Hop til indhold
Sifpigen

Er det blevet normalt at krejle om prisen hos pigen?

Recommended Posts

Hej alle sammen! (Både gæster og piger i branchen) 

(Denne tråd har ikke til formål at generalisere alle branchens gæster - men der er altså nogle, desværre, krejlere derude)  

Jeg har den seneste tid oplevet et ret stort antal af gæster som forsøger at prutte om prisen på mine ydelser. Både på mail men også når de står face to face med mig på klinikken. 

Og når jeg skriver "prutte om prisen" så er det ikke 100 kr. jeg snakker om. Normalvis hvis en gæst er kommet afsted uden den sidste 100 kr. så laver jeg bare den aftale, at de får lidt kortere tid eller noget andet - alt efter hvilken ydelse han ønsker. 

Men jeg har den seneste tid oplevet at mange gæster forsøger at prutte mig 500 kr. - ja sågar 1.000 kr. ned i pris :shock:

Og nu kunne man godt tro at det var fordi de var usikre på hvad mine priser var - men de kommer tit med forespørgslen "Hvad koster 30 min" - de får prisen - og derfra begynder krejleriet - gerne med kommentaren "Kan du ikke være lidt sød ved mig denne gang". Jeg er altid sød :lol: Men prisen er fast. 

Der har naturligvis altid været et par stykker som har prøvet at krejle om prisen - det vil der altid være :D Men jeg synes det har været særlig voldsomt her efter 2. lockdown. :wacko:

Andre piger som har oplevet dette? Eller er der gæster der kan give mig forklaring på hvorfor det pludselig er blevet OK at krejle om prisen? :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

Jeg betaler altid prisen og nogle gange lidt ekstra hvis man har ydet en god service.

Heldigvis kan man jo selv bestemme, man kan jo bare bede kunden om at gå;-)

Ønsker dig en fantastisk dag:biggrin:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det er dårlig stil at prutte om prisen, hvis man ikke vil betale prisen “der står på prisskiltet” så må man gå til en anden. ;)

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne aldrig drømme om det krejle om prisen, og betaler altid den oplyste pris. Det andet er pinligt og du skal i mine øjne bare losse dem ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - eller spørge om man kan få lidt rabat. Vi er altså ikke ude i at vi skal score pigen. Vi køber bare en ydelse. 
 

jeg personligt gør det ikke, men det er ikke fordi jeg synes det er pinligt eller moralsk forkert. Jeg frygter bare at oplevelsen bliver dårlig. 
 

i denne branche er der stort set ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet. Prisen siger mere om pigens selvopfattelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er normalt en Krejler - Hvis jeg skal købe møbler, biler, hårde hvidevarer - dvs fysiske genstande. Men kunne aldrig finde på at prutte om prisen når det en ydelse - det være sig frisører, massører og GP´er. 

Er sq tarveligt at gøre, for der er jo ikke noget "spillerum" her - Ingen indkøbspris der kan lejes med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Sifpigen skrev, for 14 minutter siden:

Hej alle sammen! (Både gæster og piger i branchen) 

(Denne tråd har ikke til formål at generalisere alle branchens gæster - men der er altså nogle, desværre, krejlere derude)  

Jeg har den seneste tid oplevet et ret stort antal af gæster som forsøger at prutte om prisen på mine ydelser. Både på mail men også når de står face to face med mig på klinikken. 

Og når jeg skriver "prutte om prisen" så er det ikke 100 kr. jeg snakker om. Normalvis hvis en gæst er kommet afsted uden den sidste 100 kr. så laver jeg bare den aftale, at de får lidt kortere tid eller noget andet - alt efter hvilken ydelse han ønsker. 

Men jeg har den seneste tid oplevet at mange gæster forsøger at prutte mig 500 kr. - ja sågar 1.000 kr. ned i pris :shock:

Og nu kunne man godt tro at det var fordi de var usikre på hvad mine priser var - men de kommer tit med forespørgslen "Hvad koster 30 min" - de får prisen - og derfra begynder krejleriet - gerne med kommentaren "Kan du ikke være lidt sød ved mig denne gang". Jeg er altid sød :lol: Men prisen er fast. 

