Hop til indhold
Zar

Hvad kan der være galt med min Pik.

Recommended Posts

Kanon1 skrev, 1 time siden:

Hov - forbandede autocorrect 

DDR = der

Hum = hun

:o

Det gav ellers god mening uden rettelserne.

@Zar Jeg kendte engang en der havde samme symptomer. Han havde været en tur i Mongliet, og havde vist ikke holdt sig på måtten. Han fortalte som dig også vidt og bredt om symptomerne på diverse internetforums, og fik som her også mest råd om at gå til sin praktiserende læge. Lægen så på pikken, og var mildest talt forfærdet. Han konsulterede sundhed.dk, pro.medicin.dk, thelancet.com og ugeskrift for lægers elektroniske arkiv, og til sidst hev han sin signerede udgave af det store sorte lægeleksikon frem, der var skrevet på latin med en sirlig håndskrift som kun læger mestrer. "Der er ingen tvivl." sagde lægen. "Du har fået mongolsk chlamydia, og der er ingen kur imod den. Det eneste der kan redde dig er en fuldstændig amputation af penis og testikler." Den stakkels fyr anede ikke sine levende råd, og valgte i desperation at opsøge en herboende kinesisk naturlæge for en second opinion. "Ja, det ligne rigtig nok mongolsk chlamydia min ven" sagde naturlægen. "Skal jeg så have den amputeret som lægen sagde?" "Dum vestlig læge. De altid vil amputere. Bare tag det med noget ro i 14 dag, så tismand falde af helt af sig selv."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody

Hør jeg kan godt forstå at du ikke har lyst til at gå til læge, og heller vil prøve andre ting for at afhjælpe det i stedet.

Ens nedre dele er jo et meget intimt og privat område.

Meen du skriver at du ikke kan sove pga det og at det er hævet og gør ondt... 

Derfor er du nødt til at gå til lægen. Ingen her kan hjælpe dig,når vi ikke ved hvordan det ser ud, hvornår/hvordan det er kommet og hvad du evt har lavet.

Derfor vil jeg ikke give nogen bud på det.

Så enten skal du ha en tid på mandag hos din kvindelige læge( spørg evt om der er en mand der kan se på den, hvis de har en mandlig læge)

Eller med de smerter du beskriver ring til vagtlægen nu og få det tjekket.

Tænk på at i væreste tilfælde kan du blive steril eller impotent hvis du ikke får behandling for det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu ikke så underligt at vi mænd ikke lever lige så længe som kvinderne, det er jo et udbredt problem at mand-fjolser er bange for læge besøg.

Jeg forstår dig godt, for i min pure ungdom havde jeg samme anfægtelser, da jeg fik et grimt udslæt i skridtet.

Heldigvis tog jeg til min (kvindelige) læge, der kunne berolige mig med, at jeg ikke havde en kønssygdom, men blot vaskede mig for ofte og for grundigt i skridtet.

Som alle de andre siger: Smut til din læge, for uanset hvad du måtte fejle, så er det den eneste rigtige løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 12 timer siden:

Han havde fået sukkersyge og har det stadigt, han kom hjem og havde rifter osv. det var sukkersyge. 

Ja, jeg har forstået at der er sammenhæng med sukkersygen, men der er ikke tale om et symptom på sukkersyge. Så det er ikke sukkersyge, men noget andet. Sukkersygen skaber bare større risiko for fx svampeudbrud eller ballanitis (forhudsbetændelse). Diabetes er det man kalder "underliggende årsag", fordi det gør risikoen større.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var betændelse i forhuden. Min forhud satte sig fast igår aftes. Ringede til lægen imorges og end ikke min kvindelige læge og en mandlig kunne trække den på plads uden kæmpe smerter. Blev sendt på sygehuset hvor 2 andre uden held forsøgte. Blev bedøvet og så kom den på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 23 minutter siden:

end ikke min kvindelige læge og en mandlig kunne trække den på plads uden kæmpe smerter

Sorry, men jeg ser for mit indre syn, hvordan flere personer hiver og slider i din stakkels pikhud. Du skærer ansigt, mens de stemmer imod med fødderne og ligger nærmest vandret med overkroppen og sveder tran...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, 1 time siden:

Det var betændelse i forhuden.

