Hop til indhold
ekek

Hvorfor piercinger?

Recommended Posts

ekek skrev, for 11 timer siden:

Men ved de piercede hvor mange de skræmmer væk med deres tingel tangel eller lokker det tværtimod flere kunder til? 

For mig er det et turn off, når folk ikke kan sætte en simpel sætning sammen. Men sådan er folk jo bare forskellige - vi har alle vores præferencer.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Når det kommer til kropsudsmykning - og egentlig de fleste fysiske udtryksformer - vil jeg ty til den gamle klassiker: det er noget man får for sig selv, ikke for andre. 

Jeg har ikke piercinger men har overvejet det flere gange, både for følsomheden og fordi jeg synes det er vildt hot. Jeg har dog aldrig helt villet det nok, så det er blevet ved tanken, men får jeg dem engang, så ville det rage mig en høstblomst om andre fandt det tiltrækkende eller ej. Jeg har også tatoveringer, og dem har jeg fordi jeg selv føler at de er smukke, og elsker dem, ikke for at please nogen andre. Som GP har man selvfølgelig med, at man mister et segment af gæster på det. Det segment bliver så erstattet af et andet segment som tænder på intimsmykker, og så er den ged barberet. Ærlig talt, hvis en piercing er det man vil have, så synes jeg det er fedt at man står ved sig selv og ikke giver en flyvende fis for om nogles pikkemænd daler ved synet. Så må gæsterne omstille sig eller finde en anden. Værre er det ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, 1 time siden:

For mig er det et turn off, når folk ikke kan sætte en simpel sætning sammen. Men sådan er folk jo bare forskellige - vi har alle vores præferencer.

Tjah... der mangler nogle kommaer, det må jeg indrømme. Men ligefrem “turn off” på det? Ville det ellers være “turn on” for dig? Så voldsomme reaktioner havde jeg slet ikke forsøgt at fremkalde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

For mig er det et turn off, når folk ikke kan sætte en simpel sætning sammen. Men sådan er folk jo bare forskellige - vi har alle vores præferencer.

Hvor ville det været rart hvis man kunne holde sig til emnet og ikke gå efter manden ikke alle er udstyret med perfekte evner til at udtrykke sig men derfor må de vel godt deltage i debatten eller er det forbeholdt de perfekte?

———————————

Af ovenstående streg kan du sætte de kommaer og punktummer jeg ikke evner at sætte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man virkelig vil vide, hvor mange der tænder (af) på det ene eller det andet, er det vist bedst bare at lave en afstemning.

Det er alligevel ikke et område, hvor man rigtig kan argumentere og flytte holdninger, så det ender som regel i skyttegravskrig og afsporinger:mellow:
 

Ift emnet har jeg nogle udgangspunkter (altså “alt andet lige foretrækker jeg osv.”), men meget få turn offs:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero

Jeg  kan  ikke  se  det  smukke ved  pieceringer på  kroppen,  dog  har  jeg  set  få  kvinder  hvor  en  piecering i næsen  har  fremhævet  deres  ansigtstræk. 

Finder  dem  ikke  frække,  og  fravælger  sex partnere  som  har  behov  for  at  skamfere deres  krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 10 timer siden:

Hvor ville det været rart hvis man kunne holde sig til emnet og ikke gå efter manden ikke alle er udstyret med perfekte evner til at udtrykke sig men derfor må de vel godt deltage i debatten eller er det forbeholdt de perfekte?

Jeg holder mig til emnet: turnoffs og behovet for at hænge andre personer ud for at være turnoff, præcis som trådstarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 12.5.2021 at 11:40:

Jeg tillader mig at byde ind her. 

Jeg er piercet.i tungen og i missen. Mine piercinger har jeg fordi jeg synes det er flot, ligesom tattoos. Jeg var tidligere piercet i både klitoris og brysterne. Desværre gik der betændelse i den ene i brystet og valgte at tage begge ud. Mine bryster var langt mere pirrelige og følsomme mens de var piercet. Den jeg havde i klitten var så følsom at jeg derfor tog den ud. 

