Hop til indhold
Sifpigen

Er det blevet normalt at krejle om prisen hos pigen?

Recommended Posts

Den flittige skrev, for 2 timer siden:

Pigen siger 1000, du siger 500, i lander så på 750, men tror du virkelig at du får den allerbedste ydelse pigen kan give. ?

Jeg selv bruger aldrig tid på forhandling.

Ja det tror jeg da;-) har altid god tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 55 minutter siden:

Det kunne så være interessant at se hvor god en ydelse du ville få, hvis du bare betalte prisen :P

-Jeg betaler prisen vi finder frem til...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Ja det tror jeg da;-) har altid god tid...

Haha , du er altså sjov, jeg elsker din humor  :lol:

Det er da bare indtil du bliver skamredet og sluget så flad gennem et blowjob , at du får en ud af kroppen oplevelse og glemmer hvad du selv hedder og hvor du selv bor 

 Så står du der `med dine udmattede leftovers af corpus  og stadigt skælvende hænder, og prøver at komme til dig selv efter din ude-af - kroppen-oplevelse  imens du stadig kan høre englene synge for først gang i dit liv  , at du smider det beløb som pigen nævner , fordi du er for diffus i pæren og for udmattet til at kunne  forhandle  :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 10.5.2021 at 07:53:

Hej alle sammen! (Både gæster og piger i branchen) 

(Denne tråd har ikke til formål at generalisere alle branchens gæster - men der er altså nogle, desværre, krejlere derude)  

Jeg har den seneste tid oplevet et ret stort antal af gæster som forsøger at prutte om prisen på mine ydelser. Både på mail men også når de står face to face med mig på klinikken. 

Og når jeg skriver "prutte om prisen" så er det ikke 100 kr. jeg snakker om. Normalvis hvis en gæst er kommet afsted uden den sidste 100 kr. så laver jeg bare den aftale, at de får lidt kortere tid eller noget andet - alt efter hvilken ydelse han ønsker. 

Men jeg har den seneste tid oplevet at mange gæster forsøger at prutte mig 500 kr. - ja sågar 1.000 kr. ned i pris :shock:

Og nu kunne man godt tro at det var fordi de var usikre på hvad mine priser var - men de kommer tit med forespørgslen "Hvad koster 30 min" - de får prisen - og derfra begynder krejleriet - gerne med kommentaren "Kan du ikke være lidt sød ved mig denne gang". Jeg er altid sød :lol: Men prisen er fast. 

Der har naturligvis altid været et par stykker som har prøvet at krejle om prisen - det vil der altid være :D Men jeg synes det har været særlig voldsomt her efter 2. lockdown. :wacko:

Andre piger som har oplevet dette? Eller er der gæster der kan give mig forklaring på hvorfor det pludselig er blevet OK at krejle om prisen? :wacko:

jeg ved - af gode grunde - ikke om det er blevet værre ? Jeg har ofte oplevet at det kommer i perioder , med at mange pludselig prøver 

andre perioder er det slet ingen . 

 

min erfaring er i hverfald , at det altid kommer i bølger hvor det også har været meget ekstremt 

Jeg tror ikke at du kan undgå at det sker nogensinde , alt efter hvor længe du er i branchen ? 

 

Du må aldrig tage det personligt . Det er ikke dig den er gal med . Husk det <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 42 minutter siden:

Haha , du er altså sjov, jeg elsker din humor  :lol:

Det er da bare indtil du bliver skamredet og sluget så flad gennem et blowjob , at du får en ud af kroppen oplevelse og glemmer hvad du selv hedder og hvor du selv bor 

 Så står du der `med dine udmattede leftovers af corpus  og stadigt skælvende hænder, og prøver at komme til dig selv efter din ude-af - kroppen-oplevelse  imens du stadig kan høre englene synge for først gang i dit liv  , at du smider det beløb som pigen nævner , fordi du er for diffus i pæren og for udmattet til at kunne  forhandle  :P

 

 

-jeg siger aldrig nej til et godt tilbud;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 45 minutter siden:

Igen , så er din humor mod al forventning 

du er altså sjov :lol:

-Du er nok den eneste der ik bliver sur... Jeg har modsatte erfaringer med et par damer -der når vi er færdige -ikke magter noget som helst -de er som en våd klud der ikke kan vrides mere -de er fuldstændig ligeglad med, hvad de får el. om de får noget -når jeg går -de ligger bare med et saligt smil på læben... Men naturligvis betaler jeg det vi har aftalt på forhånd... (det er ikke alt man kan få for penge;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 11.5.2021 at 14:31:

Pigen siger 1000, du siger 500, i lander så på 750, men tror du virkelig at du får den allerbedste ydelse pigen kan give. ?

Jeg selv bruger aldrig tid på forhandling.

Så når du ikke vil forhandle er det altså ikke af moralske grunde, men fordi du ønsker en god ydelse. 
 

Jeg er enig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 11.5.2021 at 15:31:

Næ, men dit udgangspunkt er forkert, når hendes priser ikke er højere end segmentet. Bortset fra det, fatter jeg ikke at man henvender sig til en, hvis man mener priserne er over markedsprisen, når der er så mange alternativer - så fra dit fejlbehæftede udgangspunkt har jeg også svært ved at se det give mening. 

