Hop til indhold
ekek

Hvorfor piercinger?

Recommended Posts

For mig er piercinger ren turn off. Så jeg må vælge damer uden og så er den ikke længere. Men ved de piercede hvor mange de skræmmer væk med deres tingel tangel eller lokker det tværtimod flere kunder til? Det er selvfølgelig damens eget valg at være piercet og grunden behøver ikke at have noget med forretningen at gøre men alligevel. 
Jeg har en enkelt gang hørt om piercinger der kunne tages af og på efter kundens ønske, men hvordan det fungerer ved jeg ikke.

Jeg kom til at tænke på det da jeg så https://annoncelight.dk/showad/316196 der altså desværre er no go for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun være enig, det er sådan et enormt turn off for mig, og har gennem mange samtaler gennem årene med kollegaer, venner osv. aldrig nogensinde hørt én fyr der syntes der var noget som helst frækt i det, så jeg forstår det heller ikke?

Vi snakker naturligvis om dem i skrævet, bryster osv ikke? For en ring i øret eller næsen kan nu pynte rigtig meget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må give ret hvad angår i den gyldne region, men ellers er jeg stor fan af piercinger i øre, næse, bryst eller sågar skindivers ( mener jeg de hedder :D ). Tror jeg har det lidt som jeg har det med tattoos, elsker dem og syntes det er sexet hvis det ikke er overdrevet og de ikke er i det gyldne område eller direkte på brysterne ( selfølgeligt heller ikke hovedet men er så heller ikke lovligt i danmark jo :D )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tillader mig at byde ind her. 

Jeg er piercet.i tungen og i missen. Mine piercinger har jeg fordi jeg synes det er flot, ligesom tattoos. Jeg var tidligere piercet i både klitoris og brysterne. Desværre gik der betændelse i den ene i brystet og valgte at tage begge ud. Mine bryster var langt mere pirrelige og følsomme mens de var piercet. Den jeg havde i klitten var så følsom at jeg derfor tog den ud. 

En piercing i klitoris giver dog i langt de fleste tilfælde mere følelse og derved hurtigere/mere intens orgasme. 

Jeg er uforstående overfor hvordan en piercing kan være så meget et turnoff som i beskriver det? Hvad er det der er så ulækkert ved det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piercinger er FEDE hvis de sidder rigtigt!
De forhøjer følsomheden og er frække.

At få suttet pik af en pige med tungepiercing er frækt, spc når det er en pige der KAN sutte pik for alvor ;)

Havde en elskerinde der have 4mm tykke ringe i skamlæberne, når vi kneppede kunne jeg mærke ringene mod siden af min pik og mod mine nosser.. det var himmelsk!
Hun havde også en ring i huden hen over klitoris, den skulle der ikke pilles meget ved før hun tændte helt over...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 19 minutter siden:

...

Jeg er uforstående overfor hvordan en piercing kan være så meget et turnoff som i beskriver det? Hvad er det der er så ulækkert ved det? 

Ulækkert er det ikke men det er jo svært at begrunde at et eller andet tænder en af eller på. Det er mest piercinger i missen jeg ikke bryder mig om og det drejer sig om at jeg altid gerne vil slikke. Jeg har en enkelt gang slikket en med en forholdsvis diskret piercing og det var egentlig ok men havde været bedre helt uden. Og sådan nogle som Frække Merete viser i sin annonce ville jeg ikke bryde mig om at få i munden. 

Da “Legelysten” i sin tid startede holdt jeg mig (desværre) væk i de første år fordi hun viste sin piercede mis i annoncen. Men da hun droppede den viste hun sig jo at være rigtig dejlig. Hun skrev vist også på et tidspunkt, at de fleste af hendes kunder foretrak hende uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant emne. :-)

Jeg ved ikke meget om piercinger og for den sags skyld dens fætter tatoveringer. Jeg er verdens største pivskid - og er ved at dø af at få renset tænder ved tandlægen :-). Så jeg får næppe hverken piercinger eller for den sags skyld tatoveringer. 
 

Jeg synes måske at jeg har flyttet mig lidt fra at jeg ikke syntes at det er frækt til at det kan være meget frækt. Jeg synes det er en stor fornøjelse at man inden for den frække verden kan møde meget forskellige piger og personligheder. 
 