En piercing i klitoris giver dog i langt de fleste tilfælde mere følelse og derved hurtigere/mere intens orgasme. 

Jeg er uforstående overfor hvordan en piercing kan være så meget et turnoff som i beskriver det? Hvad er det der er så ulækkert ved det? 

Nej  det er enormt  frækt  jeg er personligt  meget  mere  til   piceringer end  tatoo det  kan  blive  for  meget med overmalet  men  godt vi  kan   vælge

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 58 minutter siden:

Nej  det er enormt  frækt  jeg er personligt  meget  mere  til   piceringer end  tatoo det  kan  blive  for  meget med overmalet  men  godt vi  kan   vælge

Helt bestemt. Dejligt med noget for enhver smag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Jeg holder mig til emnet: turnoffs og behovet for at hænge andre personer ud for at være turnoff, præcis som trådstarter.

Trådstarter - det er mig. Skulle nogen føle sig hængt ud, undskylder jeg gerne. Men der er da adskillige piercingtilhængere, der har svaret, uden at virke fornærmede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 15 timer siden:

Trådstarter - det er mig. Skulle nogen føle sig hængt ud, undskylder jeg gerne. Men der er da adskillige piercingtilhængere, der har svaret, uden at virke fornærmede. 

Bestemt. Du linker bare til en konkret person, som du så erklærer turn off for dig. Jeg har meget svært ved se det som meningsfuldt at diskutere om man kan lide det ene eller det andet. Det eneste det fører til er, at flere udtrykker modvilje eller sympati med fænomenet.

Jeg har svært ved at se det værdifulde i at sende budskaber til nogen om, at de er et turnoff. Hvis der er nogen, så er jeg leveringsdygtig i mange turnoffs - det var min pointe.

Der er også altid nogen der skal udtrykke væmmelse, når de ser en beskrive en sexoplevelse som de ikke bryder sig om. Det kan jeg kun se noget negativt ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - det med linket kunne måske misforstås og skulle nok ikke have været der. Men det, der var turn off for mig, var udelukkende selve piercingerne, og det ærgrede mig lidt, at en dame, jeg ellers fandt tiltrækkende, havde udrustet sig sådan. 
Men at det generelt skulle være meningsløst at diskutere, hvad der tænder en af og på, kan jeg ikke se. Damerne har en forretning, og måske ved eller tror nogen af dem, at “varen” bliver bedre (mere salgbar) med piercinger. Men dem, der har svaret, har jo fortalt, at de udelukkende har piercinger, fordi de selv kan lide dem. Den forklaring var jeg også åben overfor i mit oprindelige indlæg, ligesom jeg også skrev, at jeg jo så bare må vælge nogle andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke noget imod dem, er lille turn on for mig, eneste piercing type der er turn off, er den med ring i næsen fra det ene næsebor til det andet.

det eneste jeg kommer i nærheden af en, mig selv, da jeg for mange årsiden havde hul i øret, men det var så ret kort tid jeg havde det, gik betændelse i det, pga nikkel allergi, det var nu ikke morsomt :/.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, den 14.5.2021 at 10:44:

Men det, der var turn off for mig, var udelukkende selve piercingerne, og det ærgrede mig lidt, at en dame, jeg ellers fandt tiltrækkende, havde udrustet sig sådan. 

Ja, jeg kan sagtens se du ikke hører til de værste i genren: "Ad! - det kan jeg ikke lide". Du er kun i kategori med de der andre typer kommentarer ala "synd hun (ikke) har silikonebryster" eller "bare hun ikke havde skamferet sin hud med tatoveringer". Og det var også klart, at din intention kun var at eksemplificere. Men resultatet er alligevel, at du med udgangspunkt, at du finder en bestemt kvinde uattraktiv åbner en debat om et udseende som hendes. Debatten er nogenlunde sober i tråden, men se alligevel, hvordan det påvirker i dette indlæg:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv en Prince Albert.
Ingen problemer med kondomer, analsex eller andet.
Tværtimod kun haft gode oplevelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, den 12.5.2021 at 11:04:


Jeg har hørt om piercinger der kunne tages af og på , men hvordan det fungerer ved jeg ikke.

