Hop til indhold
kbhmand44

Utroskab og Protistution skal stoppes

Recommended Posts

Bødlen skrev, for 5 timer siden:

frisindet har fået mere moralske trange kår min kone og jeg var kærester i 8 klasse, og har holdt sammen siden- jeg gjorde hende til kvinde og hun mig til mand - famlende fandt vi vores vej, og blev viet meget unge,  fik børn og jeg startede op som selvstændig - kunne ikke tjene nok som lønmodtager og have fri nok samtidig - så 8 svende og en overmontør og jeg kunne være far - en nærværende far, og ægtemand, sexlivet var og er fint - en aften ville min kone tale med mig - alvorligt,  og hun forsikrede mig om at hun elskede mig (og gør det stadig) men hun “manglede” erfaring med andre mænd,  og hun var bekymret for om jeg havde det på samme måde med “manglede” erfaring med andre kvinder,  og hun have talt med sin veninde om det,  og de havde besluttet mandebytte i weekenden hvor ungerne var hos mormor og morfar,  og jo øhh ja (veninden var toplækker) så efter en længere snak om jalousi,  og ikke alt man ønsker skal opfyldes,  sagde jeg ja.
 

Sikke en weekend :D senere blev det andet ægtepar skilt,  og jeg var husven hos min kones veninde i et par år, hun husveninde hos os,  alle tre sammen - og da hun fandt en ny kæreste gled bekendtskabet ud - min kone og jeg er stadig sammen,  og i sluttresserne og til slut 70 erne “var alt tilladt” og den offentlige moral var at - forbud var forbudt- i dag nyder jeg unge (betalings) kvinders selskab,  og jeg ved at min kone ind i mellem benytter sig af en ung tyr.
 

Det skal ingen blande sig i - og om en gift mand går på bordel, har det nok sine årsager - manglende sex i ægteskabet,  måske hans kone ikke vil doggy eller bj, eller....., og så længe GP er der frivilligt og hendes grænser respekteres kommer det ikke TS ved.

Desværre er det kommet en helt anden (og voldsom)!dobbeltmoral og udskamning i de offentlige debatter.

Trist for manges sexliv kan krydres med en ekstra partner MMK eller KKM - eller suppleres med en GP, og jeg tror mange forhold bevares fordi manden går på bordel.

 

Jeg har ikke set nogen kritisere den måde i gjorde det på. Det er nok mere det med at holde en partner for nar som mange har et problem med. Æbler vs bananer.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Orgasmic enig ingen har kritiseret mit scenarie - men kone det fem i en bredere kreds skal morale onkler nok komme - og mænd kommer på bordel af lyst og mangel på sex - selvom de er gift eller har en fast samleverske - når kvinden “blir nærig med den”  er manden tvunget til cølibat - for han stigmatiseres når han går på bordel, udskammes når har har en elskerinde - han kan være i en situation hvor alt er forkert - og ingen klandrer en kvinde dor mangle sexlyst....- i 60/70 havde det været acceptabelt at købe sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, Lige nu:

@Orgasmic enig ingen har kritiseret mit scenarie - men kone det fem i en bredere kreds skal morale onkler nok komme - og mænd kommer på bordel af lyst og mangel på sex - selvom de er gift eller har en fast samleverske - når kvinden “blir nærig med den”  er manden tvunget til cølibat - for han stigmatiseres når han går på bordel, udskammes når har har en elskerinde - han kan være i en situation hvor alt er forkert - og ingen klandrer en kvinde dor mangle sexlyst....- i 60/70 havde det været acceptabelt at købe sex. 

Der var endnu en detalje som kan være relevant. Hvis den ene i et forhold ikke længere gider sex, må man acceptere at partneren får det af andre. Det ville nok være urimeligt at forvente det hver dag når man blive ældre, men en gang om ugen burde man nok kunne klare for at gøre sin partner glad. Også selvom man måske ikke har så meget lyst.

Ovenstående er bare en af mange grunde til at jeg vil have en slavetøs. De gør som der bliver sagt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ka sex er et must når man i øvrigt deler livet - kan eller vil den ene part ikke have sex mere - det sker når mennesker ældes, så må man m/k finde andre udveje end “håndens arbejde” og jeg  er  altså mest til et køb salg forhold i den sammenhæng - ved elskerinde eller elsker forhold bliver altid mindst en skuffet på sine følelser. Det sker ikke ved købesex med en skøn GP <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

En sådan tråd burde være blevet fejet af bordet af de grønne, allerede under TS første indlæg :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 4 timer siden:

En sådan tråd burde være blevet fejet af bordet af de grønne, allerede under TS første indlæg :huh:

De grønne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 14 timer siden:

En sådan tråd burde være blevet fejet af bordet af de grønne, allerede under TS første indlæg :huh:

@Thaimig Hvorfor mener du at tråden skulle være fejet af bordet? - Bryder den et regelsæt eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 9 timer siden:

Alle bruger grupper har en farve her på EG.

Rød = Administrator. 

Grøn = Moderator.

Det er dem dom der er omtalt som "De grønne"

https://www.eroguide.dk/forum/staff/

Lyserøde = GP/Glædes pige.

Alm. Bruger = Blå.

Gæst = Sort.

Osv.

Tak for dine info jeg blev så noget klogere så tak!

dbh

Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Bødlen skrev, for 8 timer siden:

@Thaimig Hvorfor mener du at tråden skulle være fejet af bordet? - Bryder den et regelsæt eller? 