Jeg har dog også gjort mig nogle tanker om piercinger. 
Gør det ikke mega ondt at få lavet? Og hvad bagefter er det så blot mere følsom eller kan det gøre ondt?

Kan piercinger ødelægge et kondom?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heldigvis er vi forskellige, men det er også turnoff med med piercing og for øvrigt også tatoveringer for mit vedkommende. Jeg nyder det naturlige og urørte som "vorherre" har skabt os i. Foretrækker også en ægte A-skål frem for en falsk D.  Men alle må gøre med deres krop hvad de vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 2 minutter siden:

Interessant emne. :-)

Jeg ved ikke meget om piercinger og for den sags skyld dens fætter tatoveringer. Jeg er verdens største pivskid - og er ved at dø af at få renset tænder ved tandlægen :-). Så jeg får næppe hverken piercinger eller for den sags skyld tatoveringer. 
 

Jeg synes måske at jeg har flyttet mig lidt fra at jeg ikke syntes at det er frækt til at det kan være meget frækt. Jeg synes det er en stor fornøjelse at man inden for den frække verden kan møde meget forskellige piger og personligheder. 
 

Jeg har dog også gjort mig nogle tanker om piercinger. 
Gør det ikke mega ondt at få lavet? Og hvad bagefter er det så blot mere følsom eller kan det gøre ondt?

Kan piercinger ødelægge et kondom?

De fleste piercinger gør ondt her og nu hvis ikke der går betændelse i. 

Tungen gjorde dog ondt i et godt stykke tid efter pga hævelsen, men det hjalp dig med en masse isterninger i munden. :D

Piercinger har ikke skarpe kanter, så jeg vil vove at påstå de ikke kan ødelægge et kondom nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hvad med smagen.

jeg tænker på både ved oral, samt når man “sutter” på bryster, vil det så ikke smage af metal, og det smager IKKE godt, det er et spørgsmål, da jeg ikke ved det, og personligt ikke syntes at det pynter.
Har heller ikke erfaring med tunge piercing, men har hørt at det skulle give lidt ekstra til manden, ved oral sex, men igen ingen erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 44 minutter siden:

Jeg tillader mig at byde ind her. 

Jeg er piercet.i tungen og i missen. Mine piercinger har jeg fordi jeg synes det er flot, ligesom tattoos. Jeg var tidligere piercet i både klitoris og brysterne. Desværre gik der betændelse i den ene i brystet og valgte at tage begge ud. Mine bryster var langt mere pirrelige og følsomme mens de var piercet. Den jeg havde i klitten var så følsom at jeg derfor tog den ud. 

En piercing i klitoris giver dog i langt de fleste tilfælde mere følelse og derved hurtigere/mere intens orgasme. 

Jeg er uforstående overfor hvordan en piercing kan være så meget et turnoff som i beskriver det? Hvad er det der er så ulækkert ved det? 

Jeg glæder mig til at kigge på dine tattoos og piercing i den nærmeste fremtid :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 12 minutter siden:

Hvad med smagen.

jeg tænker på både ved oral, samt når man “sutter” på bryster, vil det så ikke smage af metal, og det smager IKKE godt, det er et spørgsmål, da jeg ikke ved det, og personligt ikke syntes at det pynter.
Har heller ikke erfaring med tunge piercing, men har hørt at det skulle give lidt ekstra til manden, ved oral sex, men igen ingen erfaring.

Der bruges ædelt metal til piercings ig det giver ikke afsmag

men nu vi er ved det så er det så fedt med piercinger på kvinder. Særligt i brysterne og klitten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Jeg tillader mig at byde ind her. 

Jeg er piercet.i tungen og i missen. Mine piercinger har jeg fordi jeg synes det er flot, ligesom tattoos. Jeg var tidligere piercet i både klitoris og brysterne. Desværre gik der betændelse i den ene i brystet og valgte at tage begge ud. Mine bryster var langt mere pirrelige og følsomme mens de var piercet. Den jeg havde i klitten var så følsom at jeg derfor tog den ud. 

En piercing i klitoris giver dog i langt de fleste tilfælde mere følelse og derved hurtigere/mere intens orgasme. 

Jeg er uforstående overfor hvordan en piercing kan være så meget et turnoff som i beskriver det? Hvad er det der er så ulækkert ved det? 

