Hop til indhold
Zar

Hvad kan der være galt med min Pik.

Recommended Posts

For 1 uge siden vågnede jeg op og kunne ikke trække forhuden tilbage. Min forhud er hævet og der har været nogle små rifter på forhuden. Nogen der ved hvad der kan være galt. Det gør sgu lidt ondt i den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 24 minutter siden:

For 1 uge siden vågnede jeg op og kunne ikke trække forhuden tilbage. Min forhud er hævet og der har været nogle små rifter på forhuden. Nogen der ved hvad der kan være galt. Det gør sgu lidt ondt i den.

Svært at sige, se at kom en tur til lægen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et catch-all ville være en infektion, til lægen med dig, især hvis det ikke er blevet bedre efter en uge.

Internettet er ikke der du skal hente en konsultation, du betaler SKAT af en grund :) benyt dig af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Hvis ikke du har sovet i en uge, kan det nemt være anledning til hallucinationer.

Gå til lægen, og få undersøgt dit søvnbesvær.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 10 minutter siden:

Hvis ikke du har sovet i en uge, kan det nemt være anledning til hallucinationer.

Gå til lægen, og få undersøgt dit søvnbesvær.

Ja gør du bare nar. Jeg spøger om noget seriøst. Er ikke meget for at gå til lægen da hun er en kvinde. Ville bare høre om nogle havde prøvet noget lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næste gang du stikker den ind i et karton youghurt så tjek lige datoen først. Er den udløbet så er bakterierne blevet voksne. :shock: og så undgå for guds skyld dem med det forbandet lille skruelåg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 7 minutter siden:

Ja gør du bare nar. Jeg spøger om noget seriøst. Er ikke meget for at gå til lægen da hun er en kvinde. Ville bare høre om nogle havde prøvet noget lignende.

Du kan måske skifte læge? Hvis du har en infektion, svamp eller kønssygdom er det ikke optimalt at vente på det går væk. 
Så hellere finde en læge du er tryg ved ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 10 minutter siden:

Ja gør du bare nar. Jeg spøger om noget seriøst. Er ikke meget for at gå til lægen da hun er en kvinde. Ville bare høre om nogle havde prøvet noget lignende.

Armen... helt ærligt, du er et voksent menneske og lige meget hvor hævet en pølse du smækker på disken, så har lægen set det før.

Hvordan i alverden skal vi på nogen måde hjælpe dig, sidst jeg havde ondt i pikkemanden var det er særligt aggressiv og nederdrægtig svampeinfektion som canesten ikke kunne tage.

Så igen... gå til lægen inden den rådner af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså lidt farligt at have en læge man ikke tør gå til. Om det er en mand eller kvinde er vel ligemeget. Det er jo hendes viden og profession du søger og ikke hendes køn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror faktisk ikke de herrer griner af dig - hvis de griner så griner de med dig! De fleste mænd har prøvet noget lignende. Og tro mig din kvindelige læge er er fuldstændig ligeglad med om det er din pik eller din skulder DDR gør ondt! Hum HAR set det hele før og nej hun taler ikke om det uden for arbejdstiden. 
tag du bare og kom til lægen i en fart. 
dbh.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Som de andre siger, afsted til lægen.

min morfar sagde altid når man havde ondt “først bliver den rød, så blå, så sort, så begynder den at lugte og så falder den af”. Hvis det er rigtig kan du bare vente, så løser problemet sig selv.

lidt andet. 
jeg vil da betydelig heller gå til en kvindelig læge med et problem, hvor lille mand skal på disken end til en mandelig  læge, det ligger mig meget fjernt at lade en mand befamle mig, og det er så lige meget hvor pinligt det kan blive med den kvindelige læge, jeg har det ligeså hvis jeg skal have massage, jeg kan ikke med en mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 16 minutter siden:

Ja gør du bare nar. Jeg spøger om noget seriøst. Er ikke meget for at gå til lægen da hun er en kvinde. Ville bare høre om nogle havde prøvet noget lignende.

Med den indstilling, fortjener du lidt at blive gjort nar af.

Du spørger seriøst, og han svarer seriøst. Lægen er komplet ligeglad med hvad, hvem, og hvordan både du og din pik ser ud - de er professionelle, og til for at give medicinsk råd og vejledning - om nødvendigt, at ordinere behøvet medicin.

Kom dig over dit trip kammerat, alt andet er for barnligt. (Ellers skift til en mandlig læge, tag hånd om dit helbred)

 

 

Men til kernen af problemet..
Hvad personlig erfaring angår, så har jeg oplevet lign. når jeg selv har været lige-lovlig aktiv - både i samkvem, men også ved soloture.
Populært sagt, lidt "slidtage" - jeg er ikke medicinske uddannet, så tag mit råd for hvad det er - lægmands råd.

- Varmt bad
- Rens forsigtigt (men grundigt) din bedste ven
- Dub ham tør
- Smør et tyndt lag vaseline på rift området
- Lad den i fred indtil det er gået over - hvilket typisk er en en 3-7 dage

 

Består det efter den tid, så få tid hos Dr. Venlig, og få dit vedhæng inspiceret af en professionel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 10 minutter siden:

Med den indstilling, fortjener du lidt at blive gjort nar af.

