Hop til indhold
Dingdongdynamo

Kondom med hjem

Recommended Posts

Francois skrev, for 15 timer siden:

Det behøver han nu ikke at bekymre sig om, da de fleste kondomer også har et sæddræbende middel i dets lag af glidecreme - ergo den omgang der er er afleveret inde i kondomet er nok ikke særlig effektiv til at sørge for produktion af et afkom.

Der tager du fejl. Det er heldigvis de færreste kondomer der har sæddræbende middel. Det er nemlig ikke godt for fissens sarte miljø.

Det er nemt at tjekke. Hvis det ikke står på pakken at det indeholder et sæddræbende middel så gør det det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 51 minutter siden:

Det behøver han nu ikke at bekymre sig om, da de fleste kondomer også har et sæddræbende middel i dets lag af glidecreme - ergo den omgang der er er afleveret inde i kondomet er nok ikke særlig effektiv til at sørge for produktion af et afkom.

Der tager du fejl. Det er heldigvis de færreste kondomer der har sæddræbende middel. Det er nemlig ikke godt for fissens sarte miljø.

Det er nemt at tjekke. Hvis det ikke står på pakken at det indeholder et sæddræbende middel så gør det det ikke.

Og det sæddræbende må da være på ydersiden af kondomet, og ikke indeni.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fåes kondomer jo ikke fuldt udrullede på forhånd, derfor vil alle påførte cremer og midler være på både inder- og ydersiden da siderne jo rører ved hinanden indtil de er rullet ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Miza skrev, for 4 timer siden:

Nu fåes kondomer jo ikke fuldt udrullede på forhånd, derfor vil alle påførte cremer og midler være på både inder- og ydersiden da siderne jo rører ved hinanden indtil de er rullet ud.

Godt jeg ej bruger den slags, nok om det, men hellere undvære og da slet ikke slæbe med hjem :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 timer siden:

Godt jeg ej bruger den slags, nok om det, men hellere undvære og da slet ikke slæbe med hjem :mellow:

Hvad vil du undvære Thaimig : Besøg eller kondom?

Redigeret af PeterG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, den 2.5.2021 at 22:16:

Spurgte thai om jeg måtte få mit kondom med hjem - underligt ja. Men jeg vil ikke smide mit dna alle vegne. De påstod at det var smidt ud, og de max 2 minutter jeg var i bad havde de været ude med skraldet udenfor - jeg var i rummet med udgangen til skraldespandene da jeg var i bad.

Jeg fik overtalt dem til at gå med ud og hente det (et større skænderi). Men efter at have rodet skrald og taget hende i flere løgne med hvor mange poser der var smidt ud, og at det ikke var deres poser, de ikke kunne huske hvilken skraldespand det var smidt i osv. Måtte jeg opgive mit forehavende. Nu er jeg da helt sikker på at de gemmer sagerne til “noget”. 

 

Paranoia ja - men det er fandme underligt! 

 

Har andre været ude for noget lignende?

Er det dig, Kronprins Frederik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, for 8 timer siden:

“De” om jeg må be

Er det De, Kronprins Frederik? :P

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
PeterG skrev, den 5.5.2021 at 02:01:

Hvad vil du undvære Thaimig : Besøg eller kondom?

Hva tror du :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 3.5.2021 at 00:12:

Jeg er blevet kontaktet af mænd, der gerne ville komme og hente posen med brugte kondomer efter endt vagt. De fine tilbud har jeg naturligvis afslået. Til hvad? Udover at tømme kondomerne direkte i munden, kan man vel altid finde på et eller andet at bruge folks DNA til ;) 

Addrr hahahah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ude på noget lignende. Det var et blow, hvor jeg var så dum ikke at bruge kondom. Pludselig kom jeg i munden på hende og vupti....så var hele ladningen væk. Alt mit DNA havde hun lynhurtigt arkiveret dybt i mavesækken, og så sad hun og minsandten smilede frækt til mig. Jeg var rystet. Vi vidste jo begge, hvad der var foregået. Jeg så det jo selv. Tyveri ved højlys dag, men hvad skulle jeg gøre? Mit DNA var væk. Jeg sad ellers klar med en lille frysepose til at samle op i. Den har jeg altid med mig, og jeg lægger den tit fremme på et bord fra start, så pigen ved, at mig kan man ikke snyde. Selv en helt almindelig 2-liters pose rækker faktisk til en del besøg, så det er en løsning alle,har råd til. Når jeg tager posen op af lommen, så er det de færreste, som ikke ser ret overraskede ud. Jeg sørger ellers altid for at binde knude, så posen ikke drypper selvom den holder en snes besøg, men alligevel er det tydeligt, at den der pose kommer bag på pigerne. Nogen bliver ligefrem sure og virker afvisende. Det er klart. Det viser jo klart, at jeg har gennemskuet deres lille trick, men er dem lidt for smart. Præcis, som da du bad din massør om at gå ud og rode i gamle skraldeposer efter dit brugte kondom. Hva f skulle hun da have mod at stå og rode i det, hvis ikke det var på grund af et tyvagtigt sind?

I mit tilfælde var der ikke noget at gøre. Jeg bad hende åbne munden, og jeg kiggede grundigt rundt bag alle bisserne, men alt var væk. Jeg kaldte hende selvfølgelig en tyvetøs, og holdt for en sikkerheds skyld godt fast i min halvfyldte frysepose, for jeg havde godt set, at hun havde gloet noget på den. Jeg skulle ikke nyde noget af, at hun pludselig bed hul, og sugede hele min opsparede DNA bank i sig. 

Det hele var noget forbandet rod. Jeg glemte helt at være mistroisk på forhånd, for hun virkede simpelthen så sød og dejlig fra start, men man ved jo, at netop de søde pige skal man passe mest på. Og tro mig, jeg har ret. Da jeg først havde tjekket hende helt ned i halsen og påtalt tyveriet, så viste hun sit sande jeg. En møgsur dulle var hun. En rigtig led og ubehagelig kælling, som vendte det hele på hovedet og forsøgte at få det til at se ud som om, at jeg var den, der var forkert på den.

Næh..nej...mit DNA rører ingen. Jeg går ikke sådan og spermer i grams. Fremover møder jeg kun op i DNA dragt og dobbeltbelagte kondomer på pikken. Mig skal ingen snyde. Jeg ved sk. godt, hva de er ude på.

og så...ka jeg ikke mere. aaaaaahhhhh ha ha ha...ha...ha..ha hulke..Ha...ha...ha..  Hey  tøser...hvis I mangler DNA, så skriv...I ka få det med et smil fra mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, den 2.5.2021 at 22:16:

Har andre været ude for noget lignende?

Ja, det er det samme cirkus jeg oplever, hver gang jeg beder om mine brugte kondomer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dingdongdynamo skrev, den 2.5.2021 at 22:16:

 

 

Paranoia ja - men det er fandme underligt! , JA, at du rent faktisk fik dem til at rode skraldet igennem, DET er underligt

 

Har andre været ude for noget lignende? Nej!! Aldrig

Det har jeg ALDRIG været ude for......NEJ!!

Med den frygt burde du nok blive hjemme og nøjes med dit eget selskab, således kan du sikre dit eget DNA på bedste vis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...