Hop til indhold
Herbert

Jennifer Petit og tres elegante ..

Recommended Posts

 

Nogen gange skal man give sige selv en gave - og det blev så i dag….

 

Egentlig er jeg ret opmærksom på Corona-restriktionerne, og egentlig har jeg været temmeligt tilbageholdene, og egentligt har jeg haft umanerlig travlt i længere tid og slutteligen dermed ikke været så disponeret for at fravige dydens smalle sti

 

Men Jennifer er så absolut en rigtig god grund til at lade dyd være dyd, Corona være Corona - og man kan vel holde en lille pause ?

 

Vi havde skrevet lidt sammen (mest på grund af logistiske udfordringer da Jennifer var i Støvring) nu var hun så i mere tilgængelige omgivelser i Hadsten - så jeg startede den japanske Sportslimousine og drog forventningsfuld afsted.

 

Parkerede ved Jem&Fix nogle hundrede meter væk fra adressen - sendt en SMS og fik den præcise adresse.

 

Knock.knock og døren blev åbnet på klem af en yndig kvinde - næh - en MEGET yndig kvinde

 

Jennifer er præcist som på de mange billeder der er på nettet igennem tiden (og de billeder jeg har haft i  tankerne)  tres petit - fejende smukt rødt hår og meget smilende (og talende ;)  )

 

Vi havde aftalt en halv time - og jeg havde vist læst forkert på prislisten for Jennifer gjorde mig opmærksom på min fejl og gav mig det overskydende beløb tilbage - det er sgu god kundeservice  - så starten var absolut god - og det kan jeg ikke skjule - sådan fortsatte det hele vejen igennem besøget

 

Jennifer “slipped into something more comfortable” en fiks bodystocking og jeg fik en hurtig dusch… Jennifer er altså ikke ret høj - hvilket man også bemærker når bruseren er indstillet så vandet rammer en på navlen :)

 

Siddende på sengen blev forskellen jo mindre udtalt - og samtalen gik ubesværet om ærlighed, ansigtsbilleder, facebook-fængsell og sociale medier i det hele taget. Men selv om Jennifer er en lattermild kvinde med holdninger var det jo ikke for at konversere at jeg var kommet..

 

Bodystockingen røg af, den fine lyse hud og det ualmindeligt velformede bagdel og svungne ryg åbenbaredes. På min begæring/kommando/ønske lagde Jennifer sig på maven og jeg kunne nyde synet af såvel den velformede bløde røv - som den nybarberede fisse der koket kiggede frem mellem benen når hun gav ryggen lidt ekstra svaj. En smule lotion på hænderne og jeg kunne starte en massage der gradvist blev lidt mindre fysiurgisk og mere erotisk.. Jeg lod min tunge dukke ned mellem de velduftende baller og reaktionen udeblev ikke… Jennifer vendte sig og en fiks busk -  hvor læberne var barberede..

 

Jennifers utroligt fine mis smager helt igennem vidunderligt - og jeg kunne nemt have tilbragt noget længere tid mellem hendes slanke ben og bløde inderlår - men vi skulle jo også have mig i fokus indenfor tidsrammen

 

En af de mange fordele ved Jennifer petithed er at ens pik jo unægtelig ser noget større ud end den gør ved “normale7høje” kvinder - jeg føler mig normalt ret gennemsnitlig - men her lignede jeg jo nærmest Rocco :)

 

Efter korrekt monteret kondom fik jeg et meget blidt varmt og blødt blow - med utrolig meget øjenkontakt .. udført med godt med bagtunge og de reglementeret 2,1 atmosfæres undertryk  som anbefales af det Tyske TÜV Schwanzsaugeninstitut  :)

 

Således opmuntret satte Jennifer sig overskrævs og jeg nød både bevægelser og synet af hendes bløde bryster. Lidt forskellige stillinger - inden jeg rev kondomet af og kom ud over Jennifers mave

 

10 sekunder senere galede hanen - rent bogstaveligt - jeg tog en ny dusch og vi sagde farvel og udvekslede de sædvanlige pleasanties inden jeg forlod stedet med et smil…

Jennifer er præcist som på billeder og tekst  - alderen stemmer sikkert også - det eneste der forvirrer en lidt er hendes fiorkærlighed for god soulmusik fra 70'erne- jeg kan desværre  ikke ret titi huske at have fået et blow med Sam Cooke i ørerne.   Jeg  mindedes min ungdom ved at høre Ros Royce medens min tunge legede med Jennifers klitoris, og smilte medens jeg hørte Barry White bas-charmere medens jeg havde et par fingre i Jennifers vulva (i håbet pm en lille G-punkts-orgasme)

Kommer jeg igen - givetvis - i aften klarer jeg det dog selv med Jennifer på nethinden

 

Min bedste anbefaling

 

https://annoncelight.dk/showad/310433

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ihh hvor siger jeg mange tak med dybrøde kinder for de dejlige og bekræftende ord:wub:.. 

Måske jeg skulle påpege "garanteret fjernelse af navlefnuller ved anvendelse af badefaciliteterne" i min annonce:P:lol:.. 

Og du skal være så velkommen en anden gang<3.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh ja Jennifer, hun er en virkelig skøn kvinde, man kan kun nyde hendes selskab. Som du skriver hun er så nem at snakke med, er sindsyg charmerende og ikke at glemme hun er utrolig smuk. 
Har været så heldig at besøge hende 3 gange når hun var i København, glæder mig virkelig også til at møde hende igen og holde om hende og se i de vildt smukke øjne som bare drager en :)

Så mange tak for sidst Jennifer glæder mig til at se dig igen:wub:
 

Hun er en stjerne og dem som ikke har mødt hende har snydt sig for en oplevelse :)

Redigeret af Fedtmules bror

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse, og godt at høre jeg ikke er den eneste der foretrækker at indlede løjerne med lidt kærestemassage. Jeg er også vild med at smage en dejlig fisse og føle at man har ramt noget god kemi. Det kan man jo kun blive glad i låget af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Jennifer er er stjerne.

