Hop til indhold
Dingdongdynamo

Kondom med hjem

Recommended Posts

Spurgte thai om jeg måtte få mit kondom med hjem - underligt ja. Men jeg vil ikke smide mit dna alle vegne. De påstod at det var smidt ud, og de max 2 minutter jeg var i bad havde de været ude med skraldet udenfor - jeg var i rummet med udgangen til skraldespandene da jeg var i bad.

Jeg fik overtalt dem til at gå med ud og hente det (et større skænderi). Men efter at have rodet skrald og taget hende i flere løgne med hvor mange poser der var smidt ud, og at det ikke var deres poser, de ikke kunne huske hvilken skraldespand det var smidt i osv. Måtte jeg opgive mit forehavende. Nu er jeg da helt sikker på at de gemmer sagerne til “noget”. 

 

Paranoia ja - men det er fandme underligt! 

 

Har andre været ude for noget lignende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man det således, er det så ikke bare, selv at afmontere kondomet efter brug og putte det i en medbragt æske,Poste eller lign. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Dingdongdynamo skrev, 1 time siden:

Spurgte thai om jeg måtte få mit kondom med hjem - underligt ja. Men jeg vil ikke smide mit dna alle vegne. De påstod at det var smidt ud, og de max 2 minutter jeg var i bad havde de været ude med skraldet udenfor - jeg var i rummet med udgangen til skraldespandene da jeg var i bad.

Jeg fik overtalt dem til at gå med ud og hente det (et større skænderi). Men efter at have rodet skrald og taget hende i flere løgne med hvor mange poser der var smidt ud, og at det ikke var deres poser, de ikke kunne huske hvilken skraldespand det var smidt i osv. Måtte jeg opgive mit forehavende. Nu er jeg da helt sikker på at de gemmer sagerne til “noget”. 

 

Paranoia ja - men det er fandme underligt! 

 

Har andre været ude for noget lignende?

Dit dna er allere en masse steder i thaihytten, så kondomet er totalt ligegyldigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet enkelte mænd slå knude på gummiet og tage det med hjem. På den måde, tager han så også mit DNA med hjem..... Jeg forstår godt frygten for at have DNA-materiale liggende og flyde, men det har vi jo alle hele tiden, når vi fælder hår og sætter andre aftryk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Roger Rabbit skrev, for 32 minutter siden:

Dit dna er allere en masse steder i thaihytten, så kondomet er totalt ligegyldigt

Måske han frygter hun tømmer det op i sig og han pludselig bliver kontaktet ang. betaling af børnepenge bare en tanke. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, 1 time siden:

Har andre været ude for noget lignende?

Nej... nej det har jeg ikke. Men det er min egen skyld, jeg har aldrig taget mit kondom med hjem, da jeg har svært ved at se hvad de skulle bruge min “brugte” sæd til...

Se det fra den lyse side, de glemmer næppe ham “idioten” der fik dem til at rode i skrald efter lige netop hans kondom :D 

Er du 100% sikker på det var dit kondom du fik med hjem? Tænker der er en god chance for at det var en anden mands sovs der røg i handskerummet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 20 minutter siden:

jeg har aldrig taget mit kondom med hjem, da jeg har svært ved at se hvad de skulle bruge min “brugte” sæd til...

Jeg er blevet kontaktet af mænd, der gerne ville komme og hente posen med brugte kondomer efter endt vagt. De fine tilbud har jeg naturligvis afslået. Til hvad? Udover at tømme kondomerne direkte i munden, kan man vel altid finde på et eller andet at bruge folks DNA til ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Dingdongdynamo skrev, for 2 timer siden:

Spurgte thai om jeg måtte få mit kondom med hjem - underligt ja. Men jeg vil ikke smide mit dna alle vegne. De påstod at det var smidt ud, og de max 2 minutter jeg var i bad havde de været ude med skraldet udenfor - jeg var i rummet med udgangen til skraldespandene da jeg var i bad.

Jeg fik overtalt dem til at gå med ud og hente det (et større skænderi). Men efter at have rodet skrald og taget hende i flere løgne med hvor mange poser der var smidt ud, og at det ikke var deres poser, de ikke kunne huske hvilken skraldespand det var smidt i osv. Måtte jeg opgive mit forehavende. Nu er jeg da helt sikker på at de gemmer sagerne til “noget”. 

 

Paranoia ja - men det er fandme underligt! 

 

Har andre været ude for noget lignende?

Fik du kigget i deres køleskab? Måske bruger de dem til dressing senere:lol:

Ej undskyld kunne ikke lade være

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 timer siden:

Jeg er blevet kontaktet af mænd, der gerne ville komme og hente posen med brugte kondomer efter endt vagt. De fine tilbud har jeg naturligvis afslået. Til hvad? Udover at tømme kondomerne direkte i munden, kan man vel altid finde på et eller andet at bruge folks DNA til ;) 

Det er ellers en ret fed kink at ligge der smurt ind i fremmed sperm.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Dingdongdynamo skrev, for 10 timer siden:

Spurgte thai om jeg måtte få mit kondom med hjem - underligt ja. Men jeg vil ikke smide mit dna alle vegne. De påstod at det var smidt ud, og de max 2 minutter jeg var i bad havde de været ude med skraldet udenfor - jeg var i rummet med udgangen til skraldespandene da jeg var i bad.