Der har naturligvis altid været et par stykker som har prøvet at krejle om prisen - det vil der altid være :D Men jeg synes det har været særlig voldsomt her efter 2. lockdown. :wacko:

Andre piger som har oplevet dette? Eller er der gæster der kan give mig forklaring på hvorfor det pludselig er blevet OK at krejle om prisen? :wacko:

Ja, jeg mener og synes, at man som kunde ikke kan tillade sig at prutte om prisen, når man besøger en glædespige, hendes pris er fastlagt og det er nok også derfor mange skriver at prisen ikke kan forhandles, så må de nok overveje at gå hjem og tage en spiller.. Ja når det så er sagt, hvis man prutter om prisen, den kunde, gør han så også det når han går på restaurant eller på bar, der tror jeg næppe at personalet, sige så må du gå, hvis du ikke har råd.. Men, går den, så går den, men piger, kvinder hold fast, men synes det er frækt at spørge når man ankommer, de har jo set, læst prisen og ikke mindst hvad ydelser, service der er med til den pris.. Ja det var det, forsat god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne aldrig drømme om at "prutte om prisen". og slet ikk når jeg er blevet oplyst pris og ydelser først. Jeg ville da også blive lidt spids, hvis det gik den anden vej rundt:" Gir du ikke 1000 mere idag":blink: 

Jeg tænker også at det må dræbe lidt stemning. Jeg gir tit/ofte lidt penge i døren, hvis jeg har følt mig godt behandlet. Det er tit kommet tilbage X10.

Jeg har enkelte gange oplevet at stå med kr.100-300 kr "tilbage" når der er blevet betalt, og pigen spør om jeg vil ha X og Y, med for de sidste penge, og derved få jeg så lidt "rabat" men det syntes jeg er noget andet, da jeg ikke selv tar initiativ.

Ret mig hvis jeg tar fejl.

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Krejlere og prutten om pris i denne branche hører ingen steder hjemme! Tiggeri eller opskruning hører heller ikke hjemme - oplevede at en spurgte om drikke penge til en æske chokolade efter at have leveret et fint veludført blowjob - hun har ikke været i branchen længe, betal den pris der forlanges uden “brok” og lad være med at forsøge at få mere end du betaler for, eller presse “noget a la uden” eller en ekstratur,  eller tid ind i handlen, det skabet en bedste stemning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Måske er der nogle som tænker, at med tiderne som de er - ideen om at der måske ikke er så mange gæster pga corona - kan man få en bedre deal. 

Eller måske er der nogle som reelt selv har lidt økonomisk under corona og derfor prøver at finde steder de kan spare uden at gå ned på luksus. 

Selv har jeg nu ikke oplevet flere som krejler om prisen end sædvanligvis, så måske du bare har været uheldig, at de lige kom oveni hinanden. 

Jeg havde en enkelt gæst som jeg ellers har set nogle gange, som skrev og spurgte om jeg var på, og jo, det var jeg da. Så skriver han, at han desværre ikke har råd i denne måned "medmindre vi kan tage en hyggelig omgang uden afregning". Og jeg forstår ham jo godt, det er også træls. Det passede ikke sammen sidst, og vi har ikke set hinanden siden før nedlukningen. Men hvor ville jeg ønske, at han ikke havde spurgt. Rammen for vores møder er købesex og den rykker jeg ikke ved, så nu 'tvang' han mig til at afvise ham, og jeg hader det. Afvist er det sidste jeg har lyst til, at han skal føle sig. Ubehageligt for os begge. Nå, så fik I også lige den med og jeg fik luftet lidt. 

