Lars40 727 Skrevet 27. Marts, 2021 Har nogle været forbi eller kender til Mila? https://annoncelight.dk/showad/315445 Hun ser fræk ud og er vidst med på lidt af hvert. Dog ser det ikke ud til somme pige på alle fotos, da et af dem ser ud til at være silicone bryster og andre mere naturlig. Kunne bestemt godt være frisk på en tur til Roskilde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 29. Marts, 2021 Jeg er også interesseret i Mila. Er der virkelig ikke nogen med erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 29. Marts, 2021 Ret fair priser, hun er sød til at svare hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 29. Marts, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 2 timer siden: Ret fair priser, hun er sød til at svare hurtigt. Godt at høre, må se om påsken kan bringe lidt tid med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nsjfyren 14 Skrevet 29. Marts, 2021 Jeg tager sku en for holdet og giver tøsen et skud. Stay tuned boys 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 29. Marts, 2021 Lars40 skrev, Lige nu: Godt at høre, må se om påsken kan bringe lidt tid med hende Der måtte gerne være kørselsfradrag til besøg af prosituerede, især hvis det viser sig at være et skuffende et af slagsen..... Det er næsten for godt til at være sandt, men hvis foto er retvisende og teksten holder vand, har vi skudt påskeharen ...... lad os alle bede......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 29. Marts, 2021 Har været der. Hun er en sød og genert pige, der matcher billederne, der ret sandsynligt er af hende. Men hun har ingen anelse om hvad der står i annoncen eller hvad der er aftalt på SMS, det står chefen for, fortalte hun. Hun har heller intet begreb om, hvad kinky og squirt er - videoen er lavet ved at vaginaen blev fyldt med vand, og chefen filmede det når hun pressede ud. Men ellers er hun en sød og almindelig pæn thai-pige, der giver en god massage - som jeg så nøjedes med. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 29. Marts, 2021 OldGentlemann skrev, for 27 minutter siden: Har været der. Hun er en sød og genert pige, der matcher billederne, der ret sandsynligt er af hende. Men hun har ingen anelse om hvad der står i annoncen eller hvad der er aftalt på SMS, det står chefen for, fortalte hun. Hun har heller intet begreb om, hvad kinky og squirt er - videoen er lavet ved at vaginaen blev fyldt med vand, og chefen filmede det når hun pressede ud. Men ellers er hun en sød og almindelig pæn thai-pige, der giver en god massage - som jeg så nøjedes med. Tak for info. Det er jo synd for hende, har oplevet det samme med en anden pige engang. Men godt du behandlede hende godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 29. Marts, 2021 Så må vi se om bagmanden, squirter mylderbæ, når lovens langearm dukker op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mila666 1 Skrevet 31. Marts, 2021 Hello is Milla some clients tell me that you talk about Im not the One ho is talking on the phone with you., i just want to say that if anybody Think Im fake i have FaceTime and ewerybody is welcome to Call me on FaceTime to see me ., Im 100% Independent and yes sometime my friend witch is also a thai Girl take Care my phone when Im Working she is Stay with me In another Room and Can always come to give me talk with you i wish all to have a good day mila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 31. Marts, 2021 Mila666 skrev, for 6 timer siden: Hello is Milla some clients tell me that you talk about Im not the One ho is talking on the phone with you., i just want to say that if anybody Think Im fake i have FaceTime and ewerybody is welcome to Call me on FaceTime to see me ., Im 100% Independent and yes sometime my friend witch is also a thai Girl take Care my phone when Im Working she is Stay with me In another Room and Can always come to give me talk with you i wish all to have a good day mila I have send you line and whatsapp msg for prices, can you reply...thks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaws 4 Skrevet 31. Marts, 2021 Jeg har besøgt Mila Thai... Det var en fantastisk oplevelse, hun var rigtig sød, og var bestemt ikke genert.. Jeg fik den bedste massage, og vi sluttede af med rigtig god sex, jeg kommer igen 100% for vi kom begge 2 i en ekstrem dejlig orgasme... Hun er ihverfald et besøg hver.. Mvh Kim 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 31. Marts, 2021 Jaws skrev, for 30 minutter siden: Jeg har besøgt Mila Thai... Det var en fantastisk oplevelse, hun var rigtig sød, og var bestemt ikke genert.. Jeg fik den bedste massage, og vi sluttede af med rigtig god sex, jeg kommer igen 100% for vi kom begge 2 i en ekstrem dejlig orgasme... Hun er ihverfald et besøg hver.. Mvh Kim Jamen det var da godt for dig. Den anmeldelse kunne jeg osse ha' skrevet uden at besøge Mila Thai. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 1. April, 2021 Var forbi i dag, Mila er det sødeste menneske jeg længe har mødt, fik en super god hård massage og FP efter, lækker dejlig lille krop med ægte tits og lækre følsomme brystvorter, slikkede hendes dejlige mis til hun kom adskillige gange, fik en kop kaffe og vi sludrede ,kan en lille smule thai, så det faldt i god jord ;-) absolut et besøg værd, vær sød ved hende, behandl hende godt ,hun fortjener det! Kommer helt sikkert igen! Go påske derude :-) 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tom42 3 Skrevet 1. April, 2021 Hun er helt sikkert et besøg værd hun er sød venlig og virkelig fantastisk hun har en fantastisk smuk krop hun er vidunderlig She is definitely worth a visit she is sweet friendly and really amazing she has an amazingly beautiful body she is wonderful 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tom42 3 Skrevet 1. April, 2021 Vidunderlige Mila er simpelhen en skønhed og noget af det sødeste menneske hendes massage får dig i den syvende himmel hun er en gudinde Wonderful Mila is simply a beauty and some of the sweetest person her massage gets you in the seventh heaven she is a goddess 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 1. April, 2021 pdrhan skrev, for 3 timer siden: Var forbi i dag, Mila er det sødeste menneske jeg længe har mødt, fik en super god hård massage og FP efter, lækker dejlig lille krop med ægte tits og lækre følsomme brystvorter, slikkede hendes dejlige mis til hun kom adskillige gange, fik en kop kaffe og vi sludrede ,kan en lille smule thai, så det faldt i god jord absolut et besøg værd, vær sød ved hende, behandl hende godt ,hun fortjener det! Kommer helt sikkert igen! Go påske derude Havde booket tid i dag men hun aflyste da hun sagde hun ikke havde det så. Respekt for hun gav besked inden. Håber hun får tid en af dagene igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1579 Skrevet 1. April, 2021 Mila666 skrev, den 31.3.2021 at 09:22:i just want to say that if anybody Think Im fake i have FaceTime and ewerybody is welcome to Call me on FaceTime to see I dont say, that “you” are a fake. I Said I meet the Girl from the pictures who lnew nothing about the agreement in the sms-communication and didn’t know what was in the add. But you are Sweet and Nice Girl and gave a good massage. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 1. April, 2021 IC4 det fantastiske tog der kan alt, og vil modernisere togdriften i Danmark, indtil da må jeg byde på nogle ny-renoverede IC3, og en kold cola, i en genbrugs-dåse lavet af IC4 skrot. Deep-Throat, Urin, sprøjte, Spyt, Slug etc etc Opreklameret men går an ...................................................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flip 12 Skrevet 6. April, 2021 Lars40 skrev, den 27.3.2021 at 13:43: Har nogle været forbi eller kender til Mila? https://annoncelight.dk/showad/315445 Hun ser fræk ud og er vidst med på lidt af hvert. Dog ser det ikke ud til somme pige på alle fotos, da et af dem ser ud til at være silicone bryster og andre mere naturlig. Kunne bestemt godt være frisk på en tur til Roskilde Bicycle Repairman skrev, den 2.4.2021 at 01:27: IC4 det fantastiske tog der kan alt, og vil modernisere togdriften i Danmark, indtil da må jeg byde på nogle ny-renoverede IC3, og en kold cola, i en genbrugs-dåse lavet af IC4 skrot. Deep-Throat, Urin, sprøjte, Spyt, Slug etc etc Opreklameret men går an ...................................................... Hvor kan man se priser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 6. April, 2021 Flip skrev, for 59 minutter siden: Hvor kan man se priser ? Det kan man ikke men det er standard priser. Hun er en sød pige, men det er kun almindelige ting som massage og handjob, bj og fp, ikke noget af det kinky. Hun giver en god jord massage og hun har et sødt og behagelig væsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocodark 1 Skrevet 13. April, 2021 Hun er virkelig dejlig i sengen og god til stønne! Og giver den dejligste blowjob She is amazing and kinky! And very goood to moan! and her blowjob is outstanding 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 13. April, 2021 cocodark skrev, for 2 timer siden: Hun er virkelig dejlig i sengen og god til stønne! Og giver den dejligste blowjob She is amazing and kinky! And very goood to moan! and her blowjob is outstanding Ja hun er god. Hvornår var du der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 13. April, 2021 Lars40 skrev, for 18 minutter siden: Ja hun er god. Hvornår var du der? Hver dag, hvis jeg skal gætte. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 13. April, 2021 Dinner_at_the_y skrev, for 18 minutter siden: Hver dag, hvis jeg skal gætte. Mere for hun smuttede nemlig i søndags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg