Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Bicycle Repairman

Ret fair priser, hun er sød til at svare hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bicycle Repairman skrev, for 2 timer siden:

Ret fair priser, hun er sød til at svare hurtigt.

Godt at høre, må se om påsken kan bringe lidt tid med hende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Lars40 skrev, Lige nu:

Godt at høre, må se om påsken kan bringe lidt tid med hende :D

Der måtte gerne være kørselsfradrag til besøg af prosituerede, især hvis det viser sig at være  et skuffende et af slagsen.....

Det er næsten for godt til at være sandt, men hvis foto er retvisende og teksten holder vand, har vi skudt påskeharen ...... lad os alle bede......... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der.

Hun er en sød og genert pige, der matcher billederne, der ret sandsynligt er af hende.

Men hun har ingen anelse om hvad der står i annoncen eller hvad der er aftalt på SMS, det står  chefen for, fortalte hun.

Hun har heller intet begreb om, hvad kinky og squirt er - videoen er lavet ved at vaginaen blev fyldt med vand, og chefen filmede det når hun pressede ud.

Men ellers er hun en sød og almindelig pæn thai-pige, der giver en god massage - som jeg så nøjedes med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 27 minutter siden:

Har været der.

Hun er en sød og genert pige, der matcher billederne, der ret sandsynligt er af hende.

Men hun har ingen anelse om hvad der står i annoncen eller hvad der er aftalt på SMS, det står  chefen for, fortalte hun.

Hun har heller intet begreb om, hvad kinky og squirt er - videoen er lavet ved at vaginaen blev fyldt med vand, og chefen filmede det når hun pressede ud.

Men ellers er hun en sød og almindelig pæn thai-pige, der giver en god massage - som jeg så nøjedes med.

Tak for info. Det er jo synd for hende, har oplevet det samme med en anden pige engang. Men godt du behandlede hende godt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Så må vi se om bagmanden, squirter mylderbæ, når lovens langearm dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello is Milla 

 

some clients tell me that you talk about Im not the One ho is talking on the phone with you., 

 

i just want to say that if anybody Think Im fake i have FaceTime and ewerybody is welcome to Call me on FaceTime to see me ., Im 100% Independent 

and yes sometime my friend witch is also a thai Girl take Care my phone when Im Working she is Stay with me In another Room and Can always come to give me talk with you 

 

i wish all to have a good day mila 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mila666 skrev, for 6 timer siden:

Hello is Milla 

 

some clients tell me that you talk about Im not the One ho is talking on the phone with you., 

 

i just want to say that if anybody Think Im fake i have FaceTime and ewerybody is welcome to Call me on FaceTime to see me ., Im 100% Independent 

and yes sometime my friend witch is also a thai Girl take Care my phone when Im Working she is Stay with me In another Room and Can always come to give me talk with you 

 

i wish all to have a good day mila 

I have send you line and whatsapp msg for prices, can you reply...thks

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Mila Thai... Det var en fantastisk oplevelse, hun var rigtig sød, og var bestemt ikke genert.. Jeg fik den bedste massage, og vi sluttede af med rigtig god sex, jeg kommer igen 100% for vi kom begge 2 i en ekstrem dejlig orgasme... Hun er ihverfald et besøg hver.. Mvh Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaws skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har besøgt Mila Thai... Det var en fantastisk oplevelse, hun var rigtig sød, og var bestemt ikke genert.. Jeg fik den bedste massage, og vi sluttede af med rigtig god sex, jeg kommer igen 100% for vi kom begge 2 i en ekstrem dejlig orgasme... Hun er ihverfald et besøg hver.. Mvh Kim

Jamen det var da godt for dig.

Den anmeldelse kunne jeg osse ha' skrevet uden at besøge Mila Thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag, Mila er det sødeste menneske jeg længe har mødt, fik en super god hård massage og FP efter, lækker dejlig lille krop med ægte tits og lækre følsomme brystvorter, slikkede hendes dejlige mis til hun kom adskillige gange, fik en kop kaffe og vi sludrede ,kan en lille smule thai, så det faldt i god jord ;-) absolut et besøg værd,  vær sød ved hende, behandl hende godt ,hun fortjener det!  Kommer helt sikkert igen! 

