Hop til indhold
JenniferRomantica

Når arbejdstelefonen tændes..

Recommended Posts

Jeg tror der er to slags kunder: Mig og så alle de andre.
Jeg spørger aldrig om noget som helst, andet end om hvis de har tid kl....
Hvis de har, så kommer jeg og bliver en erfaring rigere.

Jeg kan forstå at man spørger en hel roman når man skal købe bil eller hus eller en hund. Men en time med en GP er en chance og en risiko og uanset hvad hun svarer på alle spørgsmålene så aner man intet om hvis det bliver godt eller ikke.

Spørgsmål er for pussies - no pun intended.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Er der overhoved en pun:ph34r::lol:.? Intended or otherwise:P.? 

Nej, men jeg elsker den sætning. Det kunne jo ellers fremstå som at jeg er verdenserfaren og cool - hvis du ikke havde følt dig tvunget at stille den slags ligetil og unødvændige spørgsmål. Har du flere, så send dem gerne på sms, inden jeg bliver afslørret helt og aldeles.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Nej, men jeg elsker den sætning. Det kunne jo ellers fremstå som at jeg er verdenserfaren og cool - hvis du ikke havde følt dig tvunget at stille den slags ligetil og unødvændige spørgsmål. Har du flere, så send dem gerne på sms, inden jeg bliver afslørret helt og aldeles.

Aaaaltså mig kunne du have bildt hvad som helst ind så "the outing" kan du kun takke dig selv for:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Aaaaltså mig kunne du have bildt hvad som helst ind så "the outing" kan du kun takke dig selv for:ph34r::lol:.. 

Det gør jeg også. Kan vi nu tage resten på sms, please!:unsure:

Jeg lover at svare på alle dine spørgsmål, også den om hvis pikken ligger til højre eller venstre om sadlen når jeg cykler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Det gør jeg også. Kan vi nu tage resten på sms, please!:unsure:

Jeg lover at svare på alle dine spørgsmål, også den om hvis pikken ligger til højre eller venstre om sadlen når jeg cykler.

Også om det føles i hånden som en vandslange når man tisser som mand:wub:.? Er jeg bare for nysgerrig eller har andre kvinder tænkt den tanke tror du:huh:.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Også om det føles i hånden som en vandslange når man tisser som mand:wub:.? Er jeg bare for nysgerrig eller har andre kvinder tænkt den tænke tror du:huh:.? 

Jeg ved altså ikke om kvinder tænker den tanke, men havde en som absolut skulle holde i den når jeg tissede - og kan altså sige at jeg følte mig som en løsladt vandslang i hårdt vejr, så vildt som hun viftede med den. Til dem som ramtes: igen undskyld mange gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved altså ikke om kvinder tænker den tanke, men havde en som absolut skulle holde i den når jeg tissede - og kan altså sige at jeg følte mig som en løsladt vandslang i hårdt vejr, så vildt som hun viftede med den. Til dem som ramtes: igen undskyld mange gange.

Jeg spurgte jo heller ikke om du VIDSTE om andre kvinder tænker den tanke:P.. Det modigt du gav hende styringen mere end en gang må jeg sige:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jeg spurgte jo heller ikke om du VIDSTE om andre kvinder tænker den tanke:P.. Det modigt du gav hende styringen mere end en gang må jeg sige:lol:.. 

Modig is my middle name. 

Når jeg er vaccineret må du altså gerne prøve vandslangsteorien på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Modig is my middle name. 

Når jeg er vaccineret må du altså gerne prøve vandslangsteorien på mig.

Jeg vil egentlig bare gerne vide det uden at prøve det:lol:.. Jeg føler dog også selv at det er en af tissemandens mytiske egenskaber jeg bare ikke skal vide mere om end højst nødvendigt da mystik altid er mest attråværdig:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil egentlig bare gerne vide det uden at prøve det:lol:.. Jeg føler dog også selv at det er en af tissemandens mytiske egenskaber jeg bare ikke skal vide mere om end højst nødvendigt da mystik altid er mest attråværdig:P.. 

Jeg skal altså ikke tage fra dig tissemystikken. Jeg og min tissemand har også mange andre attråværdige mystiske egenskaber. Vil vi gerne tro. Nogle som ikke en gang vi selv har forstand på :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Jeg er den bedste baglænskører i verdenen:P.. 

Om ikke andet så jeg rimelig ferm med filmcitater.. Sjovt nok lagde Lars Hjortshøj også stemme til den ikoniske Disney figur:lol:.. 

Kan da stille tænding om på min MC, så den kører baglæns :)

Vil nu gerne og sikkert også resten af byen, nyde synet af dig i dine pikante gevandter, køre gennem Bredgade, baglæns. 

På den anden side, vil jeg håbe du har de høje sko på, for er der ikke noget med at du ikke er velsignet med mange cm i højden :)

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 10 minutter siden:

Kan da stille tænding om på min MC, så den kører baglæns :)

Vil nu gerne og sikkert også resten af byen, nyde synet af dig i dine pikante gevandter, køre gennem Bredgade, baglæns. 

På den anden side, vil jeg håbe du har de høje sko på, for er der ikke noget med at du ikke er velsignet med mange cm i højden :)

 

Jeg gør mig også bedst baglæns:P:lol:.. 

