Hop til indhold

Mere og mere superfransk på menuen

Featured Replies

Skrevet

....oral uden regnfrakke. Men jeg synes det bedste argument IMO er økonomien. Der er ikke betalte sygedage, hvis kvinden skal lukke butikken i to eller fire uger, pga en ufrivillig karantæne med antibiotika.

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at jeg har været en del på FKK, hvor fransk uden gummi er standarden og nogen af pigerne vil også gerne sælge ekstraydelsen "Cum In Mouth".

Jeg har dog mødt piger, som tydeligt sagde inden vi gik i gang, at de ikke tilbød CIM. En enkelt forklarede faktisk, at hun ikke tilbød det fordi det ville koste hende for mange penge at være syg. Jeg har også prøvet en anden pige på FKK, som faktisk kun ville give blowjob MED kondom.

Jeg har altid anvendt kondom til alt andet end oral sex. Jeg er dog blevet ramt af en kønssygdom en enkelt gang pga. oralsex uden kondom. Men jeg har nok prøvet oralt uden et sted mellem 200 og 300 gange, så sandsynligheden pr. gang man gør det er altså ikke så stor.

Jeg vil gætte på at risikoen for at "fange noget" ved ubeskyttet oralsex ligger et sted mellem 0,1% og 0,5% pr. gang. Men sandsynligheder er jo noget ubehageligt noget som kan indhente en, hvis man gentager det nok. Hvis man har 99,5% sandsynlighed for at slippe godt fra det en enkelt gang, så er her en lille tabel for hvad sandsynligheden er for at blive ved med at slippe godt fra det, når man gør det gentagne gange med forskellige partnere (i.e der antaget uafhængighed og dermed er ssh = 0,995^n)

5 stk. = 97,52%

10 = 95,11%

20 = 90,46%

50 = 77,83%

100 = 60,58%

200 = 36,70%

300 = 22,23%

500 = 8,16%

1000 = 0,67%

10000 = 1,7 * 10^-22 (i.e. 21 nuller efter kommaet før der kommer et tal)

Ting der dog forhøjer risikoen ved ubeskyttet oralsex er "Deep throat" og at komme i munden.

• Svar 51
  • Visninger 11k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Men jeg har nok prøvet oralt uden et sted mellem 200 og 300 gange, så sandsynligheden pr. gang man gør det er altså ikke så stor.

Ting der dog forhøjer risikoen ved ubeskyttet oralsex er "Deep throat" og at komme i munden.

Så du har kun været sammen med 300 piger, plus et par stykker med kondom BJ, hehe :lol:

Så jo flere gange man gør det jo lavere er risikoen ? Så er det med at kommer i gang :lol:

Hvorfor er der forhøjet risiko ved "Deep throat" ?

Skrevet

XO

Jeg er fuldstændig græsk katolsk, hvad du er synes er ligegyldigt eller ej. Det, der tæller er, hvad pigerne mener, det er, og ud fra, hvad de tilbyder. De gange, jeg har skrevet profiler på pigerne, har jeg skrevet superfransk (tut på toppen), så der ingen tvivl er.

I mine egne profiler, har jeg altid skrevet, ingen superfransk, økofransk mv. Case closed.

På de fleste kliniker, så står superfransk netop for tut på toppen, aldrig uden, at I så er heldige, at der findes piger i branchen, specielt fra "gammel tid", der har det desværre i dag og dermed tilbyder uden, oversat til superfransk, ja det er så en anden sag.

Men da jeg startede for maaaaaaaaaaaaaaaange år siden, da var betegnelsen superfransk (tut på toppen), og stod der fransk uden, økofransk, jydefransk mv., ja så var det uden gummi. Superfransk var aldrig uden...i København altså, og sådan set er det stadig sådan. Jeg er klar over at superfransk - ligesom GFE - er udvisket, og har i mange tilfælde ikke en skid, med det oprindelige tiltænkte, og det gør det svære at gennemskue. Men no matter what, når de fleste piger skriver superfransk, så er det tut på toppen. Jeg synes faktisk, at rigtig mange piger i dag tilbyder uden gummi, og da grænserne er flyttet, ja så skriver det det også - at det netop er uden gummi.