Ja - der findes både næseringe og andre former for piercinger (eller rettere: kunstige piercinger), som kan tages af og på. Jeg har ikke direkte personlig erfaring med det som sådan - men det fungerer vel ligesom med øreclips. ;-)

Og en piercing kan vel osse tages ud og sættes i igen, hvis hullet ikke er groet til i mellemtiden. Er det ikke sådan? Hjælp mig hér, piger. :D

I øvrigt kan det efterhånden være svært at finde piger så vel som kvinder og damer, som ikke har piercinger, tatoveringer eller begge dele - og det er naturligvis også uden for branchen, af hvilken årsag jeg har pillet et par ord ud af citatet. Jeg vil nemlig vove den påstand, at der findes flere piercinger og tatoveringer uden for branchen end inden for den taget i betragtning, hvor mange kvinder der findes henholdsvis inden for og uden for. :)

For mit eget vedkommende brød jeg mig oprindeligt hverken om piercinger eller tatoveringer - men efterhånden som man møder flere og flere dekorerede og piercede, synes jeg, man vænner sig til det. I dag har jeg intet imod piercinger, medens jeg måske stadig synes, at tatoveringer kan blive for meget.

Jeg ville dog aldrig fravælge en pige på grund af disse ting - blot se bort fra dem.

S

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 16.5.2021 at 10:48:

Ja, jeg kan sagtens se du ikke hører til de værste i genren: "Ad! - det kan jeg ikke lide". Du er kun i kategori med de der andre typer kommentarer ala "synd hun (ikke) har silikonebryster" eller "bare hun ikke havde skamferet sin hud med tatoveringer". Og det var også klart, at din intention kun var at eksemplificere. Men resultatet er alligevel, at du med udgangspunkt, at du finder en bestemt kvinde uattraktiv åbner en debat om et udseende som hendes. Debatten er nogenlunde sober i tråden, men se alligevel, hvordan det påvirker i dette indlæg:

Kan sagtens se din pointe, med det beskrevne. Og ja det vagte nogle følelser hos mig i øjeblikket. Både denne tråd og andre debatter omkring tattoos og piercinger. Som der er nogle stykker af herinde. 

Og som jeg beskriver i den vedhæftede tråd, er det sådan set i det store hele, en undren/forvirring over, at flere af de deltagende gennem årene i mine forskellige kalendere jeg har lavet, udtrykker afsky, turn off og lign. Til både det ene og det andet, når de helt selv har valgt at deltage i mine konkurrencer, velvidende om, at jeg besidder disse genstande. (da det alle dage har stået beskrevet i min profil og annoncer) .

Jeg håbede med min kommentar på, at nogle af de pågældende personer, ville forklare sig, så jeg måske kunne prøve at forstå det.Eller at andre måske kunne have et bud på grunde til dette.

Jeg er som alle andre herinde kun et menneske, og kunne i øjeblikket, jeg læste kommentarerne, mærke jeg blev rigtig ked af det, da jeg faktisk ikke kunne forstå, hvorfor man frivilligt ønsker, at deltage i en konkurrence med en pige, som er udsmykke med noget, som er direkte frastødende, turn offs eller No-gos for en, primært af denne grund. Man tager potientelt en vinderplads fra en person, som med sikkerhed ville elske at tilbringe hvert minut af Gevinsten med mig. I stedet for, som jeg så det, at deltage, velvidende om, at det kan ende med, at man ikke vil kunne fuldføre eller nyde det fuldt ud. Ment på den måde, at hvis man allerede inden mødet med mig, ved at man måske slet ikke kommer til at tænde på mig, grundet disse genstande, så gør det det jo af gode grunde sværere for mig, at give en fantastisk oplevelse, da jeg et eller andet sted skal gøre op for noget, som jeg ikke ved "han" har et "problem" med. Og så blev jeg faktisk lidt ked af det, over at nogle overhoved ønskede, at sætte mig, i en sådan situation. (håber det giver mening)