Jeg vælger at se det som at jeg er velsignet med mere ren luft end gennemsnittet:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da et godt grin er som brændstof for mig, er denne tråd et godt bevis på hvorfor jeg stadig kigger forbi. For når jeg ser en tråd om en fyr som åbenbart tænder på en pige der kører uden sikkerhedssele, så er der absolut lattergaranti hos undertegnede. 

Af hjertet tak 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Modig is my middle name. 

Hun ser ham i øjnene og siger "Jeg elsker modige mænd" - han ser dybt i hendes øjne og svarer "Har du ikke lagt dig ud?" 

Frit citeret fra opslag i Sjov, spas, løjer.

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er sq lidt rystet.

@JenniferRomantica svaret så sødt på en mands meget korte beskeder. Og så skal skønheden bagefter sætte sig op til "ham glæder jeg mig til at knalde "..:(

Og efterfølgende en anmeldelse fra ham... Jennifer er røv kedelig.... :angry:

 

Vi mænd må sq tage os lidt sammen. 

 

Suk. Måske er det bare mig. Jeg skriver pænt, og sikkert Alt for meget når jeg sms'er .. Præsenterer mig gerne. Selvom jeg efterhånden er blevet en smule gammel, er det stadig helt fantastisk at se en nøgen kvinde... Og så må jeg sq arbejde lidt for det.... Penge eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
JenniferRomantica skrev, for 53 minutter siden:

Tilfældene blev grummere selvom man tror det ikke kunne lade sig gøre

Screenshot_20210512_195157_com.google.android_apps.messaging_edit_283061716597432.thumb.jpg.870f1d3ca02f17ebc69252b1235c272c.jpgScreenshot_20210512_195207_com.google.android_apps.messaging_edit_301269094847258.thumb.jpg.f8225f439a7cbddb07a327ee9e3c8391.jpg

Screenshot_20210512_195216_com.google.android_apps.messaging_edit_300948728049390.thumb.jpg.c519f5b42749df7b645ad83bafd1f2b9.jpg

 

Ham her kom heller ikke:lol:..

 

 

 

 

HVORFOR ?

jeg kunne da forstå hvis han fik nogle billeder, men det her, det kan da ikke på nogen måde være ophidseende, og give “stof” til en ordentlig gang onani.

hvor ofte kan dr være tale om at “kunden” er en lidt sur dame, som måske lige vil drille jer på grund af at I måske har fornøjet hendes mand ? 
 

Jeg må indrømme at når jeg har aftalt en tid med min pige, så går jeg og glæder mig helt vildt i en lille uges tid op til aftalen, får en fantastisk følelse i maven, og den oplevelse er for mig en stor del af aftalen, men hvis jeg så bare brændte hende af, så vil det sku være som et Los i kuglerne på mig selv, og så ville denne fantastiske følelse nok aftage voldsomt, og derved vil jeg miste meget af det som jeg gerne vil opleve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 5 minutter siden:

HVORFOR ?

Jeg tror de fleste ordentlige mennesker sidder med det spørgsmål:ph34r:.. Både jeg selv og Dina har et utal af gange spurgt hinanden og andre om det men den sms svarer idioterne dog aldrig på<_<:lol:..

Jeg kunne virkelig ikke forestille mig at en kvinde skulle gøre det som hævn.. Men jeg er så også en mærkelig kvinde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer lige med mit indput.

Det er meget nemmere at være useriøs via sms. Du ved ikke om det er en mand, kvinde eller konkurrent der booker tiden. Jeg vil have et opkald uanset deres undskyldning for at bekræfte en aftale medmindre det er en af mine faste gæster.

Gæster jeg ikke har mødt før får ganske simpel ikke lov til at booke en time. 

Jeg har for kort tid siden været på en uges tid, samme sted uden en eneste afbrænder. Det handler om de små og sagte/usagte ting der gør om jeg mener manden er seriøs/useriøs. Det har så også taget tid at komme dertil.

Good luck.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at meningen med en "skattejagt", er at pigen skulle kunne se kunden fra vinduet af, på det modsatte fortov inden de får den specifikke adresse

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at jeg har hørt 3-4 samtaler / opringninger, det var umiddelbart nok til, at jeg ikke gad at ordne opkald, hvis jeg skulle være glædes pige  :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 11.5.2021 at 21:17:

Også om det føles i hånden som en vandslange når man tisser som mand

Jeg datede en, der bad om at prøve at holde den, når jeg tissede. Du er ikke alene - prøv det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 23 timer siden:

Jeg vil have et opkald uanset deres undskyldning for at bekræfte en aftale medmindre det er en af mine faste gæster.

Jeg har klart erfaring med flere useriøse samtaler end sms'er:ph34r:.. Det som om at når det er på skrift så de lidt mere nervøse for hvor det kan ende:lol:.. Wonder why:P.. Havde der været hints til at han ikke kom (ham der skrev han holde på parkeringen) så havde jeg også fanget dem.. Men det tydeligt det er en der har forstand på hvordan vi helst vil have man booker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 18 timer siden:

Jeg tror at jeg har hørt 3-4 samtaler / opringninger, det var umiddelbart nok til, at jeg ikke gad at ordne opkald, hvis jeg skulle være glædes pige  :lol: 

Jeg er ellers sikker på at din røst ville gøre sig godt:P:lol:.. Måske sådan en mandestemme kunne forhindre de værste "onanister":ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...