Hop til indhold
cassanova

Jeg er på Frivillig GP afvænning!

Recommended Posts

Det er nu et halvt år siden jeg sidste gang besøgte en GP, jeg plejede ellers at gøre det ca. Hver 14 dag, og jeg føler mig meget gladere og er mere tilfreds med mig selv nu.Baggrunden for at jeg har holdt et halv års pause er at Jeg begyndte at reflektere over hvad GP besøgene egentligt bidrager med i min hverdag , og jeg kom frem til at besøgene egentligt ikke bidrager med noget som helst positivt og så er det virkeligt dyrt, dyrt dyrt!!!  Forleden dag havde jeg lyst til at besøge en GP , men nej jeg gjorde det heldigvis ikke til stor tilfredshed og fryd , Desuden havde jeg en følelse af ikke at være snavset til hvis i forstår hvad jeg mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 15 minutter siden:

Det er nu et halvt år siden jeg sidste gang besøgte en GP, jeg plejede ellers at gøre det ca. Hver 14 dag, og jeg føler mig meget gladere og er mere tilfreds med mig selv nu.Baggrunden for at jeg har holdt et halv års pause er at Jeg begyndte at reflektere over hvad GP besøgene egentligt bidrager med i min hverdag , og jeg kom frem til at besøgene egentligt ikke bidrager med noget som helst positivt og så er det virkeligt dyrt, dyrt dyrt!!!  Forleden dag havde jeg lyst til at besøge en GP , men nej jeg gjorde det heldigvis ikke til stor tilfredshed og fryd , Desuden havde jeg en følelse af ikke at være snavset til hvis i forstår hvad jeg mener. 

Lidt kan jeg godt følge dig i. Jeg har kraftigt skruet ned for forbruget. Faktisk er der kun en gp jeg tænker på ofte, og hun er sjældent i landet. Har også gjort at jeg føler mig mere “fri”. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 48 minutter siden:

Desuden havde jeg en følelse af ikke at være snavset til hvis i forstår hvad jeg mener

Nej den forstår jeg ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Den 21. december var der ellers en GP som lige havde fortalt dig hvor flot en pik du har ;) men okay, 4 mdr. eller et halvt år. Tid er vel relativt. 

Godt for dig, så er der plads til alle dem som har glæde af besøg og nyder at rulle sig i "snavset" med en våd pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 59 minutter siden:

Det er nu et halvt år siden jeg sidste gang besøgte en GP, jeg plejede ellers at gøre det ca. Hver 14 dag, og jeg føler mig meget gladere og er mere tilfreds med mig selv nu.

Det lyder til, at du har truffet en beslutning, som virker for dig, og det er da dejligt at høre. For mig er det omvendt, for humøret får som oftest et løft, når jeg har været på besøg hos nogen og overskuddet til mine omgivelser vokser lidt. Nok en følge af, at følelsen af at få for lidt sex bliver dulmet for en stund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Hvis bare folk, som havde det bedst uden frisørbesøg, også ville stoppe med at booke sig ind, så vi andre kunne få en tid ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Ikke udsædvanligt for en Flaggelant at føle sig beskidt.

Man skal jo helst gøre det, man føler er bedst for en selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bicycle Repairman skrev, Lige nu:

Ikke udsædvanligt for en Flaggelant at føle sig beskidt.

Man skal jo helst gøre det, man føler er bedst for en selv.

Lige præcist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 8 minutter siden:

Det lyder til, at du har truffet en beslutning, som virker for dig, og det er da dejligt at høre. For mig er det omvendt, for humøret får som oftest et løft, når jeg har været på besøg hos nogen og overskuddet til mine omgivelser vokser lidt. Nok en følge af, at følelsen af at få for lidt sex bliver dulmet for en stund.

Dejligt at det fungere sådan for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

Nej den forstår jeg ikke? 

