i hvertfald når feks. de 1200 kr for 30 min er betalt.

Kan godt se at de populære piger også vil hæve prisen for at få max. profit, men håber da det er nogenlunde inden for rammerne af hvad stedet generelt tager.

Og nej. Jeg er ikke en sur gammel mand. Tænker bare at det ikke skal blive en glidebane alle steder..og hvis man føler sig godt behandlet kan man altid give en "erkendelsesgave" til pigen. Feks. en hjemmestrikket sweater til efteråret til hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 59 minutter siden:

Feks. en hjemmestrikket sweater til efteråret til hende 

Voldborg, er det dig? ;-) :smile:

(Undskyld afsporingen - tilbage til anmeldelsen af Camille Deluxe!)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arnebent1 skrev, for 42 minutter siden:

Nej det gør hun ikke

Ok - tak for svar.

Det var en skam - Det ødelægger det lidt for mig )-;

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...