God bedring, husk at vaske dig dagligt, men helst ikke med for meget sæbe og sørg for at al sæbe skylles væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 56 minutter siden:

Sorry, men jeg ser for mit indre syn, hvordan flere personer hiver og slider i din stakkels pikhud. Du skærer ansigt, mens de stemmer imod med fødderne og ligger nærmest vandret med overkroppen og sveder tran...

Det var komisk kan jeg godt se bagefter. Jeg lover jer for at jeg skreg da den sidste læge bare kom og rykkede i den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 9 minutter siden:

God bedring, husk at vaske dig dagligt, men helst ikke med for meget sæbe og sørg for at al sæbe skylles væk.

Har fået nogle sprøjter med hjem. Skal spøjte mig ind under forhuden med vand 3 gange dagligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God bedring! Noget af en drejning fra du startede med ikke at ville gå til din kvindelige læge og så ender med at have 4 læger til på skift at have trukket i den. 

Men måske det positive er at du er kommet dig over din forskrækkelse med ikke at vise pikken frem overfor din kvindelige læge... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I betragtning af at vi brugere af EG og borgere i DK har været med til at betale for at Zar har kunne få ikke 1, ikke 2, ikke 3, men hele 4 forskellige personer til at hive i hans diller, synes jeg det er rigtigt groft han ikke har postet en ordentlig anmeldelse i BDSM sektionen!!!!!

Ingen beskrivelse af landsdel, udseende, kemi, selve akten, stedet, eller nogen form for karaktergivning for de 4 forskellige der hev i hans forplantningsorgan... Jamen for hulen da - Hvordan skal man nu kunne vælge hvilken del af landet man skal få betændelse i forhuden, for at kunne få en oplevelse som Zar's ??!??!?

/Francois

 

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 5 minutter siden:

I betragtning af at vi brugere af EG og borgere i DK har været med til at betale for at Zar har kunne få ikke 1, ikke 2, ikke 3, men hele 4 forskellige personer til at hive i hans diller, synes jeg det er rigtigt groft han ikke har postet en ordentlig anmeldelse i BDSM sektionen!!!!!

Ingen beskrivelse af landsdel, udseende, kemi, selve akten, stedet, eller nogen form for karaktergivning for de 4 forskellige der hev i hans forplantningsorgan... Jamen for hulen da - Hvordan skal man nu kunne vælge hvilken del af landet man skal få betændelse i forhuden, for at kunne få en oplevelse som Zar's ??!??!?

/Francois

 

Østjylland 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Enig med de andre afsted til lægen, vi kan intet vide ud fra beskrivelsen. Men det kan muligvis også være forhuds forsnævring. Ved fra en kammerat at det gør vanvittigt ondt. Så kommer det ikke på plads med hverken hvile, creme, mild vask. Så skal der desværre opereres. Men nej de amputerer hverken pikken, forhuden etc. Det er et lille snit som løsner og gør din lille ven fungerer helt normalt, når det er helet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden:

Enig med de andre afsted til lægen, vi kan intet vide ud fra beskrivelsen. Men det kan muligvis også være forhuds forsnævring. Ved fra en kammerat at det gør vanvittigt ondt. Så kommer det ikke på plads med hverken hvile, creme, mild vask. Så skal der desværre opereres. Men nej de amputerer hverken pikken, forhuden etc. Det er et lille snit som løsner og gør din lille ven fungerer helt normalt, når det er helet. 

Har skrevet længere oppe hvad der var galt. Fik også at vide at jeg netop skal have et lille klip da problemet kan vende tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Zar skrev, for 14 timer siden:

Har skrevet længere oppe hvad der var galt. Fik også at vide at jeg netop skal have et lille klip da problemet kan vende tilbage.

Ok godt det har løst sig. Læste mange kommentarer men ikke alle :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...