Jeg fik overtalt dem til at gå med ud og hente det (et større skænderi). Men efter at have rodet skrald og taget hende i flere løgne med hvor mange poser der var smidt ud, og at det ikke var deres poser, de ikke kunne huske hvilken skraldespand det var smidt i osv. Måtte jeg opgive mit forehavende. Nu er jeg da helt sikker på at de gemmer sagerne til “noget”. 

 

Paranoia ja - men det er fandme underligt! 

 

Har andre været ude for noget lignende?

Dagens bedste grin. :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 9 timer siden:

Nej... nej det har jeg ikke. Men det er min egen skyld, jeg har aldrig taget mit kondom med hjem, da jeg har svært ved at se hvad de skulle bruge min “brugte” sæd til...

Se det fra den lyse side, de glemmer næppe ham “idioten” der fik dem til at rode i skrald efter lige netop hans kondom :D 

Er du 100% sikker på det var dit kondom du fik med hjem? Tænker der er en god chance for at det var en anden mands sovs der røg i handskerummet ;) 

Det er jo altid en mulighed lige at smage på det for at være sikker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 timer siden:

 Til hvad? 

Aflevere dem i banken? :P

Får man ikke 500 pr. "aflevering"? 

Gad godt se kasse-medarbejderen i sædbank når der afleveres 10 færdigpakkede portioner. :D

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 4 timer siden:

Aflevere dem i banken? :P

Får man ikke 500 pr. "aflevering"? 

Gad godt se kasse-medarbejderen i sædbank når der afleveres 10 færdigpakkede portioner. :D

/North 

Så teoretisk så kunne afleveringen i banken rent faktisk betale pigens arbejde med malkningen .... Hmm ... Hvis bare det holdte i virkeligheden, så vidste jeg da godt hvad jeg skulle et par gange om dagen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, for 16 timer siden:

Nu er jeg da helt sikker på at de gemmer sagerne til “noget”.

De sælger det til barnløse på det sorte marked. Ganske velkendt procedure på danske bordeller og klinikker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
SweetMilf6630 skrev, for 23 timer siden:

Måske han frygter hun tømmer det op i sig og han pludselig bliver kontaktet ang. betaling af børnepenge bare en tanke. 

Havde en gammel arbejdskollega der gjorde det efter en date. Han var så angst for at hun ville bruge det til at inseminere sig selv med, haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 2.5.2021 at 23:51:

Måske han frygter hun tømmer det op i sig og han pludselig bliver kontaktet ang. betaling af børnepenge bare en tanke. 

Det behøver han nu ikke at bekymre sig om, da de fleste kondomer også har et sæddræbende middel i dets lag af glidecreme - ergo den omgang der er er afleveret inde i kondomet er nok ikke særlig effektiv til at sørge for produktion af et afkom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Det er grunden til at jeg altid faker min udløsning. 

 

Præcis, jeg foretrækker dog den metode, at tage hende i en doggy, når jeg så foregiver at komme, river jeg kondomet af og spytter hende på ryggen. Er dog en enkelt gang kommet lidt i klister, da savl og spyt også løb ned af hagen 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her tråd er det mest crazy jeg længe har læst.... har fået den største griner


Kan så sige at jeg besøgte min første lækre (semi-amatør) blonde sugarbabe/GP i onsdags og (efter aftale og tests) kneppede hende uden kondom og gav hende den største creampie dybt i hendes mis :DDet føltes helt fantastisk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 2 timer siden:

Præcis, jeg foretrækker dog den metode, at tage hende i en doggy, når jeg så foregiver at komme, river jeg kondomet af og spytter hende på ryggen. Er dog en enkelt gang kommet lidt i klister, da savl og spyt også løb ned af hagen 

Eneste gang siden EG's begyndelse som jeg ville have betalt for at være en flue på væggen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Det var dog et forfærdeligt magtmisbrug den undercover thaimassagebiks har gang i. Nu er fuglen jo fløjet for denne gang, men fremadrettet så ser jeg kun 2 mulige veje frem hvis du fortsat vil nyde betalt fisse uden at dele dit DNA med CIA, mafiaen, ensomme barnløse kvinder og Mette Frederiksens personlige reservebeholdning i kælderen.

1) Bananas metoden med fake udløsning - eventuelt Æ'Sønderjysk Bananas metode med spyt og hele baduljen til den erfarne faker (tak til @Bananas og @Æ´Synderjyde for grinet) 

2) Slut besøget af med at hun eller du spiller pikken af. Vinklen, præcision og godt sigte er enormt vigtige ved denne metode. Du lægger dig fladt på ryggen, eller - hvis kanonen ikke skyder som den gjorde engang, og du har brug for lidt hjælp fra tyngdekraften - med ryggen fladt og lænden op ad væggen så din pik peger ned mod dit ansigt. Når udløsningen nærmer sig, kan du derved sigte direkte i munden på dig selv, sluge hele ladningen og med garanti beholde ejerskabet over dit DNA. Bemærk at denne metode kun virker på sperm. Sved, hudpartikler, fingeraftryk, hår, og spyt må brugeren selv sørge for at fjerne på anden vis. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...