Det er en følelse JEG jeg har efter et G P besøg . Snavset er nok ment i overført betydning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Måske en ny passende profil kunne være, for ikke at sende de forkert signaler:

a23abb12a709450e5a07af2859079d8d.jpg.279d9351a275ad9500fd93a6297ce0e5.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 10 minutter siden:

Det er en følelse JEG jeg har efter et G P besøg . Snavset er nok ment i overført betydning.

ja det regnede jeg egentlig også med var din følelse. Det har på en måde også skinnet igennem i mange af dine indlæg, uden jeg lige kan pege på et enkelt. Så det er nok det rigtige for dig, du er igang med. 
Så må vi jo bare håbe at der ikke er nogen af dine piger der har følt sig set ned på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

ja det regnede jeg egentlig også med var din følelse. Det har på en måde også skinnet igennem i mange af dine indlæg, uden jeg lige kan pege på et enkelt. Så det er nok det rigtige for dig, du er igang med. 
Så må vi jo bare håbe at der ikke er nogen af dine piger der har følt sig set ned på :) 

Det er der med garanti ingen af dem der har , følt sig set ned på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

ja det regnede jeg egentlig også med var din følelse. Det har på en måde også skinnet igennem i mange af dine indlæg, uden jeg lige kan pege på et enkelt. Så det er nok det rigtige for dig, du er igang med. 
Så må vi jo bare håbe at der ikke er nogen af dine piger der har følt sig set ned på :) 

Apropos en anden tråd om fantasier havde jeg engang en bv som var enormt god til at udleve sine/vores. Han var bare ret ustabil så nogle gange gik han lige under jorden i et stykke tid..Vi talte om det den sidste gang vi sås, og han fortalte, at han konstant var i konflikt med sine lyster og holdt dem nede så længe han kunne, indtil han gav efter og nærmest som et nederlag udlevede dem igen. Jeg havde enormt ondt af ham for at leve sådan, og samtidig kunne jeg ikke lege med ham igen, for jeg havde på ingen måde lyst til at gå og vente på at han tabte kampen mod sig selv og kontaktede mig

Jeg vil ikke sige, at jeg følte mig set ned på, men det er ikke noget for mig at være en andens nederlag, ligegyldigt hvor vild sexen er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

han fortalte, at han konstant var i konflikt med sine lyster og holdt dem nede så længe han kunne, indtil han gav efter og nærmest som et nederlag udlevede dem igen. Jeg havde enormt ondt af ham for at leve sådan, og samtidig kunne jeg ikke lege med ham igen, for jeg havde på ingen måde lyst til at gå og vente på at han tabte kampen mod sig selv og kontaktede mig

Det er da voldsomt ærgerligt for jer begge, at det ender der. Synd, at han ikke bare indser, at han fra tid til anden har et behov, som han så tilfredsstiller. Det er jo ikke noget nederlag. Og når han kommer tilbage til dig, så er det jo fordi, at du er tilvalgt. Handler det måske i virkeligheden om, at han har/havde et crush på dig, men godt kunne se, at det ikke kunne blive jer to?

Også af økonomiske årsager er vi da mange, som også forsøger at holde vores lyster nede, så længe vi kan. Men I søde piger lokker jo. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan bestemt forholde mig til OPs indlæg

har også selv været på corona detox (kold tyrker) den sidste lange tid, og finder faktisk nu her, det er meget lettere ikke at falde i venusfælden igen

så det viser mig faktisk, at min psykolog havde ret, når det kom til stykket - kun en kold tyker virker

tiden må vise, hvad der sker ;-)

Redigeret af peterhansenx
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den_glade_amatør skrev, for 40 minutter siden:

Det er da voldsomt ærgerligt for jer begge, at det ender der. Synd, at han ikke bare indser, at han fra tid til anden har et behov, som han så tilfredsstiller. Det er jo ikke noget nederlag. Og når han kommer tilbage til dig, så er det jo fordi, at du er tilvalgt. Handler det måske i virkeligheden om, at han har/havde et crush på dig, men godt kunne se, at det ikke kunne blive jer to?

Også af økonomiske årsager er vi da mange, som også forsøger at holde vores lyster nede, så længe vi kan. Men I søde piger lokker jo. ^_^

Hans problemer var der længe før mig og er der længe efter - ligesom ts' følelse af at være snavset ligger det inde i ham selv og ikke ved de piger han er sammen med. 