Men da jeg helt personligt går meget op i at se tingene fra en positiv side, gik min hjerne i en fart igang med at finde ud af hvad nogle  grunde til deltagelsen kunne være. Som feks. " man har deltaget, fordi det er gratis" "man deltog, fordi man ønskede at finde ud af, hvorvidt det faktisk var et 100% turnoff, hvilket ville være oplagt nu det er gratis.) osv. 

Min intension har på INTET tidspunkt været at hænge nogle ud eller for den sags skyld, at bruge noget imod nogle. Mit ønske var udelukkende, at komme til at forstå. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@ekek det næste her er ikke som sådan møntet på dig, men er min generelle holdning til at vi piger skal tage os af hvad andre mener om vores udseende. Eller at mænd skal for den sags skyld. 

Jeg er faktisk en af dem som synes, at det er enormt formålsløst at klage over at totalt urelaterede personer lever op til ens egne præferencer og som @Advarsel skriver, så fører det kun negativt med sig. Jeg synes, at det er et kedeligt menneskesyn. Andre mennesker er ikke til for at behage din eller min æstetik og det er ikke ærgerligt eller træls, at de ikke lever op til en fremmed person arbitrære præferencer. Det er faktisk 'none of your business' hvordan andre vælger at se ud. Igen, når jeg skriver "din" mener jeg ikke kun dig, men helt generelt alle som gør det. 

Jeg gider ikke råbe og skrige over det, for det kommer man sjældent langt med i debatter, men min holdning er, at det er andre totalt uvedkommende om jeg (eller andre mennesker) træffer valg omkring vores kroppe, som de ikke synes om. Jeg synes det er en grundlæggende forkert måde at betragte andre mennesker, som om vi har nogen form for pligt til at behage andres præferencer.

Så er det sådan set ligegyldigt om det er købesex ude i verden generelt. Jo, når vi sælger sex lægger vi selv op til at folk kigger på vores kroppe og beslutter om de finder os tiltrækkende, men hvis det ikke er tilfældet, er det ikke noget at klage over. Vi har åbnet en annonce, så folk kan byde ind HVIS de finder os tiltrækkende som vi er, ikke for at ændre os til at være noget andet. 

Jeg forstår fx heller ikke dem, som under en efterlysning kommenterer "hende gad jeg godt nok ikke, hun er alt for...". Det er jo ikke det der bliver spurgt om, og det er ts (og pigen) totalt uvedkommende om en anden tilfældig person finder hendes billeder grimme, så længe dem som overvejer at besøge synes hun er tiltrækkende.  

Det betyder ikke, at man ikke kan diskutere trends og valg som tatoveringer, plastik og piercinger, trompetbukser, pagehår, neglelak, hentehår, fuldskæg etc. fx diskutere hvorfor man får piercinger. Så den del af diskussionen er jo helt fin at have for at forstå fænomenet. Jeg må bare sige, at hvis jeg ser en mand med lilla gitterskæg, så siger jeg ikke "nej hvor ærgerligt, hvorfor gør han det mod mig, jeg vil jo gerne have noget lækkert at kigge på." For det er mit problem, at jeg ikke kan lide hans skæg, ikke hans. Og egentlig er det ikke rigtigt et problem. 

Det er helt okay at du ikke er til piercinger, det vedkommer bare ikke personerne som har piercinger :)

P.s. tror egentlig jeg ville være fan af lilla glitterskæg.

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde da aldrig forestillet mig, at min oprindelige indlæg kunne udløse så megen debat. Men bortset fra, at jeg - som jeg indrømmede undervejs - nok ikke skulle have linket til en konkret dame med piercinger (når jeg nu ikke brød mig om dem), synes jeg stadig, jeg kan stå ved, hvad jeg skrev.