Alfa omega er vel, at det er noget for alle,.

mvh

c

Skrevet

Chlamydia og Gonorre kan sætte sig i halsen på pigen (hvis nu fx. en tidligere kunde, som var smittet lavede CIM). Det kan godt sidde i halsen uden at resten af kroppen bliver smittet - og i så fald vil det ikke blive opdaget ved normale tests for kønssygdomme med mindre at de udførende læger decideret lavet et test-skrab fra halsen, hvilket bestemt ikke er normalt. Det kan give de samme symptomer som halsbetændelse, men pigen er måske ikke klar over at det er en noget "speciel" halsbetændelse hun har, og den kan i nogen tilfælde virke ret mild.

Selvfølgelig kan en kunde også blive smittet af bakterier fra munden på en pige med sådan en "halsbetændelse", men hvis penis kommer i decideret nærkontakt med halsen såsom i deep throat er smittefaren større.

Skrevet

Jeg vil gætte på at risikoen for at "fange noget" ved ubeskyttet oralsex ligger et sted mellem 0,1% og 0,5% pr. gang. Men sandsynligheder er jo noget ubehageligt noget som kan indhente en, hvis man gentager det nok. Hvis man har 99,5% sandsynlighed for at slippe godt fra det en enkelt gang, så er her en lille tabel for hvad sandsynligheden er for at blive ved med at slippe godt fra det, når man gør det gentagne gange med forskellige partnere (i.e der antaget uafhængighed og dermed er ssh = 0,995^n)

5 stk. = 97,52%

10 = 95,11%

20 = 90,46%

50 = 77,83%

100 = 60,58%

200 = 36,70%

300 = 22,23%

500 = 8,16%

1000 = 0,67%

10000 = 1,7 * 10^-22 (i.e. 21 nuller efter kommaet før der kommer et tal)

Interessant regnestykke, som ikke er rart. Kan lægge lidt til det med sandsynligheden for at få det mindst en gang.

P(A) = Du får mindst en kønssygdom ud af 'n' forsøg

P(B) = Sandsynligheden for du ikke får = 0.995

P(A) = 1 - P(B)^n

5 = 2.48 %

10 = 4.89 %

20 = 9.54 %

50 = 22.17 %

100 = 39.42 %

200 = 63.30 %

300 = 77.77 %

400 = 86.53 %

500 = 91.84 %

1000 = 99.33 %

10000 = 100.00 %

Så jo flere gange man gør det jo lavere er risikoen ? Så er det med at kommer i gang :lol:

Nej sådan fungerer det desværre ikke. Det skal forståes som at sandsynligheden for, at du ikke får en kønssygdom bliver mindre og mindre for hver gang du eks. får et blowjob uden kondom.

Skrevet
  • Author

XO

På de fleste kliniker, så står superfransk netop for tut på toppen, aldrig uden, at I så er heldige, at der findes piger i branchen, specielt fra "gammel tid", der har det desværre i dag og dermed tilbyder uden, oversat til superfransk, ja det er så en anden sag.

mvh

c

Jeg har været sammen med piger kun gav blowjob med gummi. Jeg har været sammen med piger som uvarslet ikke brugte noget ved BJ. (Også danske piger på danske klinikker). Men jeg har godt nok aldrig været sammen med en pige som monterede et gummi på toppen, og lod resten stå bart. Måske er det fordi mine erfaringer med branchen ikke er særligt gamle, og at nutidens forventning til superfransk er uden noget beskyttelse.

Jeg har tidligere nydt pigerne som ikke brugte noget ved BJ, fordi følelsen kan man ikke flygte fra. Men i en kombination af erkendelse og sansynlighedsregning, vælger jeg nok sikkerhedsselen fremover.