Men tag den i stiv arm @Sifpigen! :)

Måske skal du ved nye begynde at nævne prisen inden mødet, så der ikke er en undskyldning for at dukke op med mindre. Hvis du ikke allerede gør det. For telefonkrejlere slipper man aldrig for, men dem i døren er da et æv spild af tid. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm, gør det ikke selv, men oplever at når jeg kommer ofte hos den samme pige finder man en fælles pris der er god for begge. 

måske det skyldes at der er nogen der kigger på priserne hos de udenlandske piger og vil have samme pris :-) anyway det er jo en balance vi som kunder skal finde pengene i bugette og pigerne skal kunne leve af det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops
Sifpigen skrev, for 1 time siden:

Hej alle sammen! (Både gæster og piger i branchen) 

(Denne tråd har ikke til formål at generalisere alle branchens gæster - men der er altså nogle, desværre, krejlere derude)  

Jeg har den seneste tid oplevet et ret stort antal af gæster som forsøger at prutte om prisen på mine ydelser. Både på mail men også når de står face to face med mig på klinikken. 

Og når jeg skriver "prutte om prisen" så er det ikke 100 kr. jeg snakker om. Normalvis hvis en gæst er kommet afsted uden den sidste 100 kr. så laver jeg bare den aftale, at de får lidt kortere tid eller noget andet - alt efter hvilken ydelse han ønsker. 

Men jeg har den seneste tid oplevet at mange gæster forsøger at prutte mig 500 kr. - ja sågar 1.000 kr. ned i pris :shock:

Og nu kunne man godt tro at det var fordi de var usikre på hvad mine priser var - men de kommer tit med forespørgslen "Hvad koster 30 min" - de får prisen - og derfra begynder krejleriet - gerne med kommentaren "Kan du ikke være lidt sød ved mig denne gang". Jeg er altid sød :lol: Men prisen er fast. 

Der har naturligvis altid været et par stykker som har prøvet at krejle om prisen - det vil der altid være :D Men jeg synes det har været særlig voldsomt her efter 2. lockdown. :wacko:

Andre piger som har oplevet dette? Eller er der gæster der kan give mig forklaring på hvorfor det pludselig er blevet OK at krejle om prisen? :wacko:

Send dem  hjem med uforrettet sag - Ingen arme ingen småkager :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det stammer fra udenlandske kvinder. 

Jeg har indtryk af at især thai piger har priser der kan forhandles. 

Nogle tager så metoden med til de Danske piger. 

Danmark udvikler sig til et krejler land. Desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prutter heller aldrig - øh om prisen - men jeg kunne godt tænke mig at spørge om, hvad så hvis man så ikke syntes ydelsen var god nok - i forhold til det aftalte???? Jeg har aldrig selv forlangt penge retur - men besøger heller ikke denne gp mere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Da jeg var ung, sagde slagteren “du bestemmer prisen på hamburgerryg og jeg bestemmer ud fra den pris, hvor meget vand jeg kommer i”

kvalitet koster. Hvis man ikke kan betale den angivet pris, så vent til du har penge nok, eller find noget billiger, men man prutter IKKE om noget så personligt som en ydelse fra en GP, det kan kun ende galt, skuffet pige, dårlig services, trykket stemning mm, lad være.

Penge tilbage vil jeg nok aldrig forvente, men kunne god finde på at sige at jeg ikke var tilfreds med den ydelse jeg fik kontra prisen, men det er jeg ingen gang sikker på, igen det er noget meget personligt, sålegænger ville bare ikke komme igen, og evt liggen saglig anmeldelse på denne side, så andre ikke kommer i samme situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Nannas Hjørne skrev, for 55 minutter siden:

Måske er der nogle som tænker, at med tiderne som de er - ideen om at der måske ikke er så mange gæster pga corona - kan man få en bedre deal. 

Eller måske er der nogle som reelt selv har lidt økonomisk under corona og derfor prøver at finde steder de kan spare uden at gå ned på luksus. 

Selv har jeg nu ikke oplevet flere som krejler om prisen end sædvanligvis, så måske du bare har været uheldig, at de lige kom oveni hinanden. 

