Hop til indhold
kbhmand44

Utroskab og Protistution skal stoppes

Recommended Posts

Syntes der godt nok er mange mænd som har koner derhjemme og stadig besøger glædes piger, det er overhoved ikke i orden det i gør, jeg er sikker på i ville blive tossede hvis konen fik tissemand fra en mand et par gange om måneden. Har intet imod det hvis i fortæller det først, men utroskab er så skammeligt. Nu hvor i besøger gper, kan i bare sende nogle mænd over til jeres koner imens er sikker på nogle vil acceptere det tilbud! Prøv nu og flov jer lidt, og hav noget loyalitet i forholdet. Hej herfra husk det går begge veje!  I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet, så det fint med mig, i skriver bare PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, for 23 minutter siden:

Syntes der godt nok er mange mænd som har koner derhjemme og stadig besøger glædes piger, det er overhoved ikke i orden det i gør, jeg er sikker på i ville blive tossede hvis konen fik tissemand fra en mand et par gange om måneden. Har intet imod det hvis i fortæller det først, men utroskab er så skammeligt. Nu hvor i besøger gper, kan i bare sende nogle mænd over til jeres koner imens er sikker på nogle vil acceptere det tilbud! Prøv nu og flov jer lidt, og hav noget loyalitet i forholdet. Hej herfra husk det går begge veje!  I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet, så det fint med mig, i skriver bare PB.

Hun får alt det hun vil have, med min velsignelse. Tror faktisk hvis det kommer dertil, så er det nok mig som er håbløs bagefter. Hun har det ulige noget lettere, kvinder kan få alt det de vil uden, det kræver den halve eller kvarte energi, som jeg skal ligge for dagen. Sådan tror jeg til har været til alle tider og ændre sig nok heller ikke fremadrettet. 
Der er bare nogle piger, der så har fundet ud af, at de ligeså godt kan slå lidt mønt af os ved samme lejlighed. Sådan er det. Vi kan jo diskuterer hvem der griner mest på ved ned i banken, som man siger. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
kbhmand44 skrev, for 30 minutter siden:

Syntes der godt nok er mange mænd som har koner derhjemme og stadig besøger glædes piger, det er overhoved ikke i orden det i gør, jeg er sikker på i ville blive tossede hvis konen fik tissemand fra en mand et par gange om måneden. Har intet imod det hvis i fortæller det først, men utroskab er så skammeligt. Nu hvor i besøger gper, kan i bare sende nogle mænd over til jeres koner imens er sikker på nogle vil acceptere det tilbud! Prøv nu og flov jer lidt, og hav noget loyalitet i forholdet. Hej herfra husk det går begge veje!  I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet, så det fint med mig, i skriver bare PB.

Se du nu at blive gift, så slipper du for at have alle de kvinder rendende ............

Velkommen til virkeligheden.

 

https://videnskab.dk/krop-sundhed/nar-dyr-lever-i-fast-parforhold

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, for 35 minutter siden:

Syntes der godt nok er mange mænd som har koner derhjemme og stadig besøger glædes piger, det er overhoved ikke i orden det i gør, jeg er sikker på i ville blive tossede hvis konen fik tissemand fra en mand et par gange om måneden. Har intet imod det hvis i fortæller det først, men utroskab er så skammeligt. Nu hvor i besøger gper, kan i bare sende nogle mænd over til jeres koner imens er sikker på nogle vil acceptere det tilbud! Prøv nu og flov jer lidt, og hav noget loyalitet i forholdet. Hej herfra husk det går begge veje!  I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet, så det fint med mig, i skriver bare PB.

Klovn....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er åbenbart en der har taget konen på fersk gerning med fremmed kød i munden :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en omgang moralske tømmermænd. Gad vide hvad @kbhmand44 har været ude og grisse med der var så vildt at vi alle nu skal skamme os. Jeg vil personligt ikke have noget imod at min kone får noget fremmed pik, men jeg foretrækker at hun får det af nogen mere frisindede typer, der sætter pris på god seksuel nydelse og ikke har brug for at flove sig bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, for 42 minutter siden:

 Hej herfra husk det går begge veje!  I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet, så det fint med mig, i skriver bare PB.

Næææ du må sq selv score eller betale for dit fisse! :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Koner der ikke gider sex, Nogle har er åben forhold. Tror en del mænd har som han dyr det gælder om at sprede deres sæd ud. Der er ham der drømmer om BDSM nogle kone har prøve det, men kunne ikke lide det, andre afviste manden med det samme, og mænd der ikke tør spørger deres kone om deres sex fantasi. Så ham der elsker at blive kneppet af store dildo, han have gem i en pose sammen med foto fra leg hvor han blev kneppet af sit legetøj, kone mente han var syg, og skulle droppe disse lyster, det kan han selfølgelig ikke. 
 

så vær venlig ikke træde på disse mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kone bytning . Ok kan du ikke sende mig adressen og evt et billede af din kone. Så finder vi ud af noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, for 12 minutter siden:

Kone bytning . Ok kan du ikke sende mig adressen og evt et billede af din kone. Så finder vi ud af noget :)

Kan man få sin kone byttet? Det skulle jeg lige have vidst :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 19 minutter siden:

Det er da trådstarters kone der har fundet vej til hans log in og skriver i hans navn :-D

K

 

Tænker du har ret, han har da tidligere lavet anmeldelser så helt uskyldig er han nok ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, for 20 minutter siden:

Kone bytning . Ok kan du ikke sende mig adressen og evt et billede af din kone. Så finder vi ud af noget :)

Bare kig på Tinder - så har du en ide om hvad du får ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, 1 time siden:

 I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet

OK, helt i orden. Hvor er du? Så vi ved hvor vi skal sende konerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, for 1 time siden:

 I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet

Det skal ske. Vil dog sikre mig din seng kan bære 100 kg kvinde i full action. Hun skulle jo nødigt blive så skadet at hun ikke kan komme hjem og stryge, gøre rent osv

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 7 minutter siden:

OK, helt i orden. Hvor er du? Så vi ved hvor vi skal sende konerne.

Tror der er mange andre steder, hvor manden ikke er så forstokket og dobbeltmoralsk og hun bedre kun opsnappe lidt inspiration og nye ideer til parforholdet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, for 1 time siden:

Syntes der godt nok er mange mænd som har koner derhjemme og stadig besøger glædes piger, det er overhoved ikke i orden det i gør, jeg er sikker på i ville blive tossede hvis konen fik tissemand fra en mand et par gange om måneden. Har intet imod det hvis i fortæller det først, men utroskab er så skammeligt. Nu hvor i besøger gper, kan i bare sende nogle mænd over til jeres koner imens er sikker på nogle vil acceptere det tilbud! Prøv nu og flov jer lidt, og hav noget loyalitet i forholdet. Hej herfra husk det går begge veje!  I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet, så det fint med mig, i skriver bare PB.

OK Boomer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha haha ha ha ha ha ha ha ha ha... sjoveste tråd ever.... tak KBHmand (eller kone :D :lol: ).. du reddede min dag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

PS. min tidligere kone fik masser af tissemand ude.... men til gengæld manglede hun aldrig penge :D :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, for 2 timer siden:

Syntes der godt nok er mange mænd som har koner derhjemme og stadig besøger glædes piger, det er overhoved ikke i orden det i gør, jeg er sikker på i ville blive tossede hvis konen fik tissemand fra en mand et par gange om måneden. Har intet imod det hvis i fortæller det først, men utroskab er så skammeligt. Nu hvor i besøger gper, kan i bare sende nogle mænd over til jeres koner imens er sikker på nogle vil acceptere det tilbud! Prøv nu og flov jer lidt, og hav noget loyalitet i forholdet. Hej herfra husk det går begge veje!  I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet, så det fint med mig, i skriver bare PB.

Hvad med at du bare blander dig uden om og passer dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er dybt uenig med trådstarter. 
Lad os nu se at komme ud af stenalderen og få afskaffet både ægteskabet og den dér "Jorden er flad"-bevægelse der holder de fleste jordboere fanget i illusionen om at menneskedyret er monogamt af natur. 
Jeg foreslår en overgangsfase hvor det er acceptabelt med serie-monogami uden at blive socialt udskammet.
Ud med lortet! Monogami er et resultat af massivt udbredt ekstremistisk tankegang på verdensplan. Det er samfundets skyld! Og religionernes! Buuuuuh! Pfffft! Ud med det. 

Eva ;)

PS: Formåede jeg at gøre det her til en potentiel politisk debat, så på forhånd undskyld.

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kbhmand44 skrev, for 2 timer siden:

Syntes der godt nok er mange mænd som har koner derhjemme og stadig besøger glædes piger, det er overhoved ikke i orden det i gør, jeg er sikker på i ville blive tossede hvis konen fik tissemand fra en mand et par gange om måneden. Har intet imod det hvis i fortæller det først, men utroskab er så skammeligt. Nu hvor i besøger gper, kan i bare sende nogle mænd over til jeres koner imens er sikker på nogle vil acceptere det tilbud! Prøv nu og flov jer lidt, og hav noget loyalitet i forholdet. Hej herfra husk det går begge veje!  I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet, så det fint med mig, i skriver bare PB.

Sorry Moses Hansen ...

Var der noget der gik galt sidste gang du legede med strap on eller har du bare generelt ondt i rxxxx over hvordan andre lever deres liv

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...