Dog ikk men den hører slet ikke til på dette site, såfremt man mener at Utroskab og Prostitution bør forbydes eller på anden måde er forkert, mener jeg blot at TS er havnet på et forkert site, derfor 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Dog ikk men den hører slet ikke til på dette site, såfremt man mener at Utroskab og Prostitution bør forbydes eller på anden måde er forkert, mener jeg blot at TS er havnet på et forkert site, derfor 

Oki i min optik behøver er det ikke være sådan at man ikke må være kritisk ift køb salg af sex og kritisk ift utroskab det kan give læsere ny viden og vinkel på emnet - men tak for dine indlæg 

 

Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv prøvet utroskab og begge veje. Mit utroskab kom da der blev lukket ned for sexen gennem 5 år. (15 år siden.)

I dag er jeg blevet en del erfaringer klogere, og har været igennem måske 30 forskellige kvinder. Ingen har kunne give mig det som jeg mangler i mit liv. Nogen har været fantastiske i sengen og ikke udenfor sengen osv. Nu har jeg været sammen med den samme en del år, og får rimeligt hvad jeg har brug for.

Men desværre mangler der lidt i sengen, og i stedet for at afslutte mit forhold for 31 gang, så tager jeg nogle ture om året og får noget dejligt gensidigt oral som jeg ikke modtager hjemme. Elsker hende hjemme og det andet er kun sex. Muligt jeg i manges øjne er et svin, men jeg vil hellere det her end endnu flere forliste forhold eller for den sags skyld slet intet forhold. 

Og jo, jeg ved da hun ville blive såret hvis hun vidste det, men det er mit valg og sådan er det. 

 

Redigeret af frddblk

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 3 timer siden:

Jeg har selv prøvet utroskab og begge veje. Mit utroskab kom da der blev lukket ned for sexen gennem 5 år. (15 år siden.)

I dag er jeg blevet en del erfaringer klogere, og har været igennem måske 30 forskellige kvinder. Ingen har kunne give mig det som jeg mangler i mit liv. Nogen har været fantastiske i sengen og ikke udenfor sengen osv. Nu har jeg været sammen med den samme en del år, og får rimeligt hvad jeg har brug for.

Men desværre mangler der lidt i sengen, og i stedet for at afslutte mit forhold for 31 gang, så tager jeg nogle ture om året og får noget dejligt gensidigt oral som jeg ikke modtager hjemme. Elsker hende hjemme og det andet er kun sex. Muligt jeg i manges øjne er et svin, men jeg vil hellere det her end endnu flere forliste forhold eller for den sags skyld slet intet forhold. 

Og jo, jeg ved da hun ville blive såret hvis hun vidste det, men det er mit valg og sådan er det. 

 

Meget enig. Og jeg forstår faktisk heller ikke de kvinder (eller mænd) som ikke i en eller anden udstrækning giver det ægtefællen efterspørger. Eksempelvis oral - gå til dans eller lignende. Hvis det betyder meget for partnere undre jeg mig over man ikke giver det engang imellem. 
 

De fleste kan blive enige om at hvis en kvindes mand ikke længere vil give kys og kærtegn - så er hun forsømt og har næsten ret til at finde det i byen. Eller hvis en mand ikke gider gå tur med konen, så finder hun en anden der gider gå tur med hende. Det er en logisk og forventlig reaktion. Men sex er jo noget andet.... eller er det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, den 26/3/2021 at 10:57:

Syntes der godt nok er mange mænd som har koner derhjemme og stadig besøger glædes piger, det er overhoved ikke i orden det i gør, jeg er sikker på i ville blive tossede hvis konen fik tissemand fra en mand et par gange om måneden. Har intet imod det hvis i fortæller det først, men utroskab er så skammeligt. Nu hvor i besøger gper, kan i bare sende nogle mænd over til jeres koner imens er sikker på nogle vil acceptere det tilbud! Prøv nu og flov jer lidt, og hav noget loyalitet i forholdet. Hej herfra husk det går begge veje!  I sender bare jeres damer herovere når i er ved bordellet, så det fint med mig, i skriver bare PB.

.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, den 27.3.2021 at 11:32:

frisindet har fået mere moralske trange kår min kone og jeg var kærester i 8 klasse, og har holdt sammen siden- jeg gjorde hende til kvinde og hun mig til mand - famlende fandt vi vores vej, og blev viet meget unge,  fik børn og jeg startede op som selvstændig - kunne ikke tjene nok som lønmodtager og have fri nok samtidig - så 8 svende og en overmontør og jeg kunne være far - en nærværende far, og ægtemand, sexlivet var og er fint - en aften ville min kone tale med mig - alvorligt,  og hun forsikrede mig om at hun elskede mig (og gør det stadig) men hun “manglede” erfaring med andre mænd,  og hun var bekymret for om jeg havde det på samme måde med “manglede” erfaring med andre kvinder,  og hun have talt med sin veninde om det,  og de havde besluttet mandebytte i weekenden hvor ungerne var hos mormor og morfar,  og jo øhh ja (veninden var toplækker) så efter en længere snak om jalousi,  og ikke alt man ønsker skal opfyldes,  sagde jeg ja.

Superopløftende historie, som jeg da godt kan være lidt misundelig på. Og ville da have det OK hvis den bedre halvdel synes, hun skulle opleve noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhmand44 skrev, den 26.3.2021 at 10:57:

Syntes der godt nok er mange mænd som har koner derhjemme og stadig besøger glædes piger ..

Hvor mange drejer det sig om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Biltong skrev, for 13 timer siden:

Hvor mange drejer det sig om?

Ved det ikke, men vi er mange.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg er tvunget til at have en kæreste, hvis jeg skal besøge de søde piger :wub:

Ellers ville jeg jo slet ikke have råd :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...