Piger og alle mulige andre må da gerne have alle de piercinger (eller tatoveringer eller silikonebryster) de har lyst til for deres egen skyld, og de kan være helt ligeglade med, hvad jeg og andre mener om det. Jeg ser heller ikke pigerne i sig selv som en vare, jeg "køber" ikke en pige (for det kan man ikke), men jeg køber hendes hjælp til at stimulere og forløse min liderlighed, for nu at tale rent ud. Mit oprindelige spørgsmål var nærmest, om piercingerne var en del af "varen", noget indehaverne helt eller delvist har, fordi de mener, at kunderne gerne vil have det. Og hvis det var, ville det da være relevant, om kunderne rent faktisk foretrækker det. Men svarene tyder jo på noget helt andet. Og jeg må som kunde bare stille mig tilfreds med, at de i annoncerne melder nogenlunde klart ud om deres piercinger, tatoveringer etc. hvilket heldigvis efterhånden er blevet ret almindeligt. Om det sidste også gælder silikonebryster, ved jeg ikke, men jeg har nu ikke haft svært ved at styre udenom dem.

Og så vil jeg lige sige, at det måske lyder koldt og kynisk, når jeg taler om at købe, om "varen" og om at "stimulere min liderlighed". Men jeg har været købesexkunde i mange mange år, og har næsten kun haft positive oplevelser og gode relationer til dem, jeg har besøgt (herunder også nogle enkelte med tatoveringer og små piercinger).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 23.5.2021 at 08:39:

@ekek det næste her er ikke som sådan møntet på dig, men er min generelle holdning til at vi piger skal tage os af hvad andre mener om vores udseende. Eller at mænd skal for den sags skyld. 

Jeg er faktisk en af dem som synes, at det er enormt formålsløst at klage over at totalt urelaterede personer lever op til ens egne præferencer og som @Advarsel skriver, så fører det kun negativt med sig. Jeg synes, at det er et kedeligt menneskesyn. Andre mennesker er ikke til for at behage din eller min æstetik og det er ikke ærgerligt eller træls, at de ikke lever op til en fremmed person arbitrære præferencer. Det er faktisk 'none of your business' hvordan andre vælger at se ud. Igen, når jeg skriver "din" mener jeg ikke kun dig, men helt generelt alle som gør det. 

Jeg gider ikke råbe og skrige over det, for det kommer man sjældent langt med i debatter, men min holdning er, at det er andre totalt uvedkommende om jeg (eller andre mennesker) træffer valg omkring vores kroppe, som de ikke synes om. Jeg synes det er en grundlæggende forkert måde at betragte andre mennesker, som om vi har nogen form for pligt til at behage andres præferencer.

Så er det sådan set ligegyldigt om det er købesex ude i verden generelt. Jo, når vi sælger sex lægger vi selv op til at folk kigger på vores kroppe og beslutter om de finder os tiltrækkende, men hvis det ikke er tilfældet, er det ikke noget at klage over. Vi har åbnet en annonce, så folk kan byde ind HVIS de finder os tiltrækkende som vi er, ikke for at ændre os til at være noget andet. 

Jeg forstår fx heller ikke dem, som under en efterlysning kommenterer "hende gad jeg godt nok ikke, hun er alt for...". Det er jo ikke det der bliver spurgt om, og det er ts (og pigen) totalt uvedkommende om en anden tilfældig person finder hendes billeder grimme, så længe dem som overvejer at besøge synes hun er tiltrækkende.  

Det betyder ikke, at man ikke kan diskutere trends og valg som tatoveringer, plastik og piercinger, trompetbukser, pagehår, neglelak, hentehår, fuldskæg etc. fx diskutere hvorfor man får piercinger. Så den del af diskussionen er jo helt fin at have for at forstå fænomenet. Jeg må bare sige, at hvis jeg ser en mand med lilla gitterskæg, så siger jeg ikke "nej hvor ærgerligt, hvorfor gør han det mod mig, jeg vil jo gerne have noget lækkert at kigge på." For det er mit problem, at jeg ikke kan lide hans skæg, ikke hans. Og egentlig er det ikke rigtigt et problem. 