Jeg havde en enkelt gæst som jeg ellers har set nogle gange, som skrev og spurgte om jeg var på, og jo, det var jeg da. Så skriver han, at han desværre ikke har råd i denne måned "medmindre vi kan tage en hyggelig omgang uden afregning". Og jeg forstår ham jo godt, det er også træls. Det passede ikke sammen sidst, og vi har ikke set hinanden siden før nedlukningen. Men hvor ville jeg ønske, at han ikke havde spurgt. Rammen for vores møder er købesex og den rykker jeg ikke ved, så nu 'tvang' han mig til at afvise ham, og jeg hader det. Afvist er det sidste jeg har lyst til, at han skal føle sig. Ubehageligt for os begge. Nå, så fik I også lige den med og jeg fik luftet lidt. 

Men tag den i stiv arm @Sifpigen! :)

Måske skal du ved nye begynde at nævne prisen inden mødet, så der ikke er en undskyldning for at dukke op med mindre. Hvis du ikke allerede gør det. For telefonkrejlere slipper man aldrig for, men dem i døren er da et æv spild af tid. 

Nu du skriver "en gratis omgang", så har jeg en historie fra sidste uge. 

En jeg kender der jobber som du, havde i sidste uge en henvendelse fra en kunde, der har besøgt hende før. Han spørger på sms on hun har tid til ca 45 minutter, hvilket bliver bekræftet. 

Han ankommer og de sexer. Da han er færdig, går han igen og hun kommer i tanke om at hun har glemt betalingen :)

Skriver til ham og fortæller med betalingen. Han skriver tilbage, at han da ikke vil betale, da hun selv ville ha sex. Stiktosset bliver hun og kræver de aftalte penge for de 45 minutter. 

Han nægter og hun er sur. Ved faste kunder, betaler de normalt efter sex. Så hendes tillid til ham er i bund. Hun skriver til ham at han kan overføre pengene på mobilpay. Han gjorde det, dog kun noget af beløbet og resten, når han får løn. 

Dvs han slet ikke havde alle pengene fra start. Når han betaler det sidste, bliver han blokeret og må finde en anden. 

Fra nu af, er betaling ved ankomst :)

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 11 minutter siden:

Nu du skriver "en gratis omgang", så har jeg en historie fra sidste uge. 

En jeg kender der jobber som du, havde i sidste uge en henvendelse fra en kunde, der har besøgt hende før. Han spørger på sms on hun har tid til ca 45 minutter, hvilket bliver bekræftet. 

Han ankommer og de sexer. Da han er færdig, går han igen og hun kommer i tanke om at hun har glemt betalingen :)

Skriver til ham og fortæller med betalingen. Han skriver tilbage, at han da ikke vil betale, da hun selv ville ha sex. Stiktosset bliver hun og kræver de aftalte penge for de 45 minutter. 

Han nægter og hun er sur. Ved faste kunder, betaler de normalt efter sex. Så hendes tillid til ham er i bund. Hun skriver til ham at han kan overføre pengene på mobilpay. Han gjorde det, dog kun noget af beløbet og resten, når han får løn. 

Dvs han slet ikke havde alle pengene fra start. Når han betaler det sidste, bliver han blokeret og må finde en anden. 

Fra nu af, er betaling ved ankomst :)

 

 

Derfor er det smart at ordne betaling inden man begynder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Derfor er det smart at ordne betaling inden man begynder.

Hehe ja, har jeg altid sagt til hende. Men tillid til faste har været der, dog er den væk nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Kunne det ikke være en ide at I piger indgik en aftale med Express bank, så kunderne kunne på det over 10 måneder rentefrit ?

der ville ikke gå lang tid før jeg ville være i RKI, for det ville jeg ikke kunne styre. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 2 timer siden:

Hej alle sammen! (Både gæster og piger i branchen) 

(Denne tråd har ikke til formål at generalisere alle branchens gæster - men der er altså nogle, desværre, krejlere derude)  

Jeg har den seneste tid oplevet et ret stort antal af gæster som forsøger at prutte om prisen på mine ydelser. Både på mail men også når de står face to face med mig på klinikken. 

