Hop til indhold

har du allerede fået penge tilbage i skat?

Featured Replies

Skrevet
SlikkeFrands skrev, for 7 minutter siden:

Argh..

Du kan da få en eller to dildoer.:rolleyes:

Har  nok  til  at  fylde  hullerne  ud  med,  og  foretrækker  helt  klart  den  ægte  vare. 

Men  har  regnet  lidt  på  det  og  tror  skattefars penge  bliver  brugt  på  denne retro  hofteholder  

20210409_192015.jpg

Skrevet

Jackpot. Nok til en belejring af Sweet Sophie :)

Skrevet

Her er en der lige nu, nok ikke bekymrer sig om vedkommende fik penge tilbage i skat.

Eller om der skulle betales restskat :)

Dansker vinder mere end 300 millioner i Eurojackpot

En dansker har vundet 310 millioner kroner i Eurojackpot. Det er den næststørste gevinst i danmarkshistorien.

https://www.berlingske.dk/danmark/dansker-vinder-mere-end-300-millioner-i-eurojackpot

Hvis det var mig ville jeg bruge 100000 kr om måneden, de næste 10 år på dyre købe damer.

Men det forudsætter nok, at jeg til en start begynder at spille i Eurojackpot :huh:

Men lidt har også ret, fik knap 7500 kr tilbage i skat.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Her er en der lige nu, nok ikke bekymrer sig om vedkommende fik penge tilbage i skat.

Eller om der skulle betales restskat :)

Dansker vinder mere end 300 millioner i Eurojackpot

En dansker har vundet 310 millioner kroner i Eurojackpot. Det er den næststørste gevinst i danmarkshistorien.

https://www.berlingske.dk/danmark/dansker-vinder-mere-end-300-millioner-i-eurojackpot

Hvis det var mig ville jeg bruge 100000 kr om måneden, de næste 10 år på dyre købe damer.

Men det forudsætter nok, at jeg til en start begynder at spille i Eurojackpot :huh:

Men lidt har også ret, fik knap 7500 kr tilbage i skat.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja sindssygt beløb.   Selv hvis vi forudsagde man brugte 100.000 kr på GP´ere om måneden i 10 år, så ville det kun være en lille indhug i den her lotto præmie.  Nærmere bestemt så været 12 millioner der var brugt der.   Så ville der "kun" være 298 millioner tilbage af præmien :P

Det fortæller meget godt hvor sindssygt mange penge det er :)   At hvis man ikke havde været særdeles gavmild overfor familie og måske nære venner, så næsten umuligt at bruge alle pengene.

Man skulle ihvertfald så få nogle meget dyre vaner.  Læs privatfly mv :) 

Redigeret af ZEUS

Skrevet

Nå..Må selv lave en tråd der hedder 

"SKAT. Så meget snuppes der i år"..:unsure:

Skrevet

Sender det i anden tråd.

Redigeret af ZEUS

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.