Jeg kan sagtens være med til en bette ring i klitten, men hvis der skal sidde en 3-4 stykker i skamlæberne syntes jeg ikke det er pænt mere. Nu syntes jeg jo generalt at en fisse er pæn som den nu engang er lavet og ikke behøves udsmykning :D Hvor man kan sige en næse er lidt mindre spændende og så kan man jo sætte en ring i for at fremhæve lidt udsmykning eller f.eks. have tattoo´s op af arme eller på ryggen igen måske ikke de mest spændende kropsdele i sig selv ( dermed ikke sagt de ikke kan være pæne uden ) så har jeg ingen problemer med. Men hvis vi går op til at have X% af kroppen dækket til virker det mere som at skjule ens naturlige krop :D Samme kan siges om piercinger alt med måde er jo ikke et problem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Percinger, fraset måske navlen er total turn-off.

Hvis jeg vil sutte på en æske søm, så kan jeg bare gøre det i værkstedet. :P:P

Diskrete tatoveringer er OK, men de skal være feminine, blomster el. lign.

Det værste er når en hel arm tatoveret, eller ligeså frastødende, tatoveringer lige over brystet, eller under.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Piercing i de nedre regioner er total turn off for mig.

Faktisk finder jeg det ret tragikomisk. Når jeg læser diskutionen igennem omkring både piercinger og tattoos. Så ser jeg altid mindst en som har tilmeldt sig mine pakke- og adventskalendere ytre at det er total turnoff for dem med det. Hvilket jeg finder en smule underligt, når det på ingen måde er hemmeligt at jeg ejer begge dele. 

Så.. Hvorfor tilmelder man sig en konkurrence der involvere intimt samvær med en pige som både har tattoos og piercinger, hvis det frastøder en? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 40 minutter siden:

Faktisk finder jeg det ret tragikomisk. Når jeg læser diskutionen igennem omkring både piercinger og tattoos. Så ser jeg altid mindst en som har tilmeldt sig mine pakke- og adventskalendere ytre at det er total turnoff for dem med det. Hvilket jeg finder en smule underligt, når det på ingen måde er hemmeligt at jeg ejer begge dele. 

Så.. Hvorfor tilmelder man sig en konkurrence der involvere intimt samvær med en pige som både har tattoos og piercinger, hvis det frastøder en? :shock:

Kunne det tænkes at man ikke vidste du have Piercing i de nedre regioner?

Men jeg vil heller høre noget mere om at hvis man har tilmeldt sig din konkurrence tidligere, så bliver det brugt mod en senere.
Du burde du måske skrive i oplæget til konkurrence næste gang som en disclamer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har jo alle forskellige lyster. Personligt synes jeg, det er super flot og frækt med tattoos og piercinger. Derimod har jeg store udfordringer med lugt af cigaretrøg, piger der tilbyder sex uden gummi og naturlig behåring (jeg foretrækker helt glat), og andre har det sikkert omvendt.

Det er dejligt, vi lever i et land, hvor vi rent faktisk kan vælge og vrage, både som kunder og GPere.
Hav det smukt derude! :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 25 minutter siden:

Kunne det tænkes at man ikke vidste du have Piercing i de nedre regioner?

Men jeg vil heller høre noget mere om at hvis man har tilmeldt sig din konkurrence tidligere, så bliver det brugt mod en senere.
Du burde du måske skrive i oplæget til konkurrence næste gang som en disclamer.

Øøøh det har alle dage stået i mine annoncer og profil herinde at jeg er tatoveret og piercet?

Jeg bruger ikke noget imod nogen. Jeg undre mig. 

Og nu er det ikke kun dig. Men i hver en eneste tråd omkring disse emner hvor mindst en deltager har ytret sig mod dette. 

Så jeg har vel lov at høre ad, som jeg gør uden du føler dig angrebet?? 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Jeg tillader mig at byde ind her. 

Jeg er piercet.i tungen og i missen. Mine piercinger har jeg fordi jeg synes det er flot, ligesom tattoos. Jeg var tidligere piercet i både klitoris og brysterne. Desværre gik der betændelse i den ene i brystet og valgte at tage begge ud. Mine bryster var langt mere pirrelige og følsomme mens de var piercet. Den jeg havde i klitten var så følsom at jeg derfor tog den ud. 

En piercing i klitoris giver dog i langt de fleste tilfælde mere følelse og derved hurtigere/mere intens orgasme. 

