Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er umulig at lave en aftale med… og hun lukker omkring kl 16 selv om det står hun er åben fra 9-20

har prøvet at lave aftale med hende i god tid som hun aflyste… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg besøgte hende Idag og er rigtig godt tilfreds. Vi havde aftalt et tidspunkt, hvor jeg så mødte op. Rigtig fint og diskret sted i skoven ved Ulstrup. Hun bød mig indenfor og viste mig ind er fint lille værelse i huset. Vi aftalte ydelsen og pris. Hun tilbød et bad både før og efter. Faktisk fine forhold. Efter badet bad hun mig vente mens hun selv gik i bad. Smilende kom hun tilbage. Tog mit håndklæde af og gav rigtig god massage. Samtidig rigtig pirrende. Så skulle jeg vende mig på ryggen og så hun var helt nøgen.nå men detaljerne får i ikke. Men hun gjorde et dejlig arbejde, og da lille Mand så ikke virkede gjorde hun ihærdigt flere forsøg indtil det endeligt virkede. Jeg siger tilstedeværende, sød, venlig og værd at besøge. Jeg kommer helt sikker igen. Det var en af de gode oplevelser. Mondrup

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for nylig. Fik massage med hj, der er mulighed for mere. Massagen ok, men ikke hård nok efter min smag. Selv om jeg ikke ønsker at blive massakreret, vil jeg gerne have, at der tages lidt mere fat. Meget diskret sted. Hj ok, sød dame, men 25 km lidt for langt for mig at køre efter det. Udmærket bad.

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, den 10.5.2022 at 16:01:

Var der for nylig. Fik massage med hj, der er mulighed for mere. Massagen ok, men ikke hård nok efter min smag. Selv om jeg ikke ønsker at blive massakreret, vil jeg gerne have, at der tages lidt mere fat. Meget diskret sted. Hj ok, sød dame, men 25 km lidt for langt for mig at køre efter det. Udmærket bad.

Du skulle have taget det hele med, når du nu var kommet så langt ud på landet.:) Under det ekstra bliver der ikke sparet på kræfterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, den 13.5.2022 at 22:44:

Du skulle have taget det hele med, når du nu var kommet så langt ud på landet.:) Under det ekstra bliver der ikke sparet på kræfterne.

Passer billederne på hendes annonce? ser lidt kraftig ud. Ca alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 12 timer siden:

Passer billederne på hendes annonce? ser lidt kraftig ud. Ca alder?

Hun er en sød lille kvinde i der har rundet de 40. Hun har ikke hvad jeg vil kalde et typisk thai ansigt, men ganske smukt. Billedet hvor hun har lyserød top og spraglede bukser på, er som jeg husker hende. Det er taget på stedet, og er vel 2 - 3 år gammelt. Jeg husker en virkelig lækker bagdel, og en smule på maven. Bestemt ikke noget der kunne afskrække mig, så jeg hyggede mig med at gribe godt fat i begge dele. Billedet med sort top og bund tror jeg er nyere, og der kunne det godt se ud til at der måske er sneget sig et par gram på. Men hun er ikke så stor, så medmindre man er til de skinny, så tror jeg ikke det vil virke afskrækkende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 7 minutter siden:

Hun er en sød lille kvinde i der har rundet de 40. Hun har ikke hvad jeg vil kalde et typisk thai ansigt, men ganske smukt. Billedet hvor hun har lyserød top og spraglede bukser på, er som jeg husker hende. Det er taget på stedet, og er vel 2 - 3 år gammelt. Jeg husker en virkelig lækker bagdel, og en smule på maven. Bestemt ikke noget der kunne afskrække mig, så jeg hyggede mig med at gribe godt fat i begge dele. Billedet med sort top og bund tror jeg er nyere, og der kunne det godt se ud til at der måske er sneget sig et par gram på. Men hun er ikke så stor, så medmindre man er til de skinny, så tror jeg ikke det vil virke afskrækkende. 

Tak for svar.
Jeg er bestemt ikke til skinny types, men  billederne der bliver vist frem er jo ofte taget i en fordelagtig vinkel, og det var faktisk billedet hvor hun er i sort  top og bund jeg havde bedømt bygningen ud fra, på det andet du nævner er hun jo et rigtigt lille nips, og jeg var i tvivl om hvorvidt det var samme pige som på de andre billeder..... 40 er jo en super god alder.Hende må jeg nok se nærmere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...