• 1 month later...
Skrevet

jeg skal ikke nyde noget - jeg er en af de heldige vindere af en STD efter ubeskyttet oral-sex med en pige...

det gør jeg aldrig aldrig aldrig mere.....

jeg vil ikke ret gerne slikke en ukendt prostitueret - ok jeg er ikke fan af det i forvejen - men ligefrem at stikke hånden i en hvepserede og tro man ikke bliver stukket - det er for fjollet

jeg forstår ikke at pigerne tør... hvem pokker ønsker dog kønsvorter og gonorre i halsen :( og jeg forstår ikke at mændene tør slikke fremmede piger der ganske vist er pæne, rene og nyvaskede, men lige har været sammen med en anden for en time siden...

nej man kan ikke dø af det - for HIV er ikke en risiko her.... men herpes, gonorre og kondylomer er i høj grad... og nok kan de behandles - men ærlig talt... hvorfor slæbe det med hjem når man kan undgå det.

og som svar på spørgsmålet: der BURDE være en kvantitativ alarmklokke der ringer meget meget højt!! både hos mændene og hos pigerne!

STD = ?

Skrevet

STD = ?

Sexually Transmitted Disease, en kønssygdom

Skrevet

Hej

Godt emne.

Jeg leder fortsat efter at finde den helt rigtige kvinde at besøge. Jeg har fulgt med herinde i et stykke tid. Min erfaring med køb af seksuelle ydelser har hidtil været tantramassage. Jeg er ved at samle mod til næste oplevelser :-). Det skal helst være i trekantsområdet.

Mine præferencer er en pige som ikke giver fransk uden gummi - men tilbyder kys.

Jeg synes at det er meget få piger generelt som skriver i deres annoncer at det franske er med gummi. Der er mange piger som ikke direkte skriver det - og mange annoncer hvor der tilbydes super fransk og mega fransk.

Jeg synes det er svært at spørge ind til om fransk altid er med gummi, hvis ikke det står i annoncen.

Personligt tør jeg ikke at løbe risikoen - men har stor respekt for dem som ikke har et problem med det.

Derudover har jeg også en grænse om at jeg ikke har lyst til at kysse med en pige som lige har haft mega fransk med en anden kunde. Ved godt at det er meget snærpet.

Kan se at for eksempel SandraSommer i Horsens tilbyder kys og altid fransk med Gummi. Hende overvejer jeg kraftigt.

Skrevet

@ Fred

Jeg er meget interesseret i tantra massage, men det er svært at finde i en ordentlig kvalitet i Danmark.

Kan du overtales til at skrive et par anmeldelser, i anmeldelsesforum, om dine erfaringer?

Skrevet

Jeg synes at det er meget få piger generelt som skriver i deres annoncer at det franske er med gummi. Der er mange piger som ikke direkte skriver det - og mange annoncer hvor der tilbydes super fransk og mega fransk.

Jeg synes det er svært at spørge ind til om fransk altid er med gummi, hvis ikke det står i annoncen.

Det er da meget let: Du ringer bare og spørger om du kan få fransk uden. Hvis hun svarer, at det giver hun aldrig, så er den aftale hjemme! Hvis hun siger ja, så ringer du til den næste.

Dem der skriver megafransk og jydefransk kan du roligt springe over. Som det fremgår er "superfransk" et ord der bruges om forskellige ting, så der er det nødvendigt at spørge direkte.

Held og lykke.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg vil lige give min erfaring til denne tråd, jeg har prøvet at få den suttet af uden kondom, og har heldigvis aldrig fået nogen kønssygdomme af det, men det har altid strejfet mine tanker når det er overstået. Men nu er min konklussion, at fremover vil jeg kun nyde fransk med gummi, og grunden til dette er, at nå man starter med gummi på sjoveren, så er det nemmer at bevare rejsning stolt og rank, da man jo så ikke skal til at rodde med kondomer midt i seancen, så kan man nemmere komme fra det franske, og til de øvrige lege.