Har besøgt hende for nogle år siden i Fjenneslev. Har også prøvet at få sat et møde op for nyligt her i København, men det passede ikke.

Prøver igen når hun er tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sam Cooke ikke mindre. Bring it on home to me. Bring your sweet lovin'.... Kan næppe forestille mig et bedre soundtrack...
Men her sidder man i Sverige, må ikke komme over, men funderer over hvad en japansk sportslimousine er for en størrelse? Seriously?

Er det ok hvis jeg kommer på cykel når det en gang er muligt Jennifer?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Er det ok hvis jeg kommer på cykel når det en gang er muligt Jennifer?

Intet mindre end Sam, Nancy, Otis, Diana eller Percy kan gøre det:P.. Ejj jeg har nu mange gode på min liste:wub:..

Så længe du lover at have de lovpligtige lygter og cykelhjelm på jeg ikke så snerpet med transportmiddel:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Intet mindre end Sam, Nancy, Otis, Diana eller Percy kan gøre det:P.. Ejj jeg har nu mange gode på min liste:wub:..

Så længe du lover at have de lovpligtige lygter og cykelhjelm på jeg ikke så snerpet med transportmiddel:lol:.. 

Du glemte Mavis, Candy og nogle andre. Cykelhjelm er en selvfølge ved samleje her i Sverige. Hvis du har cykelbukser, så medbringer jeg en pumpe der sikkert kan bruges til noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 18 minutter siden:

Du glemte Mavis, Candy og nogle andre. Cykelhjelm er en selvfølge ved samleje her i Sverige. Hvis du har cykelbukser, så medbringer jeg en pumpe der sikkert kan bruges til noget

Jaja de jo en del af "mange gode":lol:.. 

Det lyder som en spøjs omgang:P.. But im nothing If not adventurous:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jaja de jo en del af "mange gode":lol:.. 

Det lyder som en spøjs omgang:P.. But im nothing If not adventurous:lol:.. 

Done deal Jennifer. Kan du nu bare ordne så de satans grænser åbner, så har jeg nogle rutekort vi kan kigge på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Jennifer da hun for et par uger siden var i Støvring og det var en super skøn oplevelse med dejlig sex. Hun er sød, charmerende og serviceminded. Hendes billeder er ægte og hun har en yderst velsmagende fisse med en flot trekantet sort behåring over fissen. Hun kommer vist nok til Støvring igen umiddelbart efter påske. Hvis det kan passes ind vil jeg da aflægge hende et nyt besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig jubelkoret. Jennifer er en gave. Sød og dejlig - og så har nu virkelig også noget mellem ørerne.

Som  Herbert var jeg også forbi Hadsten i går. Jeg havde besluttet mig for at give mig selv en gave af de større, så jeg havde aftalt med Jennifer, at hendes veninde, Dina Devine, også var med i legen. Det blev en mindeværdig oplevelse - sidder stadig og glædes. Jennifer tres petite og Dina, sød dejlig, slank og med et par særdeles velformede bryster (hendes fotos yder dem slet ingen retfærdighed) var simpelthen en perfekt kombination. La petite mort indtraf yderst belejligt lige før slutsignalet i en symbiose med de to smukke. Og så var det efter bad ellers bare ud i det fantastiske vejr. 

Tak til begge piger - det kan godt gå hen og blive stærkt vanedannende.

Orla

Del dette indlæg


Link til indlæg

JoRo er en stjerne.

En af de kvinder jeg aldrig glemmer. En af de få jeg tager med i graven efter hun for et par år siden udeblev fra en aftale, og efterfølgende med oprejst pande modtog sin straf her på EG :-)

Venligst

Coolmancool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Done deal Jennifer. Kan du nu bare ordne så de satans grænser åbner, så har jeg nogle rutekort vi kan kigge på. 

Altså som du måske husker har jeg selv en personlig interesse i at "svensken" lukkes ind igen:lol::P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orladrengen skrev, for 20 minutter siden:

Dina, sød dejlig, slank og med et par særdeles velformede bryster (hendes fotos yder dem slet ingen retfærdighed)

Jeg takker og nejer:wub:. Og tak for en kæmpe hyggelig stund<3. Håber du en anden gang vælger at forkæle dig selv det jo vigtigt:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Altså med alle de her pæne ord kan i da ikke forvente jeg nogensinde kommer ned på jorden igen:P:lol::wub:..

Hvor er jeg simpelthen så glad for der findes et forum som her hvor vi kan få vores ris og ros der hvor vores talenter ligger<3..

Håber du beholder din fine dusk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewBear skrev, for 41 minutter siden:

Håber du beholder din fine dusk 

Det har jeg bestemt planer om:P.. Som sagt er jeg selv rimelig glad for den.. Der er noget erotisk over kønsbehåring, det skaber ligesom en overgang fra "alt det andet" og så kønnet.. Det bliver lidt en "skjult gave":lol:.. Og så det bare lidt mere Lolita-agtig end glatbarberet synes jeg personligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Og så vil jeg lige tilføje at den kun er lidt ekstra trimmet denne uge fordi @Dina Devine har mobbet mig med at 80'erne ville have den tilbage:lol:.. 

Alt det bedste blev lavet i 80’erne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Og så vil jeg lige tilføje at den kun er lidt ekstra trimmet denne uge fordi @Dina Devine har mobbet mig med at 80'erne ville have den tilbage:lol:.. 

Kommer du snart til København igen Jennifer? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...