Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316529

Et nyt sted der skulle ha chancen....

blev skuffet, de priser jeg blev forlagt 2-300 mere end før corona men nu skulle det prøves, ikke særlig indlevende massage hvor der gang på gang blev masseret med en hånd og hvor det gik i stå 1-2sekunder kunne ikke se en mobil så enten var den gemt under madrassen eller også pillede hun bare næse, men timen gik og jeg kørte direkte til min fast massør i viborg og fik en go omgang der (der er KUN massage)

jeg var ikke tilfreds, måske andre er mere heldig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra annoncen, fotos og tekst, er det da noget misvisende, hvis altså du søgte andet end almindelig kedelig massage, som det vel må betegnes som, når det udføres som beskrevet.

"Eller hvad siger du til en Tantra behandling?
Jeg kan også friste dig med Body to body massage"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet i den forgangne uge. Egentlig var min forventning som udgangspunkt bare en gang massage. Det bestilte jeg - og det fik jeg. En rigtig god massage på bagsiden, og med gode dybe berøring de følsomme steder.

Efter “vend om” var flaget hejst, og jeg fik tilbudt et HJ, som jeg sagde ja til. Det var rigtig godt med langsom massage, pirring på pose og stjerne, så effekten kom ret hurtigt og jeg tømte mig. Plejer ellers at kunne holde i lang tid, men det var bare bygget rigtig godt op.

Om man kan få mere ved jeg ikke - spurgte simpelthen ikke, da jeg havde fået massage + lidt ekstra, og det var det jeg kom efter.

Stedet er meget diskret - der er ikke stor risiko for at naboen kommer forbi. Egentlig ok indenfor, og bad med varmt vand. Altså pænt uden at være prangende.

Pigen - Kim - er en sød lille sag, moden - nok 45’isch. Fin krop, god kemi med god snak på noget gebrokkent svensk/dansk - men dog forståeligt. Så alt-i-alt en godkendt fornøjelse. Vil nok besøge hende igen, og se om menukortet omfatter mere end jeg fik.

God weekend derude

Redigeret af AK69
Skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 25.4.2021 at 10:03:

Det er på landet udenfor Ulstrup 

Giver du en nærmere adresse på en PM. jeg er ret lokal og vil gerne vide, hvor jeg evt. lander, inden jeg laver en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-BoneViborg skrev, den 16.5.2021 at 12:23:

Nogle der har været forbi siden sidste indlæg? Tænker at smutte forbi i næste uge...

Kom du forbi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej ikke endnu. Håbede på lidt frisk respons fra andre inden. Nogle må da have været der? 
Men har i mellemtiden været hos Ann i Skottenborg. Det er jo altid en fornøjelse. 

midtjyden skrev, for 23 timer siden:

Kom du forbi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke helt forstå at der er så mange der altid spørger efter en Adresse eller andet på en PM.

der er jo ikke noget forkert i at rette henvendelse selv til Damen eller klinikken, s¨får i da nok at vide hvor det ligger og hvad de har af ydelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange er det jo også bare helt enkelt.

I dette tilfælde snupper man navnet - BB massage, og tilføjer måske Ulstrup, som også nævnes.

Søger så på Google efter dette, og får straks flere interessante resultater.

Og pludselig befinder man sig et helt ugenert sted ude i skoven, hvor fuglene synger og kun påskeharen og Bambi kikker på.

Cvrapi.dk fortæller også hvorfor hun snakker et gebrokkent svensk/dansk, og hvorfor en af de lokale ikke kender stedet. E-mailen siger også, at hun nok kender nogen i Danmark, og ikke bare lige er kommet på den forkerte side af Øresundsbroen før corona nedlukningen.

Det er ikke altid man er heldig, men denne ser ud til at ligge lige til højrebenet.

Søg og du skal finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da alle andre åbenbart lurepasser, bestemte jeg mig for at tage på skovtur i sidste uge.  Ringede og skrev fredag, men hørte absolut intet tilbage. Lørdag kom der så en besked om at hun havde haft lukket fredag. Efterfølgende fin kommunikation, og vi fik aftalt et tidspunkt.

Jeg mødte op ved hendes lille hus, som kun har Bambi og Mikkel som naboer. Jeg må give AK69 helt ret i beskrivelsen af pigen – sød, pæn og en flot krop. Vi fik aftalt 1 time med body to body og hj. Jeg fik et bad, og hun startede med at give massage. Maxmuld var ikke imponeret af den massage han havde fået, og hvis han sammenligner med den han får hos f.eks. Ann i Viborg, så kan jeg god forstå hans skuffelse. Og ja, mobilen var fremme under massagen, men blev kun brugt til at afklare noget vi kom til at snakke om. Jeg synes nu at massagen var ganske ok, og nød rundturen på hele bagsiden. Hun blev så mere nærgående på bagsiden, og jeg blev vendt om. AK69 må igen få helt ret, hun ved hvordan man giver et virkelig godt hj. Rolige og afvekslende bevægelser, ingen hastværk og dejlig pirring her og der og alle vegne. Jeg plejer at kunne holde mig i en evighed, men efter kort tid var det hende der kunne bestemme hvornår hun ville afslutte. Efter aftørring lagde hun sig ned ved siden af mig, og så måtte der krammes og nusses. Dejligt – lillemand var også meget begejstret og vågnede og igen, han plejer ellers at være meget træt efter sådan en tur. Vil pillede så lidt mere, og efter lidt mere body to body på forsiden, så var det ved at være tid til at skovturen skulle slutte. Da vi kom op at stå, kom jeg til at sige at sådan en dejlig thainumse nok godt kunne trænge til lidt massage. Det kunne den, og i løbet af få sekunder kunne jeg bare gå i gang, formoder hun nød det - jeg gjorde i hvert fald. Så var det tid til affedtning under bruseren, hvor der er masser af dejlig varmt vand.