Skrevet

Men nu er min konklussion, at fremover vil jeg kun nyde fransk med gummi, og grunden til dette er, at nå man starter med gummi på sjoveren, så er det nemmer at bevare rejsning stolt og rank, da man jo så ikke skal til at rodde med kondomer midt i seancen, så kan man nemmere komme fra det franske, og til de øvrige lege.

Det er faktisk en rigtig skidt idé, da kondomet nemmere sprænger ved selve samlejet. Derfor skifter mange piger faktisk kondom efter det franske.

Skrevet

Bluejacket - Det har jeg da alligevel aldrig hørt før. Og har endnu aldrig mødt en pige der gør det, trods det jeg efterhånden har været i branchen nogle år :)

Man skal høre meget før ørene falder af :lol:

Skrevet

Jeg var i Tyskland for et par mdr. siden - her var jeg 2 gange ude for piger, der simpelthen bed spidsen af et kondom og så trak det ned over både pik og nosser - så var der ikke nogen problemer med at holde rejsningen - så drop at købe alle de dyre penisringe og hvad ved jeg - et alm. kondom kan også bruges (evt. kun om pikken, hvis det andet synes for stramt).

Normalt foretrækker jeg dog hårbånd i forskellige farver og udforminger, da jeg synes det ser frækt ud med lidt farver, de fylder lidt - og så er de lettere at afmontere bagefter eller under seancen :mrgreen:

Skrevet

Bluejacket - Det har jeg da alligevel aldrig hørt før. Og har endnu aldrig mødt en pige der gør det, trods det jeg efterhånden har været i branchen nogle år :)

Man skal høre meget før ørene falder af :lol:

Hej Sanne. Mød Gina. :lol:

Jeg skifter ofte kondom op til flere gange under en seance - og særligt mellem fransk og dansk. Ikke nødvendigvis altid, da det kommer an på så meget, men det hænder da alligevel ofte. Har man givet en langvarig fransk, når man jo at ødelægge/fjerne kondomets glidecreme, og så kan det da være rigtigt rart med et nyt. :-)

Mvh,

/Gina.

Skrevet

Det er selvfølgelig fint at skifte kondom mellem fransk og dansk. Ikke pga den med manglende glidecreme, det har jeg aldrig oplevet som et problem. Derimod er der nogen det har lidt rigeligt meget tandkontakt til slikaspargsen, og den kan ridse kondomet, så det brister ved hård belastning.

Sanne du ved selv hvorfor du aldrig har oplevet nogen af delene som et problem :P uhmmmm.

Men det modsatte har jeg faktisk oplevet. Fik et rigtig dårligt blow med gummi på. Derefter gummi af og lidt håndarbejde med olie- det var ok. Fa..... om så ikke pigen tog det afrullede kondom og rullede det på igen, og hoppede op på aspargsen. :mrgreen: Det var noget rod med olie på pikken og et godt brugt kondom ud over. Det endte da også med at kondomet blev siddende i pigen, da jeg trak mig ud efter en lille hvilepause hvor aspargsen langsomt havde lagde sig til at sove. Kondomet stak nok så nydeligt ud af hende. Det var selvfølgelig praktisk nok. Så var der da noget at hive i :D

God fredag og kys til gina´erne.

Skrevet

Gina

Hvis jeg husker rigtigt, var det faktisk dig, der engang for nogle år siden gjorde mig opmærksom på problemet. Så vidt jeg husker talte du billedeligt omkring en ballon-effekt. Tager man en ballon og gnider den op at ens bare mave, så kan man mærke at der er en friktion - Den glider ikke pænt og jævnt.

Det samme kan ske med kondomer, når man har slikket længe nok på dem.

Var det ikke noget i den stil ?

Skrevet

Det kan meget vel passe, Bluejacket. :-) Jeg har i hvert fald flere gange benyttet bl.a. den sammenligning. Gerne krydret med ballon-friktions-lyd, hvis det er face-to-face. :D

Mvh,

/Gina.

