Hop til indhold
JenniferRomantica

Når arbejdstelefonen tændes..

Recommended Posts

Tit ser jeg efterhånden brugere herinde beklage sig over manglende svar fra os piger eller at vi virker kolde i vores korte svar.. Her er et godt eksempel på netop hvorfor vi ender med at virke sådan..

Screenshot_20210511_092556_com.google.android_apps.messaging_edit_190338357274081.thumb.jpg.4338d42bb4de617f29727b36cf200ad2.jpg

Screenshot_20210511_092600_com.google.android_apps.messaging_edit_190356803639703.thumb.jpg.e464a2c3768f67411525cd96caa11a89.jpg

De fleste af os har en indædt mavefornemmelse af hvornår nogle er useriøse.. F.eks så er denne persons efterspørgelse på et telefonopkald mistænksomt for mig.. Hvilket jo også viste sig at holde stik.. For mange spørgsmål der insinuerer at personen ikke har læst min annonce virker lige så.. Så når i beklager jer over en pige der virker "fake" fordi hun ikke vil snakke i telefon eller en pige der virker til at ikke gide svarer på jeres spørgsmål så det altså ofte vores normalt velfungerende mavefornemmelse som i måske er blevet fanget i nettet af selvom i så måske er seriøse.. Jeg beklager lige her og nu overfor de personer der, uberettiget, er fanget i mit igennem årene.. Men det er altså ikke småting vi skal lægge ører til nogen gange og så kan man tage tingene nok så seriøst de første 20 gange men derefter bliver det sku svært.. 

For mig føles det bare som utrolig stor respektløshed når man ikke engang gider prøve at læse min, faktisk korte, annonce og det føles som om at disse folk ingen respekt har for at det er mit arbejde.. Han skal da ikke sidde og hive sig selv i bananen til min stemme gratis:lol:.. 

Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke prøver at gøre grin med nogen eller dømme folks lyster for det er deres egen at have så længe man ikke skader andre.. Personen i den viste samtale kan man jo alle se egentlig var høflig osv.. 

Når men det her er så en "How-to-NOT-contact-a-prostitute".. Havde personen været ærlig omkring sine intensitioner fra start af havde min reaktion også været noget andet men havde jeg taget telefonen var jeg endt ud i en samtale hvor jeg kan hører ham stønne i røret og uden mulighed for at sige "Sig mig unge mand sidder du og dyrker selvtilfredsstillelse" med min mest forargede stemme:P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Tit ser jeg efterhånden brugere herinde beklage sig over manglende svar fra os piger eller at vi virker kolde i vores korte svar.. Her er et godt eksempel på netop hvorfor vi ender med at virke sådan..

Screenshot_20210511_092556_com.google.android_apps.messaging_edit_190338357274081.thumb.jpg.4338d42bb4de617f29727b36cf200ad2.jpg

Screenshot_20210511_092600_com.google.android_apps.messaging_edit_190356803639703.thumb.jpg.e464a2c3768f67411525cd96caa11a89.jpg

De fleste af os har en indædt mavefornemmelse af hvornår nogle er useriøse.. F.eks så er denne persons efterspørgelse på et telefonopkald mistænksomt for mig.. Hvilket jo også viste sig at holde stik.. For mange spørgsmål der insinuerer at personen ikke har læst min annonce virker lige så.. Så når i beklager jer over en pige der virker "fake" fordi hun ikke vil snakke i telefon eller en pige der virker til at ikke gide svarer på jeres spørgsmål så det altså ofte vores normalt velfungerende mavefornemmelse som i måske er blevet fanget i nettet af selvom i så måske er seriøse.. Jeg beklager lige her og nu overfor de personer der, uberettiget, er fanget i mit igennem årene.. Men det er altså ikke småting vi skal lægge ører til nogen gange og så kan man tage tingene nok så seriøst de første 20 gange men derefter bliver det sku svært.. 

For mig føles det bare som utrolig stor respektløshed når man ikke engang gider prøve at læse min, faktisk korte, annonce og det føles som om at disse folk ingen respekt har for at det er mit arbejde.. Han skal da ikke sidde og hive sig selv i bananen til min stemme gratis:lol:.. 

Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke prøver at gøre grin med nogen eller dømme folks lyster for det er deres egen at have så længe man ikke skader andre.. Personen i den viste samtale kan man jo alle se egentlig var høflig osv.. 

Når men det her er så en "How-to-NOT-contact-a-prostitute".. Havde personen været ærlig omkring sine intensitioner fra start af havde min reaktion også været noget andet men havde jeg taget telefonen var jeg endt ud i en samtale hvor jeg kan hører ham stønne i røret og uden mulighed for at sige "Sig mig unge mand sidder du og dyrker selvtilfredsstillelse" med min mest forargede stemme:P:lol:.. 

Korte spørgsmål er kun for at holde dig i gang. Alle spørgsmål stillet kunne han ha skrevet i 1 sms

Forstår dælme godt du kan blive pissed. 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Tit ser jeg efterhånden brugere herinde beklage sig over manglende svar fra os piger eller at vi virker kolde i vores korte svar.. Her er et godt eksempel på netop hvorfor vi ender med at virke sådan..

Screenshot_20210511_092556_com.google.android_apps.messaging_edit_190338357274081.thumb.jpg.4338d42bb4de617f29727b36cf200ad2.jpg

Screenshot_20210511_092600_com.google.android_apps.messaging_edit_190356803639703.thumb.jpg.e464a2c3768f67411525cd96caa11a89.jpg

De fleste af os har en indædt mavefornemmelse af hvornår nogle er useriøse.. F.eks så er denne persons efterspørgelse på et telefonopkald mistænksomt for mig.. Hvilket jo også viste sig at holde stik.. For mange spørgsmål der insinuerer at personen ikke har læst min annonce virker lige så.. Så når i beklager jer over en pige der virker "fake" fordi hun ikke vil snakke i telefon eller en pige der virker til at ikke gide svarer på jeres spørgsmål så det altså ofte vores normalt velfungerende mavefornemmelse som i måske er blevet fanget i nettet af selvom i så måske er seriøse.. Jeg beklager lige her og nu overfor de personer der, uberettiget, er fanget i mit igennem årene.. Men det er altså ikke småting vi skal lægge ører til nogen gange og så kan man tage tingene nok så seriøst de første 20 gange men derefter bliver det sku svært.. 

For mig føles det bare som utrolig stor respektløshed når man ikke engang gider prøve at læse min, faktisk korte, annonce og det føles som om at disse folk ingen respekt har for at det er mit arbejde.. Han skal da ikke sidde og hive sig selv i bananen til min stemme gratis:lol:.. 

Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke prøver at gøre grin med nogen eller dømme folks lyster for det er deres egen at have så længe man ikke skader andre.. Personen i den viste samtale kan man jo alle se egentlig var høflig osv.. 

Når men det her er så en "How-to-NOT-contact-a-prostitute".. Havde personen været ærlig omkring sine intensitioner fra start af havde min reaktion også været noget andet men havde jeg taget telefonen var jeg endt ud i en samtale hvor jeg kan hører ham stønne i røret og uden mulighed for at sige "Sig mig unge mand sidder du og dyrker selvtilfredsstillelse" med min mest forargede stemme:P:lol:.. 

Ja man bliver sgu træt nogle gange :lol:

Hvis jeg får taget telefonen og jeg kan høre han sidder og leger med sig selv, så siger jeg som regel:" hvis du lige prøver at tage pikken ud af hånden så tænker jeg du bedre kan koncentrere dig om vores samtale" eller " du skal være velkommen til tlf sex, men du skal lige overføre først ligesom alle andre" så lægger de på. :lol:

Jeg synes nu du svarer ganske pænt tilbage til ham i tråden. Sikke et overskud du har, respekt til dig  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Ja man bliver sgu træt nogle gange :lol:

Hvis jeg får taget telefonen og jeg kan høre han sidder og leger med sig selv, så siger jeg som regel:" hvis du lige prøver at tage pikken ud af hånden så tænker jeg du bedre kan koncentrere dig om vores samtale" eller " du skal være velkommen til tlf sex, men du skal lige overføre først ligesom alle andre" så lægger de på. :lol:

Jeg synes nu du svarer ganske pænt tilbage til ham i tråden. Sikke et overskud du har, respekt til dig  :wub:

Nogen gange få jeg total lyst til at fyre min bedste Robert Dølhus imitation af:lol:.. Men jeg holder mig i skinnet, nok mest fordi selv min bedste, ikke er særlig god:P.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er en af grundene til at jeg ikke er til sms'er. Det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til. Jeg fanges kun via opkald da det tager 3 sek. at regne ud om manden er seriøs. Begynder han på spørgsmål som er skrevet i annoncen så beder jeg ham læse annoncen og vende tilbage igen og afslutter samtalen . 

Dem der er for doven til at læse min annonce og ringe op er i 98% af tilfældene for doven til at dukke op i min butik.

Plus så vil jeg høre hans stemme så jeg er sikker på at vi har med en ægte bleg dansker at gøre. Selvom de nemt kan spottes i deres sms'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobrofyr skrev, for 5 minutter siden:

Utroligt hvad I GP’er skal udsættes for:(

Det nu okay.. For det meste så fanger mange af os dem tidligt og spilder ikke for lang tid på dem:P.. Jeg få mig også et godt grin engang i mellem så intet er så skidt at det ikke er godt for noget;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobrofyr skrev, for 10 minutter siden:

Utroligt hvad I GP’er skal udsættes for:(

Også en grund til at nemtøsen forlod stedet her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Også en grund til at nemtøsen forlod stedet her. 

Jeg pointerer lige at det ikke er en gæst herinde fra eller det ved jeg selvfølgelig ikke om det er men jeg regner ikke med det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden:

Jeg pointerer lige at det ikke er en gæst herinde fra eller det ved jeg selvfølgelig ikke om det er men jeg regner ikke med det.. 

Jo bla. i nemtøsens tilfælde. Undskyld afsporingen.

Den var ikke mynder på dig men Hobrofyr.

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden:

Jo bla. i nemtøsens grund. Undskyld afsporingen.

Den var ikke mynder på dig men Hobrofyr.

Ja det også fint nok.. Men det kunne ud fra din kommentar tydes som om at mit opslag var møntet på gæsterne herinde fra men det var ikke tilfældet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen

JA DEM ER DER MANGE AF GEMMER DEM SOM FISKER I MIN TELEFON DA JEG IKKE GIDER USERIØSE MÆND...

undre mig over deres kink over dette, virker meget desparado på mig...  næ må jeg bede om den dejlige seriøse mand der ved hvad han går efter og nyder at kommepå besøg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Nogen gange få jeg total lyst til at fyre min bedste Robert Dølhus imitation af:lol:.. Men jeg holder mig i skinnet, nok mest fordi selv min bedste, ikke er særlig god:P.. 

 

Den vil jeg gerne høre. Ikke fordi jeg tænder på den stemme :)

Kan du også køre baglæns på din Kreidler så? 

Tænker den er for bøvlet at slæbe med, når du er på den vagt i juni , jeg har forespurgt til på mail :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 minut siden:

Den vil jeg gerne høre. Ikke fordi jeg tænder på den stemme :)

Kan du også køre baglæns på din Kreidler så? 

Tænker den er for bøvlet at slæbe med, når du er på den vagt i juni , jeg har forespurgt til på mail :)

Jeg er den bedste baglænskører i verdenen:P.. 

Om ikke andet så jeg rimelig ferm med filmcitater.. Sjovt nok lagde Lars Hjortshøj også stemme til den ikoniske Disney figur:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 2 timer siden:

Hej xxx, har du tid kl xx.xx

Hvor svært kan det være ;)

Det har du selvfølgelig ret i. Men ISÆR hos danske piger synes jeg at det er nødvendigt at spørge ind. Jeg er selv slem til at planlægge, spørge, drømme og nogen gange kan der gå måneder før jeg vender tilbage på en dejlighed, som jeg har spurgt ind til, eller at vore kalendere endeligt svinger. 