Indrømmet, vi er sirener der uden skam og med stor glæde lokker jer i fordærv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 16 timer siden:

Det er nu et halvt år siden jeg sidste gang besøgte en GP, jeg plejede ellers at gøre det ca. Hver 14 dag, og jeg føler mig meget gladere og er mere tilfreds med mig selv nu.Baggrunden for at jeg har holdt et halv års pause er at Jeg begyndte at reflektere over hvad GP besøgene egentligt bidrager med i min hverdag , og jeg kom frem til at besøgene egentligt ikke bidrager med noget som helst positivt og så er det virkeligt dyrt, dyrt dyrt!!!  Forleden dag havde jeg lyst til at besøge en GP , men nej jeg gjorde det heldigvis ikke til stor tilfredshed og fryd , Desuden havde jeg en følelse af ikke at være snavset til hvis i forstår hvad jeg mener. 

Sådan ! 

Jeg ville ønske jeg kunne gøre det samme, men jeg kan sgu ikke. Det værste er når jeg tænker på alle de penge jeg har brugt igennem tiden. Det løber op i omkring en lille million på godt og vel 10 år. Puha, jeg får det helt dårligt :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, Lige nu:

Det værste er når jeg tænker på alle de penge jeg har brugt igennem tiden. Det løber op i omkring en lille million på godt og vel 10 år.

Tja, det løber jo op. Men hvis du ikke havde brugt dem på at have det rart og få gode oplevelser sammen med skønne kvinder, havde du bare brugt dem på noget andet. 
Potato, potato. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Tja, det løber jo op. Men hvis du ikke havde brugt dem på at have det rart og få gode oplevelser sammen med skønne kvinder, havde du bare brugt dem på noget andet. 
Potato, potato. 
 

Det er jo ikke kun gået til kvinderne alene. Desværre er der også andre mellem tøserne der får en bid af kagen. Og hvem ved hvad jeg har støttet :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 3 minutter siden:

Det er jo ikke kun gået til kvinderne alene. Desværre er der også andre mellem tøserne der får en bid af kagen. Og hvem ved hvad jeg har støttet :huh:

Jo, jo, men de fleste har jo en arbejdsgiver som får penge for at facilitere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg i princippet ødelagt mit liv for at jeg ikke kan modstå kvinder.

Alligevel er jeg ikke særligt dyster - måske fordi det oftest er rigtigt dejligt at ødelægge sit liv sammen med kvinder. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
cassanova skrev, for 17 timer siden:

Det er nu et halvt år siden jeg sidste gang besøgte en GP, jeg plejede ellers at gøre det ca. Hver 14 dag, og jeg føler mig meget gladere og er mere tilfreds med mig selv nu.Baggrunden for at jeg har holdt et halv års pause er at Jeg begyndte at reflektere over hvad GP besøgene egentligt bidrager med i min hverdag , og jeg kom frem til at besøgene egentligt ikke bidrager med noget som helst positivt og så er det virkeligt dyrt, dyrt dyrt!!!  Forleden dag havde jeg lyst til at besøge en GP , men nej jeg gjorde det heldigvis ikke til stor tilfredshed og fryd , Desuden havde jeg en følelse af ikke at være snavset til hvis i forstår hvad jeg mener. 

er helt i "samme båd" og har taget 2 måneder uden købe-piger... sad lidt for ofte i bilen bagefter og tænkte om det virkelig var pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 57 minutter siden:

er helt i "samme båd" og har taget 2 måneder uden købe-piger... sad lidt for ofte i bilen bagefter og tænkte om det virkelig var pengene værd

Præcis den følelse har jeg haft mange gange. I 95 pct. Af besøgene var det ikke pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 5 minutter siden:

Præcis den følelse har jeg haft mange gange. I 95 pct. Af besøgene var det ikke pengene værd.

Kan du forklare det mere præcist? 
Hvad manglede du siden du synes pengene var spildte? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...