EDIT:

Ret godt husket, Blue. Indlægget er her: http://www.venuslogen.dk/logen/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=127760&Searchpage=1&Main=24377&Words=ballon&Search=true#Post127760

Skrevet

Jeg giver fransk uden kondom og slikker også gerne bollerne.

Årsag: Jeg har læst faglitteratur, der fortæller at til d.d. er der ingen der er blevet smittet med hiv via oral sex. Ensymerne i spyttet dræber hiv virusset. Jeg har heller aldrig fået andre kønssygdomme af det. Herpes (forkølelsessår) havde jeg i kroppen inden jeg startede i branchen (vil ikke sidde procent tal på, men meget almindelig at vi er smittet i Danmark).

Jeg holder rigtig meget af, at se mandens nydelse, og have føling med, hvad jeg laver. Manden må også gerne komme i min mund (uden at skulle sige til), hvilket giver en dejlig følelse for manden uden afbrud.

Jeg sluger aldrig sperm, for det har jeg ikke lyst til.

Når en gæst beder om fransk med gummi, gør jeg det. Men jeg har ikke megen føling med hans nydelse og hvad jeg laver.

Sådan er det at være mig.

Skrevet

Jeg sluger aldrig sperm, for det har jeg ikke lyst til.

.

Da jeg var yngre, kunne jeg give mig selv fransk og slugte det også, så jeg ved det kan give en ram smag i halsen, men ifølge div. kilder skulle det smage bedre, hvis man f.eks. spiser ananas inden, medens øl og stærke krydderier ikke er det bedste. Andre mener det bla. skulle være sundt og forebygge kræft - men det er smag og behag.

Skrevet

Da jeg var yngre, kunne jeg give mig selv fransk og slugte det også, så jeg ved det kan give en ram smag i halsen, men ifølge div. kilder skulle det smage bedre, hvis man f.eks. spiser ananas inden, medens øl og stærke krydderier ikke er det bedste. Andre mener det bla. skulle være sundt og forebygge kræft - men det er smag og behag.

Lad være med at spise fastfood, men spist gerne grønsager så smager sæden bedst, du kan smage på sæden om person spiser sundt. Prøv det selv.

Skrevet

Århuselsker skriver at han fik handjob med olie og derefter kondom på.

Vaseline og olie, også vegetabilske massageolier ødelægger gummi.Har selv oplevet tre sprængte kondomer da en kæreste begyndte at bruge vaseline.

Skrevet

Århuselsker skriver at han fik handjob med olie og derefter kondom på.

Vaseline og olie, også vegetabilske massageolier ødelægger gummi.Har selv oplevet tre sprængte kondomer da en kæreste begyndte at bruge vaseline.

Det er vist rigtigt det med olie og gummi.

Nu er der så vidt jeg ved, ikke mange kondomer der er lavet af naturgummi mere, og de fleste olier er vandbaserede. Har ofte hygget, hvor der er massage olie på ydersiden af kondomet. Har aldrig set et eneste der er sprunget. Jeg har dog været i nogle hundrede af dem indenfor de seneste år.

Skrevet

Det er vist rigtigt det med olie og gummi.

Nu er der så vidt jeg ved, ikke mange kondomer der er lavet af naturgummi mere, og de fleste olier er vandbaserede. Har ofte hygget, hvor der er massage olie på ydersiden af kondomet. Har aldrig set et eneste der er sprunget. Jeg har dog været i nogle hundrede af dem indenfor de seneste år.

Ud fra lugten mener jeg at kondomer er af naturgummi (latex). Olier er ikke vandbaseret; men glidecreme er som oftest, glidecreme kan også være silliconebaseret.

Jeg har interesseret mig for massage og massageolier på det seneste og er stødt på flere advarsler i forbindelse med gummi og har som sagt også mine egne dårlige erfaringer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.