Men jeg hæfter mig dog ved at du ikke er uenig i, at det ikke moralsk forkert at spørge til prisen. 
 

At du så ikke vil henvende dig til een som har for høje priser kan jeg jo ikke være uenig i. Og om du kan se om det giver mening er vel heller ikke noget man kan være enig eller uenig i. Du ved jo bedst selv hvad du finder mening i. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 10.5.2021 at 07:53:

Hej alle sammen! (Både gæster og piger i branchen) 

(Denne tråd har ikke til formål at generalisere alle branchens gæster - men der er altså nogle, desværre, krejlere derude)  

Jeg har den seneste tid oplevet et ret stort antal af gæster som forsøger at prutte om prisen på mine ydelser. Både på mail men også når de står face to face med mig på klinikken. 

Og når jeg skriver "prutte om prisen" så er det ikke 100 kr. jeg snakker om. Normalvis hvis en gæst er kommet afsted uden den sidste 100 kr. så laver jeg bare den aftale, at de får lidt kortere tid eller noget andet - alt efter hvilken ydelse han ønsker. 

Men jeg har den seneste tid oplevet at mange gæster forsøger at prutte mig 500 kr. - ja sågar 1.000 kr. ned i pris :shock:

Og nu kunne man godt tro at det var fordi de var usikre på hvad mine priser var - men de kommer tit med forespørgslen "Hvad koster 30 min" - de får prisen - og derfra begynder krejleriet - gerne med kommentaren "Kan du ikke være lidt sød ved mig denne gang". Jeg er altid sød :lol: Men prisen er fast. 

Der har naturligvis altid været et par stykker som har prøvet at krejle om prisen - det vil der altid være :D Men jeg synes det har været særlig voldsomt her efter 2. lockdown. :wacko:

Andre piger som har oplevet dette? Eller er der gæster der kan give mig forklaring på hvorfor det pludselig er blevet OK at krejle om prisen? :wacko:

SIF for dælen<3<3

Du ser dælme lækker ud:x
Hvis du kommer til Aarhus eller Randers, vil jeg love dig ikke at prutte:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 11 timer siden:

Men jeg hæfter mig dog ved at du ikke er uenig i, at det ikke moralsk forkert at spørge til prisen.

Det må du gerne for min skyld. Som med alt andet kan det afgørende være, hvordan man spørger - men principielt ser jeg intet moralsk problem - det er jo et marked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Thai skrev, for 22 timer siden:

SIF for dælen<3<3

Du ser dælme lækker ud:x
Hvis du kommer til Aarhus eller Randers, vil jeg love dig ikke at prutte:P

 

Haha hvor er du sød! Det skal jeg nok huske ;) Desværre tror jeg ikke at jeg kommer på de kanter lige foreløbig. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Kunne man dog bare få de kvinder til at betale. Ja så måtte de sgu gerne krejle om prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har én eneste gang "forhandlet".

Pigen forlangte en ublu pris, altså helt ude i hampen efter mine begreber så jeg sagde nej tak for begyndte at tage jakken på igen, så ændrede prisen sig til under det halve så vi nåede ned på et rimeligt niveau hvor også jeg kan være med.
Oplevelsen blev ikke dårlig og der var ingen sure miner, hun prøvede vel bare at presse citronen ellers også så jeg særligt velhavende ud den dag. :lol:

Man kan nok ikke kalde det at kregle for jeg var på vej ud af døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej jeg prøver ikke at forhandle prisen. Næsten alle piger har prisen på deres ydelser på deres hjemmeside. Og hvis jeg synes det er for dyrt, så skipper jeg bare videre til den næste, indtil jeg finder hvad jeg søger, til en pris jeg synes er fair. Og de fleste piger har en max pris på 12-1400 for en time, hvilket, i mine øjne, er en fair pris. Men each to their own.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 46 minutter siden:

Nej jeg prøver ikke at forhandle prisen. Næsten alle piger har prisen på deres ydelser på deres hjemmeside. Og hvis jeg synes det er for dyrt, så skipper jeg bare videre til den næste, indtil jeg finder hvad jeg søger, til en pris jeg synes er fair. Og de fleste piger har en max pris på 12-1400 for en time, hvilket, i mine øjne, er en fair pris. Men each to their own.

Der er jo ikke så meget om det er fair eller ej -eller om pigen er det værd  -men når man har et krejlerGEN -så er det ikke noget man tænker over -det sker bare... Jeg ser ikke i andre der bare betaler som dumme eller naive -ligesom jeg ikke føler mig selv som en ond eller dårlig person;-) vi er bare forskellige som kunder og gp -Nogen kan lide moderen andre vil helle have datteren -andre igen tænder mere på manden el. sønnen...ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Der er jo ikke så meget om det er fair eller ej -eller om pigen er det værd  -men når man har et krejlerGEN -så er det ikke noget man tænker over -det sker bare... Jeg ser ikke i andre der bare betaler som dumme eller naive -ligesom jeg ikke føler mig selv som en ond eller dårlig person;-) vi er bare forskellige som kunder og gp -Nogen kan lide moderen andre vil helle have datteren -andre igen tænder mere på manden el. sønnen...ggg

Jeg betaler pigen hvad hun bede om, 99% af gangene før jeg en suplim behandling, hvorfor så krejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...