Det er helt okay at du ikke er til piercinger, det vedkommer bare ikke personerne som har piercinger :)

P.s. tror egentlig jeg ville være fan af lilla glitterskæg.

Kan da bare lige... kommentere på det ved at sige at DIT udseende lokker RIGTIGT MEGET på den gode måde.
Så når undertegnede er blevet behørigt vaccineret, så kunne jeg sagtens være ham der ringer dig op for en fræk aftale :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 2 timer siden:

Kan da bare lige... kommentere på det ved at sige at DIT udseende lokker RIGTIGT MEGET på den gode måde.
Så når undertegnede er blevet behørigt vaccineret, så kunne jeg sagtens være ham der ringer dig op for en fræk aftale :)

Jeg er egentlig af den overbevisning, at @Nannas Hjørnenok IKKE skrev sit gode indlæg for at fiske efter sådan en kommentar...

Hvor tonedøv og blind kan man egentlig være, når man skriver sådan et svar?... 

Måske kan Ipoh da bare lige... lade være med at kommentere en anden gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Svendsenaalborg nej, det var ikke derfor jeg skrev det, og kommentaren hørte nok bedre til i min indbakke, men så er det heller ikke værre. Det ses jo jævnligt med den slags kommentarer til pigerne herinde og jeg er sikker på at det var pænt ment - og er egentlig lidt imponeret over at han ikke blev skræmt væk af mit lille selvsving. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 22 timer siden:

Jeg er egentlig af den overbevisning, at @Nannas Hjørnenok IKKE skrev sit gode indlæg for at fiske efter sådan en kommentar...

Hvor tonedøv og blind kan man egentlig være, når man skriver sådan et svar?... 

Måske kan Ipoh da bare lige... lade være med at kommentere en anden gang?

Hvis du ikke kan tåle jeg roser en lækker pige har du et problem,.
Læs udenom mine kommentarer næste gang.

Eller endnu bedre, deltag selv med noget fornuftigt :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 26 minutter siden:

@Svendsenaalborg nej, det var ikke derfor jeg skrev det, og kommentaren hørte nok bedre til i min indbakke, men så er det heller ikke værre. Det ses jo jævnligt med den slags kommentarer til pigerne herinde og jeg er sikker på at det var pænt ment - og er egentlig lidt imponeret over at han ikke blev skræmt væk af mit lille selvsving. 

Der skal en del til at skræmme mig, jeg deltager i debatter med langt klogere folk end han der Svendborg - tingen ;)

Syntes bare du skulle have en melding for dine fine billeder og frække annonce :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 2 timer siden:

Hvis du ikke kan tåle jeg roser en lækker pige har du et problem,.
Læs udenom mine kommentarer næste gang.

Eller endnu bedre, deltag selv med noget fornuftigt :D

 

Så hvis jeg følte trang til at skrive noget andet, der ikke havde med debatten at gøre, så var det ok?... Det er det, det hedder afsporing. 
Desuden er det verdens dårligste undskyldning, at andre bare kan læse udenom; dit indlæg figurerer jo alligevel, ligesom jeg heller ikke bare kan lade være med at se, hvis nogen står med et skilt på gaden. Sådan fungerer ting altså ikke. 
 

Nu er Nanna en tålmodig pige, men jeg synes ærlig talt, du skylder hende en undskyldning. Dit indlæg er malplaceret, og du reducerer både hende og seriøsiteten af hendes indlæg ved at dreje tråden i retning af hendes udseende. Det er sådan noget, der giver siden her et ærgerligt præg af fladpandet skurvognssnak. Den slags kan også være fint og sjovt, men det kræver noget mere situationsfornemmelse, end du udviser her. 
 

Redigeret af Svendsenaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...