Et virkelig dejligt besøg, hvor der ikke blev kikket på klokken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 20 timer siden:

Da alle andre åbenbart lurepasser, bestemte jeg mig for at tage på skovtur i sidste uge.  Ringede og skrev fredag, men hørte absolut intet tilbage. Lørdag kom der så en besked om at hun havde haft lukket fredag. Efterfølgende fin kommunikation, og vi fik aftalt et tidspunkt.

Jeg mødte op ved hendes lille hus, som kun har Bambi og Mikkel som naboer. Jeg må give AK69 helt ret i beskrivelsen af pigen – sød, pæn og en flot krop. Vi fik aftalt 1 time med body to body og hj. Jeg fik et bad, og hun startede med at give massage. Maxmuld var ikke imponeret af den massage han havde fået, og hvis han sammenligner med den han får hos f.eks. Ann i Viborg, så kan jeg god forstå hans skuffelse. Og ja, mobilen var fremme under massagen, men blev kun brugt til at afklare noget vi kom til at snakke om. Jeg synes nu at massagen var ganske ok, og nød rundturen på hele bagsiden. Hun blev så mere nærgående på bagsiden, og jeg blev vendt om. AK69 må igen få helt ret, hun ved hvordan man giver et virkelig godt hj. Rolige og afvekslende bevægelser, ingen hastværk og dejlig pirring her og der og alle vegne. Jeg plejer at kunne holde mig i en evighed, men efter kort tid var det hende der kunne bestemme hvornår hun ville afslutte. Efter aftørring lagde hun sig ned ved siden af mig, og så måtte der krammes og nusses. Dejligt – lillemand var også meget begejstret og vågnede og igen, han plejer ellers at være meget træt efter sådan en tur. Vil pillede så lidt mere, og efter lidt mere body to body på forsiden, så var det ved at være tid til at skovturen skulle slutte. Da vi kom op at stå, kom jeg til at sige at sådan en dejlig thainumse nok godt kunne trænge til lidt massage. Det kunne den, og i løbet af få sekunder kunne jeg bare gå i gang, formoder hun nød det - jeg gjorde i hvert fald. Så var det tid til affedtning under bruseren, hvor der er masser af dejlig varmt vand.

Et virkelig dejligt besøg, hvor der ikke blev kikket på klokken.

Et bevis på at en anmeldelse om sløv og dårlig service kan få damen til at oppe sig:razz:

dejligt du fik en go oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 1 time siden:

Et bevis på at en anmeldelse om sløv og dårlig service kan få damen til at oppe sig:razz:

dejligt du fik en go oplevelse

Ja, det er jo altid spændende hvad man oplever hos thai damerne.

Ønsker, forventninger, kemi og dagsform hos begge parter skal jo gå op i en højere enhed.

Jeg tror bestemt også, at både positive og negative anmeldelser er med til at guide pigerne.

T-BoneViborg skrev, for 2 timer siden:

Tak for super beskrivelse af hende. 
Jeg booker tid med det samme!

God fornøjelse. Håber vi hører om din oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 29 minutter siden:

Er der nogle der har været der for nylig???

Jeg har haft ringet til hende. Hun nævnte nogle priser på 500-1000 kr. Det ville jeg ikke betale så jeg takkede nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig lidt underligt med priserne på ”landet” ofte er højere end ”storbyen”. Hvis man tænker, at det koster ekstra benzin og tid at lokke en kunde fra byen til landet, så harmonerer det ikke med mindre man leverer noget helt ekstraordinært.

Men det kan jo være, at stederne på landet har en meget stor opbakning blandt lokalbefolkningen eller kan tiltrække en passende mængde kunder fra byen uanset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi og betalt 1500 kr. for en time, det var vældig hyggeligt, men ikke 1500 kr. vær i min optik, men smag og behag er selvfølgelig forskellig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, øv og øv! 

Havde i formiddags bestilt tid, aftalt pris og hvad jeg ville have - men da jeg kommer frem er lukket og der bliver ikke svaret på telefonen. 

Super træls 

 

Opdatering :

Nu blev der svaret på telefonen, hun undskyldte mange gange at hun var kørt. Men hun havde ikke mit nr. så hun kunne give besked. 

Det er jo fair nok - prøver igen i næste uge :-)

Redigeret af Looking
Opdatering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Looking skrev, den 12.8.2021 at 15:24:

Øv, øv og øv! 

Havde i formiddags bestilt tid, aftalt pris og hvad jeg ville have - men da jeg kommer frem er lukket og der bliver ikke svaret på telefonen. 

Super træls 

 

Opdatering :

Nu blev der svaret på telefonen, hun undskyldte mange gange at hun var kørt. Men hun havde ikke mit nr. så hun kunne give besked. 

Det er jo fair nok - prøver igen i næste uge :-)

Hvis hun havde lavet en aftale med dig….hvordan kan hun så ikke ha dit nr?.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 7 timer siden:

Hvis hun havde lavet en aftale med dig….hvordan kan hun så ikke ha dit nr?.

 

Da jeg kun har firma-mobil, viser jeg ikke mit nr... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brandbil

Var hos hende for ca 1 uge siden. Blev tilbudt få, men takkede nej, da jeg kun ønskede massage og hj. Hun giver en rigtig lækker massage, med masser af strøg til de nedre dele. Da jeg skulle vende mig om, fik jeg en super dejlig hj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...