 

 

Har det ikke altid været noget, man gjorde? Efter min mening er det en del af gamet... Det har dog aldrig været om de store beløb du nævner, måske også fordi jeg ikke går til nogen der tager så meget -1000kr. er mit max -og jeg har ingen skrupler med, at prutte lidt om prisen -men jeg acceptere også, hvis de siger prisen er fast -medmindre jeg ikke får, hvad det var aftalt på forhånd... Ligesom nogen hen af vejen i massagen tilbyder ekstra -så snakker vi da lidt om prisen -det er vel ikke noget odiøst i... Men jeg gider ikke det hele skal dreje sig om penge -når vi har en aftale -er det sådan -trods nogen lige skal se om der er mere, at komme efter... -det er "turnoff" og jeg gider det ikke -det skal være hyggeligt;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Pophair skrev, for 21 minutter siden:

Nu du skriver "en gratis omgang", så har jeg en historie fra sidste uge. 

En jeg kender der jobber som du, havde i sidste uge en henvendelse fra en kunde, der har besøgt hende før. Han spørger på sms on hun har tid til ca 45 minutter, hvilket bliver bekræftet. 

Han ankommer og de sexer. Da han er færdig, går han igen og hun kommer i tanke om at hun har glemt betalingen :)

Skriver til ham og fortæller med betalingen. Han skriver tilbage, at han da ikke vil betale, da hun selv ville ha sex. Stiktosset bliver hun og kræver de aftalte penge for de 45 minutter. 

Han nægter og hun er sur. Ved faste kunder, betaler de normalt efter sex. Så hendes tillid til ham er i bund. Hun skriver til ham at han kan overføre pengene på mobilpay. Han gjorde det, dog kun noget af beløbet og resten, når han får løn. 

Dvs han slet ikke havde alle pengene fra start. Når han betaler det sidste, bliver han blokeret og må finde en anden. 

Fra nu af, er betaling ved ankomst :)

 

 

Årh hvor træls! 

Jeg har flere gange gjort den samme som hende, men er godt nok glad for at kunne sige, at hver og en er vendt tilbage med betalingen. Men det har så også været mænd som gerne ville se mig igen ;) Jeg håber, at manden fra din historie sidder med stiv pik i hånd derhjemme og fortryder at han mistede sin ynglings GP ved sin latterlige tilgang. Det bliver et trist udvalg af glædespiger, hvis man kun må arbejde når man IKKE har lyst til sex. Latterligt argument. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 29 minutter siden:

Nu du skriver "en gratis omgang", så har jeg en historie fra sidste uge. 

En jeg kender der jobber som du, havde i sidste uge en henvendelse fra en kunde, der har besøgt hende før. Han spørger på sms on hun har tid til ca 45 minutter, hvilket bliver bekræftet. 

Han ankommer og de sexer. Da han er færdig, går han igen og hun kommer i tanke om at hun har glemt betalingen :)

Skriver til ham og fortæller med betalingen. Han skriver tilbage, at han da ikke vil betale, da hun selv ville ha sex. Stiktosset bliver hun og kræver de aftalte penge for de 45 minutter. 

Han nægter og hun er sur. Ved faste kunder, betaler de normalt efter sex. Så hendes tillid til ham er i bund. Hun skriver til ham at han kan overføre pengene på mobilpay. Han gjorde det, dog kun noget af beløbet og resten, når han får løn. 

Dvs han slet ikke havde alle pengene fra start. Når han betaler det sidste, bliver han blokeret og må finde en anden. 

Fra nu af, er betaling ved ankomst :)

 

 

Hvis man går uden at betale, er det så ikke at sidestille med butiks tyveri? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden:

Årh hvor træls! 

Jeg har flere gange gjort den samme som hende, men er godt nok glad for at kunne sige, at hver og en er vendt tilbage med betalingen. Men det har så også været mænd som gerne ville se mig igen ;) Jeg håber, at manden fra din historie sidder med stiv pik i hånd derhjemme og fortryder at han mistede sin ynglings GP ved sin latterlige tilgang. Det bliver et trist udvalg af glædespiger, hvis man kun må arbejde når man IKKE har lyst til sex. Latterligt argument. 

Ja virkeligt et dårligt argument med at pigen selv har lyst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...