Hop til indhold

Mere og mere superfransk på menuen

Featured Replies

Skrevet

Gunger, jeg må give dig ret, til dels.

Har lige set på de mest brugte kondomer indenfor branchen, og det er latex. Sorry.

Mange thaiklinikker bruger johnsons Baby Olie, og det er en mineralolie. Sorry for anden gang.

Der findes dog en del olier som er baseret på kokus og soya, men hvor udbredte de er ved jeg ikke.

Så du har ret, jeg trækker mig bukkende og småfisende tilbage :mrgreen:

Kan ikke huske hvorfor jeg har fået forståelsen af at mange kondomer er lavet af kunsstof. Måske fra en tråd er engang var om kondom størrelser og elasticitet.

Never mind, stadig har jeg aldrig oplevet et kondom springe ved almindeligt brug, selv hvor der har været olie tilstede.

• Svar 51
  • Visninger 11k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Gunger, jeg må give dig ret, til dels.

Har lige set på de mest brugte kondomer indenfor branchen, og det er latex. Sorry.

Mange thaiklinikker bruger johnsons Baby Olie, og det er en mineralolie. Sorry for anden gang.

Der findes dog en del olier som er baseret på kokus og soya, men hvor udbredte de er ved jeg ikke.

Så du har ret, jeg trækker mig bukkende og småfisende tilbage :mrgreen:

Kan ikke huske hvorfor jeg har fået forståelsen af at mange kondomer er lavet af kunsstof. Måske fra en tråd er engang var om kondom størrelser og elasticitet.

Never mind, stadig har jeg aldrig oplevet et kondom springe ved almindeligt brug, selv hvor der har været olie tilstede.

Jeg har også lige set på kondomerne på nettet. Der findes kunststofkondomer til personer med latexallergi, de er tyndere og stærkere end latex ; men koster fire gange så meget.

Hvad olier angår er det ligegyldigt om det er mineralolie eller vegetabilsk, som kokos, vindrue, soya osv. mandelolie og kokosolie er nok de mest almindelige massageolie. Hvad babyolie består af ved jeg ikke. Alle olier reagerer med latex.

Nogen siliconeprodukter kan ødelægge overfladen på sexlegetøj.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.