Har lige fundet en tilfældig dansk dejlighed:

Tilbyder: Alle blide former, lækre kæreste oplevelser og Tantra. Modtager gerne par og flere fyre - Rollespil - Pirringsbondage - Dominans - Fodfetisch - Golden shower - Slavepige.

Billederne er fra August 2020

Fræk, lille godte i særklasse byder på dit livs hedeste Lolita eventyr!

Den frækkeste, forførende luksus-skønhed, du bare ikke må gå glip af! Hendes smukke smil og afslørende, sexede øjne charmerer straks bukserne af dig. Hendes lange, bløde, mørke lokker smyger sig ned til hendes lækre petit talje. Perfekte små, strittende bryster, på den lækreste ung-pige krop fra din vildeste fantasi. Den sødeste, lille, berøringsvenlige, struttende røv. Hendes stramme, liderlige mis, venter spændt på du kommer og leger med. Bered dig på intense oplevelser, dryppende hed sex og lad din vådeste drøm går i opfyldelse! Kom og mød naboens, dejligt, uartige datter. 

Ovenstående siger jo intet om, hvad skønheden yder. Hvad dækker tantra over? Kysses der? må man pille, slikke, dimse unz so wieter.

Så har fuld forståelse for Jennifer, der skal svare på 1000 ting - men hvis man som jeg, stadig har brug at stille spørgsmål, kan det jo kun begrænses ved bedre anonncer. 

Og sorry Jennifer - har ikke kigget på din annonce i denne omgang :D Og SELVFØLGELIG skal man kun spørge ind til ting der IKKE er nævn i annoncen. Hvis der står ORAL ER MED KONDOM så er Superfransk det sq nok også :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturligvis kan man spørge,  mit eksempel var så ekstremt. Men jeg har erfaret at det ofte lønner sig at kaste sig ud i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh gud ja....Det er skræmmende så mange der er der...Men den værste jeg har haft må nok være da jeg lejede et værelse ud i boligen- en mand kontakter mig og spørg om ham og hans kone må låne det..Vi snakker lidt seriøst frem og tilbage og kunne ikke lige aflure at han var useriøs..Han skriver så nogle timer senere, om vi har et udenomsområde de kunne bruge..hmm...Altså...tjo vi har da en stor garage...Det var perfekt mente manden...om der var afløb...Nu ved jeg jo så at den er hel gal...Svarede nej- til hvad da??

Manden skriver : Fordi konen tænder SÅ meget på at jeg kaster æg på hende.......

Kæft jeg grinede og svarede selvfølgelig ikke manden mere men altså...seriøst....Hvorfor....:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, 1 time siden:

Og sorry Jennifer - har ikke kigget på din annonce i denne omgang 

Spørgsmål omkring mine ydelser er bestemt også helt okay især hvis man har taget sig tid til at læse min annonce 2 gange så man er sikker på der ikke er svar deri:P.. Min annonce er kort og så præcis som mulig for at mænderne gider læse den til ende:ph34r::lol:.. De spørgsmål han spurgte om er tydeligt forklaret i min annonce og så gå jeg automatisk til "det her er en fuckface der vil få mig til at høre Thomas Buttenschøn":lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg forresten får en “spiller” i røret så går der helt automatisk havnearbejder i mig:lol: Den der stille hvisken de laver besvare jeg altid i bedste Linda P stil: Du er fandme nødt til at snakke noget højere, jeg kan slet ikke høre hvad du siger!!:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Spørgsmål omkring mine ydelser er bestemt også helt okay især hvis man har taget sig tid til at læse min annonce 2 gange så man er sikker på der ikke er svar deri:P.. Min annonce er kort og så præcis som mulig for at mænderne gider læse den til ende:ph34r::lol:.. De spørgsmål han spurgte om er tydeligt forklaret i min annonce og så gå jeg automatisk til "det her er en fuckface der vil få mig til at høre Thomas Buttenschøn":lol:.. 

Om ikk andet, så kom der tilgengæld gode info om dig i tråden din, dem havde jeg dog ikk set hvis, min R ikk var S :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...