Hop til indhold

Recommended Posts

Arnebent1 skrev, den 20.1.2022 at 10:08:

Mener også hendes pris er oppe på 1500 kr for 30 min. Det ødelægger det hele for mig

Hej med dig.
- Kan godt forstå forvirringen og den negativt ladede stemning ang mine priser. Jeg har valgt at sætte 30 minutter til 1500, fordi jeg ikke vil være en af de piger, der bagefter skal stå og bede om penge for ekstra ydelser. Jeg vil gerne have 30 minutter hvor vi kan hygge os uden at skulle tænke for meget over hvad der er “ med i prisen “. 
Jeg håber det giver mening. Knus camille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det giver mening hvis du kan præcisere lidt hvad det er du har med i prisen som de andre piger ikke har. 
På de danske bodeller yder pigerne jo næsten altid det samme. Ting som bj uden eller cim er ikke ekstra ting på bordellerne. 
Der det ting som anal, finger i skede og deeptroat du ikke tager ekstra for?

Tidligere tilbød du ikke kys / tungekys. Det er med hos mange af de danske piger på bordellerne. Tilbyder du kys/tungekys nu?

Redigeret af Arnebent1
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arnebent1 skrev, for 10 timer siden:

Ja det giver mening hvis du kan præcisere lidt hvad det er du har med i prisen som de andre piger ikke har. 
På de danske bodeller yder pigerne jo næsten altid det samme. Ting som bj uden eller cim er ikke ekstra ting på bordellerne. 
Der det ting som anal, finger i skede og deeptroat du ikke tager ekstra for?

Tidligere tilbød du ikke kys / tungekys. Det er med hos mange af de danske piger på bordellerne. Tilbyder du kys/tungekys nu?

Syntes det er en ærgelig besked du kommer med. Jeg syntes det er nedladende og meget misinformeret, hvis du tror, eller har den holdning, at alle “glædes piger” yder det samme. Vi er alle forskellige individer, tænder på forskellige ting og er ikke personer, du bare kan smide i samme kasse. - Jeg kysser ikke. 
- “ting som bj uden” og går ud fra, du derefter, mener “cum”, som “ikke ekstra ting på bordellerne”. Ting som bj uden kondom, kommer forhåbentlig ikke til at ske på en professionel klinik. Du finder det ihverfald ikke hos mig. Cum på krop, fingre, deep throat’s, sorte kys m.m ER ydelser mange piger tilbyder, som ekstra service, for ekstra penge. Jeg har forklaret hvorfor mine priser er som de er, hvis ikke det lander et fornuftigt sted hos dig, er ikke hos mig den ligger. God aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Camille Deluxe skrev, den 23.1.2022 at 23:35:

Syntes det er en ærgelig besked du kommer med. Jeg syntes det er nedladende og meget misinformeret, hvis du tror, eller har den holdning, at alle “glædes piger” yder det samme. Vi er alle forskellige individer, tænder på forskellige ting og er ikke personer, du bare kan smide i samme kasse. - Jeg kysser ikke. 
- Ting som bj uden kondom, kommer forhåbentlig ikke til at ske på en professionel klinik. Du finder det ihverfald ikke hos mig. Cum på krop, fingre, deep throat’s, sorte kys m.m ER ydelser mange piger tilbyder, som ekstra service, for ekstra penge. Jeg har forklaret hvorfor mine priser er som de er. Hvis ikke det lander et fornuftigt sted hos dig, er det ikke mit problem  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KapperL
René skrev, den 7.8.2021 at 20:33:

Prislisten siger fra 1100. Camille er vist ikke den eneste af PG's piger der ligger højere.

Enig! Du får ikke en halv time for 1100 hos nogen af pigerne der! (Tror jeg, har selvfølgelig ikke prøvet dem alle :P) tror de fleste ligger på 1200-13

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...