Jeg er uforstående overfor hvordan en piercing kan være så meget et turnoff som i beskriver det? Hvad er det der er så ulækkert ved det? 

Tak for info :)

Og jeg har i årevis gået med den "fordom/tanke" at "skamfering" følsomme områder ville mindske følsomheden – du fortæller det er lige omvendt – altid godt at lære nyt – gir' stof til eftertanke :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 5 timer siden:

Jeg er uforstående overfor hvordan en piercing kan være så meget et turnoff som i beskriver det? Hvad er det der er så ulækkert ved det? 

Jeg kan måske byde ind, jeg elsker at slikke fisse og det er ikke rart at få en piercing i munden, så der siger jeg også nej tak

Kendte en kvinde der fik i brysterne og jeg kan bekræfte, at hun var meget følsom, til den gode side

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par spørgsmål til tidligere piercet:

Hvordan er følelsen i området i dag?

Er det helet ordentligt?

 

For omkring tyve år siden var vi en flok halvhårde gutter (det syntes vi i hvert fald selv, vi var ;))  på kræmmermarked vistnok i Roskilde.

Der var en piercer/tatovør. Selvom de fleste af os allerede var "overmalet" og havde huller i ørene, var der ikke nogen, der turde gå skridtet videre.

Jeg skulle selvfølgelig vise mig ...

Fik lavet en i den ene brystvorte (og undrede mig over, hvor nogle folk fandt modet til den anden)!

Det gjorde så ondt, at jeg havde lyst til at skrige, men jeg kunne ikke få en lyd ud!

(At lide for skønheden holder ikke i min optik. Har aldrig fundet det pænt eller frækt, men jeg var "sej" eller noget :P).

Havde den i i et års tid, og den var et stort hit på min første Roskilde Festival, hvor ulækkert mange (mest mænd) fik taget billeder med den i munden.

 

I dag er brystvorten kun halv så følsom som den anden og stadig lidt større. Jeg kan stadig se hullerne tydeligt.

Redigeret af Genert Synder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genert Synder skrev, 1 time siden:

Et par spørgsmål til tidligere piercet:

Hvordan er følelsen i området i dag?

Er det helet ordentligt?

 

For omkring tyve år siden var vi en flok halvhårde gutter (det syntes vi i hvert fald selv, vi var ;))  på kræmmermarked vistnok i Roskilde.

Der var en piercer/tatovør. Selvom de fleste af os allerede var "overmalet" og havde huller i ørene, var der ikke nogen, der turde gå skridtet videre.

Jeg skulle selvfølgelig vise mig ...

Fik lavet en i den ene brystvorte (og undrede mig over, hvor nogle folk fandt modet til den anden)!

Det gjorde så ondt, at jeg havde lyst til at skrige, men jeg kunne ikke få en lyd ud!

(At lide for skønheden holder ikke i min optik. Har aldrig fundet det pænt eller frækt, men jeg var "sej" eller noget :P).

Havde den i i et års tid, og den var et stort hit på min første Roskilde Festival, hvor ulækkert mange (mest mænd) fik taget billeder med den i munden.

 

I dag er brystvorten kun halv så følsom som den anden og stadig lidt større. Jeg kan stadig se hullerne tydeligt.

Tak for en god beretning. Jeg kom altså til at grine meget af den. Av av av

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også set en intim piercing til kvinder hvor smykket sidder et par centimeter oppe over missen på vej mod navlen. Det er vel rent kosmetisk og ingen erotisk effekt med mere følsomhed. 
 

Fed brevkasse om emnet :-). Jeg har mindst ligeså mange spørgsmål om silikone bryster og overvejer at oprette en en ny tråd :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har også set en intim piercing til kvinder hvor smykket sidder et par centimeter oppe over missen på vej mod navlen. Det er vel rent kosmetisk og ingen erotisk effekt med mere følsomhed. 
 

Fed brevkasse om emnet :-). Jeg har mindst ligeså mange spørgsmål om silikone bryster og overvejer at oprette en en ny tråd :biggrin:

I venusbjerget ja. Det er den jeg nu har. Og ja den er udelukkende til pynt. Den der er beregnet til intim følelse i klitten, var for mig alt alt for følsom (nu har jeg bestemt heller ikke et problem i forvejen) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...