Go påske derude :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hun er helt sikkert et besøg værd hun er sød venlig og virkelig fantastisk hun har en fantastisk smuk krop hun er vidunderlig 

 

She is definitely worth a visit she is sweet friendly and really amazing she has an amazingly beautiful body she is wonderful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vidunderlige Mila er simpelhen en skønhed og noget af det sødeste menneske hendes massage får dig i den syvende himmel hun er en gudinde
Wonderful Mila is simply a beauty and some of the sweetest person her massage gets you in the seventh heaven she is a goddess

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 3 timer siden:

Var forbi i dag, Mila er det sødeste menneske jeg længe har mødt, fik en super god hård massage og FP efter, lækker dejlig lille krop med ægte tits og lækre følsomme brystvorter, slikkede hendes dejlige mis til hun kom adskillige gange, fik en kop kaffe og vi sludrede ,kan en lille smule thai, så det faldt i god jord ;-) absolut et besøg værd,  vær sød ved hende, behandl hende godt ,hun fortjener det!  Kommer helt sikkert igen! 

Go påske derude :-)

Havde booket tid i dag men hun aflyste da hun sagde hun ikke havde det så. Respekt for hun gav besked inden. Håber hun får tid en af dagene igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mila666 skrev, den 31.3.2021 at 09:22:i just want to say that if anybody Think Im fake i have FaceTime and ewerybody is welcome to Call me on FaceTime to see 

I dont say, that “you” are a fake. I Said I meet the Girl from the pictures who lnew nothing about the agreement in the sms-communication and didn’t know what was in the add.

But you are Sweet and Nice Girl and gave a good massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

IC4 det fantastiske tog der kan alt, og vil modernisere togdriften i Danmark, indtil da må jeg byde på nogle ny-renoverede IC3, og en kold cola, i en genbrugs-dåse lavet af IC4 skrot.

Deep-Throat, Urin, sprøjte,  Spyt, Slug etc etc

Opreklameret men går an ......................................................

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, den 27.3.2021 at 13:43:

Har nogle været forbi eller kender til Mila?

https://annoncelight.dk/showad/315445

Hun ser fræk ud og er vidst med på lidt af hvert. Dog ser det ikke ud til somme pige på alle fotos, da et af dem ser ud til at være silicone bryster og andre mere naturlig. Kunne bestemt godt være frisk på en tur til Roskilde:D

 

Bicycle Repairman skrev, den 2.4.2021 at 01:27:

IC4 det fantastiske tog der kan alt, og vil modernisere togdriften i Danmark, indtil da må jeg byde på nogle ny-renoverede IC3, og en kold cola, i en genbrugs-dåse lavet af IC4 skrot.

Deep-Throat, Urin, sprøjte,  Spyt, Slug etc etc

Opreklameret men går an ......................................................

 

 

Hvor kan man se priser ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flip skrev, for 59 minutter siden:

 

Hvor kan man se priser ?

Det kan man ikke men det er standard priser. Hun er en sød pige, men det er kun almindelige ting som massage og handjob, bj og fp, ikke noget af det kinky. Hun giver en god jord massage og hun har et sødt og behagelig væsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er virkelig dejlig i sengen og god til stønne! Og giver den dejligste blowjob

She is amazing and kinky! And very goood to moan!

and her blowjob is outstanding

Del dette indlæg


Link til indlæg
cocodark skrev, for 2 timer siden:

Hun er virkelig dejlig i sengen og god til stønne! Og giver den dejligste blowjob

She is amazing and kinky! And very goood to moan!

and her blowjob is outstanding

Ja hun er god. Hvornår var du der? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 18 minutter siden:

Hver dag, hvis jeg skal gætte. ;)

Mere for hun smuttede nemlig i søndags ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...