Hop til indhold
Herbert

Jennifer Petit og tres elegante ..

Recommended Posts

TheDude69 skrev, for 54 minutter siden:

Har overvejet at besøge hende.... Kysser hun??

Hollywood kys ynder jeg at kalde det.. Passionerede men uden tunge.. Simpelthen fordi tungekys ikke tænder mig men det der lige ved og næsten synes jeg er mere frækt:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onsdag lige over middag var jeg på besøg hos Jennifer, og jeg må sige at hun leverede varen. Denne skønne kvinde gav mig, der er en ældre herre, en dejlig oplevelse der fortjener en gentagelse engang i fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 30.3.2021 at 23:28:

Ihh hvor siger jeg mange tak med dybrøde kinder for de dejlige og bekræftende ord:wub:.. 

Måske jeg skulle påpege "garanteret fjernelse af navlefnuller ved anvendelse af badefaciliteterne" i min annonce:P:lol:.. 

Og du skal være så velkommen en anden gang<3.. 

Du må snart komme til det nordjyske igen.<3

Redigeret af SlikkeFrands
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ueeee lækker med lækker på, og så tilbydes der fisting som ikke ret mange andre gør, ja og dæleme også en 3 kant, men der står ikke noget om at man kan bestille 5 minutter for mere er vist ikke nødvendigt med så lækker en kvinde/kvinder :lol::lol: jeps kom til Aalborg tak... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 31.3.2021 at 12:23:

Og så vil jeg lige tilføje at den kun er lidt ekstra trimmet denne uge fordi @Dina Devine har mobbet mig med at 80'erne ville have den tilbage:lol:.. 

Det skal du ikke finde dig i :D Dina skal bare se at gro en god dusk, og du skal også bare lade din vokse. Der er ikke noget mere sexet, end (pænt trimmet) kønsbehåring :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 13 timer siden:

Det skal du ikke finde dig i :D Dina skal bare se at gro en god dusk, og du skal også bare lade din vokse. Der er ikke noget mere sexet, end (pænt trimmet) kønsbehåring :)

Helt enig, lad endelig din fine dusk gro,  det kildrer så dejligt ved oralsex 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 2.7.2021 at 17:25:

Jeg er altid lidt nervøs for sådan et "nyseuheld":ph34r::lol:.. 

Jeg kommer helt sikkert til Støvring og kigger nærmere på den dusk i næste uge:wub: - er bare usikker på om jeg skal have en eller flere af dine veninder med. Det er godt nok fristende:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kommer helt sikkert til Støvring og kigger nærmere på den dusk i næste uge:wub: - er bare usikker på om jeg skal have en eller flere af dine veninder med. Det er godt nok fristende:P

Ja vi tilbyder jo noget af en "pakkeløsning":P:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewBear skrev, den 31.3.2021 at 08:00:

flot trekantet sort behåring

Opliver en gammel tråd i undren over at New Bear skriver "sort". Jeg synes at jeg har set billeder for flere år hvor trekanten var rød, og jeg længes bare så meget til at se en rød eller lys trekant. Min ungdoms trekanter var, synes jeg, langt oftere andet end sorte. Logisk nok fordi mange af de piger jeg ser i dag  er fra østeuropa eller fjernøsten. 

Men er den sort?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 24.2.2022 at 21:03:

Opliver en gammel tråd i undren over at New Bear skriver "sort". Jeg synes at jeg har set billeder for flere år hvor trekanten var rød, og jeg længes bare så meget til at se en rød eller lys trekant. Min ungdoms trekanter var, synes jeg, langt oftere andet end sorte. Logisk nok fordi mange af de piger jeg ser i dag  er fra østeuropa eller fjernøsten. 

Men er den sort?

Jeg er naturligt brunette så det er også den farve min intim behåring har:D.. Jeg ved ikke hvor du skulle have set billeder af andet:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 27.2.2022 at 03:06:

Jeg er naturligt brunette så det er også den farve min intim behåring har:D.. Jeg ved ikke hvor du skulle have set billeder af andet:ph34r:.. 

Næh det ved jeg da så heller ikke rigtigt. :huh: Mange tak for dit indlæg. Glæder mig til at besøge dig når lejlighed byder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den korte version: Jennifer er en perle, en fantastisk skøn lille svirrevip som en guldfugl. Wauw!

Den lange version: Efter at jeg for nyligt flyttede hjem til DK og Fyn igen fra Prag af, fik jeg øje på @JenniferRomantica herinde på eroguide.dk og faldt ret hurtigt for hendes billeder og profil, så da jeg pludseligt så at Jennifer ville komme til Fredericia mandag d. 4. Juli blev jeg hurtigt enigt med mig selv om at jeg ville prøve om jeg kunne få lavet en aftale med hende. Det lykkedes og vi fik aftalt 30min på hendes sted lidt før middag i Fredericia (af princip tager jeg altid kun 30min ved det første besøg hos en ny GP).

Efter at have læst de mange gode anmeldelser af hende herinde på EG var mine forventninger skruet godt op i vejret. De blev i den grad opfyldt og jeg havde 30 fantastisk skønne minutter med Jennifer, som var både dejlige, frække og lidenskabelige. Jennifer er utrolig køn og virkelig lækker med den mest petitte krop og uimodståelige røv! Jennifer er indlevende, sensuel og passioneret men samtidig er hun også helt nede på jorden og der sidder altså et godt hoved på hende.

Sexen var utrolig skønt med masser af kram, kys, slik og knep. Flere forskellige positioner blev udøvet og hele vejen igennem var Jennifer indlevende og det hele føltes så ægte :wub: 

Så tusind tak for en rigtig dejlig stund til Jennifer og jeg glæder mig til næste gang. Jennifer får de varmeste anbefalinger herfra <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er du dejlig @MrGentleman14:wub:.. Mange tak for de pæne ord.. Jeg havde virkelig også en fantastisk oplevelse med dig.. Og jeg ser frem til vores næste stund sammen;).. 

Det med det gode hoved kommer vist lidt an på hvornår man spørger mig om ting:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv2
MrGentleman14 skrev, for 2 timer siden:

Jennifer får de varmeste anbefalinger herfra <3

Åh jo, selvsået radiser smager nu altid bedst 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...