Du spørger seriøst, og han svarer seriøst. Lægen er komplet ligeglad med hvad, hvem, og hvordan både du og din pik ser ud - de er professionelle, og til for at give medicinsk råd og vejledning - om nødvendigt, at ordinere behøvet medicin.

Kom dig over dit trip kammerat, alt andet er for barnligt. (Ellers skift til en mandlig læge, tag hånd om dit helbred)

 

 

Men til kernen af problemet..
Hvad personlig erfaring angår, så har jeg oplevet lign. når jeg selv har været lige-lovlig aktiv - både i samkvem, men også ved soloture.
Populært sagt, lidt "slidtage" - jeg er ikke medicinske uddannet, så tag mit råd for hvad det er - lægmands råd.

- Varmt bad
- Rens forsigtigt (men grundigt) din bedste ven
- Dub ham tør
- Smør et tyndt lag vaseline på rift området
- Lad den i fred indtil det er gået over - hvilket typisk er en en 3-7 dage

 

Består det efter den tid, så få tid hos Dr. Venlig, og få dit vedhæng inspiceret af en professionel

Se det synes jeg var et svar jeg kan bruge til noget. Prøver det med  dine råd og er det ikke blevet bedre Mandag er det en tur til lægen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Northern Man

Jeg har prøvet at have fået svamp ved pikhovedet, hvilket var ret så ubehageligt. Øm og meget overfølsom træls hud osv.

Lidt en overraskelse, da det aldrig var sket for mig før.

Jeg gik til lægen, fik at vide det var svamp. Og fik så en recept på noget creme som hjalp efter et par uger.

Rent personligt foretrækker jeg at smide bukserne foran en kvindelig læge, fremfor end mandlig læge.

Men når det er ens bedste ven det gælder, så hiver man den altså frem foran lægen uanset om det er en hende eller ham.

Læger er trods alt til for at hjælpe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom til lægen. Det er en overvindelse, men det vil hjælpe i længden. Jeg har selv en kvindelig og man skulle lige trække vejret en ekstra gang før man smed bukserne foran hende, men efterfølgende har det ikke været et problem. Din lige vil være meget prof omkring det og tro mig, du behøver ikke frygte at opstemt eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her en sandfærdigt historie, min ven var i USA og var ikke sammen med nogen kvinde, han kæreste troede at han havde været utro.  Det vidste sig at han havde fået sukkersyge, ikke pga turen til USA men det var de samme symptomer som dig. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 2 timer siden:

For 1 uge siden vågnede jeg op og kunne ikke trække forhuden tilbage. Min forhud er hævet og der har været nogle små rifter på forhuden. Nogen der ved hvad der kan være galt. Det gør sgu lidt ondt i den.

Herpes eller svamp er det mest sandsynlige, men det kan være mange andre ting, inkl forhudsbetændelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 2 timer siden:

For 1 uge siden vågnede jeg op og kunne ikke trække forhuden tilbage. Min forhud er hævet og der har været nogle små rifter på forhuden. Nogen der ved hvad der kan være galt. Det gør sgu lidt ondt i den.

I gamle dage brugte man Borsyre Viskøs liniment 2 %. Nogle få dråber på et stykke vat som blev lagt ind under forhuden (helt indunder så det ikke falder ud igen). Det virker bakteriedræbende og dulmede meget hurtigt rødmen mv.. Vask og nyt på et par gange pr. dag. Det kunne tage de fleste ting hvis det ikke er noget alvorligt og efter nogle få dage var kalorius kampklar igen. Og ja har prøvet at få den vasket af en læge. Selvom den var hævet og jeg ikke selv kunne få forhuden tilbage tog hun bare fat og vaskede den med et bind og saltvand eller sådan noget lignende. Og når det er en kvinde skriger man jo ikke så højt. God bedring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, Lige nu:

havde fået sukkersyge

Så var det nok svamp. Svamp er der hele tiden, men giver kun symptomer ved nedsat immunforsvar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 2 timer siden:

For 1 uge siden vågnede jeg op og kunne ikke trække forhuden tilbage. Min forhud er hævet og der har været nogle små rifter på forhuden. Nogen der ved hvad der kan være galt. Det gør sgu lidt ondt i den.

En inversive insektart er kommet til Danmark for et par år siden. Den er på størrelse med en miniflue, og er kun aktiv om natten. Du kan opsætte et malarianet over din seng. Et andet godt fif er, at sove med nattøj, og placere armene over dynen og ned langs kroppen, så dynen holdes på plads. Bedst at undgå at sove sammen med piger - de roder rundt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 9 minutter siden:

Så var det nok svamp. Svamp er der hele tiden, men giver kun symptomer ved nedsat immunforsvar.

Han havde fået sukkersyge og har det stadigt, han kom hjem og havde rifter osv. det var sukkersyge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big bang skrev, for 1 time siden:

Næste gang du stikker den ind i et karton youghurt så tjek lige datoen først. Er den udløbet så er bakterierne blevet voksne. :shock: og så undgå for guds skyld dem med det forbandet lille skruelåg 

Ha ha, og hvis plastikringen fra kartonen  sidder fast om pikken skal der måske en skævbidder til. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...